Ja klopt heb ik ook niks mee eerlijk gezegd zit daar 5 rijen boven ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is toch waardeloos man.
Staat er zo'n randdebiel te trommelen als je gewoon de wedstrijd wil kijken.
Zou verplaatsing aanvragenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja klopt heb ik ook niks mee eerlijk gezegd zit daar 5 rijen boven ofzo
Ik zie Rens er voor aan om te gaan trommelenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is toch waardeloos man.
Staat er zo'n randdebiel te trommelen als je gewoon de wedstrijd wil kijken.
ja klopt hele z-side trouwensquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
iedereen staat daar hele wedstrijd toch ipv zitten?
sowquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:11 schreef Fokker101 het volgende:
ik heb nog liever hiv aan mijn kruis dan dat ik uit stadskanaal verhuis
speciaal voor pax
Moet kunnen, is normaal. Moet je normaal vindenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)en-vinden-het-prima/
Vieze hoer die Debbie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
De vader van Debbie reageerde relaxed. Maar met mijn zus en mijn moeder heb ik nu geen contact meer. Zij konden de situatie niet accepteren, dus we laten het even zo.![]()
![]()
Wat zou jij doen als je broer dit deed?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
De vader van Debbie reageerde relaxed. Maar met mijn zus en mijn moeder heb ik nu geen contact meer. Zij konden de situatie niet accepteren, dus we laten het even zo.![]()
![]()
Kan me echt niet voorstellen dat je dit soort praktijken boven ouderlijk contact stelt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
![]()
Zou niet kunnen tolererenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je broer dit deed?
Omdat je ouders zo bekrompen zijn hoef je daarin toch niet mee te gaan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat je dit soort praktijken boven ouderlijk contact stelt.
Ik zal wel ouderwetse normen en waarden hebben.
Je had op je 20ste nog niet 20 partners gehad. Je bent dus frigide.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat je dit soort praktijken boven ouderlijk contact stelt.
Ik zal wel ouderwetse normen en waarden hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |