abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155072978
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bjna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.

Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet.

We adoreren jullie wel in [lif]the GYM, op [spt]BODYBUILDING of bij [gc]VOORBEELDMENSENVOORIEDEREEN
Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155073002
Ik ben net terug uit de sportschool. Nog steeds te verkouden voor die-hard cardio, maar wel flink kracht gedaan. Muizen is moeilijk. :+

Net een stuk gerookte kipfilet in m'n mik gepropt (nomnom honger).

Zal ik trouwens wat aan de OP veranderen?
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2015 @ 12:32:07 #3
43556 miss_dynastie
pi_155073113
Oh ja, lijstje!

O: 6 cracottes met Slankie ham (dat vind ik gewoon lekker, ik eet het niet omdat het mager is :P )
L: kaasschnitzel met pond sperziebonen die ik gedurende de middag opknabbel met wat mosterd
D: ovenschotel met tartaar, courgette, champignons, aardappelpuree
T: waterijsje, kopje dolce gusto (geen idee nog welke), misschien nog een grapefruit

:)
pi_155073134
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je je aan je lijstje houdt dan komt dat helemaal goed met fatsoenlijk eten vandaag ;)
Echt stom dat zag ik niet eens! 8)7 . M'n eten bevat veel meer vocht dan wat ik voorheen at (dan at ik bij het ontbijt crackers met beleg en 's middags boterhammen en sowieso geen groentesapjes enzo).

M'n lijstje wordt nu al weer anders :') , er is een traktatie op het werk die ik even niet wil afslaan. Gekozen voor een klein gebakje van hazelnootschuim met mokkacreme. Tja het zal wel niet zo fantastisch gezond zijn enzo, maar ja.

Overigens ben ik m'n nottenmix als T vergeten mee te nemen, dus dat streept dan wel tegen elkaar weg .. ofzo :@

nieuw lijstje:

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 07:46 schreef Spiegelei het volgende:
Maar weer eens een lijstje:

O: 250g magere kwark met banaan en appel
L: 100g gerookte zalm, 2/3 komkommer, hardgekookt ei
T: 50 g notenmix gebakje (Goesenaartje)
T: groente/fruit sapje (spinazie/komkommer/appel/munt/gember)
D: slamix met zalm, eventueel aangevuld met wat Zonnebloempitten en pompoenpitten.

Ga weer eens proberen fatsoenlijk te drinken vandaag. Ik drink echt bijzonder weinig. Soms gaat het een dag goed, maar de routine zit er absoluut nog niet in.
klerkje
pi_155073135
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
En mooie felblauwe ogen! O+
Dank je. Hoewel ik er zelf niets voor heb hoeven doen ben ik er wel heel trots op/blij mee :)

quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:11 schreef Barreltje het volgende:
Summer! _O_

en nu op een gezonde manier het afvallen doorzetten ;)
Ik heb dit ook op een gezonde manier gedaan. Ik wil geen ongezonde manier. Ik vind de ongezonde manier eng. Te veel eetproblematiek in de familie, van gedwongen opname door anorexia (mijn nichtje woog op een gegeven moment nog geen 40 kilo, bij een lengte van 1,70. En ze vond zichzelf nog steeds vies dik), via boulimia naar morbide obesitas en dan gewoon door je maagband heen eten met een ruptuur tot gevolg.

Nee, geef mij maar gewoon afvallen door beter te eten en meer te bewegen :Y :Y

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Overduidelijk Summerbreeze! _O_

Ik heb er ook over zitten denken elke vijf kilo een selfie te maken, maar dan mis ik er natuurlijk wel al een aantal en ik ga echt niet meer aankomen om dat alsnog te kunnen doen, dus tja, an is het lijstje niet compleet en dan vind ik het ook weer niet leuk.... :7 _O-
Het is wel zichtbaar he :D
En elke 5 kilo ga je misschien niet meer redden. Maar elke 5 kilo vanaf nu is al iets, toch?

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
^O^ SB.
Dank :)

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hallo, 13 kilo al, dat is al super knap! Beetje meer credit voor jezelf :* Je ziet er super goed uit al O+
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:24 schreef Lonaa het volgende:
Summer, dat is ehct wel veel hoor, 13 kg!
Ja, op zich is 13 kilo wel veel, maar het is pas 1/3 van het totaal. Dus in dat opzicht 'pas'.
En ik ben ook echt wel trots op en blij met die 13 kilo hoor.
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 12:35:46 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155073182
Lijstje van vandaag:

O: Yoghurt met rode bessen en honing, 2 koppen koffie
T: Mani berries
L: Paar crackertjes met munsterkaas
T: Wat fruit, denk pruimen en een appel
D: Iets van Hello Fresh :D Ik denk vegetarisch
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155073370
Nice SB! Je ziet echt wel verschil hoor :Y

MFP is wel handig zo op t eerste gezicht. Klopt het dat je alleen hele kilo's kunt ingeven als gewicht?
Kwak
pi_155073616
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:33 schreef SummerBreeze het volgende:

Ja, op zich is 13 kilo wel veel, maar het is pas 1/3 van het totaal. Dus in dat opzicht 'pas'.
En ik ben ook echt wel trots op en blij met die 13 kilo hoor.
Ja, ik snap wel dat je vindt/denkt/voelt dat je nog een lange weg te gaan hebt, maar je moet wel je proces in het juiste daglicht zien. Als ik denk dat ik 'pas' op de helft ben, voelt dat lang niet zo goed als wanneer ik me bedenk dat er al 30 kg af is. ;)
pi_155073665
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:44 schreef kwakz0r het volgende:
Nice SB! Je ziet echt wel verschil hoor :Y

MFP is wel handig zo op t eerste gezicht. Klopt het dat je alleen hele kilo's kunt ingeven als gewicht?
Nee, ik voer ook tientallen in.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:03:15 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_155073879
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

een kleine 13 kilo pas. Nog minimaal 25 te gaan dus.

Niet meer doen he!
Een grote 13 kilo al _O_ Da's een kind van 2, wat je nu al kwijt bent :D
Je ziet er goed uit een djeez wat een mooie ogen O+
disclaimer
pi_155073976
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet meer doen he!
Een grote 13 kilo al _O_ Da's een kind van 2, wat je nu al kwijt bent :D
Je ziet er goed uit een djeez wat een mooie ogen O+
ik bedoelde met 'kleine 13' dat het eigenlijk 12,9 is. ;)

en dank v.w.b. de ogen. Niet mijn verdienste, wel mijn grote trots
pi_155075039
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben net terug uit de sportschool. Nog steeds te verkouden voor die-hard cardio, maar wel flink kracht gedaan. Muizen is moeilijk. :+

Net een stuk gerookte kipfilet in m'n mik gepropt (nomnom honger).

Zal ik trouwens wat aan de OP veranderen?
Ja mag wel wat aangevuld worden denk :)
My salvation lies in your love..
pi_155075072
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, lijstje!

O: 6 cracottes met Slankie ham (dat vind ik gewoon lekker, ik eet het niet omdat het mager is :P )
L: kaasschnitzel met pond sperziebonen die ik gedurende de middag opknabbel met wat mosterd
D: ovenschotel met tartaar, courgette, champignons, aardappelpuree
T: waterijsje, kopje dolce gusto (geen idee nog welke), misschien nog een grapefruit

:)
Heb je eru balans met ham wel eens geprobeerd? Die vind ik ook erg lekker en minder droog dan slankie :D
pi_155075120
M'n man had per ongeluk geraspte light kaas meegenomen... ;( ril :r
Ja doei.
pi_155075209
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:06 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

ik bedoelde met 'kleine 13' dat het eigenlijk 12,9 is. ;)

en dank v.w.b. de ogen. Niet mijn verdienste, wel mijn grote trots
Echt goed bezig!!
13 kilo is erg veel. Ik kan niet wachten tot ik zulke resultaten boek :D

Ik had het vandaag met mijn zus over de tattoo die ik wil en dat ik misschien even wacht tot ik wat ben afgevallen ivm het veranderen van de tattoo bij afvallen.
Haar antwoord: ja maarja je bent al zoveel aan het jojo'en geweest, dus je moet je daar misschien niet zoveel van aantrekken.

Ik weet dat ze het goed bedoelt, maar het deed toch een beetje au ;( Alsof ze totaal geen vertrouwen meer erin heeft dat ik wel blijvend kan afvallen.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:42:08 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_155075279
Snap ik BP! Waar wil je de tattoo?
disclaimer
pi_155075356
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Snap ik BP! Waar wil je de tattoo?
Daar ben ik dus nog niet helemaal over uit. Ik vind mn schouderblad wel leuk, maar dan kan ik m niet zien :P Onderarm vind ik leuk, maar durf ik niet helemaal vanwege dat ik binnenkort moet gaan solliciteren voor een 'echte' baan en bij m'n ribben vind ik fucking gaaf, maar dat doet ook fucking pijn en ik voel me daar nog niet sexy genoeg voor haha.

Voordeel van schouderblad en onderarm is wel dat mijn gewicht daar niet zoveel uitmaakt. :)
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:48:59 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_155075529
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:44 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Daar ben ik dus nog niet helemaal over uit. Ik vind mn schouderblad wel leuk, maar dan kan ik m niet zien :P Onderarm vind ik leuk, maar durf ik niet helemaal vanwege dat ik binnenkort moet gaan solliciteren voor een 'echte' baan en bij m'n ribben vind ik fucking gaaf, maar dat doet ook fucking pijn en ik voel me daar nog niet sexy genoeg voor haha.

Voordeel van schouderblad en onderarm is wel dat mijn gewicht daar niet zoveel uitmaakt. :)
Precies! Ribbenkast, bovenbenen, buik en bovenarmen lijken me juist erg tricky :)
Weet je al wel wat je wil?
disclaimer
pi_155075556
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:44 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik heb een tattoo op de rechterzijkant van mijn onderrug. En dat is dus GEEN handige plek gebleken. Ding ziet er niet meer uit, is helemaal vervormd door het aankomen en weer afvallen.
Dus waar je hem ook wil zetten, doe het niet daar ;)

Ik ga mezelf als ik een jaar op mijn gewenste gewicht ben en mezelf bewezen heb dat het blijvend is belonen met een mooie cover-up. Nu vast gaan sparen, want wat ik wil kost een behoorlijke klauw met geld.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:50:00 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_155075572
ik was n.a.v. de foto's van summer ook es gaan zoeken naar een goede "voor" foto... oei oei oei :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrok er een beetje van _O-
Alleen mijn haar was geweldig! Dit was vlak voor the Great Hairloss plaats vond.

Op dit moment is 't beter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door SQ op 10-08-2015 13:58:09 ]
disclaimer
pi_155075674
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Precies! Ribbenkast, bovenbenen, buik en bovenarmen lijken me juist erg tricky :)
Weet je al wel wat je wil?
Ja ik wil besneeuwde bergen :D
Zoiets

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:49 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik heb een tattoo op de rechterzijkant van mijn onderrug. En dat is dus GEEN handige plek gebleken. Ding ziet er niet meer uit, is helemaal vervormd door het aankomen en weer afvallen.
Dus waar je hem ook wil zetten, doe het niet daar ;)

Ik ga mezelf als ik een jaar op mijn gewenste gewicht ben en mezelf bewezen heb dat het blijvend is belonen met een mooie cover-up. Nu vast gaan sparen, want wat ik wil kost een behoorlijke klauw met geld.
Thanks voor de eerlijke tip! Ik denk inderdaad dat ik ribbenkast maar even uit mijn hoofd moet zetten.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:53:39 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_155075697
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Zoiets
[ afbeelding ]

[..]

Thanks voor de eerlijke tip! Ik denk inderdaad dat ik ribbenkast maar even uit mijn hoofd moet zetten.
oh ja, dat had ik wel gezien idd in het tattoo topic. Erg cool idee vind ik het!
disclaimer
pi_155075719
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Zoiets
[ afbeelding ]

[..]

Nou ja, als het dan ooit uitzakt kun je doen alsof 't het broeikas effect voor moet stellen, en je ijsbergen aan het smelten zijn.
Ja doei.
pi_155075795
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja, als het dan ooit uitzakt kun je doen alsof 't het broeikas effect voor moet stellen, en je ijsbergen aan het smelten zijn.
_O-
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:58:19 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_155075908
quote:

[..]

Loller :')
disclaimer
pi_155075983
quote:

[..]

Hahaha :D
uitzakken doet het uiteindelijk toch wel :')
pi_155076042
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik was n.a.v. de foto's van summer ook es gaan zoeken naar een goede "voor" foto... oei oei oei :')

SPOILER
Alleen mijn haar was geweldig! Dit was vlak voor the Great Hairloss plaats vond.

SPOILER
Heel groot verschil! _O_
Ook in je gezicht echt heel goed te zien (maar overal wel eigenlijk)
pi_155076099
SQ, looking good!
pi_155076118
^O^ SQ
Ja doei.
pi_155076142
quote:

SPOILER

SPOILER
_O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_

SQ, jij lekker ding jij! Ziet er goed uit!
je mag alleen wel wat meer lachen ;)
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:04:48 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_155076166
tnx. Maar dat haar. Ik rouw nog steeds ;(
disclaimer
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2015 @ 14:06:20 #32
43556 miss_dynastie
pi_155076233
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:37 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Heb je eru balans met ham wel eens geprobeerd? Die vind ik ook erg lekker en minder droog dan slankie :D
Jep, ik wissel die merken/smaken regelmatig af, meestal aan de hand van aanbiedingen :Y

Wat een verschil SQ :o _O_

Ik heb wel een 'voor' foto, nota bene door een hele goede en dure fotograaf gemaakt... hoi onderkin :') Durf hem ook niet te posten hoor, misschien over een kilo of twintig...........
pi_155076279
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
tnx. Maar dat haar. Ik rouw nog steeds ;(
Ik ken je gevoel. Ik had ook altijd een mooie volle bos haar. Tot 8 jaar terug. Lang gedacht dat het te maken had met stress, shampoo of ander 'van buiten komend onheil'. Maar vorig jaar heeft de dermatoloog de diagnose alopecia androgenetica (oftwele mannelijke kaalheid) gesteld.
Mijn haar komt nooit terug en zal alleen maar minder worden. Bovenop mijn hoofd heb ik inmiddels al minder haar dan mijn vader van 64. :'(

De kans bestaat zelfs dat ik ooit echt zo een omgekeerde hanenkam krijg: compleet kale bats aan de bovenkant.
pi_155076326
Ik heb ook een voor foto van m'n gezicht. Heb alleen nog geen na foto haha.

SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door BananaPancake op 10-08-2015 14:38:06 ]
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:08:55 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_155076335
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:07 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik ken je gevoel. Ik had ook altijd een mooie volle bos haar. Tot 8 jaar terug. Lang gedacht dat het te maken had met stress, shampoo of ander 'van buiten komend onheil'. Maar vorig jaar heeft de dermatoloog de diagnose alopecia androgenetica (oftwele mannelijke kaalheid) gesteld.
Mijn haar komt nooit terug en zal alleen maar minder worden. Bovenop mijn hoofd heb ik inmiddels al minder haar dan mijn vader van 64. :'(

De kans bestaat zelfs dat ik ooit echt zo een monnikskapje krijg: compleet kale bats aan de bovenkant.
Oh jeetje :o okee, ik zal niet meer zeuren over mijn haar :D Wat lijkt me dat klote zeg ;(
disclaimer
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:09:35 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_155076365
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:08 schreef BananaPancake het volgende:

SPOILER
Hoezo te vrolijk! Mag je niet lachen als je een beetje te zwaar bent dan? :D
Ik vind je leuk! Roze haar O+
disclaimer
pi_155076393
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoezo te vrolijk! Mag je niet lachen als je een beetje te zwaar bent dan? :D
Ik vind je leuk! Roze haar O+
Haha nee op die typische voor en na foto's zie je mensen toch altijd heel depri kijken op de voor-foto en dan superblij op de na :D

Thanks O+
pi_155076433
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:08 schreef BananaPancake het volgende:

SPOILER
Mag je als je te dik bent niet vrolijk zijn en lachen dan? :o Want dan heb ik echt een probleem! _O-

En SQ, damn girl, ziet er goed uit! ^O^
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:11:32 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_155076446
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:10 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Haha nee op die typische voor en na foto's zie je mensen toch altijd heel depri kijken op de voor-foto en dan superblij op de na :D

Thanks O+
Ja da's waar :') Van die Appelslank reclames O+
disclaimer
pi_155076507
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Mag je als je te dik bent niet vrolijk zijn en lachen dan? :o Want dan heb ik echt een probleem! _O-

En SQ, damn girl, ziet er goed uit! ^O^
Ok NEE dat was echt niet wat ik bedoelde :D zie mijn uitleg voor SQ ;)
pi_155076534
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:13 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ok NEE dat was echt niet wat ik bedoelde :D zie mijn uitleg voor SQ ;)
Ik zag het! ^O^
pi_155076559
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh jeetje :o okee, ik zal niet meer zeuren over mijn haar :D Wat lijkt me dat klote zeg ;(
Dat was inderdaad wel even slikken (en huilen, heel veel huilen). Maar inmiddels zie ik het positief in: als ik ooit echt kaal word stap ik over op pruiken en kan ik elke dag een ander
kapsel nemen/opzetten :D
Gewoon uit bed komen rollen en dan in de kast een kapsel uitkiezen :')

Ik word dan gewoon een levend legopoppetje
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:14:38 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_155076570
een van de mooiste afslankreclames die ik ooit tegenkwam trouwens:

So much wrongness.
disclaimer
pi_155076606
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:10 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Thanks O+
Bij afvallen kan ik het me andersom ook wel goed voorstellen: voor ben je vrolijk want "eat all the foodz". Na = verdrietig en depri want "cannot eat all the foodz :("
pi_155076607
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:14 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]

So much wrongness.
*proest*!
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:15:54 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_155076632
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:14 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Dat was inderdaad wel even slikken (en huilen, heel veel huilen). Maar inmiddels zie ik het positief in: als ik ooit echt kaal word stap ik over op pruiken en kan ik elke dag een ander

[ afbeelding ]

Fijn dat je het positief in kan zien!
Ja, het is ongeneeslijk toch? En elke dag ander haar is ook wel epic 8-)
disclaimer
pi_155076679
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:14 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]

So much wrongness.
_O- omg, wat heerlijk fout _O-

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er ook over zitten denken elke vijf kilo een selfie te maken, maar dan mis ik er natuurlijk wel al een aantal en ik ga echt niet meer aankomen om dat alsnog te kunnen doen, dus tja, an is het lijstje niet compleet en dan vind ik het ook weer niet leuk.... :7 _O-
Herkenbaar +10 :')

SB, je ziet idd behoorlijk verschil ^O^ (en ja, wat de rest al zei: die ogen van je zijn prachtig O+ )
SQ, ik vind je op beide foto's mooi :P (en ik durf het bijna niet te vragen, maar die kleine op de eerste foto is van jou hè? en dus ben je daar niet zwanger meer? :@ ) kuddo's voor het verschil _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155076687
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:14 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een vriendin van mij is haar haar kwijt door een auto-immuun ziekte en zij heeft nu echt prachtig haar. Mensen zien in ieder geval echt niet dat het een pruik is ook!
pi_155076726
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:15 schreef SummerBreeze het volgende:

Bij afvallen kan ik het me andersom ook wel goed voorstellen: voor ben je vrolijk want "eat all the foodz". Na = verdrietig en depri want "cannot eat all the foodz :("
:D ik heb ooit een blog gelezen van een meisje dat dus al jarenlang heel veel afgevallen was, heel inspirerend, maar die had toen dus ook een blog geschreven dat ze het 'onbekommerd pizza's en ijs naar binnen schuiven' zo enorm miste. Ik kon me er wel iets bij voorstellen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:19:53 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_155076797
dat je zo'n verzuurde slankie wordt ja :') No thanks!

En Isa, da's idd mijn kint :+ Eerste foto is door een pro gemaakt, daarom shine ik natuurlijk nog steeds *D
disclaimer
pi_155076806
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:15 schreef Stormqueen het volgende:

Nu ken ik iemand die wegens medische redenen elk jaar een nieuwe pruik kan kopen van de zorgverzekering, maar die krengen kosten héél erg veel geld en zijn voor het half jaar om is net een dooie cavia omdat de kwaliteit zo snel achteruit gaat (wassen is al rampzalig, na 1 super voorzichtige wasbeurt ziet het er al niet zo jofel meer uit) :X En dat terwijl ze ècht heel duur zijn.
pi_155076846
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ongeneeslijk niet, want het is geen ziekte. Maar het is ook niet omkeerbaar, hooguit te stoppen. Met hormonen. Ik heb dat preparaat drie maanden geslikt, maar tering wat voelde ik mij daar slecht van: hele dag honger, ik was afwezig (als in ik kreeg gewoon niet veel meer mee van wat er om me heen gebeurde), strontchagerijnig en mijn libido was non-existent. Ik heb nooit PMS gehad, maar ik gok dat ik het daar mee zou kunnen vergelijken. En dat dan 3 maanden lang.
En dat was voor mijn vriend en dochter vervelender dan voor mij. Dus dat was gevalletje "' leuk geprobeerd, maar dat doen we nooit meer'.
SPOILER
pi_155076851
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:19 schreef Stormqueen het volgende:

En Isa, da's idd mijn kint :+ Eerste foto is door een pro gemaakt, daarom shine ik natuurlijk nog steeds *D
Ik zou zelf in staat zijn een 'voor' foto op mijn dikstst te nemen een dag voor de bevalling of zo :P
Maar door dat stralen valt het overgewicht duidelijk minder op *)
pi_155076920
Goeie verschillen al dames! _O_ SQ ook zeker!

Ik word regelmatig hardlopend op de feauteau gezet. Dat zijn wel goeie eikpunten, al dan niet altijd intens onchanant.

Deze net even gemaakt. 'Thuiswerk-tijdens'-foto ;) ik sport dan wel veel, maar er moet nog 'n hoop gebeuren!

SPOILER
Ja doei.
pi_155076926
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:19 schreef Stormqueen het volgende:

Lief kint!
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:24:22 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_155076971
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou zelf in staat zijn een 'voor' foto op mijn dikstst te nemen een dag voor de bevalling of zo :P
Maar door dat stralen valt het overgewicht duidelijk minder op *)
Ja maar dat vind ik dan wèl valsspelen :') :+

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:21 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

ongeneeslijk niet, want het is geen ziekte. Maar het is ook niet omkeerbaar, hooguit te stoppen. Met hormonen. Ik heb dat preparaat drie maanden geslikt, maar tering wat voelde ik mij daar slecht van: hele dag honger, ik was afwezig (als in ik kreeg gewoon niet veel meer mee van wat er om me heen gebeurde), strontchagerijnig en mijn libido was non-existent. Ik heb nooit PMS gehad, maar ik gok dat ik het daar mee zou kunnen vergelijken. En dat dan 3 maanden lang.
En dat was voor mijn vriend en dochter vervelender dan voor mij. Dus dat was gevalletje "' leuk geprobeerd, maar dat doen we nooit meer'.
[spoiler]en een andere hele nare bijwerking was haar op allerlei plaatsen war je het niet wil hebben :r [/spolier]
Nee, met zulke bijwerkingen zou ik er ook voor bedanken... Dan zijn er wel ergere dingen.
disclaimer
pi_155077013
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:23 schreef motorbloempje het volgende:

Ik word regelmatig hardlopend op de feauteau gezet. Dat zijn wel goeie eikpunten, al dan niet altijd intens onchanant.

Deze net even gemaakt. 'Thuiswerk-tijdens'-foto ;) ik sport dan wel veel, maar er moet nog 'n hoop gebeuren!

SPOILER
Looking good :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155077055
quote:

SPOILER
'Er moet nog een hoop gebeuren' pffft. Je ziet er geweldig uit! Was jij niet ook meer dan 90 kg?
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:26:31 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_155077062
quote:

SPOILER
O+
Weet je, je bent inderdaad geen barbiepop qua figuur, maar je hebt wèl een sportlijf! Kan goed zien dat je veel sport! En ik denk dat je ook niet zo hard meer drilt als je rent?
Ziet er super uit! ^O^
disclaimer
pi_155077132
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

'Er moet nog een hoop gebeuren' pffft. Je ziet er geweldig uit! Was jij niet ook meet dan 90 kg?
Ja, iets van 98 op m'n zwaarst ofzo? Wellicht zelfs wel 100, maar dat heb ik altijd gestruisvogeld.

Mijn bingo-wings drillen nog goed, en ik heb erg veel los vel nog op en om mijn buik. Je kunt heel duidelijk de spieren er onder voelen, maar ik kan inhouden wat ik wil tijdens bijvoorbeeld push-ups en planken, maar dat 'hangt' gewoon erg naar beneden. Wie weet dat ik daar ooit wel wat aan laat doen, ooit, maar eerst proberen het door gewoon sporten wat beter te krijgen.
Ja doei.
pi_155077167
En bedankt! Maarrr, meer voor-, tijdens-, en na-foto's! Sharing time! :P
Ja doei.
pi_155077183
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:28 schreef motorbloempje het volgende:

Ja, iets van 98 op m'n zwaarst ofzo? Wellicht zelfs wel 100, maar dat heb ik altijd gestruisvogeld.

Mijn bingo-wings drillen nog goed, en ik heb erg veel los vel nog op en om mijn buik. Je kunt heel duidelijk de spieren er onder voelen, maar ik kan inhouden wat ik wil tijdens bijvoorbeeld push-ups en planken, maar dat 'hangt' gewoon erg naar beneden. Wie weet dat ik daar ooit wel wat aan laat doen, ooit, maar eerst proberen het door gewoon sporten wat beter te krijgen.
Vel kost vooral tijd, met sporten gebeurt er niet zo veel (behalve dat je spieren er onder strakker worden, maar dat zit wel goed zo te horen)
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:31:16 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_155077252
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
En bedankt! Maarrr, meer voor-, tijdens-, en na-foto's! Sharing time! :P
Heb er nog 1 voor Isa, niet helemaal vals gespeeld want echt mijn zwaarste ooit, en dus de voorste voorfoto die ik heb zonder kint er in (die was er net 18 uur uit namelijk)

SPOILER
disclaimer
pi_155077288
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Heb er nog 1 voor Isa, niet helemaal vals gespeeld want echt mijn zwaarste ooit, en dus de voorste voorfoto die ik heb zonder kint er in (die was er net 18 uur uit namelijk)

SPOILER
Is dat niet normaal dat je nog wat bol bent als je net bevallen bent? Je ziet er nog heel mooi zwanger uit overigens 8-)
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:34:13 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_155077337
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat niet normaal dat je nog wat bol bent als je net bevallen bent? Je ziet er nog heel mooi zwanger uit overigens 8-)
Ja, het duurt wel een paar weken voordat je spieren en darmen en alles weer een beetje op hun plaats gezakt zijn inderdaad.
God, ik weet nog goed dat ik me nooit van mijn leven zó slank en plat heb gevoeld als het moment dat ik die foto maakte _O- :')
disclaimer
pi_155077340
Pasfoto's!

De eerste van een 19 jarige Lonaa (5 jaar geleden), de tweede is van bijna 1 jaar geleden (dikke propkop) en de laatste is van 2 maand geleden.

SPOILER
pi_155077355
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Pasfoto's!

De eerste van een 19 jarige Lonaa (5 jaar geleden), de tweede is van bijna 1 jaar geleden (dikke propkop) en de laatste is van 2 maand geleden.

SPOILER
Wauw _O_ Je ziet er slanker uit dan toen je 19 was! Klopt dat?
pi_155077373
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Pasfoto's!

SPOILER
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:34 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Niet alleen slanker, ook jonger :o

Ook al zo goed bezig jij *O*
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:36:15 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_155077393
Lonaa, je ziet er nu echt op je allermooist uit zeg! O+

(ben jij serieus pas 24? O+!)
disclaimer
pi_155077414
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:34 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Dat is wel grappig, want volgens mij ben ik op die eerste foto niet heel veel lichter/zwaarder dan op de laatste. Als het al iets is, ben ik daar lichter dan tegenwoordig, maar ik zat niet lekker in m'n vel, had geen tof leven enz. enz. En dat je dat zo goed kan zien, vind ik echt awesome. :D
pi_155077444
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:35 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

[..]

Niet alleen slanker, ook jonger :o

Ook al zo goed bezig jij *O*
Thanks! Ik word tegenwoordig ook weer best vaak om mijn ID gevraagd, dat was eerder niet. :') Dus dat kan wel kloppen :P
pi_155077464
Dikker maakt ouder... :Y

(Oudje)
Ja doei.
pi_155077468
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Lonaa, je ziet er nu echt op je allermooist uit zeg! O+

(ben jij serieus pas 24? O+!)
Ja! :@ Ik ben nog maar broekie. :P En thanks :@

Ik ga ook nog een hele voorfoto posten. En dat vind ik eng. :')
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:39:43 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_155077525
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
Dikker maakt ouder... :Y

[ afbeelding ]

(Oudje)
O+
disclaimer
pi_155077581
Vorige zomer, 9 maanden geleden, 125 kg (I guess, dat woog ik in oktober iig)
SPOILER
4 maanden geleden, andere jurk O+ , 107 kg.
SPOILER
2 maanden geleden, net in de 2 cijfers.
SPOILER
pi_155077607
_O_ :D

Tevens, bingowings:

Ja doei.
pi_155077634
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:42 schreef motorbloempje het volgende:

Tevens, bingowings:

[ afbeelding ]
Famous picture!

Ik heb ook nog wel beste bingowings. ;(
pi_155077659
Echt respect Lonaa! Je ziet er supergoed uit en het is zo'n enorm verschil!

Op die tweede foto kan je je gezicht beter zien dan op die laatste twee, maar zelfs daar is het al zo'n verschil met die eerste foto.

Ik hoop echt dat mijn vel nog mee terugveert.
pi_155077710
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:42 schreef motorbloempje het volgende:

Tevens, bingowings:

[ afbeelding ]
Supertoffe foto :D
pi_155077718
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:43 schreef BananaPancake het volgende:
Echt respect Lonaa! Je ziet er supergoed uit en het is zo'n enorm verschil!

Op die tweede foto kan je je gezicht beter zien dan op die laatste twee, maar zelfs daar is het al zo'n verschil met die eerste foto.
Thanks! Op die laatste 2 ziet mijn gezicht er zo'n beetje uit als op die laatste pasfoto, dat was rond dezelfde tijd. (Zo'n 2 maand geleden)

Ik ben ook HEEL blij met mijn vooruitgang, en ik vind het ook awesome dat ik er op die laatste foto niet uitzie als +/- 98 kg.

Overigens heb ik nog wel steeds moeite met m'n eigen lijf, maar goed, dat zal nog wel een behoorlijk proces zijn. :+
pi_155077732
Mijn vel mag ook wel strakker ja. :') En mijn boobs zijn gewoon niet meer te redden. ;(
pi_155077747
Pff nou ik heb nu al kleine boobies, dus vraag me niet wat er overblijft ;(
pi_155077752
Er mag overigens nog steeds 30 kg af. :')
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:45:55 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_155077755
Lonaa, het is een ontzettend verschil natuurlijk, maar toch vind ik je op de eerste foto ook heel mooi O+

Mo, dat zijn indrukwekkende kipfilets O+
disclaimer
pi_155077800
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:45 schreef BananaPancake het volgende:
Pff nou ik heb nu al kleine boobies, dus vraag me niet wat er overblijft ;(
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Lonaa, het is een ontzettend verschil natuurlijk, maar toch vind ik je op de eerste foto ook heel mooi O+

Mo, dat zijn indrukwekkende kipfilets O+
Das lief. O+ Ik heb wel eens vaker gehoord dat 'te zwaar' / 'dik' me niet per se misstaat ofzo. Ik ben in ieder geval nooit zo'n echte plumpudding geweest. Thank god.
pi_155077833
Dames, wat fantastisch jullie allemaal! Ik heb echt zo'n bewondering voor jullie! _O_ O+
pi_155077840
Overigens, die bietenpuree met walnootolie en geitenkaas was DIKKE awesome. Op 2 geroosterde boterhammen en 200 gram bieten. 500 kcal, maar vult als de ziekte. :D
pi_155077861
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Thanks! Op die laatste 2 ziet mijn gezicht er zo'n beetje uit als op die laatste pasfoto, dat was rond dezelfde tijd. (Zo'n 2 maand geleden)

Ik ben ook HEEL blij met mijn vooruitgang, en ik vind het ook awesome dat ik er op die laatste foto niet uitzie als +/- 98 kg.

Overigens heb ik nog wel steeds moeite met m'n eigen lijf, maar goed, dat zal nog wel een behoorlijk proces zijn. :+
Ja het schijnt best lang te kunnen duren voordat je jezelf niet meer dik voelt. #gemeen
pi_155077868
Maar zo zie ik er uit als ik doe wat ik het leukst vind: trail en fell running O+

SPOILER
Ja doei.
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:48:33 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155077879
ik heb geen goede voor en na fo'to's al vermoed ik dat NU wel een voor foto waard is :o
probleem is dat ik me gewoon te goed in mijn vel vind zitten :)
deze week idd eens die voor foto maken :) en dan iedere 5 kilo na foto's maken :Y

maar men men men respect dames! :Y _O_
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155077889
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:47 schreef Lonaa het volgende:
Overigens, die bietenpuree met walnootolie en geitenkaas was DIKKE awesome. Op 2 geroosterde boterhammen en 200 gram bieten. 500 kcal, maar vult als de ziekte. :D
Ik heb 't recept opgeslagen. Het fascineert me. Misschien probeer ik 't een keer...
Ja doei.
pi_155077899
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:48 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ja het schijnt best lang te kunnen duren voordat je jezelf niet meer dik voelt. #gemeen
Ja. Als ik zo in de spiegel kijk zie ik het niet, vind ik mezelf nog steeds net zo dik als toen. En dan zet je de foto's naast elkaar, dan kan ik er niet onderuit en ga ik wel een beetje glimmen van trots, maar het is wel gemeen. :')

Ik denk ook nog steeds wel eens 'daar pas ik niet langs/tussendoor/in' en dan past het gewoon met gemak. :')
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:49:12 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_155077903
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Maar zo zie ik er uit als ik doe wat ik het leukst vind: trail en fell running O+

SPOILER
Die C is echt heel onfortuinlijk voor je :')
disclaimer
pi_155077913
quote:

SPOILER
Wat een blij hoofd. :D
pi_155077942
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die C is echt heel onfortuinlijk voor je :')
Ja, dat had en C-cup moeten zijn, ffs :(
Ja doei.
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:50:30 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_155077948
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:48 schreef Barreltje het volgende:
ik heb geen goede voor en na fo'to's al vermoed ik dat NU wel een voor foto waard is :o
probleem is dat ik me gewoon te goed in mijn vel vind zitten :)
deze week idd eens die voor foto maken :) en dan iedere 5 kilo na foto's maken :Y

maar men men men respect dames! :Y _O_
Maar als je blij bent met je leven en hoe je er uit ziet is het toch ook goed? Heerlijk juist, koester het! O+

Ik ben mijn tinypic aan het leegruimen maar 't is niet mals hoor, wat ik tegenkom :')

:'(
disclaimer
pi_155077959
quote:

[..]

Ik heb 't recept opgeslagen. Het fascineert me. Misschien probeer ik 't een keer...
'Het fascineert me' klinkt niet per definitie als 'dat wil ik ook graag eten'. Ik gebruik die zin vaker bij vreemde seksfilmpjes of auto-ongelukken, zeg maar.
pi_155077973
Zo:

quote:
Order Confirmation
Payment Reference: 37930

Print Receipt

Circuit
Studio 1
Booked for Mo

Body Pump
Studio 1
Booked for Mo

Cx Worx
Studio 1
Booked for Mo

Body Attack
Studio 1
Booked for Mo

Studiocycling
My Ride S
Booked for Mo
Lessen voor deze week weer geboekt :9
Ja doei.
pi_155077985
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

'Het fascineert me' klinkt niet per definitie als 'dat wil ik ook graag eten'. Ik gebruik die zin vaker bij vreemde seksfilmpjes of auto-ongelukken, zeg maar.
Ik heb een haat-liefde verhouding met bietjes. Soms vind ik ze heerlijk, soms vies.
Ja doei.
pi_155077993
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar als je blij bent met je leven en hoe je er uit ziet is het toch ook goed? Heerlijk juist, koester het! O+

Ik ben mijn tinypic aan het leegruimen maar 't is niet mals hoor, wat ik tegenkom :')

[ afbeelding ]

Die is wel heul lang geleden, niet? :o
Ja doei.
pi_155077995
T is hier trouwens weer ouderwets gezellig O+

En nu ga ik naar de stad voor een filmpje en een etentje. Eens kijken of we daar ook gezonde keuzes kunnen maken :W
pi_155077997
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:46 schreef Lonaa het volgende:

Das lief. O+ Ik heb wel eens vaker gehoord dat 'te zwaar' / 'dik' me niet per se misstaat ofzo. Ik ben in ieder geval nooit zo'n echte plumpudding geweest. Thank god.
Nee, klopt! En die jurk is echt waanzinnig _O_ Maar die pas je zeker niet meer -O-
pi_155078002
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oei. ;( Hoe lang is dat geleden? Want zo ken ik je helemaal niet!
pi_155078027
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, klopt! En die jurk is echt waanzinnig _O_ Maar die pas je zeker niet meer -O-
Die heb ik verkocht. ;(
Ik vroeg me een maand of wat geleden af of ie nog zou passen, naar de maat gekeken en de tailleomvang omdat die bepalend is. Toen m'n taille opgemeten. Dat scheelde 18 cm. Holyshitballs dat was een eyeopener.
pi_155078050
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb een haat-liefde verhouding met bietjes. Soms vind ik ze heerlijk, soms vies.
Ah, juist. Ik vind geroosterde bietjes + geitenkaas echt een hemelse combi. Maar ik ben bietjes ook pas lekker gaan vinden toen ik ze ging roosteren. Gekookte bietjes vind ik horrible. ;(
pi_155078060
3 op een rij. :7
pi_155078069
4 op een rij. :7

Ik ben te gesloopt van het sporten om nog iets zinnigs te doen. :')
pi_155078082
quote:
Zo:

Lessen voor deze week weer geboekt :9
Een reserveringssysteem! :o Dat is lang geleden dat ik daar mee te maken heb gehad :D Moest je nog op papier intekenen en dat moest echt wel een week van te voren vanaf het moment dat die papieren bij de receptie lagen _O-
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:54:47 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_155078088
quote:

[..]

Die is wel heul lang geleden, niet? :o
Even denken, het was volgens mij op Corfu. Dus. Eh. 2011! Vier jaar geleden pas. Dus ná onze ontmoeting. Ik heb een beetje een donkere periode gehad geloof ik :')
disclaimer
pi_155078130
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een reserveringssysteem! :o Dat is lang geleden dat ik daar mee te maken heb gehad :D Moest je nog op papier intekenen en dat moest echt wel een week van te voren vanaf het moment dat die papieren bij de receptie lagen _O-
Ze zijn nog niet helemaal gewend eraan overigens hoor! Ik had het bij het universitair sportcentrum in Nijmegen handiger. Daar hadden ze zelfs een scanner-printer, waarbij je dus als je er dan was je kaart kon scannen en je ticket geprint kreeg. Ik moet nu nog gewoon bij de balie om mijn ticket vragen, wat volgens mij nog steeds een soort van handmatig gaat :X :')
Ja doei.
pi_155078133
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Even denken, het was volgens mij op Corfu. Dus. Eh. 2011! Vier jaar geleden pas. Dus ná onze ontmoeting. Ik heb een beetje een donkere periode gehad geloof ik :')
Heus? :o
Ja doei.
pi_155078138
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:53 schreef Lonaa het volgende:

Ah, juist. Ik vind geroosterde bietjes + geitenkaas echt een hemelse combi. Maar ik ben bietjes ook pas lekker gaan vinden toen ik ze ging roosteren. Gekookte bietjes vind ik horrible. ;(
Ik vind bietjes meestal gewoon lekker en met geitenkaas is idd yummie :9
pi_155078155
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind bietjes meestal gewoon lekker en met geitenkaas is idd yummie :9
En het mooie is dat ik het morgen ook als lunmch ga eten en woensdag als ontbijt *O*
pi_155078214
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:55 schreef motorbloempje het volgende:

Ze zijn nog niet helemaal gewend eraan overigens hoor! Ik had het bij het universitair sportcentrum in Nijmegen handiger. Daar hadden ze zelfs een scanner-printer, waarbij je dus als je er dan was je kaart kon scannen en je ticket geprint kreeg. Ik moet nu nog gewoon bij de balie om mijn ticket vragen, wat volgens mij nog steeds een soort van handmatig gaat :X :')
Dat kan handiger :D

En ik heb ervaring met overvolle klasjes en privéles met de instructeur.
* Isabeau kijkt om zich heen: volkomen lege zaal.
Bodycombatmeneer komt binnen.
Ik: les gaat zeker niet door?
Hij: natuurlijk wel, waarom zou het niet door gaan?
Dus die heeft de hele les naast me gestaan en me gecorrigeerd etc :') Kon niet slacken :'(
pi_155078313
Geweldig! :D

Hier zitten ook een paar mensen die echt compleet alles verkeerd doen, maar de les is zo druk dat de instructeur de kans niet heeft om ze te verbeteren (of hij heeft 't opgegeven.... dat kan ook nog..)

Echt, er zit er een bij...... :X :X 'squats' zijn gewoon 'bukken met een holle rug', de bars met gewichten gaan schuin de lucht in, halfslachtig en ze doet alles dus veel te snel 'omdat ze als eerste klaar wil zijn' ofzo :') Ben in staat om zelf te zeggen "A) dit doet helemaal niets voor je spierontwikkeling en B) dit is zelfs schadelijk voor je rug etc."... maarja...

Ik heb daarnet wel mijn goede daad van het jaar verricht. Ik zag kinderen spelen in ons park, met ballen enzo. Soort georganiseerde parklunch van het kinderdagverblijf. En we hadden hier nog een opblaasnijntjestrandbal liggen. Geen idee hoe we er aan gekomen zijn overigens, maar die heb ik aan ze gegeven 8-) Heb er zelf toch geen doel voor 8-)
Ja doei.
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:07:14 #116
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155078525
hier krijgt de instructeur een lijst mee van de mensen die zich online ingeschreven hebben..
de mensen die dat niet gedaan hebben moeten wachten en dan kijkt de instructeur wel of er nog plaats is..

vanavond weer body balance! *O*
morgen ein-de-lijk zwemmen
woensdag zeilen :P
donderdag ook proberen te zwemmen (wsl tijdens mijn lunch pauze)
vrijdag beetje beachvolleyballen met m'n teampje
zaterdag cardio
zondag weer zwemmen

vanavond even een week eet-lijst maken :)

en lijstje van vandaag:
O: gekookt eitje
t: appel + 3 gember koekjes ( waarom ?!? :o )
L: tomaten soep, salade en brood
t: 1 cracker + gekookt ei
t: bites we love + kiwi
D: pasta pesto
S: 15 min's fietsen, 1 les bodybalance (ik hoop dat dat lukt want ik heb spierpijn in m'n benen van het snowboarden :) )
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:09:11 #117
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155078584
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
'squats' zijn gewoon 'bukken met een holle rug', de bars met gewichten gaan schuin de lucht in, halfslachtig en ze doet alles dus veel te snel 'omdat ze als eerste klaar wil zijn' ofzo :') Ben in staat om zelf te zeggen "A) dit doet helemaal niets voor je spierontwikkeling en B) dit is zelfs schadelijk voor je rug etc."... maarja...
ahh! ik moet dan volgende keer dat ik een circuitje doe ook eens aan de instructeur vragen hoe je squats moet doen :o
er staat een "squat-apperaat" maar volgens mij doe ik het echt helemaal verkeerd..
*geeft zichzelf een schop, niet bang zijn om te vragen :@ *
pi_155078643
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:09 schreef Barreltje het volgende:

ahh! ik moet dan volgende keer dat ik een circuitje doe ook eens aan de instructeur vragen hoe je squats moet doen :o
er staat een "squat-apperaat" maar volgens mij doe ik het echt helemaal verkeerd..
*geeft zichzelf een schop, niet bang zijn om te vragen :@ *
Een squatrack of een Smith machine? (brrrr voor die laatste)

http://stronglifts.com/sm(...)r-rack-free-weights/
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:14:09 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_155078784
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat kan handiger :D

En ik heb ervaring met overvolle klasjes en privéles met de instructeur.
* Isabeau kijkt om zich heen: volkomen lege zaal.
Bodycombatmeneer komt binnen.
Ik: les gaat zeker niet door?
Hij: natuurlijk wel, waarom zou het niet door gaan?
Dus die heeft de hele les naast me gestaan en me gecorrigeerd etc :') Kon niet slacken :'(
Was het wel een effectief lesje *O* :D
disclaimer
pi_155078818
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:14 schreef Stormqueen het volgende:

Was het wel een effectief lesje *O* :D
Ja :') Bij die Les Mills lessen doe je wekenlang exact hetzelfde. Na deze les was ik er een kei in _O-
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:15:51 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_155078841
die wasabi kikkererwten ontstoppen de neus wel lekker moet ik zeggen :')
disclaimer
pi_155078848
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja :') Bij die Les Mills lessen doe je wekenlang exact hetzelfde. Na deze les was ik er een kei in _O-
Ik ben fan van Les Mills. Al vind ik Body Attack wel vrij zwaar voor m'n schenen.
Ja doei.
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:16:39 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155078870
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een squatrack of een Smith machine? (brrrr voor die laatste)

http://stronglifts.com/sm(...)r-rack-free-weights/
allebei niet :)
een plaat waar je op staat met aan twee kanten een hendel. de zwaarte kan je instellen met knopjes..

meer zoiets:
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:17:06 #124
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155078889
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
die wasabi kikkererwten ontstoppen de neus wel lekker moet ik zeggen :')
ik durf er nog niet aan te beginnen :o
pi_155079235
Ja jeetje.. ben ff lekker een rondje wandelen met de hond, loopt het topic vol :{w :+

Even een _O_ _O_ voor álle voor-na vergelijkingen. Good busy allemaal zeg :Y
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:28:30 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_155079296
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik durf er nog niet aan te beginnen :o
Hij is best lekker! Ik zal 'm niet favorieten, maar het is ook zeker geen no-go :D
disclaimer
pi_155079305
oeh voor en na foto's.

zal ik me zo dan ook maar op mijn dikst laten zien? (dat is nu)?

even graven en kint een fles geven tussendoor...
Kwak
pi_155079314
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben fan van Les Mills. Al vind ik Body Attack wel vrij zwaar voor m'n schenen.
Bodycombat was zo leuk omdat de instructeur zo'n gigantisch lekker ding was :') Ja, datzelfde lekkere ding die dus een uur naast me ging staan.
pi_155079347
Body Combat zijn me teveel pasjes. Vind Body Attack al op 't randje :') dat kan ik nog nét handlen... :X
Ja doei.
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:30:04 #130
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155079362
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bodycombat was zo leuk omdat de instructeur zo'n gigantisch lekker ding was :') Ja, datzelfde lekkere ding die dus een uur naast me ging staan.
ach.. als je genoeg zweet valt het niet op ;)
pi_155079373
Ben wel blij dat bij onze sportschool eigenlijk alle klasjes altijd wel plek hebben. Gewoon op de bonnefooi. Aan de andere kant geeft inschrijven van te voren wel een soort stok achter de deur natuurlijk :+
pi_155079378
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Body Combat zijn me teveel pasjes. Vind Body Attack al op 't randje :') dat kan ik nog nét handlen... :X
Hey, ik heb zelfs in het kader van inefficient zijn voor vetverbranding Bodyjam gedaan *) Want inefficienter werd het niet _O- (Als je ergens goed in bent, word je efficienter en verbrand je minder vet. Dus ergens niet goed in zijn is weer goed voor je vetverbranding :+ )
pi_155079432
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hey, ik heb zelfs in het kader van inefficient zijn voor vetverbranding Bodyjam gedaan *) Want inefficienter werd het niet _O- (Als je ergens goed in bent, word je efficienter en verbrand je minder vet. Dus ergens niet goed in zijn is weer goed voor je vetverbranding :+ )
Ja, daar liep mijn instructeur vrijdag nog over te zeuren "ja, nou, ik heb nu net 200kcl verbrand, maar jullie al 'n stuk meer... ;( was ik maar niet zo fit! :P " :')
Ja doei.
pi_155080750
quote:

SPOILER

SPOILER
Wow looking good!
pi_155080948
En verder ^O^ voor alle na foto's
Ik zou alleen een omgekeerde na foto kunnen doen dus laten we dat maar niet doen
pi_155083124
Ohja, first things first, wat een verschil SQ :o is dat echt "maar" 17 kilo, of ben je inmiddels al veel meer kwijt?

En Moblo, je ziet er zoveel gelukkiger uit idd O+

En Lonaa had in in DM al gezegd dat je een mooie vrouw bent.

Nou dit is mijn startpunt deze keer:
SPOILER
En dit is hoe ik in 2008 op mijn lichtst was, zelfs iets daarboven vind ik nog wel ok.

(ja ok, zo jong wordt mijn hoofd nooit meer :P )
Kwak
pi_155083668
Barrel, hij is onderweg hoor! ik DM je even de T&T
Kwak
pi_155084360
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
Ohja, first things first, wat een verschil SQ :o is dat echt "maar" 17 kilo, of ben je inmiddels al veel meer kwijt?

En Moblo, je ziet er zoveel gelukkiger uit idd O+

En Lonaa had in in DM al gezegd dat je een mooie vrouw bent.

Nou dit is mijn startpunt deze keer:
SPOILER
En dit is hoe ik in 2008 op mijn lichtst was, zelfs iets daarboven vind ik nog wel ok.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ja ok, zo jong wordt mijn hoofd nooit meer :P )
Jij bent ook mooi. Die bovenste jurk staat je erg goed. :)
pi_155084459
Deze jurk staat wel goed Kwak :)

Eens kijken of ik toch ook wat foto's kan vinden
pi_155084473
Nou zal ik ook ff dan..

SPOILER
pi_155084480
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:47 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Jij bent ook mooi. Die bovenste jurk staat je erg goed. :)
Ik vergat jou, je hebt een tof blij hoofd en die tattoo vind ik echt bij je passen!
Kwak
pi_155084518
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:50 schreef Sarabi het volgende:
Deze jurk staat wel goed Kwak :)

Eens kijken of ik toch ook wat foto's kan vinden
Topvintage plus size ;)

Ik wil m in nog twee kleuren... Uniform...
Kwak
pi_155084539
Goede jurk Kwak!

En Sun, je kop is tegenwoordig echt goed minder dik dan op die eerste foto hoor!
pi_155084555
En ook de tuin is er enorm op vooruit gegaan. :+
  maandag 10 augustus 2015 @ 17:53:04 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155084567
Jullie zijn mooi, dapper en vreselijk lief!
Kwak, je bent inderdaad dik maar je blijft er mooi uit zien. Do love you
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_155084584
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:52 schreef Lonaa het volgende:
En ook de tuin is er enorm op vooruit gegaan. :+
:D :D ja nogal he!! _O-
Maar idd, mijn hoofd is echt anders nu.
pi_155084598
Kwak O+ O+
pi_155084644
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Topvintage plus size ;)

Ik wil m in nog twee kleuren... Uniform...
Ik zou ze kopen als ik jou was :D
pi_155084652
Lief Uniek. Dat ik dik ben kan niemand ontkennen nee :D
Kwak
pi_155084896
Buhh. Weinig budget en toch gezond en gevarieerd eten, ik vind het maar moeilijk.
pi_155084912
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:01 schreef Lonaa het volgende:
Buhh. Weinig budget en toch gezond en gevarieerd eten, ik vind het maar moeilijk.
Heb je een vriezer? Dan zijn al je problemen zo opgelost.
Ja doei.
pi_155085002
Before (maar ik heb nog meer gewogen) rond de 100

After, rond de 70

En nu rond de 90
SPOILER
Wil niet meer terug naar de 70 maar 75 is mijn streefgewicht.
pi_155085048
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yes, vriezer present. Deze week lukt ook nog wel aardig hoor, maar hierna is er nog een week :P
pi_155085071
Grappig Sarabi: wij zien er beide bij 70-75 kilo uit zoals anderen pas bij 60-65 :D :D
pi_155085154
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Grappig Sarabi: wij zien er beide bij 70-75 kilo uit zoals anderen pas bij 60-65 :D :D
Ja he :D
Maar ik moet zeggen dat ik het niet per se mooi vind, hoe ik er daar uit zag.
Daarom een streefgewicht dat daar iets boven zit.
pi_155085158
Dappere foto's allemaal hoor _O_ Ik heb alleen maar voor en na en niet 'nu' en die ga ik ook niet maken :+ Ik zit tussen voor (108 kg) en na (69 kg) in 8-)
pi_155085198
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Dappere foto's allemaal hoor _O_ Ik heb alleen maar voor en na en niet 'nu' en die ga ik ook niet maken :+ Ik zit tussen voor (108 kg) en na (69 kg) in 8-)
Ik heb verder ook geen gewone foto's van nu.
Ontloop de camera toch denk ik onbewust.
pi_155085212
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja he :D
Maar ik moet zeggen dat ik het niet per se mooi vind, hoe ik er daar uit zag.
Daarom een streefgewicht dat daar iets boven zit.
Ik heb nog wel foto's dat ik dunner was (en veel jonger) maar dat hoeft echt niet meer nee! :D Gaat toch ook niet lukken, dus dat ga ik lekker niet ambiëren. ;)
  maandag 10 augustus 2015 @ 18:14:40 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_155085336
Ik heb vandaag een productieve thuis-dag (ik werk 36 uur)! Paar stapjes genomen voor carrière shizzle en lekker bezig geweest met eigen projecten. Wel jammer dat de schilders die zouden komen voor de voordeur het hebben laten afweten :')

Lijstio.

O: meergranenbol met extra pure vlokken
L: meergranenbol met ozzewoz
T: klein bakje vruchtenkwark
T: chai met melk
T: appel
D: kabeljauwburger met haricot verts en appelmoes

Ik zoek weer een beetje een fijn basispakket voor de Gemiddelde Werkdag, ik eet veelal liever speltbrood, maar was laat met boodschappen doen :P

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha dat wou ik zeggen ja! :D Zware botten oids? :+ Heb ik zelf ook wel een beetje, men schat mij nooit zo zwaar als ik ben - vind ik niet zo erg :+

Leuke foto's, allemaal! *O* Ik weet zo uit mijn blote hoofd niet meer zo gauw wie wie was, maar ik zag een paar toffe transformaties en babybuiken en baby-exit-buiken en jurkjes 8-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_155085398
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ha dat wou ik zeggen ja! :D Zware botten oids? :+
Heeeel gespierd natuurlijk :7

Daarom val ik nu ook niet af. Ik ben spieren aan het kweken 8-) *)
pi_155085434
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ha dat wou ik zeggen ja! :D Zware botten oids? :+ Heb ik zelf ook wel een beetje, men schat mij nooit zo zwaar als ik ben - vind ik niet zo erg :+

Sowieso erg brede botten dus wie weet :D
pi_155085435
Mijn vriendin-annex-sportmaatje schrok vandaag ook wel van het feit dat ik dus nog steeds 97 kg weeg, terwijl dat er dus niet zo uitziet.
pi_155085474
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sowieso erg brede botten dus wie weet :D
Ja die smoes kan ik niet gebruiken met mijn iele polsjes en enkels -O- ;)
pi_155085534
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:17 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vriendin-annex-sportmaatje schrok vandaag ook wel van het feit dat ik dus nog steeds 97 kg weeg, terwijl dat er dus niet zo uitziet.
Nee, ik vind jou ook niet 'bijna 100 kg'.
pi_155085566
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, precies. Als ik rationeel kijk (dat kan ik niet zo goed dus die momenten zijn zeldzaam) dan vind ik dat van mezelf ook niet.
pi_155085581
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

^^ al lang niet meer nee :o
pi_155085688
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Qft :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 10 augustus 2015 @ 18:23:52 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_155085700
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Heeeel gespierd natuurlijk :7

Daarom val ik nu ook niet af. Ik ben spieren aan het kweken 8-) *)
Ohja dat is het! :7 Strong is the new skinny enzulks, toch? #fitgirl :+

Bij mij wisselt het nogal vanuit welke hoek ik mezelf zie, van voren denk ik veelal "Ohhh valt best mee! *) " en dan van de zijkant of zittend voel ik me een bietje zo.
pi_155085746
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ohja dat is het! :7 Strong is the new skinny enzulks, toch? #fitgirl :+

Bij mij wisselt het nogal vanuit welke hoek ik mezelf zie, van voren denk ik veelal "Ohhh valt best mee! *) " en dan van de zijkant of zittend voel ik me een bietje zo.
Ik ga spontaan dit liedje zingen als ik mezelf van opzij zie..

:+ :+
pi_155085796
Op mijn "dunne" foto's weeg ik 80 kilo ongeveer. Ben obees bij dat gewicht. Vind het er niet als 80/uitzien, maar dat kan mijn eigen bevooroordeeldheid zijn.
Kwak
  maandag 10 augustus 2015 @ 18:29:27 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_155085930
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:26 schreef kwakz0r het volgende:
Op mijn "dunne" foto's weeg ik 80 kilo ongeveer. Ben obees bij dat gewicht. Vind het er niet als 80/uitzien, maar dat kan mijn eigen bevooroordeeldheid zijn.
Je had sowieso een heul slank gezichtje! :Y Niet bepaald obees nee. Gewicht is raar. (En haai Kwakkert, mooie jurk zag ik net O+)

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik ga spontaan dit liedje zingen als ik mezelf van opzij zie..

:+ :+
Mehehe :D Hier ook best wat junk in da trunk, grote badonkadonk, beep-beep-beep doen als je naar achter loopt enzo :Y Ach ik zeg altijd maar zo, beter wel een bips dan geen bips.
pi_155085936
Mijn lijstje voor vandaag (ik doe eens gezellig mee :P )

O: 225 gr kwark met 100 gr blauwe bessen en een beker melk
T / F: 500 gr druiven (verdeeld over de ochtend en middag)
L: 4 boterhammen met boter en berliner
D: 75 gr noodles, 400 gr roerbakgroenten en wat woksaus.
En als T: drie koffie cafe choco (suikerbom :X )

En zo nog maar ff een rondje wandelen :)
pi_155086067
Ik had officieel ook nog overgewicht op die ene foto _O-
BMI is echt niet heilig.
pi_155086549
BMI is quatsch :{w en louter een richtlijn :Y
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 19:10:24 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155087799
Wow meiden, dapper hoor al die foto's! En wat zien jullie er goed uit allemaal O+

Kwak je straalt echt in dat jurkje, ziet er goed uit!!

Ik zal zo ook eens foto's posten als stimulatie, bij mij zijn het alleen wel slank versies wat dikker (nu) helaas ;( er is nog geen na foto dus :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155088195
Zo, en de eindlijst:

O: kwark met muesli
T: halve meloen
L: salade niçoise met veel groen
T: mani berry and nuts
D: 2 kommetjes courgettesoep met een stukje volkorenstokbrood
T: klein bolletje bosvruchten en vanille ijs :9

Nu zijn mijn kcal op ^O^
pi_155088447
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, en de eindlijst:

T: halve meloen
L: salade niçoise met veel groen
T: mani berry and nuts
D: 2 kommetjes courgettesoep met een stukje volkorenstokbrood
T: klein bolletje bosvruchten en vanille ijs :9

Nu zijn mijn kcal op ^O^
Hoeveel kcal eet je eigenlijk?
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 19:35:07 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155088555
Nou hier gaan we dan met mijn gewicht.

Zes jaar geleden toen ik op mijn lichtst was (zat net onder de 60 kilo). Als ik mezelf nu terug zie ben ik echt eng dun :X

SPOILER
Dan een jaar of 4 geleden. Ik gok dat ik hier rond de 70-75 kilo weeg. Dit is mijn ideale gewicht:

SPOILER
En dan zoals ik nu ben (rond de 85 kilo):

SPOILER
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 19:42:35 #179
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155088848
Mijn avondeten wordt trouwens kleine hamburgertjes met bataatsalade (Hello Fresh) Door een lange middagtuk geen tussendoortje gehad dus wellicht nog wat fruit na het eten.

Ik verbaas me er trouwens wel over dat het per app verschilt hoeveel calorieën je binnen mag krijgen. Volgens Fitbit mag ik 1450 calorieën en volgens Fat Secret 1800 calorieën. Ik neig meer naar FS, zit nu steeds tussen de 1600-1800 calorieën. 1450 vind ik erg weinig, hoef sowieso niet heel snel af te vallen.
pi_155089044
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hoeveel kcal eet je eigenlijk?
Ik mik nu op 1600-1800 en zit nu op 1700 en een beetje.

En 9959 stappen }:| Ben net speciaal nog ff een rondje gegaan om op 10000 te komen maar had er dus een klein blokje bij moeten doen 8)7
pi_155089168
Majo ik snap dat je jezelf eng dun vind op die 1e foto, maar als ik je zo was tegen gekomen had ik je niet absurd mager gevonden of zo hoor :)
Maar zo grappig, ook het ideale gewicht rond 70-75 :D Staat je ook prima idd ^O^
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 19:54:40 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155089365
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik mik nu op 1600-1800 en zit nu op 1700 en een beetje.

En 9959 stappen }:| Ben net speciaal nog ff een rondje gegaan om op 10000 te komen maar had er dus een klein blokje bij moeten doen 8)7
Kan je niet alsnog een rondje om het huis doen? :D

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Majo ik snap dat je jezelf eng dun vind op die 1e foto, maar als ik je zo was tegen gekomen had ik je niet absurd mager gevonden of zo hoor :)
Maar zo grappig, ook het ideale gewicht rond 70-75 :D Staat je ook prima idd ^O^
Het komt ook omdat ik me niet meer voor kan stellen dat ik zo dun was :D Maar heb bijna mijn hele leven rond de 60 kilo gewogen dus dat gewicht past(te) wel bij me :Y Ik denk alleen dat het nu onhaalbaar is dus 75 kilo is ook gewoon prima :)
pi_155089413
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Kan je niet alsnog een rondje om het huis doen? :D

Ik loop zo wel ff de tuin in om tomaten te oogsten of zo :X }:|
pi_155089621
Paar keer de trap op en af rennen :+
Kwak
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:02:42 #185
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_155089675
Wat tof al die voor en na foto's super! ^O^

Ik ben trouwens ook een kluns, m'n groente/fruit sapje staat nog op kantoor (in de koelkast, dat dan weer wel)... Nu maar een cappuccino genomen.
Dit weekend ben ik in gewicht gelijk gebleven, maar dat is niet gek, heb frietjes met bijbehoren gegeten en her en der toch wat alcohol en weinig bewogen. Nou ja een weekje stilstaan is niet erg.

Ik heb overigens geen eindstreefgewicht, wel een streefgewicht met oud en nieuw.
klerkje
pi_155089934
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:01 schreef kwakz0r het volgende:
Paar keer de trap op en af rennen :+
Tomaatjes en komkommer plukken in de tuin was genoeg *O* ;)
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:16:17 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_155090176
Zo, hoop nieuwe plaatjes! :D
Kwak, ja, je bent te zwaar maar toch weet je je goed te kleden _O_ die jurk staat je geweldig!
And if all else fails... keep making babies 8-)

Sunny, eigenlijk ben je op je dikst nog best slank :D Maar wat ik knapper vind is dat je een paar jaar later tien jaar jonger oogt! Mooie vrouw!

Sarabi, jou heb ik ook al in alle kledingmaten voorbij zien komen, en wat ik zo mooi vind is dat jij gewoon lekker in je vel zit alles doet. In zo'n buikdanspak op straat staan _O_ doe ik je niet na!

Majo, jij bent nu al de dunste van allemaal :D Ik herken je gewoon niet eens op die 60 kilo foto! De middelste is inderdaad het mooist :Y
disclaimer
pi_155090266
Thanks SQ! Ik voelde me ook heel mooi in die jurk. Jammer dat ie zo synthetisch is, ik ga proberen t patroon over te trekken en m ook van wat katoenen jersey met stretch voor mezelf te maken :o

Als Melba naar de basisschool is denk ik :')
Kwak
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:19:54 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_155090320
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:18 schreef kwakz0r het volgende:
Thanks SQ! Ik voelde me ook heel mooi in die jurk. Jammer dat ie zo synthetisch is, ik ga proberen t patroon over te trekken en m ook van wat katoenen jersey met stretch voor mezelf te maken :o

Als Melba naar de basisschool is denk ik :')
Dan kun jij allang bij de H&M shoppen :+
disclaimer
pi_155090383
:D Thanx SQ O+
Maar ben echt wel echt te dik hoor :Y Al besef ik me ook heel goed dat het best mee valt.. en zo dik als ik was ben ik nu dus niet weer geworden. Volslank :+ Rubensvrouw *) maar wel iets te zwaar dus.. ;)
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:22:55 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_155090432
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
:D Thanx SQ O+
Maar ben echt wel echt te dik hoor :Y Al besef ik me ook heel goed dat het best mee valt.. en zo dik als ik was ben ik nu dus niet weer geworden. Volslank :+ Rubensvrouw *) maar wel iets te zwaar dus.. ;)
Zal de vorm zijn dan... klassieke zandlopers O+

Ik ben een klassieke aardappel :Y :')
disclaimer
pi_155090667
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zal de vorm zijn dan... klassieke zandlopers O+

Ik ben een klassieke aardappel :Y :')
Ik behoud idd wel aardig vorm ja, dat oogt toch wel anders idd :Y

Aardappel, die kende ik nog niet _O- :*
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:28:39 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_155090705
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik behoud idd wel aardig vorm ja, dat oogt toch wel anders idd :Y

Aardappel, die kende ik nog niet _O- :*
da's als een appel, maar dan met putjes en deukjes O+
disclaimer
pi_155090761
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

da's als een appel, maar dan met putjes en deukjes O+
:D In dat geval ben ik een flink gebutste zandloper :')
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 20:52:35 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155091928
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, ja, je bent te zwaar maar toch weet je je goed te kleden _O_ die jurk staat je geweldig!

Sunny, eigenlijk ben je op je dikst nog best slank :D Maar wat ik knapper vind is dat je een paar jaar later tien jaar jonger oogt! Mooie vrouw!

Sarabi, jou heb ik ook al in alle kledingmaten voorbij zien komen, en wat ik zo mooi vind is dat jij gewoon lekker in je vel zit alles doet. In zo'n buikdanspak op straat staan _O_ doe ik je niet na!

Majo, jij bent nu al de dunste van allemaal :D Ik herken je gewoon niet eens op die 60 kilo foto! De middelste is inderdaad het mooist :Y
Ik ben wel het snelst in omvang toegenomen percentueel denk ik :D En noem je me nou dik? :o ;)
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:54:19 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_155092001
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben wel het snelst in omvang toegenomen percentueel denk ik :D En noem je me nou dik? :o ;)
ik ben wel benieuwd hoe je DIE boodschap er uit weet te halen :')
disclaimer
pi_155092032
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben wel het snelst in omvang toegenomen percentueel denk ik :D
Ik weet wel zeker van niet :') _O-
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 20:55:25 #198
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155092045
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ben wel benieuwd hoe je DIE boodschap er uit weet te halen :')
Nee joh was een grapje ;) (vanwege de middelste foto het mooist)
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 20:56:08 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155092077
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:55 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker van niet :') _O-
:D Ben denk ik in ongeveer 4 jaar de helft aangekomen (van onder de 60 naar boven de 85), toch best een prestatie :')
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:56:57 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_155092128
ik denk ook door de compositie van de foto :P De rijksdag is zo'n aanwezig gebouw :+
disclaimer
pi_155092158
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

:D Ben denk ik in ongeveer 4 jaar de helft aangekomen (van onder de 60 naar boven de 85), toch best een prestatie :')
Mijn prestaties op dat gebied zijn nog een graadje erger, geloof me :Y

En ik doe maar geen foto's posten :+ Ik heb nog een hele lange weg te gaan, laten we het daar maar op houden :P
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:59:33 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_155092237
Ik ben in een jaar van 80 naar 103 gegaan O+
disclaimer
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 20:59:37 #203
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155092241
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk ook door de compositie van de foto :P De rijksdag is zo'n aanwezig gebouw :+
Hehe dat zal het zijn _O-

quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:57 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Mijn prestaties op dat gebied zijn nog een graadje erger, geloof me :Y

En ik doe maar geen foto's posten :+ Ik heb nog een hele lange weg te gaan, laten we het daar maar op houden :P
Of je foto's wil posten is natuurlijk aan jou maar weet dat niemand je hier zal veroordelen :*
pi_155092337
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben in een jaar van 80 naar 103 gegaan O+
Jij mocht dat omdat je zwanger was natuurlijk O+
  maandag 10 augustus 2015 @ 21:03:33 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_155092433
quote:
17s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:01 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Jij mocht dat omdat je zwanger was natuurlijk O+
nou ja, het kwam toch voornamelijk door onbeperkt mcdonalds vreten :')
disclaimer
pi_155092530
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou ja, het kwam toch voornamelijk door onbeperkt mcdonalds vreten :')
_O-

God, wat zijn we weer heerlijk keihard voor onszelf :+

Afijn, ik ga ff een half uurtje/3 kwartier aan de dvd's van Leslie Sansone. Tegenwoordig heeft ze ook hippere dvd's en die zijn toch wel leuk moet ik eerlijk zeggen.
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2015 @ 21:06:30 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155092578
quote:

zeg jij nu dat ik meer dan 8 kilo zwaarder van vakantie terugkom :o :'(

Ik zie eigenlijk allemaal mooie dames voorbijkomen. Hou vooral in de gaten dat het de uitstraling is die telt O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_155092928
En uitstraling is weer het beste als je lekker in je vel zit :Y ;)

Voor mij is dat als ik weer ongeveer ben zoals op mijn 2e foto, voor een ander is het een ander einddoel :) Ik vind het wel mooi om te zien dat er zo veel verschillende 'problemen' en doelen zijn hier ^O^
pi_155093125
Uitdagingen, Sun }:|
pi_155093211
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Uitdagingen, Sun }:|
:{w beestje bij de naam noemen. Niet verbloemen met mooie woorden :r
Ik heb er al ' ' omheen gezet omdat iedereen het weer ander ervaart, maar overgewicht (in meer maar ook in mindere mate) is wel gewoon een probleem vind ik. :)
Anders zaten we hier niet :+
pi_155093218
13300 stappen vandaag :7
pi_155093262
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:{w beestje bij de naam noemen. Niet verbloemen met mooie woorden :r
Ik heb er al ' ' omheen gezet omdat iedereen het weer ander ervaart, maar overgewicht (in meer maar ook in mindere mate) is wel gewoon een probleem vind ik. :)
:*
pi_155093297
De uitstraling is inderdaad het meest van belang. Ik word ook meestal lichter geschat. Maarja, ik ben wel aangekomen de laatste tijd. Ook al ziet het er echt niet zo uit als met dit gewicht een jaar geleden.

Ik kom vandaag iets te hoog uit qua kcal. Komt morgen weer goed. Ga dan ook wel een lijstje posten.
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2015 @ 21:21:09 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155093315
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
13300 stappen vandaag :7
goed gedaan P, ik ook ongeveer :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_155093368
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

goed gedaan P, ik ook ongeveer :)
Cool. Ik heb wel ff 5km moeten wandelen ervoor :P Ik zweet me een ongans :P En mijn pijnlijke kies klopt als een gek :D
pi_155093380
Netjes Pee en Sjeen _O_
Ik heb vandaag de 10k gehaald.. net.
pi_155093463
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Netjes Pee en Sjeen _O_
Ik heb vandaag de 10k gehaald.. net.
Morgen meer wandelen dus 8-)
pi_155093489
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Morgen meer wandelen dus 8-)
Ik vond 6,5 km wel genoeg eigenlijk :+
pi_155093602
Superveel vooruitgang hier.. Mooie foto's!

Ik heb officieel geen overgewicht, klink zelfs als een slankie met 57 kilo.. Mááár ik ben ook 13 kilo afgevallen en zo voel ik me eigenlijk nog steeds. :'( :') Dus dat is wel rot, hoewel ik heel trots ben op het resultaat lijken veel mensen het niet te zien.
pi_155093707
quote:

Je moet wat over hebben voor je hobby :D
  maandag 10 augustus 2015 @ 23:04:11 #221
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155098462
Bla.

[ Bericht 96% gewijzigd door mrspoeZ op 11-08-2015 09:35:35 ]
Prrrrr
pi_155100507
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:20 schreef laiveneertiekje het volgende:
De uitstraling is inderdaad het meest van belang. Ik word ook meestal lichter geschat. Maarja, ik ben wel aangekomen de laatste tijd. Ook al ziet het er echt niet zo uit als met dit gewicht een jaar geleden.

Ik kom vandaag iets te hoog uit qua kcal. Komt morgen weer goed. Ga dan ook wel een lijstje posten.
Eigenlijk worden we dus allemaal 'lichter' geschat. Dan denk ik dat de conclusie moet zijn dat de gemiddelde mens geen flauw benul heeft hoe 80,90 of 100 kg er uit ziet :+ Dat ze bij 100 kg het beeld hebben van iemand van 140 of zo. En dan valt het wel heel erg mee 8-)

Of mensen zijn gewoon beleefd.
pi_155100598
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:26 schreef Rucola het volgende:
Superveel vooruitgang hier.. Mooie foto's!

Ik heb officieel geen overgewicht, klink zelfs als een slankie met 57 kilo.. Mááár ik ben ook 13 kilo afgevallen en zo voel ik me eigenlijk nog steeds. :'( :') Dus dat is wel rot, hoewel ik heel trots ben op het resultaat lijken veel mensen het niet te zien.
13 kg moet je toch wel zien :o Misschien niet veel in je gezicht veranderd? Waar merk je het zelf het beste aan?
pi_155100886
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

13 kg moet je toch wel zien :o Misschien niet veel in je gezicht veranderd? Waar merk je het zelf het beste aan?
Nee, het dikke hoofd blijft vooralsnog :') Baal ik t meeste van eigenlijk, heb liever dikke armen of een uitgezakte kont ofzo - bij wijze van :P - daar valt iig nog wat aan te doen.

Sommige mensen zien het wel, maar heb mn beetje overgewicht altijd goed verborgen weten te houden. T gaat om 10 kilo trouwens, heb in m'n hoofd 13. :') maar klopt niet.. Merk het zelf aan het feit dat iedereen me nu dun vindt en ik al mijn oude kleding weer goed aan kan, als in: zit niet te strak :) Maar verder is het best een strijd.

Ben overigens in 1,5-2 jaar tijd 10 kilo aangekomen, ben altijd dun geweest zeg maar. Dus dat is echt heel veel. Sinds ik ben gaan studeren eigenlijk.. :') Naja, ik lees hier wat mee soms. Heb het nodig Merk Ik.

Wijziging: had officieel 5 kilo overgewicht dus dat viel best mee, maar het was toch wel wat voor mij omdat het zo snel is gegaan allemaal en ik nooit overgewicht had gehad. Ik word blijkbaar heel snel dikker.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rucola op 11-08-2015 00:11:41 ]
pi_155101354
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:00 schreef Rucola het volgende:
Wijziging: had officieel 5 kilo overgewicht dus dat viel best mee, maar het was toch wel wat voor mij omdat het zo snel is gegaan allemaal en ik nooit overgewicht had gehad. Ik word blijkbaar heel snel dikker.
Komt vaker voor als mensen gaan studeren hoor :D Maar je hebt het op tijd een halt toe geroepen *O*
pi_155103856
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:41 schreef Lonaa het volgende:
Vorige zomer, 9 maanden geleden, 125 kg (I guess, dat woog ik in oktober iig)
SPOILER
4 maanden geleden, andere jurk O+ , 107 kg.
SPOILER
2 maanden geleden, net in de 2 cijfers.
SPOILER
Ik vind je haren van de eerste foto helemaal geweldig.

Je uittstraling van de 2e foto is geweldig

En je lichaam van de 3e foto vind ik geweldig.
pi_155105371
Net een mooi verhaal gelezen over Taryn Brumfitt, een vrouw die zielsongelukkig was met haar lichaam en dus besloot aan een bikini contest mee te doen. Dat lukte, maar ze was nog steeds zielsongelukkig met haar lichaam. Haar dochtertje gaf haar het inzicht dat ze haar lichaam moest accepteren zoals het was zonder 2-3 uur per dag in de sportschool en dan krijg je dit soort voor en na foto's (nu eindelijk wel gelukkig met haar lichaam!):

Maar dat resulteert dan in dit soort gemene reacties:

Bah, sommige mensen -O-
pi_155105516
Gelukkig krijgen we dat soort reacties niet in dit topic O+

Mooie before & after foto, zet je toch wel weer aan het denken.
pi_155105949
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 06:18 schreef Isabeau het volgende:
Net een mooi verhaal gelezen over Taryn Brumfitt, een vrouw die zielsongelukkig was met haar lichaam en dus besloot aan een bikini contest mee te doen. Dat lukte, maar ze was nog steeds zielsongelukkig met haar lichaam. Haar dochtertje gaf haar het inzicht dat ze haar lichaam moest accepteren zoals het was zonder 2-3 uur per dag in de sportschool en dan krijg je dit soort voor en na foto's (nu eindelijk wel gelukkig met haar lichaam!):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bah, sommige mensen -O-
:') die reacties.. echt wat zijn mensen toch nare wezens soms.. 8)7
pi_155106033
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 02:07 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik vind je haren van de eerste foto helemaal geweldig.

Je uittstraling van de 2e foto is geweldig

En je lichaam van de 3e foto vind ik geweldig.
Dit is zo een lieve post O+
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:11:56 #231
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_155106055
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 06:18 schreef Isabeau het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bah, sommige mensen -O-
Het stomme is ook, als ze door was gegaan met het eerste kreeg je weer reacties als: gatver je ziet eruit als een vent, gespierde vrouwen zijn niet mooi, je hebt geen rondingen etc..
Het internet is altijd lekker makkelijk om je ongevraagde mening te uiten :r
pi_155106068
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het stomme is ook, als ze door was gegaan met het eerste kreeg je weer reacties als: gatver je ziet eruit als een vent, gespierde vrouwen zijn niet mooi, je hebt geen rondingen etc..
Het internet is altijd lekker makkelijk om je ongevraagde mening te uiten :r
True..

en nu ziet ze er uit als... een vrouw. Niet meer niet minder. O+
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:14:11 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_155106076
Ja, dat verhaal ken ik! Heel cool! En mensen op internet, tsja, na tien jaar FOK kijk ik dáár niet meer van op :')
disclaimer
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:16:58 #234
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_155106102
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

True..

en nu ziet ze er uit als... een vrouw. Niet meer niet minder. O+
Hoe dan ook ziet ze eruit als een vrouw, soorten en maten O+
pi_155106135
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hoe dan ook ziet ze eruit als een vrouw, soorten en maten O+
Pcies :Y
pi_155106146
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Before (maar ik heb nog meer gewogen) rond de 100

[ afbeelding ]

After, rond de 70
[ afbeelding ]

En nu rond de 90
SPOILER
Wil niet meer terug naar de 70 maar 75 is mijn streefgewicht.
Je lijkt echt sprekend op een vriendin van mij (en ook wel op haar zusje). Ik moet ook altijd drie keer kijken en me dan beseffen dat zij hier toch echt niet meepost.
pi_155106158
Orde van de dag:
O: Tosti tuna melt
S: Uurtje met PT.
T: Eiwitshake
L: 2 geroosterde boterhammen met bietenpuree.
T: Half blikje tonijn (die past niet op de tuna melt)
D: Volkoren ravioli met ricotta, spinazie en een saus van geroosterde paprika en pijnboompitten.
T: 200 gram garnalen met een lepel cocktailsaus. :9
pi_155106181
Ik voelde mij trouwens het best in mijn lijf toen ik zwanger was.Tenminste, tot ergens richting het einde, dan vond ik die buik wel weer genoeg. En vorig jaar, toen ik echt duidelijk het resultaat van het sporten zag. Toen had ik ook afgesproken dat het goed zou zijn als ik echt blij was met mijn lichaam, en dat het dan niet boeide dat het volgens de regeltjes nog steeds 10-15 kilo teveel was.

Ik vind het echt jammer dat die blessure die goede vibe weg heeft gevaagd. Ik hoop hem echt weer op te pakken nu.
pi_155106272
Dat gebeurt wel vaker door blessures, laiverd :Y En blij zijn met je lichaam is altijd goed, of je nou te licht of te zwaar bent. Wegens gezondheidsredenen wat aan je gewicht willen doen kan best los staan van van je lijf houden, vind ik. Want met jezelf walgelijk vinden schiet je (lijkt mij) juist niets op.
pi_155106349
Nou ja, ik vind het niet mooi, ik wil dat voor mezelf bijvoorbeeld niet (meer), maar who cares wat ik vind? Ik ga haar Social media er niet mee volplempen, ik ga niet zeggen dat ze een slecht voorbeeld is voor wie dan ook. Ik vind het niets, en dat is dan vooral mijn 'probleem', niet dat van haar.
Ja doei.
pi_155106383
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, ik vind het niet mooi, ik wil dat voor mezelf bijvoorbeeld niet (meer), maar who cares wat ik vind? Ik ga haar Social media er niet mee volplempen, ik ga niet zeggen dat ze een slecht voorbeeld is voor wie dan ook. Ik vind het niets, en dat is dan vooral mijn 'probleem', niet dat van haar.
Maar jij hoeft het toch ook niet mooi te vinden? Het gaat er om dat zij het mooi vindt. En ja, dan is het idd jouw probleem als je het niet mooi vindt.

Ik dacht ook 'goh, was nou gewoon 2x per week een uurtje naar de sportschool blijven gaan...' maar blijkbaar was die koek voor haar op en heeft ze andere prioriteiten gekregen.
pi_155106408
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:45 schreef Isabeau het volgende:

Ik dacht ook 'goh, was nou gewoon 2x per week een uurtje naar de sportschool blijven gaan...' maar blijkbaar was die koek voor haar op en heeft ze andere prioriteiten gekregen.
Ik heb het verhaal verder niet gelezen of zo, maar blijkbaar deed ze het sporten echt alleen op er op een bepaalde manier uit te zien? Want 2x per week omdat het gewoon lekker is zou niet echt een opgaaf hoeven zijn idd. :)
pi_155106426
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar jij hoeft het toch ook niet mooi te vinden? Het gaat er om dat zij het mooi vindt. En ja, dan is het idd jouw probleem als je het niet mooi vindt.

Dat is toch wat ik zeg?
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:50:28 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_155106431
Het zal wel iets meer effort zijn geweest dan "twee keer een uurtje" :+
disclaimer
pi_155106441
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ze schrijft ook: 2-3 uur per dag.
pi_155106443
In het verhaal van Isa staat dat ze elke dag 2-3 uur in de sportschool stond. Dat is ook gewoon veel..

Er zijn toch veel tussenwegen tussen dat en helemaal niet.
pi_155106465
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:50 schreef motorbloempje het volgende:

Dat is toch wat ik zeg?
Ja, nou, ik ben moe, ok :6
pi_155106475
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat snap ik, maar 2 uurtjes per week overhouden ging het om.. ;)
2-3 uur per dag is ook niet vol te houden als je het niet écht wilt..
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:53:07 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_155106476
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze schrijft ook: 2-3 uur per dag.
ja, precies. Dat is behoorlijk intensief.
disclaimer
pi_155106494
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, nou, ik ben moe, ok :6
#viesmoe
Ja doei.
pi_155106497
Ik vond met werk, kinderen en andere hobby's drie keer in de week op een gegeven moment al niet meer te halen. Al was dan 1 hobby(skaten) nog weer uit te wisselen tegen sporten. Als dat straks stopt ga ik denk ik wel weer naar drie keer per week.
pi_155106506
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik, maar 2 uurtjes per week overhouden ging het om.. ;)
2-3 uur per dag is ook niet vol te houden als je het niet écht wilt..
Zelfs 2-3x per week een uurtje is al een drama hoor :{ In het begin vond ik het nog wel grappig, maar uiteindelijk is die hele sportschool me veel te druk en kon ik never gewoon lekker doorgaan. Het ging me zo tegenstaan :{
pi_155106530
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:54 schreef motorbloempje het volgende:

#viesmoe
Duidelijk, want ik las dat laiveneertiekje 3 hobby's had.
En nu ik het nog een keer lees twijfel ik of ze dat ook bedoelde :o

Je gaat nu toch ook naar een sportschool, laiv?

Druk is nooit tof in een sportschool. Zo vervelend. Ik doe altijd mijn stinkende best om op rustige tijdstippen te gaan (dus nooit 's avonds).
pi_155106533
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zelfs 2-3x per week een uurtje is al een drama hoor :{ In het begin vond ik het nog wel grappig, maar uiteindelijk is die hele sportschool me veel te druk en kon ik never gewoon lekker doorgaan. Het ging me zo tegenstaan :{
Het ís geen drama, jij vínd het een drama :+ Ik vind het heerlijk en leuk *O* Maar niet 2-3 uur per dag. ;)
En ik ga natuurlijk naar een leuk klein dorpsschooltje, dat scheelt een boel. ;)
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:57:33 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_155106537
Sportschool staat me altijd tegen. Ik verenig liever nut en noodzaak en beweeg terwijl ik me verplaats ;) (lopen / fietsen naar kantoor bijvoorbeeld). Dat is echter niet genoeg voor een afgetraind lichaam. Ergo: ik krijg nooit een afgetraind lichaam. O+
disclaimer
pi_155106549
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
Sportschool staat me altijd tegen. Ik verenig liever nut en noodzaak en beweeg terwijl ik me verplaats ;) (lopen / fietsen naar kantoor bijvoorbeeld). Dat is echter niet genoeg voor een afgetraind lichaam. Ergo: ik krijg nooit een afgetraind lichaam. O+
Ik denk dat maar heel weinig mensen zoveel uur elke dag in een sportschool willen rondhangen. Ze zijn er natuurlijk wel, maar of ze dan ook nog een gezin hebben en een full time baan en andere hobby's...
pi_155106556
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ergo: ik krijg nooit een afgetraind lichaam. O+
Dat heb ik ook opgegeven :D Ik ben al blij als ik weer gewoon rond de 100-110 kg zit. Met mijn 1m95 ben ik dan een tikkie boven gewicht, maar nog wel acceptabel denk ik. Nu 137kg :+ Nog ff te gaan dus :P
pi_155106562
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Druk is nooit tof in een sportschool. Zo vervelend. Ik doe altijd mijn stinkende best om op rustige tijdstippen te gaan (dus nooit 's avonds).
Ik ga naar de sportschool. Ik skate in de zomer en mijn andere hobby is kleding maken, waar ik ook nog 1 keer in de 2 weken les in heb. En sinds begin dit jaar komt daar nog bordspellen spelen bij. Ook gemiddeld 1 x in de twee weken een avond.

SPOILER
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:59:34 #259
43556 miss_dynastie
pi_155106564
Ach, die ene moeder die wél heel strak in haar vel zat met drie kinderen ontving ook bussen vol haatmail, dus ik zou het er maar op houden dat mensen altijd wat te zeiken willen hebben en je vooral moet doen wat voor jezelf goed voelt. En deze mevrouw bewijst eigenlijk wat Uniek van het weekend al zei: in gewicht/ uiterlijk zit je geluk niet, dat moet je in jezelf zoeken.
pi_155106566
Ik vind zware dingen optillen en helemaal stukgaan in de sportschool heerlijk, sinds kort. O+
pi_155106571
Ik heb maar 1 les die fucking druk is. De rest is fijn rustig. Die drukke is vandaag,maar voel mijn rug en schenen een beetje, dus blijf thuis en ga een uur yoga doen met wat KT. Zo eens een lijstje bedenken...
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:04:21 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_155106637
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat maar heel weinig mensen zoveel uur elke dag in een sportschool willen rondhangen. Ze zijn er natuurlijk wel, maar of ze dan ook nog een gezin hebben en een full time baan en andere hobby's...
er zijn er genoeg, ik heb ook ooit een abonnement gehad en er waren zeker mensen die er ALTIJD zaten :')
Maar ik doe het niet meer. Ik vind het niet leuk, ik hou het niet vol. Het past niet in het leven dat ik kies. Dus ik streef er niet meer naar. Geeft me veel rust :D
disclaimer
pi_155106639
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:59 schreef laiveneertiekje het volgende:

Ik ga naar de sportschool. Ik skate in de zomer en mijn andere hobby is kleding maken, waar ik ook nog 1 keer in de 2 weken les in heb. En sinds begin dit jaar komt daar nog bordspellen spelen bij. Ook gemiddeld 1 x in de twee weken een avond.

SPOILER
Zelf gemaakt? :o _O_
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:05:03 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_155106645
Ja. Laiv is echt een naaibaas _O_
disclaimer
pi_155106657
Tof Laif! Ik zit ook op naailes en vind dat zo leuk he.. Dat zijn mijn 2 uurtjes zen-therapie op woensdag O+
pi_155106693
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zelf gemaakt? :o _O_
Ja, zelf gemaakt. Ben er ook nog steeds erg blij mee.
pi_155106706
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:08 schreef laiveneertiekje het volgende:

Ik zou ook reuze trots op mezelf zijn! Maar dat kan ik dus niet, want ik kan echt niet naaien -O-
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:09:57 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_155106716
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou ook reuze trots op mezelf zijn! Maar dat kan ik dus niet, want ik kan echt niet naaien -O-
moet je op les gaan :+ :D
disclaimer
pi_155106748
Les helpt een hoop, en het is eigenlijk elke keer een puzzel.
Ben nu bezig met een spijkerbroek voor mijn vriend. Ik heb het patroon van een Poolse website, en verder heb ik geen beschrijving. Youtube helpt dan ook best goed. Ik moet hem nog iets innemen, de tailleband erop en dan is die ook alweer klaar.
pi_155106761
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:12 schreef laiveneertiekje het volgende:
Les helpt een hoop, en het is eigenlijk elke keer een puzzel.
Ben nu bezig met een spijkerbroek voor mijn vriend. Ik heb het patroon van een Poolse website, en verder heb ik geen beschrijving. Youtube helpt dan ook best goed. Ik moet hem nog iets innemen, de tailleband erop en dan is die ook alweer klaar.
_O_ dat is wel echt gevorderd werk :Y Ingewikkeldste wat ik gemaakt heb is een gevoerde jas. :P
pi_155106762
Leren naaien :9
Ja doei.
pi_155106877
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

_O_ dat is wel echt gevorderd werk :Y Ingewikkeldste wat ik gemaakt heb is een gevoerde jas. :P
Een jas lijkt mij dan nog weer best lastig. De broek viel best mee, maar ik had al op kinderbroeken geoefend.
pi_155107240
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:20 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Een jas lijkt mij dan nog weer best lastig. De broek viel best mee, maar ik had al op kinderbroeken geoefend.
Ik heb alleen maar zomerbroeken met elastieken band gemaakt :+ Maar wel weer een rok met tailleband. Dus wellicht valt het mee idd :D
De jas viel mee. Geen lastige kraag oid ook..
pi_155107607
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:22 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Je lijkt echt sprekend op een vriendin van mij (en ook wel op haar zusje). Ik moet ook altijd drie keer kijken en me dan beseffen dat zij hier toch echt niet meepost.
Ik heb geen zusje dus ben het iig zeker niet :D
Maar grappig
pi_155107652
quote:

[..]

Geen baan en straks weer een minisportschooltje thuis.
Ik zie mogelijkheden :D
pi_155107669
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:08 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Heel tof!
pi_155107989
Buiten sporten O+ ik mag vanavond weer. Deze week kan ik maar 1x sporten -O-

O yoghurt met muesli, knäckebröd met smeerkaas
T banaan
L 3volkorenbrood met kaas. Halve rode paprika. Komkommer
T kiwi. Een bites, nog even bedenken welke
D Wok groenten met rijst en cashewnoten
S bootcamp
pi_155108023
Lijstje:

O: griekse yoghurt met honing
L: salade van kikkererwten, avocado, tomaat en tonijn
T: berry & nuts
D: pasta met spinazie, hamblokjes en kaassausje
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:29:07 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_155108047
Die salade is wel een favoriet geworden he sarabi :D
disclaimer
pi_155108071
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Die salade is wel een favoriet geworden he sarabi :D
Valt het op? :D
Kan er niets aan doen, erg lekker en vullend
pi_155110558
Bosbessen smoothie O+

Helemaal gesloopt van uurtje PT. Donderdag weer zelf sporten, vrijdag uurtje zwemmen en indien puf zaterdag ook nog sporten. :D
pi_155110585
O: twee boterhammen, 1 osseworst, 1 smeerkaas sambal
T: appel
L: weet nog niet. Zit in de bieb en er zit hier een supermarkt of een broodjeszaak. Of bagels :9
D: gemarineerde kip, röstirondjes, broccoli
pi_155110654
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Drukte in de sportschool is inderdaad niet fijn. Daarom probeer ik dus op maandagavond rond zessen te gaan, en op donderdag rond 11 uur 's morgens (zo lekker he, thuiswerken. Gewoon 's avonds paar uurtjes langer doorgaan).
Voordeel van die tijden is niet alleen dat ik niet op apparaten hoef te wachten (hell, ik had gisteren de hele sportschool voor mij alleen), maar ook dat de sauna helemaal leeg is en ik dus echt even kan bijtenken en alleen met mijn gedachten kan zijn.
Zo heerlijk!
pi_155110724
quote:

[..]

Dat dus!
Ik vraag me hier soms al af waar mensen al die tijd vandaan halen om elke dag/om de dag gedurende kantoortijden aan het sporten te zijn.

En ja, dat is voor een groot deel gevoed door jaloezie. Ik wil ook naar de sportschool kunnen op het moment dat ik daar zin in heb. Zonder het een week van te voren in de gezinsplanning op te nemen enzo.
pi_155110745
Ik zou dolgraag werken. :{
pi_155110876
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou dolgraag werken. :{
Af en toe een weekje ruilen dan maar?

of nee, doe maar niet, want dan wil je vast ook het bijgehorende loon. En dat geld heb ik nodig om naar de sportschool te kunnen ;)
pi_155110917
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:18 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Af en toe een weekje ruilen dan maar?

of nee, doe maar niet, want dan wil je vast ook het bijgehorende loon. En dat geld heb ik nodig om naar de sportschool te kunnen ;)
Bijbehorend loon zou fijn zijn, ik doe al vrijwilligerswerk :P

Ik snap de jaloezie op zich wel, want 's ochtends sporten is ontzettend fijn. Maar op mijn beurt ben ik ook wel jaloers op jullie banen. ;)
pi_155111050
Ik heb nu zes weken vakantie, en snak er zo onderhand wel weer naar om aan het werk te gaan. Ik vind het heerlijk, de tijd met de kinderen, maar je wereldje is best klein dan. En ik ben ook niet iemand die hele dagen gaat staan poetsen dan...
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:26:22 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155111195
Net een golfles gehad, was echt leuk *O* nog meer golfers hier?

Lijstje:

O: mani berries, banaan en een kop thee
S: 2 uur gegolfd
T: banaan
L: 2 witte bolletjes met light mayo, rosbief en rucola
T: yoghurt met fruit en honing
D: zalm tortilla's van Hello Fresh :)
pi_155111213
En lijstje voor vandaag:

L: 2x knackebrot kalkoenfilet, 1x knackebrot smeerkaas
T: iets fruitigs. Wat hangt af van wat ik straks bij de supermarkt ga vinden
D: sperzieboontjes, balletje en aardappel
T: ijsje

En daar moet zeker nog iets bij, want dit komt op nog geen 1100 kcal en dat is veel te weinig.
Denk dat ik de lunch maar ga uitbreiden met whatever ik voor gezonds lekkers in de appie vind. Nu nog de mogelijkheid krijgen om naar de winkel te lopen (zit op de afronding van een database-proces te wachten en dat schiet niet op :( )
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:40:41 #291
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_155111845
Wat uniek schreef kan ik helemaal onderschrijven; geluk zit niet in een strak lijf. Ben ook helemaal doorgetraind geweest. Kost heel veel tijd en te veel van je aandacht. Gek genoeg lijken de meeste vrouwen ook aardiger tegen je te doen als je wat molliger bent. Dat heb ik nooit begrepen.

Mijn lijstje gisteren is geworden
o. duits broodje met ene helft petrella, zalm en avocado en andere helft kaas + boterham met avocado
t. nectarine
l. 4 crackers met filet american, kaas, pate en kaal
t. banaan + perenijsje
d. tagliatelle met pesto + 150 gram sugarsnaps + tomaat + 100 kipfilet
s. wandelen + 20 minuten yoga
t. 2 koffielikkoekjes + bodempje whisky

Vandaag
o. 2 boterhammen met avocado en tomaat
t. appel
l. maaltijdsalade sla, geitenkaas, gedroogde tomaat, appel, dressing, pasta + 250 gram appeltaartkwark
t. diepvriesfruit/koffiekoekje/ijsje
d. nog onbekend
s. yoga + wandelen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_155112015
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:40 schreef Tinkepink het volgende:
Wat uniek schreef kan ik helemaal onderschrijven; geluk zit niet in een strak lijf. Ben ook helemaal doorgetraind geweest. Kost heel veel tijd en te veel van je aandacht. Gek genoeg lijken de meeste vrouwen ook aardiger tegen je te doen als je wat molliger bent. Dat heb ik nooit begrepen.

Waarschijnlijk voelen ze zich dan minder bedreigd?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:55:26 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_155112343
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:45 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Waarschijnlijk voelen ze zich dan minder bedreigd?
Waarom zouden ze zich bedreigd voelen? Dat heb ik nou ook nooit begrepen :@
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_155112389
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vrouwen eigen denk ik ;) Ik voel me iig nooit bedreigd door getrainde vrouwen 8-)
pi_155113254
Misschien niet bedreigd, maar meer jaloers ofzo? Dat ze zo'n lijf zelf ook zouden willen hebben? Gelukkig heb ik op m'n werk meer te maken met mannen dan vrouwen: veel gemakkelijker!

Ik ben trouwens al wel blij dat ik hier mee ben gaan 'praten'. Alleen lurken hielp al, maar meepraten en lijstjes posten helpt ook al in bewuster opletten wat ik in mijn mond steek. En nu komen er ook al inspirerende foto's voorbij... ^O^

Lijstje voor vandaag:
O - yoghurt met cr/m-uesli
T - appel
L - AH lunchsalade appel/kip
T - meloen (kan ik me nu al op verheugen, en ben nog met m'n L bezig ;) )
D - waarschijnlijk 'runderreepjes Borgo' (Bertolli)

Gister:
O - yoghut met cr/m-uesli
L - tosti
T - half ijsje (dochter van 2 meegeholpen ;) )
D - koude pastasalade met o.a. gerookte kip, komkommer en pijnboompitjes
B - dierentuinwandeling met kinderwagen met lekke band }:| loopt zwaar, blegh

Resultaat op de weegschaal vanochtend: -1,2 kg tov vorige week! *O*
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:28:35 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_155113396
Go shandaly! Wat goed zeg! *O* morgen via de andere kant lopen? Ik wil extra kilometers maken :P
disclaimer
pi_155113574
Ik heb net besloten dat ik volgend jaar de Strongmanrun wil lopen. even getwijfeld of ik dit jaar al mee wil doen (is over 4 weken) in de 'Staying alive' categorie, maar ik vind volged jaar met iets meer specifieke voorbereiding wel een goed idee.

Eens kijken of m'n PT mee wil. :P
pi_155113739
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Go shandaly! Wat goed zeg! *O* morgen via de andere kant lopen? Ik wil extra kilometers maken :P
Sure, verzin maar een toffe route, het wordt toch mooi weer :D
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:45:56 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_155114022
Mijn lijstje trouwens:

O: Yoghurt, muesli, lijnzaad, aardbeien
T: 150 gram kersen
L: twee boterhammen carpaccioworst, twee boterhammen smeerkaas, appel. Man wilde perse van dat "Licht meerzaden". Ergo: vult niet, nog honger :')
T: Bakje snaaigroenten en biteswelove Goin Bananas
D: Couscous met gehakt, wortel, courgette, champignons en veel kruiden

1767 volgens FatSecret, dus daar komt vast nog wel ee T-tje bij vanavond :)
disclaimer
pi_155114170
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dar snap ik ook nooit. Als ik een vrouw met een prachtig figuur zie dan zou ik dat ook wel willen maar ik misgun het een ander niet.
pi_155114497
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
L: twee boterhammen carpaccioworst
Ah ja... hoe smaakt-ie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')