Heb et nog nooit mee gemaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gebeurt vaak zat hoor.
Maar die oogkleppen van jou
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja lol ik zag jouw post toch pas later
Maar die tokkies kwamen alleen naar de kermis om minder minder te gaan roepen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is hier geen Bloemendaal nee.
Weleens gedaan? ik spreek geen marrokaans, maar ik weet zeker dat ze me geen lieve meid noemden.quote:
Wat gedaan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weleens gedaan? ik spreek geen marrokaans, maar ik weet zeker dat ze me geen lieve meid noemden.
Is goed, ze komen ook alleen ff een kopje koffie doen en dan terug naar Friesland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zal ze stuk voor stuk de hand schudden
kan zo gebeurenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Nederlanders met een niet-Westerse achtergond
Jullie opmerkingen onderstrepen nog eens hoe racistisch Marokkanen zijn. "Eigen volk" laten ze met rust, Nederlanders moeten het ontgelden. Met woninginbraken en winkelovervallen (activiteiten waar ze ook bovengemiddeld goed in zijn) doen ze precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Same. Ik word altijd voor Marokkaan aangezien
Als allochtoon met een niet-allochtoon over straat lopen langs een groep Marokkanen waarvan het ventiel stuk is.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Nederlanders met een niet-Westerse achtergrond
Ja dat doe ik vrij regelmatig en heb er geen last van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als allochtoon met een niet-allochtoon over straat lopen langs een groep Marokkanen waarvan het ventiel stuk is.
Met jouw neven kan ik gewoon prima overwegquote:
Hand in hand of gearmd ofzo hè, niet met anderhalve stoeptegel ertussen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik vrij regelmatig en heb er geen last van.
Ik ook niet. Maar ik volg wél het nieuws.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Nederlanders met een niet-Westerse achtergrond
Ja misschien maar daar in tegen benader ik iedereen zonder vooroordelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie opmerkingen onderstrepen nog eens hoe racistisch Marokkanen zijn. "Eigen volk" laten ze met rust, Nederlanders moeten het ontgelden. Met woninginbraken en winkelovervallen (activiteiten waar ze ook bovengemiddeld goed in zijn) doen ze precies hetzelfde.
Wat is jouw afkomst eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik vrij regelmatig en heb er geen last van.
Ja? Ook nooit mee gemaakt... Lullig als jij dat wel mee maakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hand in hand of gearmd ofzo hè, niet met anderhalve stoeptegel ertussen.
Niet dagelijks, maar dat komt omdat er geen mannen hand in hand met mij willen lopen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja? Ook nooit mee gemaakt... Lullig als jij dat wel mee maakt natuurlijk.
Ohquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet dagelijks, maar dat komt omdat er geen mannen hand in hand met mij willen lopen.
Misschien die jongens met die lekke band wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet dagelijks, maar dat komt omdat er geen mannen hand in hand met mij willen lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |