Oh, het is tegenwoordig al bekrompen als je polygame relaties niet kan accepteren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat je ouders zo bekrompen zijn hoef je daarin toch niet mee te gaan?
lekker filmpie van frederik korquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je eigen vrouw dat aankondigt hoef je dat natuurlijk niet te accepteren, maar als een ander stel zich daar beide goed bij voelt is het toch prima?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, het is tegenwoordig al bekrompen als je polygame relaties niet kan accepteren.
Uh oke.
2015
nice zo even kijkenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
lekker filmpie van frederik kor
Klopt. Maar zou niet met ze om hoeven te gaanquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Als je eigen vrouw dat aankondigt hoef je dat natuurlijk niet te accepteren, maar als een ander stel zich daar beide goed bij voelt is het toch prima?
Dit zat ik ook net te lezenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/heb-jij-ook-een-rbf-gezicht
Wie heeft er hier een resting bitch face?
Soms..quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/heb-jij-ook-een-rbf-gezicht
Wie heeft er hier een resting bitch face?
Oh ja dat kan natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar zou niet met ze om hoeven te gaan
Ik vind het contact met mijn familie erg belangrijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vind ik wel fijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Op instagram kom je alleen maar duckface en buttpics tegen. Of de "oh kijk mij chillen op vakantie"pics.
Niet te vergeten de sport en foodpics
duckfaces kom ik nooit tegenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Op instagram kom je alleen maar duckface en buttpics tegen. Of de "oh kijk mij chillen op vakantie"pics.
wat een saai filmpjequote:Op maandag 10 augustus 2015 22:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik vind die Martijn Van der Laan zo'n apart figuur hebben jij niet?
Wat doe je op instagram als je die niet wil zien dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja echt saai hequote:Op maandag 10 augustus 2015 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat een saai filmpje
ja beetje dikkig he
rusnak was wel weer baasjequote:Op maandag 10 augustus 2015 22:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja echt saai he
mwah dikkig weet niet dikke reed ofzo
Hoe lang zou het duren voordat je voor bigot en narrow minded wordt uitgemaakt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien maar voor mijn raam hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |