abonnement Unibet Coolblue
pi_155163805
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Dit is Fokker89

[ afbeelding ]
Rechts op de foto

Geboren in de glooiende heuvels even ten noorden van de Luxemburgse hoofdstad Luxemburg. Gaat door het leven als Frederick-Constantijn, maar zeg maar gewoon Fred, hij loopt niet graag te koop met zijn achtergrond namelijk. Momenteel verblijft hij even een Nederland, maar daarover straks meer.

Jonge Fred groeide nooit op één plek op, zijn ouders waren namelijk erg begaan met mensen. Zo hebben zijn ouders een aantal jaar in Monaco de hulpbehoevenden geholpen toen het land plots overspoeld werd door rijkdom. En heeft hij meermaals een periode doorgebracht op de Kaaimaneilanden. Volgens zijn vaders kwam dat door wat 'belastingperikelen', maar Fred wist wel beter, het is daar natuurlijk heerlijk weer.

Door zijn ingewikkelde jeugd is hij wel een erg vriendelijk jongen geworden die altijd klaar staat voor anderen. Zo heeft hij een keer een sjeik in Qatar geholpen met het invullen van schadeformulieren na een ongeluk tussen een kameel en de sjeik's gouden Bugatti. Ook hielp hij zijn buurvrouw, Hertogin Veronique Von Vieschrijck-Geltevehl, met het ontslaan en aannemen van haar talrijke personeel.

Ook nu hij tijdelijk in het pittoreske en sfeervolle (op die katslelijke kerk na dan) Emmeloord woont, blijft het een gewone jongen. Soms doet hij zelf zijn boodschappen en kijkt hij zijn ogen uit aan de diversiteit die de plaatselijke Poiesz te bieden heeft. Vooral het aanbod aan goed geprijsde bieren doet hem deugd. Als zijn personeel namelijk boodschappen doet moet hij verplicht aan de Château d'Yquem 1811, daar vindt hij de afdronk niet zo super van. Soms glipt hij stiekem weg om wat halve liters 'prachtpils' bij een van de Duitse grootgrutters te halen en in het parkje op te drinken.

Maar het gaat allemaal wat minder met Fred, afgelopen week zag hij zijn aandelenpakket met o.a. Imtech in rook opgaan. Hij is daardoor ook nog eens een van zijn vakantiehuizen op de Bahama's kwijtgeraakt. Met het opheffen van het embargo op Cuba is hij niet zo blij, hij is bang dat de kwaliteit van de karakteristieke sigaren te wensen over gaat laten.

Daarom is Fred uitgeweken naar FOK!, gewoon om even zijn frustraties met het normale volk te delen. Dankzij zijn in 4 jaar afgeronde instapcursus psychologie (bij de LOI) weet hij vaak de diepste beweegredenen van andere users te achterhalen. Niet zelden passeren daarbij tirades van een kleurrijk karakter de revue. Dat is dan ook de reden waarom hij het lastig vindt de perfecte vrouw te vinden. Op interessante dames probeert hij vaak dezelfde tactiek toe te passen als op 'normale' users. Hij vergeet daarbij enige nuance aan te brengen in zijn taalgebruik en heeft daardoor meermaals een vriendelijke deerne uitgemaakt voor 'dame van lichte zeden'.

Gelukkig heeft onze Fred een eigen radiostation opgericht met ene 'Uccie', geruchten zeggen dat zij de eerder genoemde hertogin is, genaamd 'GutterFM'. Hierin wordt hij gesteund door megalomaan Richard Branson. Op deze manier wil hij zich meer onder het plebs begeven en zo wellicht een stabiele toekomst opbouwen. Hij heeft een moeilijke tijd achter de rug en is daarom blij dat hij hier gewoon even zijn frustraties kwijt kan.
_O- _O-
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 23:09:26 #202
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_155163980
Wow, voorheen dacht ik altijd dat kreator de grootste randdebiel was die we hier hadden, maar nu zit hij toch wel in de top 10 van grappigste users.
En Re 4 president.
pi_155164217
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:09 schreef Royco1 het volgende:
Wow, voorheen dacht ik altijd dat kreator de grootste randdebiel was die we hier hadden, maar nu zit hij toch wel in de top 10 van grappigste users.
En Re 4 president.
Kreator is een soort FRENKIE 2.0, al een account toen jij nog in de wieg lag, een userID van 4 cijfers, denkt nog altijd aan Sweder in z'n ondertitel en altijd zo bijdehand als de tering. Het is hem alleen niet gelukt om te stoppen met roken. :+

Je mag van geluk spreken dat hij je geen leuke matige grap aanbied op de rommelmarkt.
Lambo of Rekt
  woensdag 12 augustus 2015 @ 23:32:12 #204
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_155164744
Krea _O_
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_155165420
Dit is PausNicolaas



PausNicolaas, in het echte leven Diederik, is streng opgevoed. Zijn ouders zijn afkomstig van het platte land ergens in de biblebelt. Ze hebben zich echter sinds de geboorte van Diederik gevestigd in Barneveld, metropool van de biblebelt.

PausNicolaas is een puber van 13 in het dozijn. Haalt goede cijfers op school, luistert goed naar zijn ouders en wil zich meten aan de stoere jongens. Daarom aimt hij op meisjes die way outta his league zijn, drinkt hij af en toe een biertje teveel onder het mom van groepsdruk en rookt stiekem sigaretten tot groot verdriet van zijn ouders.

Toch breekt deze lifestyle hem op. Langzaam maar zeker komt PausNicolaas erachter dat hij echt maar een beta is en dat doet hem zeer. In real life knikt hij ja naar de alfa's maar op het forum uit hij zijn frustraties door middel van topics openen. In het dagelijkse leven opereert hij steeds vaker op de achtergrond met andere beta's. Samen hopen ze de alfa's ooit voorbij te streven. Fantasie is er in overvloed.

Toch hebben zijn ouders nog hoop in hem. PausNicolaas wil later graag accountant worden, de droom om profvoetballer of autocoureur te worden heeft hij allang uit zijn hoofd gezet. Misschien dat hij ooit zijn geluk kan vinden in de middenklasse samen met Gerda, een ietwat mollige vrouw, 3 kinderen en een Volvo station. Hij hoopt dat hij dan sowieso de alfa's voorbij is.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:07:01 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_155165830
Een volgwaardig topic!
Resistance is futile.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:13:42 #207
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155166039
Schaamteloze TVP.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:49:57 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155167110
Wel jammer dat ik van de 100 users die beschreven worden er tegenwoordig 95 niet meer (her)ken. Al die newbie-namen zeggen mij niks. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 13 augustus 2015 @ 01:02:06 #209
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_155167393
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kreator is een soort FRENKIE 2.0, al een account toen jij nog in de wieg lag, een userID van 4 cijfers, denkt nog altijd aan Sweder in z'n ondertitel en altijd zo bijdehand als de tering. Het is hem alleen niet gelukt om te stoppen met roken. :+

Je mag van geluk spreken dat hij je geen leuke matige grap aanbied op de rommelmarkt.
_O-
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  donderdag 13 augustus 2015 @ 01:32:22 #210
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_155167982
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:49 schreef golfer het volgende:
Wel jammer dat ik van de 100 users die beschreven worden er tegenwoordig 95 niet meer (her)ken. Al die newbie-namen zeggen mij niks. :{w
Dit is te gemakkelijk.
Iets over een jonge Golfer, wiens buurman het wiel uitvindt.
En een oude Golfer, achter de geraniums, zoekend naar een control-alt-delete, om al die nieuwigheden ongedaan te maken.
zonnig Brasil
pi_155168258
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:29 schreef Re het volgende:
Dit is magnetronkoffie,

[ afbeelding ]

Als hoogfunctionerende spectrum-diagnose verzamelaar is hij altijd op zoek naar een opening om zijn ongeprezen visie op het onbegrijpelijke helder te krijgen. Alles in het leven van deze volwaardige discussiepartner zit in zijn vingertoppen. De DM knop onder zijn rechterwijsvingertop, de FB-link onder zijn linkergroteduimtop. Hij is graag het witte paard van de ridder, nee wacht, de witte ridder op het glanzende paard, nee uhmmm iets met ridder, laat dat duidelijk zijn. Het liefst ziet hij het internet zoals zijn kamer, strak, geordend, helder en stofvrij om zoveel mogelijk (virtuele) allergieën te vermijden.

Ook houdt hij van een goede gestructureerde discussie, naar zijn inzicht en met als enige uitkomst de helderheid zoals hij die zich in zijn volprezen hoogfunctionerende brein heeft uitgestippeld.

In zijn vrije tijd correspondeerde hij graag met de commissie verantwoordelijk voor de DSM-V, meterslange e-mails om toch vooral duidelijk te maken dat de diagnosticering volledig naar zijn heldere inzichten gestructureerd moeten worden. Dat de commissie zijn e-mail al 2 jaar geleden heeft geblokkeerd is in zijn ogen onterecht en zijn energie stopt hij nu in de communicatie over deze blokkering. Tot op heden heeft hij nog geen voldane reactie teruggekregen.

Als magnetron uitgaat doet hij dat met veel plezier, het uitpluizen van menukaarten op inconsistenties geeft hem veel voldoening en geeft hem de energie om er weer goed tegenaan te gaan.
:P

Enige wat eigenlijk een beetje klopt is die van diagnose-verzamelaar (heb wel een aantal diagnoses kunnen lozen gelukkig :P )
En wtf, voor strak, geordend, helder en stofvrij moet je niet bij mij wezen :')
En ik heb serieus een hekel aan uitgaan :')

Voor de rest wel geinig geschreven, maar veel te eenzijdig (had het bijvoorbeeld grappiger gevonden als je (ipv alleen maar dat autisme) ook iets over mn slapeloosheid had geschreven ofzo...oeps dit was niet het feedbacktopic :@ ).
pi_155170136
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:54 schreef dimmak het volgende:
Dit is PausNicolaas

[ afbeelding ]

PausNicolaas, in het echte leven Diederik, is streng opgevoed. Zijn ouders zijn afkomstig van het platte land ergens in de biblebelt. Ze hebben zich echter sinds de geboorte van Diederik gevestigd in Barneveld, metropool van de biblebelt.

PausNicolaas is een puber van 13 in het dozijn. Haalt goede cijfers op school, luistert goed naar zijn ouders en wil zich meten aan de stoere jongens. Daarom aimt hij op meisjes die way outta his league zijn, drinkt hij af en toe een biertje teveel onder het mom van groepsdruk en rookt stiekem sigaretten tot groot verdriet van zijn ouders.

Toch breekt deze lifestyle hem op. Langzaam maar zeker komt PausNicolaas erachter dat hij echt maar een beta is en dat doet hem zeer. In real life knikt hij ja naar de alfa's maar op het forum uit hij zijn frustraties door middel van topics openen. In het dagelijkse leven opereert hij steeds vaker op de achtergrond met andere beta's. Samen hopen ze de alfa's ooit voorbij te streven. Fantasie is er in overvloed.

Toch hebben zijn ouders nog hoop in hem. PausNicolaas wil later graag accountant worden, de droom om profvoetballer of autocoureur te worden heeft hij allang uit zijn hoofd gezet. Misschien dat hij ooit zijn geluk kan vinden in de middenklasse samen met Gerda, een ietwat mollige vrouw, 3 kinderen en een Volvo station. Hij hoopt dat hij dan sowieso de alfa's voorbij is.
:') denken dat ik rechten studeerd

Denken dat ik teveel drink :')

Denken dat ik bij Vindicat zit :')

Denken dat ik ooit een vrouw neem die Gerda heet :')

Denken dat ik meer beta ben dan dimmak :')
Verder klopt precies hoor :') _O_
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  donderdag 13 augustus 2015 @ 07:52:26 #213
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_155170598
quote:
18s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:55 schreef sacha het volgende:
heel origineel, ooit begonnen in 40+, maar ja... :X
Dat was allemaal maar gekut in de marge, leverde niks op, kostte te veel...

Maar mooi dat hier dit idee weer opgepakt wordt! ^O^
  donderdag 13 augustus 2015 @ 08:42:36 #214
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_155171036
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

:P

Enige wat eigenlijk een beetje klopt is die van diagnose-verzamelaar (heb wel een aantal diagnoses kunnen lozen gelukkig :P )
En wtf, voor strak, geordend, helder en stofvrij moet je niet bij mij wezen :')
En ik heb serieus een hekel aan uitgaan :')

Voor de rest wel geinig geschreven, maar veel te eenzijdig (had het bijvoorbeeld grappiger gevonden als je (ipv alleen maar dat autisme) ook iets over mn slapeloosheid had geschreven ofzo...oeps dit was niet het feedbacktopic :@ ).
_O-
U is voorspelbaar lieve koffie
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_155171225
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 08:42 schreef Murmeli het volgende:

[..]

_O-
U is voorspelbaar lieve koffie
Wacht maar tot iemand er 1tje over jou schrijft })

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155171269
Briljant topic! :D
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 09:31:54 #217
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_155171772
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 08:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wacht maar tot iemand er 1tje over jou schrijft })

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Ik houd mijn hart vast.
Maar de meesten die weten wie ik ben hebben me ook wel ontmoet
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_155171815
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:49 schreef golfer het volgende:
Wel jammer dat ik van de 100 users die beschreven worden er tegenwoordig 95 niet meer (her)ken. Al die newbie-namen zeggen mij niks. :{w
Hey kijk, een oldbie :')
pi_155172152
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 08:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wacht maar tot iemand er 1tje over jou schrijft })

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al, toen ik het las, waarom staat wraakzuchtig er niet bij ;) :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 augustus 2015 @ 10:01:03 #220
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_155172327
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:49 schreef golfer het volgende:
Wel jammer dat ik van de 100 users die beschreven worden er tegenwoordig 95 niet meer (her)ken. Al die newbie-namen zeggen mij niks. :{w
Ja dat heb ik ook wel. En van de mensen waar ik wel een stukje over kan schrijven, ken ik de helft al. Zo weet ik dat jouw vrouw een tattoo heeft. 8-).
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:03:15 #221
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_155172373
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook wel. En van de mensen waar ik wel een stukje over kan schrijven, ken ik de helft al. Zo weet ik dat jouw vrouw een tattoo heeft. 8-).
Zo'n trampstamp?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_155172396
Dit is Murmeli,



Links op de foto. In het echt heet ze Melanie, en naast haar op de foto staat Patricia, haar BFF.
Mel en Patries, zoals ze ook wel bekend zijn in 'de scene', reizen samen het land door op zoek naar de hipste hardloopevenementjes zoals colour runs, night runs, colour night neon runs, obstacle colour fancy dress runs, en ga zo maar door. Even lekker gek doen. Ze starten altijd lekker vooraan, om de sfeer mee te krijgen en ingehaald te worden door lekkere mannen. Dat ze daarbij iedereen ophouden maakt ze niet uit. Zij hebben er toch ook voor betaald? Wel maar tot max 5K, want er moet niet teveel tijd gaan zitten in dat 'trainen', en ze moeten snel aan de wijn kunnen.

Mel houdt het meest van colour runs. Die passen zo goed bij haar kekke outfitjes met hondslelijke prints. Ze gaat de deur niet uit als de kleuren van haar veters niet matchen met de wijzers van haar horloge, en zal op colour runs dan ook alleen maar door de kleuren heenlopen die op die dag passen bij haar outfit. Haha, lekker gek! En die mensen altijd maar raar kijken, haha! Wel vond ze het wat jammer toen ze eerder dit jaar per ongeluk door de verkeerde kleur was gelopen én bleek dat ze niet zo uitwasbaar waren als ze dacht:



In het dagelijks leven is Mel secretaresse bij een groot bedrijf met mannen in pakken. Wat ze doen weet ze niet precies, maar het heeft iets met geld te maken. En huizen. Haar grootste talent is het in de wacht zetten van mensen. Daarom zetten ze altijd de lastige zeurders naar haar door. Doorverbinden gaat op de een of andere manier altijd verkeerd. Stomme telefoons ook. Gelukkig is ze ook wel goed in koffie zetten en kopieren. Haha! Klontje suiker erin baas? Hihi.

Thuis heeft Mel twee kinderen. Haar katten. Die zijn haar allesies. Ze zijn wit, zodat ze overal wel goed bij passen, dat is lekker handig. Ze moet wel zorgen dat ze niet ooit per ongeluk meegaan op een colour run, dat zou wel echt heel pijnlijk zijn, hihi!

Verder is Mel nog vrijgezel. Ze heeft zich wel aangemeld voor Run2Date, maar tot op heden is er geen enkele man bij haar blijven lopen. Maargoed, ze heeft toch een man nodig die haar bij kan houden op haar tempo, alsjebegrijptwatikbedoel, hihi!

Op FOK! post ze vooral in hardlooptopics en in R&P's depressietopics. Het één heft het ander op, haha, want hardlopen is goed voor je! Haha!

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 13-08-2015 10:16:34 ]
Ja doei.
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 10:08:19 #223
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155172462
Ik ken murmeli niet maar vind de beschrijving wel bij de usernaam pasten een echte murmeli
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_155172551
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is Murmeli,

[ afbeelding ]

Links op de foto. In het echt heet ze Melanie, en naast haar op de foto staat Patricia, haar BFF.
Mel en Patries, zoals ze ook wel bekend zijn in 'de scene', reizen samen het land door op zoek naar de hipste hardloopevenementjes zoals colour runs, night runs, colour night neon runs, obstacle colour fancy dress runs, en ga zo maar door. Even lekker gek doen. Ze starten altijd lekker vooraan, om de sfeer mee te krijgen en ingehaald te worden door lekkere mannen. Dat ze daarbij iedereen ophouden maakt ze niet uit. Zij hebben er toch ook voor betaald? Wel maar tot max 5K, want er moet niet teveel tijd gaan zitten in dat 'trainen', en ze moeten snel aan de wijn kunnen.

Mel houdt het meest van colour runs. Die passen zo goed bij haar kekke outfitjes met hondslelijke prints. Ze gaat de deur niet uit als de kleuren van haar veters niet matchen met de wijzers van haar horloge, en zal op colour runs dan ook alleen maar door de kleuren heenlopen die op die dag passen bij haar outfit. Haha, lekker gek! En die mensen altijd maar raar kijken, haha! Wel vond ze het wat jammer toen ze eerder dit jaar per ongeluk door de verkeerde kleur was gelopen én bleek dat ze niet zo uitwasbaar waren als ze dacht:

[ afbeelding ]

In het dagelijks leven is Mel secretaresse bij een groot bedrijf met mannen in pakken. Wat ze doen weet ze niet precies, maar het heeft iets met geld te maken. En huizen. Haar grootste talent is het in de wacht zetten van mensen. Doorverbinden gaat op de een of andere manier altijd verkeerd. Stomme telefoons ook. Gelukkig is ze ook wel goed in koffie zetten en kopieren. Haha! Klontje suiker erin baas? Hihi.

Thuis heeft Mel twee kinderen. Haar katten. Die zijn haar allesies. Ze zijn wit, zodat ze overal wel goed bij passen, dat is lekker handig. Ze moet wel zorgen dat ze niet ooit per ongeluk meegaan op een colour run, dat zou wel echt heel pijnlijk zijn, hihi!

Verder is Mel nog vrijgezel. Ze heeft zich wel aangemeld voor Run2Date, maar tot op heden is er geen enkele man bij haar blijven lopen. Maargoed, ze heeft toch een man nodig die haar bij kan houden op haar tempo, alsjebegrijptwatikbedoel, hihi!

Op FOK! post ze vooral in hardlooptopics en in R&P's depressietopics. Het één heft het ander op, haha, want hardlopen is goed voor je! Haha!
Genius!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_155172666
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ken murmeli niet maar vind de beschrijving wel bij de usernaam pasten een echte murmeli
murmeli is een lieffie O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')