Zoals Elflettering en Maniquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in de wereld. Het is ook kijken naar jezelf en anticiperen. Dat stukje zelfontwikkeling kun je ook niet verwachten van iemand met zijn leeftijd, maar toejuichen wat hij doet is weer een ander uiterste.
Trek me er wel wat van aan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hey je hebt het gehaald! Gefeliciteerd en trek je er niks van aan:)
58 Arie'squote:Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
59 teveel.quote:
Herstel, meerdere mods.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je hier altijd welkom geweest, alleen als een mod je 10x vraagt om even te stoppen met die bagger hier, kun je natuurlijk wel een keer wat tegenspraak verwachten.
Voor zover ik weet had ik gewoon een gesprek met hem en ook idd om het aantal reacties op te vijzelen. zie geen verschil met al die andere bullshit die normaal anders wordt geplaatst?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld wanneer je hier je postcount op komt krikken terwijl je wel weet dat dat niet op prijs gesteld wordt?/
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd ...
Ongezelligheid wel, en die is zijn tijd allang voorbij. Ga anders ergens een klaagtopic maken en laat dat gezeik hierbuiten, nu weten we het wel weer
Je hebt mijn dag compleet gemaakt, hier word ik blij vanquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon shorts met vulling. Ideaal.
http://www.bikester.nl/losse-fietsbroeken.html
Dit topic wordt gewoon in razend tempo volgebaggerd met bitchy opmerkingen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Ongezelligheid wel, en die is zijn tijd allang voorbij. Ga anders ergens een klaagtopic maken en laat dat gezeik hierbuiten, nu weten we het wel weer
KLB SC is eigenlijk mijn hok, maar kom hier even buurten, zal ik waarschijnlijk wel vaker doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Sinds ik deze SC heb ontdekt, kom ik nauwelijks nog in KLB.
Misschien kun jij voortaan je prachtige paints ook hier komen plaatsen?
nou ik heb toch wel wat klachten zien verschijnen her en der hoorquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Buiten dit topic deed ongeveer iedereen leuk mee met deze recordpoging. Ik vond het zeer geslaagd.
Ik heb het gevoel alsof er in dit topic nog wat oud zeer zat wat er blijkbaar heel nodig uit moest. Nou ik hoop dat iedereen het nu weer kwijt is.
Mooi!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt mijn dag compleet gemaakt, hier word ik blij van
Wat is er moeilijk aan om zulke posts te negeren? Ik heb net een post van jou met 58 keer Arie Boomsma genegeerd. Het kostte mij geen moeite.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld wanneer je hier je postcount op komt krikken terwijl je wel weet dat dat niet op prijs gesteld wordt?/
Nou nou nou nou nou nou nou, no life meteen? Jij hebt nooit een dag dat je gewoon de hele dag lekker geen reet uitvoert?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB SC is eigenlijk mijn hok, maar kom hier even buurten, zal ik waarschijnlijk wel vaker doen.
Ik heb een award voor Fylax gepaint, zal hem nog eens plaatsen:
[ afbeelding ]
MAar het zijn er wel 11 en dus maak je Henk erg blij.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze is niet zo leuk om te spammen
Begin je nu weer over de billetjes van Fylax? Afgelopen nacht ook al.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoals Elflettering en Mani.
Maar die willen ook aan zijn billetjes zitten.
Dat zeg je nu, maar jij en ik weten allebei dat je je broek nu op de enkels hebt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan om zulke posts te negeren? Ik heb net een post van jou met 58 keer Arie Boomsma genegeerd. Het kostte mij geen moeite.
Deze had ik wel geteld, ik vroeg me al af of iemand het zou merkenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
MAar het zijn er wel 11 en dus maak je Henk erg blij.
Twee uur geleden had Fylax je dag nog verwoest. Je hebt wel een beetje last van moodswings of niet?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt mijn dag compleet gemaakt, hier word ik blij van
en nog watquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er werd inderdaad door dezelfde persoon een klaagbaak topic en een FB topic geopend.
Ik zou grof geld betalen voor een tubgrill trouwens, klinkt als een goed ideequote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
Ik kan zelf ook niet goed tegen Arie, dus ik heb hem weer teruggezet.
Alles goed LTVDK?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Kijk Efteling even de paardenanus uithangen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee uur geleden had Fylax je dag nog verwoest. Je hebt wel een beetje last van moodswings of niet?
Het is dat Fylax al een prachtige UI (quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB SC is eigenlijk mijn hok, maar kom hier even buurten, zal ik waarschijnlijk wel vaker doen.
Ik heb een award voor Fylax gepaint, zal hem nog eens plaatsen:
[ afbeelding ]
Elke dag zo'n beetjequote:Op maandag 10 augustus 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou, no life meteen? Jij hebt nooit een dag dat je gewoon de hele dag lekker geen reet uitvoert?
Ja hoorquote:
Mooi, gaat prima, leuke week gehad.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoorJij alweer terug uit Londen?
Ik ben ook door beiden meteen gedumpt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt ook gehoord dat moemoe lekker is?
Zal gewaardeerd wordenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
maar het aantal staat op 3000 dus? Ga ik morgen ook een poging wagen
We zijn alvast benieuwdquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
ik gun het je van hartequote:Op maandag 10 augustus 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |