abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:04:57 #26
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_155123863
geluk kan je altijd nog met kakker schelden B-)
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:08:14 #27
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_155123986
Niet 'ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl' als krachtterm gebruiken. :')
Forza TOP Oss
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:39:24 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155125087
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:12 schreef mootie het volgende:
Ik vind het wel een goede manier om dat soort jochies even te wijze op hun taalgebruik.
Absoluut. Dat komt wel aan. Vind het een positieve boodschap. Op een wrange manier.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155125896
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:42 schreef Ceviche het volgende:
Waarom ligt zij in het zwembad als haar zoontje op dat moment een chemokuur krijgt?
Snap dat je niet 24/7 bij hem kan zijn, tijd voor jezelf nodig hebt, maar je kan ook een dag voor of na de chemo naar het zwembad gaan... Ik kan het me niet voorstellen dat je dan niet bij je kind bent. Zelfs als de vader bij dat kind is zou ik toch liever bij huis blijven bijvoorbeeld.
Omdat ze nóg een kind heeft? Kinderen zijn maar 1 keer kind en zo'n behandeling kan jaren duren. Een enorm dilemma voor mensen met kinderen waarvan er 1 kanker heeft, wat met de andere kinderen?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:11:14 #30
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_155126096
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:05 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Omdat ze nóg een kind heeft? Kinderen zijn maar 1 keer kind en zo'n behandeling kan jaren duren. Een enorm dilemma voor mensen met kinderen waarvan er 1 kanker heeft, wat met de andere kinderen?
Ja maar op de dag dat hij een chemo ondergaat? Ik snap ook wel dat dat andere kind bijvoorbeeld ook gewoon vakantie heeft en leuke dingen wil doen, maar ik zou dan een dag eerder gaan. Het idee alleen al dat je een baantje trekt terwijl je kind ondertussen zo'n behandeling ondergaat, dan heb je meer rust als je bijvoorbeeld een dag eerder gaat.
Sowieso krijgt een kind niet jarenlang elke week chemo's lijkt me, dat gaat dan in periodes denk ik.
pi_155126138
Ik haat het als mensen kanker zeggen, een paar jaar geleden is mijn oma namelijk van de trap gekankerd.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_155126232
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:12 schreef Appelknaller het volgende:
Ik haat het als mensen kanker zeggen, een paar jaar geleden is mijn oma namelijk van de trap gekankerd.
Te laat.
Karma is a fucking bitch.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:21:05 #33
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_155126421
Offtopic: Mensen die boos worden als je het woord 'kankeren' gebruikt :')
Of mensen die 'grote K' zeggen, de ziekte heet gewoon kanker, of je dat nou wil of niet. Heb je echt zoveel moeite met het woord 'kanker', zeg dan leukemie of bronchocarcinoom. Gelijk een stuk specifieker.
Het 'grote K' noemen maakt het sowieso alleen maar beladen en benadrukt het alleen maar.
pi_155126557
Ach, ach, ach, lekker leven op zelfmedelijden en hun tere zieltjes beschadigd laten voelen als ze het woordje kanker opvangen. Wat bereik je daar nou mee? In dit specifieke geval begrijp ik het nog wel maar dat het weer op facebook moet maakt het weer zo sneu. Even die bevestiging zoeken dat jij de moraalridder van de maand bent.

Ik heb kanker ook van dichtbij meegemaakt, maar hoor je mij klagen? Nee, want ik ga niet zielig doen om een woordje. Laat mensen zeggen wat ze willen zeggen.
pi_155127056
Om de haverklap het woord kanker gebruiken is bij uitstek een vorm van tokkiegedrag. Liever iets meer vrouwen als die uit de OP dan meer van deze tokkies. Ik kan me ook niet voorstellen dat er 1 persoon is die hier anders over denkt en zelf geen tokkie is.
  Admin dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:36:19 #36
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_155127086
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze heeft er zelfs een heel Facebookbericht over geschreven deze aandachtshoer :') Alles voor de fame toch _O_

Klacht: Mensen die een krachtterm of scheldwoord direct liëren aan een ernstige ziekte alsof "kanker op" zeggen direct iemand kanker toewensen is come on..

Ook gelijk Facebook én voor alle zekerheid de media opzoeken natuurlijk. Held.
Ik doe even m'n mutsje af en laat ze m'n chemokop zien, zijn ze ook kalm, ook aandachtshoerderij zeker?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_155127302
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef LookAtMe het volgende:
Ik ben ook tegen schelden met kanker, mijn opa is er aan overleden. Hij was van de trap gekankerd.
_O-
Hallon!
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:46:40 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155127404
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:36 schreef yvonne het volgende:

Ik doe even m'n mutsje af en laat ze m'n chemokop zien, zijn ze ook kalm, ook aandachtshoerderij zeker?
En je post het vervolgens op FOK!.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:53:56 #39
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_155127668
Dit vind ik zo fucking zwakzinnig. Iemand Mongool of Homo noemen is net zo (al dan niet nog meer) klachtwaardig. Niemand doet daar echter 'moeilijk' over.

Althans, het word niet gelijk in de letterlijke context gebracht.
Ik vind het zo triest dat mensen zich hier zo druk om kunnen maken. Ik heb het zelf ook van dichtbij meegemaakt en als ik het zelf zou krijgen zou ik er nog steeds geen issue over maken.

Kijk, als het iemand écht oprecht kwetst en confronteert met zijn ervaringen etc. dan vind ik het ook prettig om aangesproken te worden door die persoon met de vraag of ik zou kunnen ophouden met het schelden ermee, hier zou ik dan natuurlijk ook mee ingaan omdat ik die persoon niet onnodig zou willen kwetsen ofzo. Dit geld dan ook voor homo, mongool, tiefushoer enz.

Maar die mensen die het er ECHT om doen.. (zoals de dame in OP) :') Schiet een kogel door je kop.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:54:56 #40
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_155127707
Overigens denk ik dat er wel een interessante discussie kan ontstaan over de vraag of je wel of niet met kanker 'mag' schelden.

Echter komen hier vaak slechte argumenten bij kijken zoals 'kanker is respectlooooos dat zeg je gewoon niet' :')

'dat doe je gewoon niet' is geen argument
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_155127789
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou nee he.
Al zou dat het wel zijn als je het deed in een topic waar iemand met kanker loopt te schelden om users te expliciet te shockeren.

Neem niet aan as je in Dordt over straat loopt en je hoort een paar kutkoters schelden je dan gelijk dat soort neigingen krijgt. Toch?
blablablabla
pi_155127825
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dit vind ik zo fucking zwakzinnig. Iemand Mongool of Homo noemen is net zo (al dan niet nog meer) klachtwaardig. Niemand doet daar echter 'moeilijk' over.

Althans, het word niet gelijk in de letterlijke context gebracht.
Ik vind het zo triest dat mensen zich hier zo druk om kunnen maken. Ik heb het zelf ook van dichtbij meegemaakt en als ik het zelf zou krijgen zou ik er nog steeds geen issue over maken.

Kijk, als het iemand écht oprecht kwetst en confronteert met zijn ervaringen etc. dan vind ik het ook prettig om aangesproken te worden door die persoon met de vraag of ik zou kunnen ophouden met het schelden ermee, hier zou ik dan natuurlijk ook mee ingaan omdat ik die persoon niet onnodig zou willen kwetsen ofzo. Dit geld dan ook voor homo, mongool, tiefushoer enz.

Maar die mensen die het er ECHT om doen.. (zoals de dame in OP) :') Schiet een kogel door je kop.
Mijn ma had borstkanker noemde het zelf een kankerziekte :') ( no joke )
Ga daar dan maar vervolgens eens iets van zeggen.
blablablabla
pi_155127868
Wat een reacties hier zeg :')

Ik ken een heel jong meisje die ook heeft gevochten tegen kanker en moet nog 3 chemo's. Elke keer als ik haar zag met een kaal hoofdje, een sonde in brak mijn hart. Ondertussen gaat het goed, maar erg verzwakt door alle chemo's en toestanden.
De ziekte is voor volwassenen al pittig, laat staan voor een kind. Ik snap die moeder maar al te goed dat ze er iets van gezegd heeft. En volgens een artikel heeft ze niet de krant gebeld, ze heeft het alleen op haar facebook gezet. Blijkbaar via via opgepikt.
  Admin dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:00:42 #44
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_155127895
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Nou nee he.
Al zou dat het wel zijn als je het deed in een topic waar iemand met kanker loopt te schelden om users te expliciet te shockeren.

Neem niet aan as je in Dordt over straat loopt en je hoort een paar kutkoters schelden je dan gelijk dat soort neigingen krijgt. Toch?
Ik heb er stiekem wel zin in, gewoon om te choqueren :@ Maar dat komt meer omdat men langs me heen kijkt, over me heen kijkt , maar me vooral niet aankijkt.

Ik vind wel dat je die kids die alleen maar kk dit dat zus zo eens aan d'r oren mag trekken.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Admin dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:02:11 #45
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_155127963
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Overigens denk ik dat er wel een interessante discussie kan ontstaan over de vraag of je wel of niet met kanker 'mag' schelden.

Echter komen hier vaak slechte argumenten bij kijken zoals 'kanker is respectlooooos dat zeg je gewoon niet' :')

'dat doe je gewoon niet' is geen argument

Ik heb kanker en het zal me worst wezen of er iemand met kanker scheld, ik vind wel dat het behooljk uit de klauw aan het lopen is als je ziet wat een snotblagen alleen nog maar kk kunnen zeggen.

Nou ja, misschien zijn ze ooit van de commode afgevallen en kunnen ze idd niet meer zeggen.

pi_155127991
Maar wat ik niet snap is dat de moeder 'lekker' gaat zwemmen terwijl haar zoontje een chemo ondergaat.
  Admin dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:03:57 #47
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_155128026
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar wat ik niet snap is dat de moeder 'lekker' gaat zwemmen terwijl haar zoontje een chemo ondergaat.
Laat dat mens alsjeblieft even iets anders doen zeg, je hebt geen idee wat een impact het op partner/ouder heeft.
Ik eerst ook niet.

Admin dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:08:46 #48
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_155128193
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

En je post het vervolgens op FOK!.
Filmje op YT

pi_155128246
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Want die mensen moeten maar krampachtig bij het kind blijven zitten? Je snapt hopelijk wel, dat het leven gewoon doorgaat, ondanks een chemotherapie. Ja, om de persoon heen die de therapie krijgt. 450 uur per dag bij de pakken neer gaan zitten heeft niet zo heel veel zin/nut en zal de persoon welke in therapie is ook niet helpen. Kan me zelfs voorstellen dat dat juist veel negativiteit mee brengt.
pi_155128249
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb er stiekem wel zin in, gewoon om te choqueren :@ Maar dat komt meer omdat men langs me heen kijkt, over me heen kijkt , maar me vooral niet aankijkt.

Ik vind wel dat je die kids die alleen maar kk dit dat zus zo eens aan d'r oren mag trekken.
Ach die koters weten niet beter moet je maar denken. Laat staan het leed overzien wat zo'n ziekte met zich meebrengt.
Normaliter gaat het na je 21e ook wel over tenzij je wellicht uit bepaalde volkswijken van Rotterdam of Den Haag komt O-) .

Ben ook meerdere mensen verloren aan die rotziekte maar als je je hard kleine teen stoot tegen de deur eens heel hard "VERDOMME KKDEUR" roepen lucht nu eenmaal enorm op . Stom he? .

En als je dat roept denk je op dat moment echt niet letterlijk aan die ziekte of aan de mensen die je verloren hebt. Absoluut niet.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')