Wtf?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had op de basisschool een keer een neger die in een jurk naar school kwam, geen grap
Wel een zielig verhaal overigens, die jongen was met zijn familie gevlucht uit Zaïre, zijn zusje had ook allemaal littekens van granaatscherven. Hadden ook amper iets om van te leven en toen kwam de invaljuf met het leuke idee van 'je krijgt een zak chocolade als je in een jurk naar school komt'.
Pics van zijn zusje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had op de basisschool een keer een neger die in een jurk naar school kwam, geen grap
Wel een zielig verhaal overigens, die jongen was met zijn familie gevlucht uit Zaïre, zijn zusje had ook allemaal littekens van granaatscherven. Hadden ook amper iets om van te leven en toen kwam de invaljuf met het leuke idee van 'je krijgt een zak chocolade als je in een jurk naar school komt'.
Ja dat je geen bang musje moet zijn. Maar daar gaat het dus niet om.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch ja. Heb ik ergens iets anders gezegd dan?
Vind ik nog al sadistisch, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die juf is gelijk ontslagen neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger liep ik zelf ook met wapens op straat, heb ook wel mensen bedreigd. Maar tegenover die geflipte jochies is dat allemaal niet nodig. Ik ben inmiddels ook gewoon oud en wijs genoeg maar laat me niet intimideren door zo'n snotneus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tegenwoordig steekt iedereen er maar op los. Zelfs collega's gehad die met een mes naar werk kwamen.
Dan ben ik je hele punt kwijt. Ik zei dat als reactie op de post van Yoki. Nu vertel je mij dat vrouwen moeten kunnen dragen wat ze willen. No fucking shit. Heb toch nergens anders beweerd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja dat je geen bang musje moet zijn. Maar daar gaat het dus niet om.
Geen idee of die hier nog woont, die jongen nog wel volgens mij, alleen heb ik daar al jaren geen contact meer mee. Wel een van de meest memorabele verjaardagsfeestjes daar gehad, prachtig om te zien dat mensen die uit zoveel ellende komen zo gastvrij kunnen zijnquote:
Dat accent is er niet voor niets dus :pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vroeger liep ik zelf ook met wapens op straat, heb ook wel mensen bedreigd. Maar tegenover die geflipte jochies is dat allemaal niet nodig. Ik ben inmiddels ook gewoon oud en wijs genoeg maar laat me niet intimideren door zo'n snotneus.
Het zit in de familiequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat accent is er niet voor niets dus :p
Weet ik eigenlijk niet, maar was ook een naar mens. Was een pleegouder en dat pleegkind zat daar ook op school, ging ik wel eens thuis spelen. Knul is tegenwoordig volledig ontspoord van wat ik heb gehoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die juf is gelijk ontslagen neem ik aan?
Was ook gelijk de enige neger in het dorp natuurlijk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee of die hier nog woont, die jongen nog wel volgens mij, alleen heb ik daar al jaren geen contact meer mee. Wel een van de meest memorabele verjaardagsfeestjes daar gehad, prachtig om te zien dat mensen die uit zoveel ellende komen zo gastvrij kunnen zijn
Nou meer dat ze idd hun relatief vrije kleding overal in dit land moeten kunnen dragen, zonder zich ongemakkelijk of geïntimideerd te voelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan ben ik je hele punt kwijt. Ik zei dat als reactie op de post van Yoki. Nu vertel je mij dat vrouwen moeten kunnen dragen wat ze willen. No fucking shit. Heb toch nergens anders beweerd?
Nee waren toen een paar families die hier kwamen, was toen die burgeroorlog in Zaïre was, daarna werd het weer Congo overigens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was ook gelijk de enige neger in het dorp natuurlijk?
Herhaal je het weer, nogmaals daar ben ik het mee eens. het was een reactie op Yoki die zei dat ik andere reacties van hen krijg omdat ik geen blonde domme doos ben. Ook blonde domme dozen kunnen een bepaalde uitstraling hebben zodat ze minder snel worden lastig gevallen dan een andere blonde domme doos die nogal onzeker is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou meer dat ze idd in hun relatief vrije kleding overal in dit land moeten kunnen dragen, zonder zich ongemakkelijk of geïntimeerd te voelen.
Bang musje of niet.
1 meter 88, 120 kilo en ik sloop deuren omdat ik dat lekker vind, nee .. dan moet je bij mij wezen als je problemen zoektquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Niemand durft Yoki iets te flikken als hij zijn legerkisten aan heeft.
Jullie schrikken van die tsunami aan raarpratenden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee waren toen een paar families die hier kwamen, was toen die burgeroorlog in Zaïre was, daarna werd het weer Congo overigens.
Nee ik eigenlijk niet, ben niet zo bevooroordeeldquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jullie schrikken van die tsunami aan raarpratenden.
Ok. Rustig maar Yas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Herhaal je het weer, nogmaals daar ben ik het mee eens. het was een reactie op Yoki die zei dat ik andere reacties van hen krijg omdat ik geen blonde domme doos ben. Ook blonde domme dozen kunnen een bepaalde uitstraling hebben zodat ze minder snel worden lastig gevallen dan een andere blonde domme doos die nogal onzeker is.
Dat was mijn punt. Ik snap dat mensen gewoon moeten kunnen dragen wat ze willen. Helaas zijn er mensen die daar ander over denken.
Ik vind negeretten ook spannend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk niet, ben niet zo bevooroordeeld
Had wel een geadopteerd meisje uit Sri-Lanka in de klas, dat was best een schatje eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind negeretten ook spannend.
Ja dat was dus mijn punt. Weet jij het net te brengen dat ik niet zou vinden dat vrouwen gewoon in een jurkje over straat moeten kunnen lopen. Dat moest ff uit de wereld geholpen worden.quote:
Blondeer je haar anders eens om het te testenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat was dus mijn punt. Weet jij het net te brengen dat ik niet zou vinden dat vrouwen gewoon in een jurkje over straat moeten kunnen lopen. Dat moest ff uit de wereld geholpen worden.
Nah liever niet :pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blondeer je haar anders eens om het te testen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blondeer je haar anders eens om het te testen
Aan wie vraag je dit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:55 schreef YokiKater het volgende:
Zijn we eigenlijk ooit zo diep gegaan? Ik kan het mij niet herinneren.
Nee nu gaan we weer normaal doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:55 schreef YokiKater het volgende:
Nee normaal gaan we alleen die als het over de moe ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:55 schreef YokiKater het volgende:
Ja ben echt klaar met gekanker op Marokkanen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Allemaal, of oude garde van deze reeks. Vrij pittige discussie ineens zo, toch?
Niks mis mee, moeten we vaker doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, nee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Wat is Goedele toch een Goddelijke MILF.
Eindelijk een beetje kwaliteit in deze SC.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zag users in het Jinektopic zeggen dat dit onwaar is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik zeg ook niet dat het slecht is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee, moeten we vaker doen.
Leuk in bed, krijg je meteen allemaal regeltjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Dat timmmmm er even niet is, wil nog niet zeggen dat dit soort posts ineens door de beugel kunnen.quote:
Whehehe, ja.. raar mens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leuk in bed, krijg je meteen allemaal regeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |