Absurd, hè? Dat is nu het gif van Wilders dat door onz'aderen vloeit. Die kwaaie spuit is jarenlang op streng politiek recept gehanteerd. Met effect.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:51 schreef Jigzoz het volgende:
Toch bijzonder om te zien, diesel loepzuivere haat jegens mensen die nog niets misdaan hebben. Een jaar of 15 geleden dacht ik dat dat niet meer kon.
De intentie om Europa van binnenuit te vernietigen is voor mij al voldoende reden om te haten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:51 schreef Jigzoz het volgende:
Toch bijzonder om te zien, die loepzuivere haat jegens mensen die nog niets misdaan hebben. Een jaar of 15 geleden dacht ik dat dat niet meer kon.
Mijn opa, oma, vader, ooms en tantes kwamen toch gewoon in nette kleding naar Nederland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als jij gevlucht bent voor geweld of weet ik wat dan ook, dan loop je niet met brandschone nieuwe kleding rond. Althans op het oog zijnde brandschone nieuwe kleding.
Als overlast steeds uit dezelfde hoek komt, gaan mensen verbanden leggen. Mensen zijn niet naïef (te houden).quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:51 schreef Jigzoz het volgende:
Toch bijzonder om te zien, die loepzuivere haat jegens mensen die nog niets misdaan hebben. Een jaar of 15 geleden dacht ik dat dat niet meer kon.
Zoals Syriërs, in wiens thuisland dan ook helemaal niks aan de hand is op het moment.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Nintex het volgende:
Vaak worden als argumenten de (NAVO) oorlogen genoemd, maar in realiteit komen de meeste van deze mensen niet uit die gebieden, maar uit landen in Afrika e.d. waar ze politiek gezien ook niets te vrezen hebben. De afgelopen tijd zijn het voornamelijk echt gelukszoekers. Lui met smartphones en laptops die via het internet kunnen zien hoeveel gratis geld er in Europa te halen valt en hoe Europa niet om kan gaan met dit immigratie probleem.
"val dood paardenlul"?quote:
Ik ga dit nu met hele andere ogen bekijken ineens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:39 schreef Loekie1 het volgende:
Ze roepen Allah Akbar als ze de Griekse kust opklimmen, las ik. Maar dat zal wel vredig bedoeld zijn.
Kom op joh, dat roepen ze zelfs als ze de planten water geven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:39 schreef Loekie1 het volgende:
Ze roepen Allah Akbar als ze de Griekse kust opklimmen, las ik. Maar dat zal wel vredig bedoeld zijn.
Je kent geen autochtone relschoppers of criminelen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:21 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als overlast steeds uit dezelfde hoek komt, gaan mensen verbanden leggen. Mensen zijn niet naïef (te houden).
Kerelquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:53 schreef LAD-Jefferson het volgende:
[..]
Maar wel geld voor een AC Milan shirt van ¤80,-
Jawel, daarom nemen we ook niet nog meer tokkies op. Deal?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je kent geen autochtone relschoppers of criminelen?
Dat vind ik inderdaad prima hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:50 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Jawel, daarom nemen we ook niet nog meer tokkies op. Deal?
Ja, het gebeurt vaak dat ze het roepen zonder naderhand te ontploffen. Wees gerust.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:39 schreef Loekie1 het volgende:
Nou, de award voor de achterlijkste uitspraak in een topic op fok kan ook de deur uit, wat is het adres?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Absurd, hè? Dat is nu het gif van Wilders dat door onz'aderen vloeit. Die kwaaie spuit is jarenlang op streng politiek recept gehanteerd. Met effect.
Trek eens een ander dood paard uit de kast, dit is saai aan het worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals Syriërs, in wiens thuisland dan ook helemaal niks aan de hand is op het moment.
Eritrea dan, waar het werkelijk een feest is om te wonen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Trek eens een ander dood paard uit de kast, dit is saai aan het worden.
Ja dat krijg je als je grote partijen vluchtelingen binnenkrijgt maar geen goede opvang wil regelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:02 schreef Kanjer het volgende:
Het is je niet opgevallen dat dezelfde problemen met die gelukszoekers voor zo'n beetje alle landen in europa gelden?
...in een land waar het gemiddelde maandsalaris waarschijnlijk op 20 euro ligt, en dat maakt het weer een dure hobby.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
KerelDie is waarschijnlijk nep en voor zo'n 5 euro gekocht ofzo
Ja? En? Allemaal de schuld van Wilders?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je grote partijen vluchtelingen binnenkrijgt maar geen goede opvang wil regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |