was zeker vies hard over haar heen gegaan als ik de kans gehad hadquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb haar ooit wel helemaal KAPOT gemaakt toen ze haar feminisme te ver doorvoerde.
Begrijpelijk, het hoogtepunt van mijn aantrekkelijkheid is schijnbaar al voorbij.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dat ik geen jongere meid ken, anders had ik je ingeruild.
PVV danquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil nog niet zeggen dat het intellectuele zelfmoord is.
in het midden van de z-side?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:07 schreef Fokker101 het volgende:
Ja ongeveer in het midden je hebt altijd die gast met dat extreme groningen-provincie vlag weet je wel
#zelfkennisquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het hoogtepunt van mijn aantrekkelijkheid is schijnbaar al voorbij.
Leg uitquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
D66 is een intellectueel beperkte keuze.
heb je zo'n vroeg hoogtepunt ja?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het hoogtepunt van mijn aantrekkelijkheid is schijnbaar al voorbij.
Nee niet midden je weet wel waar groningen fanatics is ja.. in dat hoekje rechtsquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in het midden van de z-side?
hoe hoog
jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee niet midden je weet wel waar groningen fanatics is ja.. in dat hoekje rechts
Het een hoogtepunt noemen is eigenlijk ook wel optimistisch.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb je zo'n vroeg hoogtepunt ja?
Liever een soa aan m'n zak dan een trommel in m'n vak.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ja daar met die trommel weet je wel daar weet ik veel 4 a 5 rijen boven
oh dan kan ik je wel ff opzoekenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ja daar met die trommel weet je wel daar weet ik veel 4 a 5 rijen boven
al die zelfhaatquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het een hoogtepunt noemen is eigenlijk ook wel optimistisch.
Het mijne moet nog komen. Gunstig voor jouquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Liever een soa aan m'n zak dan een trommel in m'n vak.
Dat is toch waardeloos man.quote:
Als je geen jongere leert kennen voor het zover is ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het mijne moet nog komen. Gunstig voor jou
Ja klopt heb ik ook niks mee eerlijk gezegd zit daar 5 rijen boven ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is toch waardeloos man.
Staat er zo'n randdebiel te trommelen als je gewoon de wedstrijd wil kijken.
Zou verplaatsing aanvragenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja klopt heb ik ook niks mee eerlijk gezegd zit daar 5 rijen boven ofzo
Ik zie Rens er voor aan om te gaan trommelenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is toch waardeloos man.
Staat er zo'n randdebiel te trommelen als je gewoon de wedstrijd wil kijken.
ja klopt hele z-side trouwensquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
iedereen staat daar hele wedstrijd toch ipv zitten?
sowquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:11 schreef Fokker101 het volgende:
ik heb nog liever hiv aan mijn kruis dan dat ik uit stadskanaal verhuis
speciaal voor pax
Moet kunnen, is normaal. Moet je normaal vindenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)en-vinden-het-prima/
Vieze hoer die Debbie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
De vader van Debbie reageerde relaxed. Maar met mijn zus en mijn moeder heb ik nu geen contact meer. Zij konden de situatie niet accepteren, dus we laten het even zo.![]()
![]()
Wat zou jij doen als je broer dit deed?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
De vader van Debbie reageerde relaxed. Maar met mijn zus en mijn moeder heb ik nu geen contact meer. Zij konden de situatie niet accepteren, dus we laten het even zo.![]()
![]()
Kan me echt niet voorstellen dat je dit soort praktijken boven ouderlijk contact stelt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
![]()
Zou niet kunnen tolererenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je broer dit deed?
Omdat je ouders zo bekrompen zijn hoef je daarin toch niet mee te gaan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat je dit soort praktijken boven ouderlijk contact stelt.
Ik zal wel ouderwetse normen en waarden hebben.
Je had op je 20ste nog niet 20 partners gehad. Je bent dus frigide.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat je dit soort praktijken boven ouderlijk contact stelt.
Ik zal wel ouderwetse normen en waarden hebben.
Oh, het is tegenwoordig al bekrompen als je polygame relaties niet kan accepteren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat je ouders zo bekrompen zijn hoef je daarin toch niet mee te gaan?
lekker filmpie van frederik korquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je eigen vrouw dat aankondigt hoef je dat natuurlijk niet te accepteren, maar als een ander stel zich daar beide goed bij voelt is het toch prima?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, het is tegenwoordig al bekrompen als je polygame relaties niet kan accepteren.
Uh oke.
2015
nice zo even kijkenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
lekker filmpie van frederik kor
Klopt. Maar zou niet met ze om hoeven te gaanquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Als je eigen vrouw dat aankondigt hoef je dat natuurlijk niet te accepteren, maar als een ander stel zich daar beide goed bij voelt is het toch prima?
Dit zat ik ook net te lezenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/heb-jij-ook-een-rbf-gezicht
Wie heeft er hier een resting bitch face?
Soms..quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/heb-jij-ook-een-rbf-gezicht
Wie heeft er hier een resting bitch face?
Oh ja dat kan natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar zou niet met ze om hoeven te gaan
Ik vind het contact met mijn familie erg belangrijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vind ik wel fijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Op instagram kom je alleen maar duckface en buttpics tegen. Of de "oh kijk mij chillen op vakantie"pics.
Niet te vergeten de sport en foodpics
duckfaces kom ik nooit tegenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Op instagram kom je alleen maar duckface en buttpics tegen. Of de "oh kijk mij chillen op vakantie"pics.
wat een saai filmpjequote:Op maandag 10 augustus 2015 22:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik vind die Martijn Van der Laan zo'n apart figuur hebben jij niet?
Wat doe je op instagram als je die niet wil zien dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja echt saai hequote:Op maandag 10 augustus 2015 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat een saai filmpje
ja beetje dikkig he
rusnak was wel weer baasjequote:Op maandag 10 augustus 2015 22:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja echt saai he
mwah dikkig weet niet dikke reed ofzo
Hoe lang zou het duren voordat je voor bigot en narrow minded wordt uitgemaakt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien maar voor mijn raam hangen.
Ik volg de medische accounts. Heel toevallig tonen ze vaak zelfde onderwerpen die ik moet leren. Handigheidje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat doe je op instagram als je die niet wil zien dan?
wtfquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag vanochtend een docu over homos die elkaar met aids gingen besmetten.
Een erg apart volk.
Ik zag laatst een hiv positief datingsadvertentie. Waarom zou je zulke ziektes willen oplopen vraag ik mij echt af.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Een erg apart volk.
Dat was toch op die feestjes in Groningen? Gewoon met een spuit ook toenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Een erg apart volk.
Groninger HIV-zaken jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was toch op die feestjes in Groningen? Gewoon met een spuit ook toen
Elk achterlijk ding wat je kan verzinnen is een bestaande fetishquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een hiv positief datingsadvertentie. Waarom zou je zulke ziektes willen oplopen vraag ik mij echt af.
"Dan heb je de stress niet meer van of je wel of niet positief bent"quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een hiv positief datingsadvertentie. Waarom zou je zulke ziektes willen oplopen vraag ik mij echt af.
apart danquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga hier niet zoeken zit in tuin met laptopje
Is dat echt een argumentquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"Dan heb je de stress niet meer van of je wel of niet positief bent"
Je kan er ook gewoon een condoompje om doen denk ik dan
Letterlijk uit die docu geparafraseerd ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat echt een argument
Hahahaha
Mensen zijn zo domquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Letterlijk uit die docu geparafraseerd ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |