Ze heeft er zelfs een heel Facebookbericht over geschreven deze aandachtshoerquote:,,Kanker op, hou je kkr bek, ik sla je de kkr, als je met dat kkr zand gooit sla ik je op je kkr kop" etcetera, etcetera. Achterelkaar door", beschreef Boelen het voorval op Facebook. ,,Na 300 x kanker gehoord te hebben, ben ik het water uit gelopen, heb mijn telefoon gepakt en ben naar de jongens toe gelopen.
,,Joh, mag ik jou iets laten zien? Je hebt het vast niet door, ik ben ook niet boos en heb er geen last van. Maar ik wil jou wat vertellen. Dit ben ik op de foto en dit is mijn zoontje van 4. Hij heeft kanker en ligt nu in Groningen in het ziekenhuis en krijgt op dit moment chemo. Jij zegt zó vaak het woord kanker dat je niet meer weet wat het is. Ik laat jou dit zien, omdat dit misschien indruk op je maakt. Als mijn moeder hier had gestaan, had ze staan huilen. Nogmaals ik ben niet boos, maar leer hiervan, ok?"
Stilte....
,,Ja, dat doe ik mevrouw, sorry...."
Artikel komt van het AD
Ben ik met je eens maar om dan vervolgens daar te gaan staan met zo'n foto teneinde die jochies de les te lezen én de krant te bellen is wel weer de overtreffende trap van de moraalridder uit willen hangen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen. Tyfus of klere komt gewoon minder dichtbij. Daarnaast is schelden niet netjes.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef LookAtMe het volgende:
Ik ben ook tegen schelden met kanker, mijn opa is er aan overleden. Hij was van de trap gekankerd.
Lekker dat kikkerjong van d'r voor gek zetten nu het nog kan. Vieze kikkerhoer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook gelijk Facebook én voor alle zekerheid de media opzoeken natuurlijk. Held.
quote:"Ik stond er vooral voor al die andere mensen die met kanker te maken hebben", zegt Nicole tegen De Stentor. "Ik wil geen held genoemd worden ofzo"
Ik vind het anders behoorlijk ziek om een onbekende op straat die niets verkeerd doet aan te spreken op zijn taalgebruik. Waar bemoeit dat wijf zich mee?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:12 schreef mootie het volgende:
Ik vind het wel een goede manier om dat soort jochies even te wijze op hun taalgebruik.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef LookAtMe het volgende:
Ik ben ook tegen schelden met kanker, mijn opa is er aan overleden. Hij was van de trap gekankerd.
Gewoon vloeken! Veel beterquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen. Tyfus of klere komt gewoon minder dichtbij. Daarnaast is schelden niet netjes.
Godverquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef LookAtMe het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |