abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155128256
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef LookAtMe het volgende:
Ik ben ook tegen schelden met kanker, mijn opa is er aan overleden. Hij was van de trap gekankerd.
_O-
Copthorne 2.0
  Admin dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:11:24 #52
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_155128285
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Ach die koters weten niet beter moet je maar denken. Laat staan het leed overzien wat zo'n ziekte met zich meebrengt.
Normaliter gaat het na je 21e ook wel over tenzij je wellicht uit bepaalde volkswijken van Rotterdam of Den Haag komt O-) .

Ben ook meerdere mensen verloren aan die rotziekte maar als je je hard kleine teen stoot tegen de deur eens heel hard "VERDOMME KKDEUR" roepen lucht nu eenmaal enorm op . Stom he? .

En als je dat roept denk je op dat moment echt niet letterlijk aan die ziekte of aan de mensen die je verloren hebt.
Tuuk niet, en dat zal me verder ook jeuken, alleen die kutkoters motten opgevoed worden :6
Door ons (8>
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_155128375
Geile Milf wel ^O^
pi_155128500
Los van het feit dat kanker een erge ziekte is, vind ik schelden met het woord "kanker" ordinair. Maar bij jongeren onder de 18 is het waarschijnlijk stoer en lekker tegendraads.
pi_155128591
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:17 schreef Pulzzar het volgende:
Los van het feit dat kanker een erge ziekte is, vind ik schelden met het woord "kanker" ordinair. Maar bij jongeren onder de 18 is het waarschijnlijk stoer en lekker tegendraads.
Ach, toen ik 16 was, was "Tering tyfus takkelul" lekker schokkend en tegendraads, dat kon echt niet. Ordinair vind ik het wel ja, vooral omdat het wat recenter is dan wat ik hiervoor typte (en nee, toen ik 16 was, waren die ziektes ook al redelijk uitgestorven). Beetje "mêh" gewoon.
pi_155128598
Ze was letterlijk en figuurlijk kanker geïrriteerd.
sup
pi_155128758
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:42 schreef Ceviche het volgende:
Zelfs als de vader bij dat kind is zou ik toch liever bij huis blijven bijvoorbeeld.
want? mobieltje doet het thuis beter? of ' wat moeten de buren wel niet denken'
pi_155129101
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:11 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ja maar op de dag dat hij een chemo ondergaat? Ik snap ook wel dat dat andere kind bijvoorbeeld ook gewoon vakantie heeft en leuke dingen wil doen, maar ik zou dan een dag eerder gaan. Het idee alleen al dat je een baantje trekt terwijl je kind ondertussen zo'n behandeling ondergaat, dan heb je meer rust als je bijvoorbeeld een dag eerder gaat.
Sowieso krijgt een kind niet jarenlang elke week chemo's lijkt me, dat gaat dan in periodes denk ik.
Dit ja beetje raar
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  Admin dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:33:30 #59
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_155129127
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:42 schreef Ceviche het volgende:
Waarom ligt zij in het zwembad als haar zoontje op dat moment een chemokuur krijgt?
Snap dat je niet 24/7 bij hem kan zijn, tijd voor jezelf nodig hebt, maar je kan ook een dag voor of na de chemo naar het zwembad gaan... Ik kan het me niet voorstellen dat je dan niet bij je kind bent. Zelfs als de vader bij dat kind is zou ik toch liever bij huis blijven bijvoorbeeld.
Sommige kuren duren 6 uur :{ Ik moet er niet aan denken dat er straks 6 uur wekelijks iemand naast me zit.
Op de chemoafdeling is van alles aan afleiding voor de patient. Niet voor de familie/partner.
Laat ze alsjeblieft hun gedachten verzetten.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

pi_155129154
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:57 schreef Catkiller het volgende:
Die vrouw een aandachtshoer noemen, alsof het maar normaal is om constant te kankeren en voor elk woord kanker te roepen. Het komt wel voor dat ik het doe, maar echt niet in het openbaar waar een ander mij kan horen. Uiteindelijk heeft dit ook geen reet meer met vloeken te maken.
Of het normaal is even terzijde, dat ze ze op deze manier aanspreekt, oke. Maar vervolgens de krant ermee opzoeken? Dat is erg aandachthoerig ja.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  Admin dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:34:24 #61
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_155129162

En hier blijf ik om lachen, sue me.

pi_155129211
Tiny en Lau _O_ dat is goud.
  Admin dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:36:01 #63
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_155129217
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:34 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Of het normaal is even terzijde, dat ze ze op deze manier aanspreekt, oke. Maar vervolgens de krant ermee opzoeken? Dat is erg aandachthoerig ja.
Ze zette het op fb, dus heb je dikke kans dat de krant het heeft opgepikt.
Dus.
Die hoeven tegenwoordig alleen nog maar YT, fb en fora af te schuimen voor content.

dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:38:50 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155129322
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:36 schreef yvonne het volgende:

Ze zette het op fb, dus heb je dikke kans dat de krant het heeft opgepikt.
Dus.
Doe hoeven tegenwoordig alleen nog maar YT, fb en fora af te schuimen voor content.
Daarna heeft Stentor contact met haar gezocht en heeft ze gezegd dat ze geen held wil zijn. Gelukkig is ze dat hier ook niet. Hier is ze een hoer, een aandachtshoer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155129788
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daarna heeft Stentor contact met haar gezocht en heeft ze gezegd dat ze geen held wil zijn. Gelukkig is ze dat hier ook niet. Hier is ze een hoer, een aandachtshoer.
Mijn god je mist het punt hier echt volledig hé?
Als je met voor en achternaam in een krant gaat staan voor zoiets irrelevants als kinderen aanspreken op hun gedrag ben je evengoed een aandachtshoer.

Die jongetjes aanspreken was niet voldoende of zo? Nee het moet gelijk ook op Facebook. En als de krant belt moet het daar ook in!
Tis tenslotte komkommertijd daar moet iedereen zijn steentje aan bijdragen!
blablablabla
pi_155130366
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Mijn god je mist het punt hier echt volledig hé?
Als je met voor en achternaam in een krant gaat staan voor zoiets irrelevants als kinderen aanspreken op hun gedrag ben je evengoed een aandachtshoer.

Die jongetjes aanspreken was niet voldoende of zo? Nee het moet gelijk ook op Facebook. En als de krant belt moet het daar ook in!
Tis tenslotte komkommertijd daar moet iedereen zijn steentje aan bijdragen!
Nou en? Laat haar maar lekker hoereren dan. Net zoals jij je zit af te trekken op de reacties die je van je topic krijgt.
pi_155130475
quote:
Ik ben ook tegen schelden met kanker, mijn opa is er aan overleden. Hij was van de trap gekankerd.
_O- _O- _O-
pi_155138163
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:35 schreef De_Kaas- het volgende:
Om de haverklap het woord kanker gebruiken is bij uitstek een vorm van tokkiegedrag. Liever iets meer vrouwen als die uit de OP dan meer van deze tokkies. Ik kan me ook niet voorstellen dat er 1 persoon is die hier anders over denkt en zelf geen tokkie is.
Amen. Met de toevoeging dat het natuurlijk net zulk tokkiegedrag is wanneer men een ander scheldwoord continu gebruikt.
People assume too much.
pi_155138956
quote:
moeten we lachen of huilen?
pi_155139579
Ik blijf me maar verbazen over het overduidelijke gebrek aan compassie bij de *jeugd van tegenwoordig*. Iemand *homo* noemen terwijl er eigenlijk schijtlijster, of vaag, raar figuur mee wordt bedoeld, iemand nota bene een aandachtshoer zien noemen op Fok! omdat ze het voorval op FB post, waarna het DUS opgepikt wordt door Chocoladeletter kranten als het AD en de Telegraaf, want idd : komkommertijd...

Ik ga ook ff een potje schelden : Koude, egocentrische kut-harten hebben jullie, puisterige bijdehandjes, die denken dat het normaal is om om het andere woord de term *kanker* te gebruiken. Het lijkt wel of jullie lijden aan het syndroom van Gilles de la Tourette. Alleen kunnen jullie het WEL helpen, en lijders aan dat syndroom niet. Ik vind het heel normaal dat een volwassene een zootje puberale snotneuzen de les leest over onnodig kwetsend taalgebruik. HET IS FUCKING NIET NORMAAL, zo te reageren op een volkomen begrijpelijke reactie van een vrouw die een kindje heeft die net klaar is met zijn chemo tegen agressieve jeugdleukemie. Als jullie later zelf koters hebben, zal je wel anders piepen, als daar iets erg mis mee is. Ik schat jullie allemaal zo in de leeftijdsgroep 17-23 jaar in. Dan is de puberteit nog te kort geleden en de volwassenheid nog lang niet daar. Dusse allemaal je grote, stoere muilen spoelen met zeep, en allemaal opzouten naar bed. Moeders mogen niet huilie -huilie doen als er wat met hun kind is, of kortgeleden is geweest. Het is goed dat het hier een anonieme, anarchistische bende is, anders zouden jullie binnen 5 jaar nooit een fatsoenlijke baan krijgen. En dat DANNY daar onverschillig zijn schouders over ophaalt spreekt boekdelen. Ik ben vroeger, in de begindagen van Fok! wel voor heel wat minder gebanned. Ik vind die vrouw een heldin !

[ Bericht 0% gewijzigd door Deva51 op 12-08-2015 04:45:40 ]
Go with the flow.
pi_155139775
Ik vind dat kanker door bepaalde figuren te vaak als krachtterm wordt gebruikt, waardoor het effect afneemt. Verder zeggen we hier in Rotterdam vaak dat iemand op moet pleuren. Niemand die dat letterlijk neemt. Vervang het door kanker en bij half Nederland springen de tranen in de ogen. Flikker toch een eind op met je zielige gedoe. Het komt in elke familie voor dus je hoeft echt niemand te vertellen hoe erg de ziekte is. Dat weten we allemaal wel, daarom is het ook zo'n goede krachtterm. Daarom pleit ik ervoor dat we er een beetje zuinig op zijn.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Trouwste user 2022 woensdag 12 augustus 2015 @ 06:53:59 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_155139934
quote:
Ha ha ha ha Geweldig _O-

Ha ha ha ha

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_155140114
Ik zeg het ook wel eens, voel me er niet echt schuldig over en zou me niet door zo'n muts de les laten lezen :') Helaas is er onlangs vastgesteld dat mijn opa daadwerkelijk kanker heeft, maar die 2 dingen staan volledig los van elkaar, ik kan het krampachtige gedrag omtrent het woord dan ook niet echt begrijpen.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 augustus 2015 @ 08:13:52 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_155140313
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 07:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zeg het ook wel eens, voel me er niet echt schuldig over en zou me niet door zo'n muts de les laten lezen :') Helaas is er onlangs vastgesteld dat mijn opa daadwerkelijk kanker heeft, maar die 2 dingen staan volledig los van elkaar, ik kan het krampachtige gedrag omtrent het woord dan ook niet echt begrijpen.
Ik probeer het te vermijden. Net zoals godverdomme. Is gewoon lelijk. Onesthetisch. Maar ook onvermijdelijk in sommige situaties. Flapt het er uit. Niks tegen te doen. Maar er mee strooien zoals sommigen doen kan ik moeilijk tegen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_155140326
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik probeer het te vermijden. Net zoals godverdomme. Is gewoon lelijk. Onesthetisch. Maar ook onvermijdelijk in sommige situaties. Flapt het er uit. Niks tegen te doen. Maar er mee strooien zoals sommigen doen kan ik moeilijk tegen.

Nee ik bedoelde ook niet te pas en te onpas strooien met het woord zoals een bepaalde groep jongeren doet _O- Soms floept een 'kk zooi!!' oid er gewoon uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')