Heb et nog nooit mee gemaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gebeurt vaak zat hoor.
Maar die oogkleppen van jou
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja lol ik zag jouw post toch pas later
Maar die tokkies kwamen alleen naar de kermis om minder minder te gaan roepen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is hier geen Bloemendaal nee.
Weleens gedaan? ik spreek geen marrokaans, maar ik weet zeker dat ze me geen lieve meid noemden.quote:
Wat gedaan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weleens gedaan? ik spreek geen marrokaans, maar ik weet zeker dat ze me geen lieve meid noemden.
Is goed, ze komen ook alleen ff een kopje koffie doen en dan terug naar Friesland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zal ze stuk voor stuk de hand schudden
kan zo gebeurenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Nederlanders met een niet-Westerse achtergond
Jullie opmerkingen onderstrepen nog eens hoe racistisch Marokkanen zijn. "Eigen volk" laten ze met rust, Nederlanders moeten het ontgelden. Met woninginbraken en winkelovervallen (activiteiten waar ze ook bovengemiddeld goed in zijn) doen ze precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Same. Ik word altijd voor Marokkaan aangezien
Als allochtoon met een niet-allochtoon over straat lopen langs een groep Marokkanen waarvan het ventiel stuk is.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Nederlanders met een niet-Westerse achtergrond
Ja dat doe ik vrij regelmatig en heb er geen last van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als allochtoon met een niet-allochtoon over straat lopen langs een groep Marokkanen waarvan het ventiel stuk is.
Met jouw neven kan ik gewoon prima overwegquote:
Hand in hand of gearmd ofzo hè, niet met anderhalve stoeptegel ertussen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik vrij regelmatig en heb er geen last van.
Ik ook niet. Maar ik volg wél het nieuws.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Nederlanders met een niet-Westerse achtergrond
Ja misschien maar daar in tegen benader ik iedereen zonder vooroordelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie opmerkingen onderstrepen nog eens hoe racistisch Marokkanen zijn. "Eigen volk" laten ze met rust, Nederlanders moeten het ontgelden. Met woninginbraken en winkelovervallen (activiteiten waar ze ook bovengemiddeld goed in zijn) doen ze precies hetzelfde.
Wat is jouw afkomst eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik vrij regelmatig en heb er geen last van.
Ja? Ook nooit mee gemaakt... Lullig als jij dat wel mee maakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hand in hand of gearmd ofzo hè, niet met anderhalve stoeptegel ertussen.
Niet dagelijks, maar dat komt omdat er geen mannen hand in hand met mij willen lopen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja? Ook nooit mee gemaakt... Lullig als jij dat wel mee maakt natuurlijk.
Ohquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet dagelijks, maar dat komt omdat er geen mannen hand in hand met mij willen lopen.
Misschien die jongens met die lekke band wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet dagelijks, maar dat komt omdat er geen mannen hand in hand met mij willen lopen.
Ik ook. Ik benader ieder invidu zonder vooroordelen. Maar dat is niet waar dit om gaat, want het is groepsgedrag. Ze handelen als groep, ze ontlenen daar ook hun identiteit aan. Echt overal zie je hetzelfde ge-etter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien maar daar in tegen benader ik iedereen zonder vooroordelen.
Ja, maar dan neem je hem mee naar huis, loopt ie leeg naast je in bed...en niet op de manier die je wilt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien die jongens met die lekke band wel.
Ik vind het wel opvallend dat mensen het altijd alleen over Marokkanen hebben en niet over andere allochtonen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie opmerkingen onderstrepen nog eens hoe racistisch Marokkanen zijn. "Eigen volk" laten ze met rust, Nederlanders moeten het ontgelden. Met woninginbraken en winkelovervallen (activiteiten waar ze ook bovengemiddeld goed in zijn) doen ze precies hetzelfde.
En de volgende dag zijn je TV en laptop wegquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dan neem je hem mee naar huis, loopt ie leeg naast je in bed...en niet op de manier die je wilt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de volgende dag zijn je TV en laptop weg
Marokkanen zijn ook vaak die mensen die in groepjes stoer lopen te doen.quote:
serieus Elf. Hier zijn super veel groepen van dit soort jongens die op straat hangen. Het ligt aan mijn bui die dag maar als ze een opmerking naar mij maken ga ik meestal gewoon nog met ze in gesprek en kan vrijwel altijd met ze lachen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Ik benader ieder invidu zonder vooroordelen. Maar dat is niet waar dit om gaat, want het is groepsgedrag. Ze handelen als groep, ze ontlenen daar ook hun identiteit aan. Echt overal zie je hetzelfde ge-etter.
Nee nu zijn ze gewoon bang voor je, een jonge zina kunnen ze nog een beetje kneden met gladde praatjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Vroeger wel vaak versierpogingen van wat ik denk marokkaanse jongens maar nu ik ouder ben nauwelijks.
Omdat dat altijd Marokkanen zijn, Antilianen heb je meestal alleen last van na 4u 's nachts.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat mensen het altijd alleen over Marokkanen hebben en niet over andere allochtonen.
Nah ze zijn niet bang maar ze worden zelf ook ouder, word dat gedrag al een stuk minder en dan blijven er jongere jongens over die ook jongere meisjes lastig vallen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nu zijn ze gewoon bang voor je, een jonge zina kunnen ze nog een beetje kneden met gladde praatjes.
Ik vind dat niet opvallend, maar begrijpelijk. Pak de statistieken - de foute lijstjes - erbij, kijk naar de overlast / intimidatie en zelfs terreur die mensen ondervinden en je snapt het onmiddellijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat mensen het altijd alleen over Marokkanen hebben en niet over andere allochtonen.
Ja maar geloof jij dan wel als ik zeg dat ik deze dingen dus niet mee maak en dat ik heel ander contact met ze heb?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat niet opvallend, maar begrijpelijk. Pak de statistieken - de foute lijstjes - erbij, kijk naar de overlast / intimidatie en zelfs terreur die mensen ondervinden en je snapt het onmiddellijk.
Echt élke andere groep allochtonen in dit Nederland gedraagt zich minder problematisch.
Ik ken nog een cabaretier die zijn theatershow met kutsmoesjes blijft uitstellen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
Ik ken nog een Turkse cabaretier.
Recep Tayyip?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
Ik ken nog een Turkse cabaretier.
Gaat vanzelf weer over.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een diepe discussie in de SC, lijkt zowaar nog eens serieus te worden.
Ja maar die jongens zijn hier wel geboren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Inmiddels zijn er al 12-jarige marokkanen die een snackbar met messen overvallen. Het wordt elke generatie een tikkeltje erger.
Nou en.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar die jongens zijn hier wel geboren.
quote:
Ja, maar als Nederlander hoef je dat niet te proberen, dan krijg je een klap voor je harses of een mes tussen je ribben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar geloof jij dan wel als ik zeg dat ik deze dingen dus niet mee maak en dat ik heel ander contact met ze heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |