Wil je dat graag dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Is het nou wel of niet toegestaan om op fok over dobberneger te spreken?
Ze dachten dat je Justin Bieber was?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:12 schreef Fylax het volgende:
Mijn twee vrienden en ik zijn laatst ook bekogeld met stenen.
Ja dat taalgebruik kan idd wat netterquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat taalgebruik had ik het over.
Ik ben ook geen fan, maar dat is wat anders dan hem op straat belagen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
Jan Roos is trouwens wel een dikke mongool. Maar dat terzijde.
Waarom zou het niet mogen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Is het nou wel of niet toegestaan om op fok over dobberneger te spreken?
Ligt er aan in welke context. Was die neger aan het vissen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee het werd net door iemand ergens gezegd. Maar vraag mij af of het mag?
Alleen als ze op open zee zitten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee het werd net door iemand ergens gezegd. Maar vraag mij af of het mag?
Ja dacht misschien met de nieuwe fok regels en zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou het niet mogen?
Je bent alleen vrij kansarm als je het doet.
Daar werd verder niet over gesproken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ligt er aan in welke context. Was die neger aan het vissen?
Dat komt dus serieus door je accent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:16 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb 2 keer problemen met Marokkanen gehad, die eerste ga ik maar niets over zeggen en de tweede keer was een groepje op jacht om fietsen te stelen/roven, Toen kwam ik voorbij en riepen ze; "kom, kom, we pakken die fiets' wijzend naar mij. Toen ben ik heel netjes gestopt en heb ik gezegd dat ze het mochten proberen. "Was grapje meneer, was grapje"Droeftoeters.
Dat heeft niks met die MED te maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dacht misschien met de nieuwe fok regels en zo.
En mijn uiterlijk denk ik zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat komt dus serieus door je accent.
En wensen dat het bootje zinkt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heeft niks met die MED te maken.
Dit gaat over de policy, volgens de policy mag het.
Ze af willen schieten mag weer niet.
Dat is het bij mij ook altijd.quote:
Onder Marokkanen zitten er gewoon veel te veel die niet deugen. En in dit slappe kutland hebben ze vrij spel, met ons taboe op krachtig politieoptreden. Met die slappe hap werken we alleen maar meer problemen in de hand. Ergerlijk is het.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:16 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb 2 keer problemen met Marokkanen gehad, die eerste ga ik maar niets over zeggen en de tweede keer was een groepje op jacht om fietsen te stelen/roven, Toen kwam ik voorbij en riepen ze; "kom, kom, we pakken die fiets' wijzend naar mij. Toen ben ik heel netjes gestopt en heb ik gezegd dat ze het mochten proberen. "Was grapje meneer, was grapje"Droeftoeters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |