Braddie's wegen zijn onnavolgbaar.quote:Op maandag 30 november 2015 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt ook nog gewoon srs of niet?![]()
Geen zin om weer terug te lezen heb net dat topic op het citroenforum ook doorgekamd.
edit: nee
Ik zit mobiel heb je een linkje?quote:Op maandag 30 november 2015 17:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Braddie's wegen zijn onnavolgbaar.
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5499129,page=25quote:Op maandag 30 november 2015 18:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zit mobiel heb je een linkje?
Het begint met een W en eindigt op AJONG of het begint met een G en eindigt op estolen Playstations.quote:Hoe ik de auto ga kopen/bekostigen ga ik (nogmaals) Niet op het forum zetten.
Volgens mij ben ik die nog nooit in V&A tegengekomen.quote:Op maandag 30 november 2015 20:11 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het begint met een W en eindigt op AJONG of het begint met een G en eindigt op estolen Playstations.
Tis wel gevaarlijk man, en dan wordt hij boos als iemand zegt dat hij blij is dat die niet bij hem in de buurt woont.quote:
Braddie is ook de hele reden geweest waarom ik Hilversum ontvlucht ben, het is gewoon niet veilig op straat met die jonge! Maar wel hilarisch die topics op autoweek.nl en dat citroen forumquote:Op maandag 30 november 2015 20:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Tis wel gevaarlijk man, en dan wordt hij boos als iemand zegt dat hij blij is dat die niet bij hem in de buurt woont.Die jongen mist zelf-reflectie.
Ik ben aan het denken aan het patroon van Braddie op FOK!, zou hij na die Twingo nog steeds fratsen uithalen of was er op FOK! ook een moment dat hij gewoon tevreden was en niet steeds zat te kutten zoals met die auto's.quote:Op maandag 30 november 2015 20:44 schreef delano.888 het volgende:
Hij is nu bezig om een Twingo te kopen.
Heb je link van Citroen forum?quote:Op maandag 30 november 2015 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Braddie is ook de hele reden geweest waarom ik Hilversum ontvlucht ben, het is gewoon niet veilig op straat met die jonge! Maar wel hilarisch die topics op autoweek.nl en dat citroen forum
quote:Op maandag 30 november 2015 20:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb je link van Citroen forum?
quote:Op maandag 30 november 2015 01:34 schreef Prowl het volgende:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/229606/
Ik zie nu pas dat hij het is
Hoop wel dat we hem kunnen opspeuren.quote:Op maandag 30 november 2015 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ben weer bij gelezen op autoweek en het citroen forum. Vraag me af op welk forum hij als volgt gaat opduiken en hoelang dat gaat duren
Hij heeft er de moed niet meer voor denk ik.quote:
Omdat hij dramaking XL is. Het gaat nu trouwens helemaal los op AutoWeek, Braddie is MAD!!!quote:Op maandag 30 november 2015 22:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waarom is Braddie altijd makkelijk te vinden?
quote:Nogmaals, ik koop die Twingo omdat ik weet dat het een goede auto is en omdat ik weet waar de auto vandaan komt!
Die jongen doet de Twingo weg omdat hij geen werk meer heeft, niks anders.
Ik KAN door omstandigheden niet werken (voor de ik denk wel 4e x ondertussen) Maar heb wél geld om een auto te betalen per maand maar NIET!! Een auto met een waslijst aan onderhoud wat ik eerst moet wegwerken voordat de auto enigzins betrouwbaar is.
Mijn bedoeling WAS ook om te sparen tot een kleine 1000 euro en dan een auto te kopen. Nu kan ik een Twingo kopen waarvan zowel ik als mijn vader de historie weten dus waarom zou ik dat dan niet doen?...
Nogmaals ik moest wel met die BX naar huis rijden omdat er allemaal vrienden en familie op m`n verjaardag zaten te wachten op mij, omdat ik met vrienden was op dat moment om wat spullen te halen voor diezelfde verjaardag. Het stortregende, en dan ga ik niet lopen.
Het was stom, het was een ongelofelijk domme actie en ik heb inderdaad mijn eigen leven en dat van m`n vrienden en van mensen om mij heen in gevaar gebracht, dat klopt ook zeker. Maar gebeurd is gebeurd, je kan er wel over door blijven gaan, maar dat draait het niet terug toch?
Ik heb geen zin om een topic over auto's te laten escaleren tot een forum ruzie, zit niemand op te wachten, iedereen weet nu al zo`n beetje dat ik fout zat, en iedereen weet nu ook (Door de 3 pagina lange discussie en de topic titel) Dat de BX weg gaat.
Nu zou ik toch graag dit hoofdstuk (In ieder geval het constante gezeur op mij voornamelijk) Wel willen afsluiten en gewoon normaal doen tegen/met elkaar, de sfeer word er zo niet beter op en dat is jammer want dit forum zit vol gezellige en vriendelijke mensen.
Werken kan niet pakjes bezorgen wel.quote:Op maandag 30 november 2015 23:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Omdat hij dramaking XL is. Het gaat nu trouwens helemaal los op AutoWeek, Braddie is MAD!!!
[..]
Sommige mensen heb een balk voor de kop...quote:Op maandag 30 november 2015 23:25 schreef Catch22- het volgende:
Bizar hoeveel geduld sommigen met hem hebben.
Ik vrees echter dat hij eerdaags iemand in de kreukels rijdt, of erger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |