Waarom negeer je ze dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, gewoon zonder reden. Omdat we niet reageerden.
Niet dat ik het van plan was om te zeggen hoor...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik toch helemaal niet als ik het niet als post in een topic zie.
Ligt eraan waar je woont .. hier wordt het niet geaccepteerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onder Marokkanen zitten er gewoon veel te veel die niet deugen. En in dit slappe kutland hebben ze vrij spel, met ons taboe op krachtig politieoptreden. Met die slappe hap werken we alleen maar meer problemen in de hand. Ergerlijk is het.
Jij lijkt me wel zo iemand die met een sateprikker aan de slag gaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet dat ik het van plan was om te zeggen hoor...
Je bent toch ook een mongool.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
''Ey, ey, mongool, ey ey,''
Gaan we toch niet op reageren man
Same. Ik word altijd voor Marokkaan aangezienquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze vallen mij nooit lastig want ze denken dat ik een van hun ben
Dan zeg je, EWA A SAHBI IK KEN JE VADER!! WAT DOE JE STOER???!!! ALS HIJ DIT HOORT KRIJG JE KLAPPEN DOOR DE HELE HUIS!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
''Ey, ey, mongool, ey ey,''
Gaan we toch niet op reageren man
Wacht maar tot je een keer met een Nederlandse jongen loopt, dan ben je meteen een hoer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Same. Ik word altijd voor Marokkaan aangezien
Lijkt wel Den Haag met al die tokkies.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont .. hier wordt het niet geaccepteerd.
Gelukkig woon ik niet in zo'n flatjes buurt waar iedereen op elkaar let.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer met een Nederlandse jongen loopt, dan ben je meteen een hoer.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer met een Nederlandse jongen loopt, dan ben je meteen een hoer.
Ik stuur mijn neven op je af hoor.quote:
Het is hier geen Bloemendaal nee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt wel Den Haag met al die tokkies.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Same. Ik word altijd voor Marokkaan aangezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |