Doe ook even je interieur foto's posten dan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:25 schreef Braddie3.0 het volgende:
Zeg nou zelf, voor 250 euro kan je het veel slechter treffen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wel moedig van je dat je weer terugkomt, oprecht.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:26 schreef Braddie3.0 het volgende:
[..]
Ooh, ook alleen maar even om mijn verhaal te doen hoor. Vind wel dat ik wat dingen moet rechtzetten m.b.t de aanschaf van mijn auto.
Wat heb je nu precies rechtgezet dan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:26 schreef Braddie3.0 het volgende:
[..]
Ooh, ook alleen maar even om mijn verhaal te doen hoor. Vind wel dat ik wat dingen moet rechtzetten m.b.t de aanschaf van mijn auto.
Gruwelijk !quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:25 schreef Braddie3.0 het volgende:
Zeg nou zelf, voor 250 euro kan je het veel slechter treffen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Precies. Mijn auto heb ik voor 1100 gekocht en heb al sinds de aankoop 3 jaar geleden niks moeten repareren. Alleen onderhoud gewoon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt gewoon beter wat meer neertellen voor een betere wagen waar er minder aan mankeert zodat je op termijn minder kwijt aan bent en er meer plezier aan hebt.
Maar het is toch super dom. Ik rij een corolla kostte 2500 maar nooit wat aan gehad. Auto is zo stevig als wat, ik zal er nog makkelijk zes jaar mee kunnen rijden. Die bx pomp je geld in maar ga je nooit een goeie van krijgen. Aan twee pauperbakken heb je nu vast al rond de twee k uitgegeven. Luister toch naar je pa die man heeft meer verstand dan jou.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:26 schreef Braddie3.0 het volgende:
[..]
Is braddie geen leuk date specimen voor jou? Hij kan zelfs een paardentrailer aan zijn auto haken denk ik. Dan kan hij met je nee naar alle wedstrijden etc.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb je nu precies rechtgezet dan?Wat je nu allemaal post heb je ook al op autoweek gezet hoor. Je kon je gewoon niet inhouden.
Hij vliegt met 30 km/u uit de bochtquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is braddie geen leuk date specimen voor jou? Hij kan zelfs een paardentrailer aan zijn auto haken denk ik. Dan kan hij met je nee naar alle wedstrijden etc.
Voor je het weet raakt ie paaltje (natuurlijk geheel buiten zijn schuld om) met de trailer en zit je met dode paarden. Kan ie die paarden trouwens wel mooi meteen voor het stoofvlees afleveren bij snackbar De Instuif te Hilversum.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is braddie geen leuk date specimen voor jou? Hij kan zelfs een paardentrailer aan zijn auto haken denk ik. Dan kan hij met je nee naar alle wedstrijden etc.
Denk dat hij de combinatie al laat scharen voordat hij een paaltje heeft kunnen raken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:51 schreef Rectum het volgende:
[..]
Voor je het weet raakt ie paaltje (natuurlijk geheel buiten zijn schuld om) met de trailer en zit je met dode paarden. Kan ie die paarden trouwens wel mooi meteen voor het stoofvlees afleveren bij snackbar De Instuif te Hilversum.
Denk dat het onderlijnende het belangrijkst is. Braddie is dan toch ook bij uitstek een pechvogel koop je een nieuwe auto is die na twee dagen al kapot. Dat kan je toch alleen overkomen als je heel veel pech hebt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:51 schreef Rectum het volgende:
[..]
Voor je het weet raakt ie paaltje (natuurlijk geheel buiten zijn schuld om) met de trailer en zit je met dode paarden. Kan ie die paarden trouwens wel mooi meteen voor het stoofvlees afleveren bij snackbar De Instuif te Hilversum.
Oh nou kijk eens aan gefeliciteerd. Dan is je klacht toch verholpen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij vliegt met 30 km/u uit de bocht_! En hij kan niet eens achteruit rijden met enkel een auto.
![]()
Ik heb zelf BE, vervoer en al 6 jaar een vriend.
Fixtquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat de combinatie al gaat scharen zonder dat hij daar iets aan kan doen, voordat een paaltje hem heeft kunnen raken.
Ik had geen klacht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh nou kijk eens aan gefeliciteerd. Dan is je klacht toch verholpen.
Nog updates? Al een kind gehandicapt gemaakt voor de rest van zijn leven?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:21 schreef Braddie3.0 het volgende:
Dat met de veerbollen en het kabeltje dat knapte kan altijd gebeuren, het is tenslotte een auto van 26 jaar oud.
De auto mankeert het een en ander en het is geen hele nette BX meer (Al vind je ze voor het 3 dubbele op Marktplaats niet mooier qua uiterlijk, en vaak hebben ze een hogere KM stand) Maar waarom koop ik een auto die bij "Loop of sloop" Staat? Omdat ik voor weinig geld een BX wilde hebben en er in wil investeren.
Om te zeggen dat ik het raar vond dat er iets aan mankeert is onzin want zoals ik ook al op het Autoweek forum meldde was dat ik het jammer vond dat het al na 2 dagen gebeurde.
De auto heeft mankementen: Kilometerkabel is geknapt, auto lekt wat olie, interieur is aan vervanging toe, er zijn her en der wat kabeltjes poreus, een van de banden moet vervangen worden, maar dat neem ik allemaal voor lief en word allemaal verholpen.
Punt is dat een Citroen BX mijn droomauto is, het rijd fantastisch, het veert subliem, en het verbruik is zelfs voor tegenwoordig nog goed te noemen (op de snelweg 1 op 15 met een 1,4 met 4 bak is zeker niet onzuinig te noemen)
De auto is inderdaad bij de snackbar komen stil te staan met de geknapte leiding en dan kan je je afvragen, is het handig om hier mee naar huis te rijden? Simpel en doeltreffend antwoord? NEE. Maar wat moest ik dan? Auto daar laten staan de hele nacht, in het (wat een aantal fokkers wel weten) rumoerige/agressieve centrum van Hilversum? Dan had ik de auto de dag erna aangetroffen met krasjes/deukjes en missende onderdelen, 100% zeker. Dan maar heel voorzichtig naar huis rijden, lijkt mij de enige optie.
Het is misschien qua uiterlijk niet een in top staat verkerende BX (Missende stripjes) En onderhuids heeft de auto achterstallig onderhoud, maar wat verwacht je voor dat geld?! Wat ik al eerder zei, de goedkoopste BX die ik heb kunnen vinden op Marktplaats was 1,150 euro.
Dus je kan ook absoluut niet veel verwachten, sterker nog.. Dat de auto het 2 dagen heeft volgehouden verbaast mij als je al die horror verhalen over de BX/Citroen in het algemeen hoort/leest. Maar het is en blijft zonde om 2 dagen na aanschaf al kosten te moeten hebben aan een auto, maakt niet uit wat het is.
Ik heb hartstikke blij met m`n jongensdroom en vind het een fantastisch futuristische auto qua looks en qua rijgedrag.
Je mag zeggen wat je wilt, en vinden wat je vind uiteraard. Het is alleen jammer dat het weer gepaard gaat met het nodige gebash "Vieze dikzak" "Zweet dikke" Dat soort dingen.
Bah, dat is zo'n suf ding...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:03 schreef Nikmans het volgende:
Braadslee je bent een TOPPER
Koop trouwens gewoon een Starlet, om en nabij de 1000 piek ben je klaar en je hebt een *tank* van een auto
De Bradmobiel is weer in de handel beste mensen! http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/280662002?asrc=st|asquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:31 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Hij gaat z'n sloopauto die hij voor 250 euro heeft gekocht weer verkopen voor 500 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |