Het is patat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes kan wel gewoon, maar dat is dan ook net friet.
Als je uit Zwolle komt misschien wel ja.quote:
Vind jij een standaardOP beter?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrij minimalistisch, vind ik.
patat schatjequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je uit Zwolle komt misschien wel ja.
Ja voor jou maak ik een uitzondering, maar je moet niet teveel dingen verkeerd gaan benoemen hoorquote:
Het is gewoon patat. Punt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor jou maak ik een uitzondering, maar je moet niet teveel dingen verkeerd gaan benoemen hoor
Friets / Frites verwijst naar de bereidingsvorm: gefrituurd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je uit Zwolle komt misschien wel ja.
Nee ik bedoel gewoon echt een standaard op met leuke informatie enzo en een headerquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, want dan krijgt je weer dat geneuzel over die barbecue, met vijf kattengifjes eronder.
mijn topicquote:
das niet leukquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon echt een standaard op met leuke informatie enzo en een header
Dus zowel patat als friet is foutquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Friets / Frites verwijst naar de bereidingsvorm: gefrituurd.
Patat / Patates verwijst naar potato, het Engelse woord voor aardappel.
ja dan hoef je zelf niet meer te denkenquote:
nee lul, beiden zijn goedquote:
jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dan hoef je zelf niet meer te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |