Hij had ook vliegent tapijt kunnen schrijven. Valt nog mee eigenlijk.quote:
800? Hij stond er eerder toch op voor 500? Dus hoe meer d'r kapot aan gaat hoe meer het ding waard wordt?quote:Op maandag 23 november 2015 08:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
De Bradmobiel is weer in de handel beste mensen! http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/280662002?asrc=st|as
Slechts 800 eutjes! Wie maakt Braddie los?
Hij was eerst uitgenodigd voor een gesprek, maar dat gesprek is afgebeld:quote:Op maandag 23 november 2015 16:05 schreef Mark031 het volgende:
Ik snap ook niet hoe je afgewezen kan worden bij DHL?
Selektvracht valt ook onder DHL en die nemen echt iedereen aanDat zijn gewoon mensen die met hun eigen auto pakketjes bezorgen, voornamelijk als bijverdienste.
Ben benieuwd wat ze gelezen hebben, heb zo'n vermoeden dat het wel eens iets op een internet forum geweest zou kunnen zijn.quote:Ik heb vorige maand online gesolliciteerd en ben vandaag gebeld met de vraag of ik morgen op gesprek wilde komen. Nog geen 2 uur later werd ik teruggebeld met dat ze over wat info hadden heen gelezen en ik dus NIET op gesprek hoef te komen.
quote:Ga ik ook doen, eerste wat er gebeurd morgen is de sloperij bellen. Vind het jammer want het is weer een BX die naar de sloop gaat (is de 3e deze week volgens mij) Maar geld erin steken? Nee, zelfs al staat er morgen 1 miljoen op m`n bankrekening. M`n vertrouwen in de auto is weg, compleet weg.
Een jaar? In augustus haalde hij zijn rijbewijs..quote:
Serieus, hoe krijgt ie dat voor elkaarquote:Op maandag 30 november 2015 01:44 schreef delano.888 het volgende:
Gewoon terug naar huis rijden als je remmen het niet meer doen is heel normaal toch? Je hebt immers een handrem dus wat zal jou dat boeien.
[..]
Een jaar? In augustus haalde hij zijn rijbewijs..
Het blijft een harde baas. En fuck heb je lang niet gezien. Daar moet verandering in komen.quote:Op maandag 30 november 2015 10:16 schreef Polenbatser het volgende:
Ik vind dat ook zo slecht en dan die rare redenatie van hem dat hij die auto toch niet zo ergens kan achterlaten, want straks gebeurt er nog wat met die wagen. Ik heb m'n auto een keer 120 km van huis op een parkeerplek naast de snelweg moeten achterlaten omdat de versnellingsbak aan gort was en vast zat in de 1. Volgens mij zou Braddie gewoon in z'n 1 op de snelweg karren, omdat hij toch thuis moet komen.
Nou, ik vind bewust andere mensen in gevaar brengen omdat je zelf te lui bent om van de snackbar terug te lopen nogal heel erg niet tof. Sowieso snap ik niet waarom hij persé een auto moet terwijl hij er geen geld voor heeft, maar in elk geval is dat topic daar wel vermakelijk.quote:Op maandag 30 november 2015 10:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het blijft een harde baas. En fuck heb je lang niet gezien. Daar moet verandering in komen.
Met baas bedoeld ik dat hij me vermaak geeft. Het is wel gevaarlijk dat geef ik toe. Maar ik weet niet die jongen heeft geen zelfreflectie en doet maar wat ik vind het ergens amusant maar ach...quote:Op maandag 30 november 2015 10:23 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Nou, ik vind bewust andere mensen in gevaar brengen omdat je zelf te lui bent om van de snackbar terug te lopen nogal heel erg niet tof. Sowieso snap ik niet waarom hij persé een auto moet terwijl hij er geen geld voor heeft, maar in elk geval is dat topic daar wel vermakelijk.
Oh, dat ben ik met je eens, vermakelijk is het zeker.quote:Op maandag 30 november 2015 10:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Met baas bedoeld ik dat hij me vermaak geeft. Het is wel gevaarlijk dat geef ik toe. Maar ik weet niet die jongen heeft geen zelfreflectie en doet maar wat ik vind het ergens amusant maar ach...
Als ik een bx zie schijt ik zeven kleuren. Ik zou hem niet willen tegenkomen in zijn vliegend tapijt.quote:Op maandag 30 november 2015 10:27 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik met je eens, vermakelijk is het zeker.Je weet nooit wat er gaat gebeuren als je op de volgende pagina aanbelandt. Ik wil hem alleen nooit zelf tegenkomen, of misschien kan ik hem wel in een spin laten raken als ik net een paar cm teveel op zijn weghelft rijd.
quote:Op maandag 30 november 2015 10:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De bx gaat naar de sloop? Paar dagen uur geleden ging hij nog banden kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |