Ze heeft er zelfs een heel Facebookbericht over geschreven deze aandachtshoerquote:,,Kanker op, hou je kkr bek, ik sla je de kkr, als je met dat kkr zand gooit sla ik je op je kkr kop" etcetera, etcetera. Achterelkaar door", beschreef Boelen het voorval op Facebook. ,,Na 300 x kanker gehoord te hebben, ben ik het water uit gelopen, heb mijn telefoon gepakt en ben naar de jongens toe gelopen.
,,Joh, mag ik jou iets laten zien? Je hebt het vast niet door, ik ben ook niet boos en heb er geen last van. Maar ik wil jou wat vertellen. Dit ben ik op de foto en dit is mijn zoontje van 4. Hij heeft kanker en ligt nu in Groningen in het ziekenhuis en krijgt op dit moment chemo. Jij zegt zó vaak het woord kanker dat je niet meer weet wat het is. Ik laat jou dit zien, omdat dit misschien indruk op je maakt. Als mijn moeder hier had gestaan, had ze staan huilen. Nogmaals ik ben niet boos, maar leer hiervan, ok?"
Stilte....
,,Ja, dat doe ik mevrouw, sorry...."
Artikel komt van het AD
Ben ik met je eens maar om dan vervolgens daar te gaan staan met zo'n foto teneinde die jochies de les te lezen én de krant te bellen is wel weer de overtreffende trap van de moraalridder uit willen hangen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen. Tyfus of klere komt gewoon minder dichtbij. Daarnaast is schelden niet netjes.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef LookAtMe het volgende:
Ik ben ook tegen schelden met kanker, mijn opa is er aan overleden. Hij was van de trap gekankerd.
Lekker dat kikkerjong van d'r voor gek zetten nu het nog kan. Vieze kikkerhoer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook gelijk Facebook én voor alle zekerheid de media opzoeken natuurlijk. Held.
quote:"Ik stond er vooral voor al die andere mensen die met kanker te maken hebben", zegt Nicole tegen De Stentor. "Ik wil geen held genoemd worden ofzo"
Ik vind het anders behoorlijk ziek om een onbekende op straat die niets verkeerd doet aan te spreken op zijn taalgebruik. Waar bemoeit dat wijf zich mee?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:12 schreef mootie het volgende:
Ik vind het wel een goede manier om dat soort jochies even te wijze op hun taalgebruik.
Ik ben ook tegen schelden met kanker, mijn opa is er aan overleden. Hij was van de trap gekankerd.
Gewoon vloeken! Veel beterquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen. Tyfus of klere komt gewoon minder dichtbij. Daarnaast is schelden niet netjes.
Godverquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef LookAtMe het volgende:
Absoluut. Dat komt wel aan. Vind het een positieve boodschap. Op een wrange manier.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:12 schreef mootie het volgende:
Ik vind het wel een goede manier om dat soort jochies even te wijze op hun taalgebruik.
Omdat ze nóg een kind heeft? Kinderen zijn maar 1 keer kind en zo'n behandeling kan jaren duren. Een enorm dilemma voor mensen met kinderen waarvan er 1 kanker heeft, wat met de andere kinderen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:42 schreef Ceviche het volgende:
Waarom ligt zij in het zwembad als haar zoontje op dat moment een chemokuur krijgt?
Snap dat je niet 24/7 bij hem kan zijn, tijd voor jezelf nodig hebt, maar je kan ook een dag voor of na de chemo naar het zwembad gaan... Ik kan het me niet voorstellen dat je dan niet bij je kind bent. Zelfs als de vader bij dat kind is zou ik toch liever bij huis blijven bijvoorbeeld.
Ja maar op de dag dat hij een chemo ondergaat? Ik snap ook wel dat dat andere kind bijvoorbeeld ook gewoon vakantie heeft en leuke dingen wil doen, maar ik zou dan een dag eerder gaan. Het idee alleen al dat je een baantje trekt terwijl je kind ondertussen zo'n behandeling ondergaat, dan heb je meer rust als je bijvoorbeeld een dag eerder gaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Omdat ze nóg een kind heeft? Kinderen zijn maar 1 keer kind en zo'n behandeling kan jaren duren. Een enorm dilemma voor mensen met kinderen waarvan er 1 kanker heeft, wat met de andere kinderen?
Te laat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:12 schreef Appelknaller het volgende:
Ik haat het als mensen kanker zeggen, een paar jaar geleden is mijn oma namelijk van de trap gekankerd.
Ik doe even m'n mutsje af en laat ze m'n chemokop zien, zijn ze ook kalm, ook aandachtshoerderij zeker?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft er zelfs een heel Facebookbericht over geschreven deze aandachtshoerAlles voor de fame toch
![]()
Klacht: Mensen die een krachtterm of scheldwoord direct liëren aan een ernstige ziekte alsof "kanker op" zeggen direct iemand kanker toewensen is come on..
Ook gelijk Facebook én voor alle zekerheid de media opzoeken natuurlijk. Held.
En je post het vervolgens op FOK!.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:36 schreef yvonne het volgende:
Ik doe even m'n mutsje af en laat ze m'n chemokop zien, zijn ze ook kalm, ook aandachtshoerderij zeker?
Nou nee he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik doe even m'n mutsje af en laat ze m'n chemokop zien, zijn ze ook kalm, ook aandachtshoerderij zeker?
Mijn ma had borstkanker noemde het zelf een kankerziektequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dit vind ik zo fucking zwakzinnig. Iemand Mongool of Homo noemen is net zo (al dan niet nog meer) klachtwaardig. Niemand doet daar echter 'moeilijk' over.
Althans, het word niet gelijk in de letterlijke context gebracht.
Ik vind het zo triest dat mensen zich hier zo druk om kunnen maken. Ik heb het zelf ook van dichtbij meegemaakt en als ik het zelf zou krijgen zou ik er nog steeds geen issue over maken.
Kijk, als het iemand écht oprecht kwetst en confronteert met zijn ervaringen etc. dan vind ik het ook prettig om aangesproken te worden door die persoon met de vraag of ik zou kunnen ophouden met het schelden ermee, hier zou ik dan natuurlijk ook mee ingaan omdat ik die persoon niet onnodig zou willen kwetsen ofzo. Dit geld dan ook voor homo, mongool, tiefushoer enz.
Maar die mensen die het er ECHT om doen.. (zoals de dame in OP)Schiet een kogel door je kop.
Ik heb er stiekem wel zin in, gewoon om te choquerenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou nee he.
Al zou dat het wel zijn als je het deed in een topic waar iemand met kanker loopt te schelden om users te expliciet te shockeren.
Neem niet aan as je in Dordt over straat loopt en je hoort een paar kutkoters schelden je dan gelijk dat soort neigingen krijgt. Toch?
Ik heb kanker en het zal me worst wezen of er iemand met kanker scheld, ik vind wel dat het behooljk uit de klauw aan het lopen is als je ziet wat een snotblagen alleen nog maar kk kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Overigens denk ik dat er wel een interessante discussie kan ontstaan over de vraag of je wel of niet met kanker 'mag' schelden.
Echter komen hier vaak slechte argumenten bij kijken zoals 'kanker is respectlooooos dat zeg je gewoon niet'
'dat doe je gewoon niet' is geen argument
Laat dat mens alsjeblieft even iets anders doen zeg, je hebt geen idee wat een impact het op partner/ouder heeft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar wat ik niet snap is dat de moeder 'lekker' gaat zwemmen terwijl haar zoontje een chemo ondergaat.
Filmje op YTquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je post het vervolgens op FOK!.
Want die mensen moeten maar krampachtig bij het kind blijven zitten? Je snapt hopelijk wel, dat het leven gewoon doorgaat, ondanks een chemotherapie. Ja, om de persoon heen die de therapie krijgt. 450 uur per dag bij de pakken neer gaan zitten heeft niet zo heel veel zin/nut en zal de persoon welke in therapie is ook niet helpen. Kan me zelfs voorstellen dat dat juist veel negativiteit mee brengt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar wat ik niet snap is dat de moeder 'lekker' gaat zwemmen terwijl haar zoontje een chemo ondergaat.
Ach die koters weten niet beter moet je maar denken. Laat staan het leed overzien wat zo'n ziekte met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb er stiekem wel zin in, gewoon om te choquerenMaar dat komt meer omdat men langs me heen kijkt, over me heen kijkt , maar me vooral niet aankijkt.
Ik vind wel dat je die kids die alleen maar kk dit dat zus zo eens aan d'r oren mag trekken.
Tuuk niet, en dat zal me verder ook jeuken, alleen die kutkoters motten opgevoed wordenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach die koters weten niet beter moet je maar denken. Laat staan het leed overzien wat zo'n ziekte met zich meebrengt.
Normaliter gaat het na je 21e ook wel over tenzij je wellicht uit bepaalde volkswijken van Rotterdam of Den Haag komt.
Ben ook meerdere mensen verloren aan die rotziekte maar als je je hard kleine teen stoot tegen de deur eens heel hard "VERDOMME KKDEUR" roepen lucht nu eenmaal enorm op . Stom he? .
En als je dat roept denk je op dat moment echt niet letterlijk aan die ziekte of aan de mensen die je verloren hebt.
Ach, toen ik 16 was, was "Tering tyfus takkelul" lekker schokkend en tegendraads, dat kon echt niet. Ordinair vind ik het wel ja, vooral omdat het wat recenter is dan wat ik hiervoor typte (en nee, toen ik 16 was, waren die ziektes ook al redelijk uitgestorven). Beetje "mêh" gewoon.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:17 schreef Pulzzar het volgende:
Los van het feit dat kanker een erge ziekte is, vind ik schelden met het woord "kanker" ordinair. Maar bij jongeren onder de 18 is het waarschijnlijk stoer en lekker tegendraads.
want? mobieltje doet het thuis beter? of ' wat moeten de buren wel niet denken'quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:42 schreef Ceviche het volgende:
Zelfs als de vader bij dat kind is zou ik toch liever bij huis blijven bijvoorbeeld.
Dit ja beetje raarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar op de dag dat hij een chemo ondergaat? Ik snap ook wel dat dat andere kind bijvoorbeeld ook gewoon vakantie heeft en leuke dingen wil doen, maar ik zou dan een dag eerder gaan. Het idee alleen al dat je een baantje trekt terwijl je kind ondertussen zo'n behandeling ondergaat, dan heb je meer rust als je bijvoorbeeld een dag eerder gaat.
Sowieso krijgt een kind niet jarenlang elke week chemo's lijkt me, dat gaat dan in periodes denk ik.
Sommige kuren duren 6 uurquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:42 schreef Ceviche het volgende:
Waarom ligt zij in het zwembad als haar zoontje op dat moment een chemokuur krijgt?
Snap dat je niet 24/7 bij hem kan zijn, tijd voor jezelf nodig hebt, maar je kan ook een dag voor of na de chemo naar het zwembad gaan... Ik kan het me niet voorstellen dat je dan niet bij je kind bent. Zelfs als de vader bij dat kind is zou ik toch liever bij huis blijven bijvoorbeeld.
Of het normaal is even terzijde, dat ze ze op deze manier aanspreekt, oke. Maar vervolgens de krant ermee opzoeken? Dat is erg aandachthoerig ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:57 schreef Catkiller het volgende:
Die vrouw een aandachtshoer noemen, alsof het maar normaal is om constant te kankeren en voor elk woord kanker te roepen. Het komt wel voor dat ik het doe, maar echt niet in het openbaar waar een ander mij kan horen. Uiteindelijk heeft dit ook geen reet meer met vloeken te maken.
Ze zette het op fb, dus heb je dikke kans dat de krant het heeft opgepikt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:34 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Of het normaal is even terzijde, dat ze ze op deze manier aanspreekt, oke. Maar vervolgens de krant ermee opzoeken? Dat is erg aandachthoerig ja.
Daarna heeft Stentor contact met haar gezocht en heeft ze gezegd dat ze geen held wil zijn. Gelukkig is ze dat hier ook niet. Hier is ze een hoer, een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:36 schreef yvonne het volgende:
Ze zette het op fb, dus heb je dikke kans dat de krant het heeft opgepikt.
Dus.
Doe hoeven tegenwoordig alleen nog maar YT, fb en fora af te schuimen voor content.
Mijn god je mist het punt hier echt volledig hé?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarna heeft Stentor contact met haar gezocht en heeft ze gezegd dat ze geen held wil zijn. Gelukkig is ze dat hier ook niet. Hier is ze een hoer, een aandachtshoer.
Nou en? Laat haar maar lekker hoereren dan. Net zoals jij je zit af te trekken op de reacties die je van je topic krijgt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn god je mist het punt hier echt volledig hé?
Als je met voor en achternaam in een krant gaat staan voor zoiets irrelevants als kinderen aanspreken op hun gedrag ben je evengoed een aandachtshoer.
Die jongetjes aanspreken was niet voldoende of zo? Nee het moet gelijk ook op Facebook. En als de krant belt moet het daar ook in!
Tis tenslotte komkommertijd daar moet iedereen zijn steentje aan bijdragen!
Amen. Met de toevoeging dat het natuurlijk net zulk tokkiegedrag is wanneer men een ander scheldwoord continu gebruikt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:35 schreef De_Kaas- het volgende:
Om de haverklap het woord kanker gebruiken is bij uitstek een vorm van tokkiegedrag. Liever iets meer vrouwen als die uit de OP dan meer van deze tokkies. Ik kan me ook niet voorstellen dat er 1 persoon is die hier anders over denkt en zelf geen tokkie is.
moeten we lachen of huilen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef LookAtMe het volgende:
Ha ha ha ha Geweldigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef LookAtMe het volgende:
Ik probeer het te vermijden. Net zoals godverdomme. Is gewoon lelijk. Onesthetisch. Maar ook onvermijdelijk in sommige situaties. Flapt het er uit. Niks tegen te doen. Maar er mee strooien zoals sommigen doen kan ik moeilijk tegen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 07:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zeg het ook wel eens, voel me er niet echt schuldig over en zou me niet door zo'n muts de les laten lezenHelaas is er onlangs vastgesteld dat mijn opa daadwerkelijk kanker heeft, maar die 2 dingen staan volledig los van elkaar, ik kan het krampachtige gedrag omtrent het woord dan ook niet echt begrijpen.
Nee ik bedoelde ook niet te pas en te onpas strooien met het woord zoals een bepaalde groep jongeren doetquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeer het te vermijden. Net zoals godverdomme. Is gewoon lelijk. Onesthetisch. Maar ook onvermijdelijk in sommige situaties. Flapt het er uit. Niks tegen te doen. Maar er mee strooien zoals sommigen doen kan ik moeilijk tegen.
Dit dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde ook niet te pas en te onpas strooien met het woord zoals een bepaalde groep jongeren doetSoms floept een 'kk zooi!!' oid er gewoon uit.
'Godverse godverse tyfuszooi.'quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde ook niet te pas en te onpas strooien met het woord zoals een bepaalde groep jongeren doetSoms floept een 'kk zooi!!' oid er gewoon uit.
Ik vind het altijd zo tokkie overkomen als je zulke woorden gebruikt. Doe gewoon even alsof je een IQ hebt van > 75.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 07:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zeg het ook wel eens, voel me er niet echt schuldig over en zou me niet door zo'n muts de les laten lezenHelaas is er onlangs vastgesteld dat mijn opa daadwerkelijk kanker heeft, maar die 2 dingen staan volledig los van elkaar, ik kan het krampachtige gedrag omtrent het woord dan ook niet echt begrijpen.
Hihahoquote:Op woensdag 12 augustus 2015 05:13 schreef Donnis het volgende:
[..]
ey ey ey wil jij eens even opkankeren met je wartaal.
Snap ook niet dat mensen er nog om kunnen lachenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hihaho![]()
Ik vind het niet eens grappig. Evenmin dat afgezaagde dat opa van de trap gekankerd is; dat heb ik jaren geleden ook al gehoord.
Zie hierboven, het floept er soms uit, tis niet dat ik een zin vul ermeequote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo tokkie overkomen als je zulke woorden gebruikt. Doe gewoon even alsof je een IQ hebt van > 75.
Wat een kut-zin.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zie hierboven, het floept er soms uit, tis niet dat ik een zin vul ermee
'grote K' inderdaad. Doet me denken aan Voldemort. 'hij die niet genoemd mag worden.'quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:21 schreef Ceviche het volgende:
Offtopic: Mensen die boos worden als je het woord 'kankeren' gebruikt
Of mensen die 'grote K' zeggen, de ziekte heet gewoon kanker, of je dat nou wil of niet. Heb je echt zoveel moeite met het woord 'kanker', zeg dan leukemie of bronchocarcinoom. Gelijk een stuk specifieker.
Het 'grote K' noemen maakt het sowieso alleen maar beladen en benadrukt het alleen maar.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 04:36 schreef Deva51 het volgende:
Ik blijf me maar verbazen over het overduidelijke gebrek aan compassie bij de *jeugd van tegenwoordig*. Iemand *homo* noemen terwijl er eigenlijk schijtlijster, of vaag, raar figuur mee wordt bedoeld, iemand nota bene een aandachtshoer zien noemen op Fok! omdat ze het voorval op FB post, waarna het DUS opgepikt wordt door Chocoladeletter kranten als het AD en de Telegraaf, want idd : komkommertijd...
Ik ga ook ff een potje schelden : Koude, egocentrische kut-harten hebben jullie, puisterige bijdehandjes, die denken dat het normaal is om om het andere woord de term *kanker* te gebruiken. Het lijkt wel of jullie lijden aan het syndroom van Gilles de la Tourette. Alleen kunnen jullie het WEL helpen, en lijders aan dat syndroom niet. Ik vind het heel normaal dat een volwassene een zootje puberale snotneuzen de les leest over onnodig kwetsend taalgebruik. HET IS FUCKING NIET NORMAAL, zo te reageren op een volkomen begrijpelijke reactie van een vrouw die een kindje heeft die net klaar is met zijn chemo tegen agressieve jeugdleukemie. Als jullie later zelf koters hebben, zal je wel anders piepen, als daar iets erg mis mee is. Ik schat jullie allemaal zo in de leeftijdsgroep 17-23 jaar in. Dan is de puberteit nog te kort geleden en de volwassenheid nog lang niet daar. Dusse allemaal je grote, stoere muilen spoelen met zeep, en allemaal opzouten naar bed. Moeders mogen niet huilie -huilie doen als er wat met hun kind is, of kortgeleden is geweest. Het is goed dat het hier een anonieme, anarchistische bende is, anders zouden jullie binnen 5 jaar nooit een fatsoenlijke baan krijgen. En dat DANNY daar onverschillig zijn schouders over ophaalt spreekt boekdelen. Ik ben vroeger, in de begindagen van Fok! wel voor heel wat minder gebanned. Ik vind die vrouw een heldin !
Mja slecht geslapenquote:
Mensen doen inderdaad al gauw alsof ze de ziekte krijgen als ze het te vaak zeggen of horenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
'grote K' inderdaad. Doet me denken aan Voldemort. 'hij die niet genoemd mag worden.'
Dit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 07:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
Misschien zijn er straks wel mensen die aanstoot nemen aan het woord 'als' omdat ze het lezen als ALS.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag je dan ook geen MH17 meer zeggen?
Omdat ze ook nog een ander kind heeft die ook aandacht nodig heeft en plezier wil hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:42 schreef Ceviche het volgende:
Woehaaaaaaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:42 schreef Myrr het volgende:
buiten waar anderen je kunnen zien en horen
Een vrouw naar mijn hart, weg met de sentimentaliteit!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit.
Mag je dan ook geen MH17 meer zeggen?
Vloeken is onnodig, maar dat de zieligheidskaart trekken ervoor zorgt dat jij het publiek aan je kant hebt vind ik geen goede ontwikkeling.
Enkele van die jongeren hebben vast ook wel ervaring met kanker in hun omgeving en zullen de impact echt wel kennen.
Tong. Aangenaam.quote:
Ook nog ? Dat neukt er maar op los.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat ze ook nog een ander kind heeft die ook aandacht nodig heeft en plezier wil hebben.
En dat komt dan praten over normen en waarden?!!1 Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook nog ? Dat neukt er maar op los.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:01 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Misschien zijn er straks wel mensen die aanstoot nemen aan het woord 'als' omdat ze het lezen als ALS.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |