Ik volg de medische accounts. Heel toevallig tonen ze vaak zelfde onderwerpen die ik moet leren. Handigheidje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat doe je op instagram als je die niet wil zien dan?
wtfquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag vanochtend een docu over homos die elkaar met aids gingen besmetten.
Een erg apart volk.
Ik zag laatst een hiv positief datingsadvertentie. Waarom zou je zulke ziektes willen oplopen vraag ik mij echt af.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Een erg apart volk.
Dat was toch op die feestjes in Groningen? Gewoon met een spuit ook toenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Een erg apart volk.
Groninger HIV-zaken jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was toch op die feestjes in Groningen? Gewoon met een spuit ook toen
Elk achterlijk ding wat je kan verzinnen is een bestaande fetishquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een hiv positief datingsadvertentie. Waarom zou je zulke ziektes willen oplopen vraag ik mij echt af.
"Dan heb je de stress niet meer van of je wel of niet positief bent"quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een hiv positief datingsadvertentie. Waarom zou je zulke ziektes willen oplopen vraag ik mij echt af.
apart danquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga hier niet zoeken zit in tuin met laptopje
Is dat echt een argumentquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"Dan heb je de stress niet meer van of je wel of niet positief bent"
Je kan er ook gewoon een condoompje om doen denk ik dan
Letterlijk uit die docu geparafraseerd ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat echt een argument
Hahahaha
Mensen zijn zo domquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Letterlijk uit die docu geparafraseerd ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |