Maar als je dan als O 2 rijstwafels met 100 kcal aan broodbeleg hebt, als lunch 2 boterhammen met mager beleg en een komkommer en tussendoor een appel en eierkoek (bij 40 gram rond de 130 kcal) moet dat gewoon kunnen, dan heb je de rest van de dag gecompenseerd voor zo'n avondmaal en dat zou ik dan ook gewoon doen als ik kwak was, zeker aangezien er een kipvulling in zit.... anders zit je al gauw erg laag imho.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik normaliter ook 2, maar dat is eigenlijk gewoon te veel..Dan kan je er echt bijna niets meer bij doen
Ja, dan welquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als je dan als O 2 rijstwafels met 100 kcal aan broodbeleg hebt, als lunch 2 boterhammen met mager beleg en een komkommer en tussendoor een appel en eierkoek (bij 40 gram rond de 130 kcal) moet dat gewoon kunnen, dan heb je de rest van de dag gecompenseerd voor zo'n avondmaal en dat zou ik dan ook gewoon doen als ik kwak was, zeker aangezien er een kipvulling in zit.... anders zit je al gauw erg laag imho.
Als jouw wraps 300 zijn, dan zijn 2 wraps 600, dat kan dan toch onmogelijk te veel zijn voor een Dquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik normaliter ook 2, maar dat is eigenlijk gewoon te veel..Dan kan je er echt bijna niets meer bij doen
Zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als je dan als O 2 rijstwafels met 100 kcal aan broodbeleg hebt, als lunch 2 boterhammen met mager beleg en een komkommer en tussendoor een appel en eierkoek (bij 40 gram rond de 130 kcal) moet dat gewoon kunnen, dan heb je de rest van de dag gecompenseerd voor zo'n avondmaal en dat zou ik dan ook gewoon doen als ik kwak was, zeker aangezien er een kipvulling in zit.... anders zit je al gauw erg laag imho.
Ja, maar meestal doe je er ook nog iets van vulling in, alleen een wrap is ook zo kaalquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jouw wraps 300 zijn, dan zijn 2 wraps 600, dat kan dan toch onmogelijk te veel zijn voor een D
Damn moblo, jij zou er als een topmodel uit moeten zien met al dat sporten. Ik word al moe als ik er naar kijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Met eetlijstje vandaag:
O: oats met banaan, rozijnen, melk en kaneel
T: bak yoghurt met walnoten
L: scrambled eggs met paprika en feta
T: 2 knackebrod pindakaas
S: uur kettlebells, 45 minuten spinning
D: wraps met gehakt, groente, guacamole en kaas
Sportoverzichtje deze week, overigens:
Maandag: 10km hardlopen
Dinsdag: bodypump
Woensdag: 10km hardlopen
Donderdag: Bodypump
Vrijdag: Kettlebells en spinning
Zaterdag: hardlopen 'zoveel ik kan'. 12 uur event, rondjes van 3.2km. Ik gok dat het rond de halve marathon afstand wordt, ergens tussen 18 en 24km
Zondag: rust
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Damn moblo, jij zou er als een topmodel uit moeten zien met al dat sporten. Ik word al moe als ik er naar kijk
Me tooquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik er naar kijk
Ik vind de hoeveelheid echt bewonderenswaardigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest![]()
!
Maar ik vind 't heerlijk. Na 'n dag achter de computer zitten zijn die uurtjes/twee uurtjes sporten echt hemels
Ik ben een half jaar lang geblesseerd geweest, en heb niet veel kunnen doen. Ben niet aangekomen ofzo, maar heb dit sportregime nu sinds mei gok ik zo. En ja, ik denk wel dat 't werkt, ofzo, maar ik weeg me niet, dus ik heb geen 'bewijs'quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind de hoeveelheid echt bewonderenswaardigMaar je moet toch wel resultaten van al je werk?
Hey Maria!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aloha! Ik kom hier ook weer eens om de hoek kijken![]()
![]()
On topic: lunch bestellen op het werk, collega's aan de burgers en ik een broodje filet americain
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aloha! Ik kom hier ook weer eens om de hoek kijken![]()
![]()
On topic: lunch bestellen op het werk, collega's aan de burgers en ik een broodje filet americain
Als je kale wraps wilt eten niet neequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jouw wraps 300 zijn, dan zijn 2 wraps 600, dat kan dan toch onmogelijk te veel zijn voor een D
Ik vind het knap in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben een half jaar lang geblesseerd geweest, en heb niet veel kunnen doen. Ben niet aangekomen ofzo, maar heb dit sportregime nu sinds mei gok ik zo. En ja, ik denk wel dat 't werkt, ofzo, maar ik weeg me niet, dus ik heb geen 'bewijs'Ik doe 't vooral omdat ik 't heerlijk vind en beter wil worden in hardlopen (en m'n rugblessure wil overwinnen)
Ouiiii! Zumba nog steeds idd!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey Maria!
ook nog steeds aan het dansen?
quote:
Zekerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ouiiii! Zumba nog steeds idd!En nog steeds met plezier, gelukkig
Mag wel wat meer, as always!
Et tu? Buikdansen nog steeds?
1 kale wrap 300? Flinke wraps danquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar meestal doe je er ook nog iets van vulling in, alleen een wrap is ook zo kaal
Ik heb overigens wat kleinere, rond de 200 kcal per stuk (uit mijn hoofd, heb ze nu niet in huis)
Netjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:17 schreef Lastpost het volgende:
Jippie. Eindelijk in de 84 kilo beland.
Nog ongeveer 7 kilo te gaan richting m'n streefgewicht.
Dit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 kale wrap 300? Flinke wraps dan
Ojawel hoor maar na 1 dag is het dan ook wel weer weg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:36 schreef mrspoeZ het volgende:
Okay, niemand die ook opzwelt van een handvol stokbroodjes kruidenboter en 3 bier? Ik heb me voorgenomen eens een broodloze week te doen, kijken of het scheelt in omvang.
Grappig...alleen word ik wel depri als ik naar mijn lichaam nu kijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:37 schreef BananaPancake het volgende:
Ik weet niet of dit al eens in dit topic is langsgekomen, maar dit is zo leuk!
http://www.modelmydiet.com/
Je kan dus je lengte, gewicht, lichaamstype invullen en je streefgewicht en dan kan je het verschil zien haha. Je kan ook nog aanpassingen doen in haartstijl, kleur en kleding enzo
Ik heb echt zoveel lol gehad hiermee
Voor mijn gevoel blaas ik sowieso altijd een beetje op gedurende de dag, maar in de ochtend juist meestal plattere buik. Maar ik geloof dat alcohol wel hetzelfde effect heeft bij mij, of shoarma!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:36 schreef mrspoeZ het volgende:
Okay, niemand die ook opzwelt van een handvol stokbroodjes kruidenboter en 3 bier? Ik heb me voorgenomen eens een broodloze week te doen, kijken of het scheelt in omvang.
Hallo Maria!
Ik vond het dus wel meevallenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Grappig...alleen word ik wel depri als ik naar mijn lichaam nu kijk
Volgens mij zie ik er toch echt niet zo uit...hoop ik
Ik zie geen verschil als ik mijn huidige gewicht invoer en mijn streefgewicht. Zelfs als ik hem naar 40 kg zet, zie ik geen verschil..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:37 schreef BananaPancake het volgende:
Je kan dus je lengte, gewicht, lichaamstype invullen en je streefgewicht en dan kan je het verschil zien haha. Je kan ook nog aanpassingen doen in haartstijl, kleur en kleding enzo
jawel. Bier en brood = sponsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:36 schreef mrspoeZ het volgende:
Hallo Maria!
Je moet geen kommagetallen invoeren!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil als ik mijn huidige gewicht invoer en mijn streefgewicht. Zelfs als ik hem naar 40 kg zet, zie ik geen verschil..Blijkbaar heeft hij maar een paar categorieen of zo denk ik. En ik kijk in bikini dus het is goed te zien
![]()
Wel een grappige site, al zegt het natuurlijk nog heel weinig
Ahh ik had wat fout gedaan, nu klopt het wel beterquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:40 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik vond het dus wel meevallenHeb het idee dat het bij mij wel redelijk klopt haha, maar het lijkt me logisch dat het niet echt klopt bij iedereen aangezien vet altijd anders verdeeld zit en met meer spiermassa zie je er ook anders uit. Maar je kan ook nog wat maten invoeren dacht ik!
edit: ohnee dat kan dus niet.
Daar zit het hem niet in..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:42 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Je moet geen kommagetallen invoeren!
Wel de mannenversie gedaan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:43 schreef Lastpost het volgende:
Bij mij blijven de manboobs ook in het na-plaatje
Ah, hij ververste even niet of zo, nu doet hij het wel. Alsnog moet je wel goed kijken om verschil te zien, maar de kilo-verschillen zijn ook niet zo groot. Lager dan een bepaald gewicht verandert hij alsnog nietquote:
Hoooiquote:
Ik naar streef ook niet, maar naar 5 kilo onder streef ben ik ineens een hot momma!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil als ik mijn huidige gewicht invoer en mijn streefgewicht. Zelfs als ik hem naar 40 kg zet, zie ik geen verschil..Blijkbaar heeft hij maar een paar categorieen of zo denk ik. En ik kijk in bikini dus het is goed te zien
![]()
Wel een grappige site, al zegt het natuurlijk nog heel weinig
Oh nou, dan ben ik wel gewoon klassiek jaloers, ook goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nou, ik vind 't gewoon leuk, daar is verder niets aan te doen![]()
Hoef er niet echt moeite voor te doen óm het te doen, dus de bewondering is overdreven
![]()
Ja my badquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit.
Als het goed is is een tortilla ongeveer 170Kcal (http://www.caloriecount.c(...)rtilla-wraps-i412842)
Nein, was toen onrustig op toenmalig werk... toen kwam het er niet van om te gaan en daarna heb ik niet verlengd. Al vond ik het wel leuk op zich!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zekerwat anders.
Maar jij buikdanst niet meer?
Leuk dat je nog steeds Zumba doetde sportschool hier geeft het niet meer.
Ah jammer, wie weet weer in de toekomst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nein, was toen onrustig op toenmalig werk... toen kwam het er niet van om te gaan en daarna heb ik niet verlengd. Al vond ik het wel leuk op zich!
Ja, die heb je wel, 4 in een pakje voor 360 of 370 gram, dus 90 gram per stuk, a 323 kcal per ons, dan gaat het hard... wij hebben meestal de kleinere van 60 gram, sun ook zag ik al, maar het kan dus wel.... ik vind het echt heel lekker, maar dan het liefst met gehakt, mais en kidneybonen (en veeeeeeel paprika, maar daar zit niet zoveel in). Hoi kcalsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, okee, maar aan zo'n grote wrap met zo veel vulling zou je dus ook wel een maaltijd moeten kunnen hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die heb je wel, 4 in een pakje voor 360 of 370 gram, dus 90 gram per stuk, a 323 kcal per ons, dan gaat het hard... wij hebben meestal de kleinere van 60 gram, sun ook zag ik al, maar het kan dus wel.... ik vind het echt heel lekker, maar dan het liefst met gehakt, mais en kidneybonen (en veeeeeeel paprika, maar daar zit niet zoveel in). Hoi kcals
Oh, vanavond niet de pasta met zalm en pastinaak, maar koolrabipuree met een runderbraadworst. Morgen eten we ook al zalm namelijk![]()
Dat had ik van de week als lunchquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik maak trouwens wel eens koude wraps als D, ook lekker! Met philadelhia light, gerookte kipfilet, avocado, paprika en ijsbergsla
Ook lekker met zalm!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, okee, maar aan zo'n grote wrap met zo veel vulling zou je dus ook wel een maaltijd moeten kunnen hebben.
Ik maak trouwens wel eens koude wraps als D, ook lekker! Met philadelhia light, gerookte kipfilet, avocado, paprika en ijsbergsla
Dat doet me eraan denken. Ik wil zo'n lunchbox met al die vakjes! Iemand hier een goede die ze kunnen aanbevelen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook lekker met zalm!
Ik krijg gelijk zin om weer eens een 'vakjesmaaltijd' te maken... zo'n hapjesschotel met stukjes wrap, gehaktballetjes, kippenvleugeltjes... eens even kijken wanneer ik dat in kan plannen![]()
Bento.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:44 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken. Ik wil zo'n lunchbox met al die vakjes! Iemand hier een goede die ze kunnen aanbevelen?
Ik heb geen aanbevelingen, maar je hebt er wel heel veel inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:44 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken. Ik wil zo'n lunchbox met al die vakjes! Iemand hier een goede die ze kunnen aanbevelen?
Al een aantal keren besteld, snelle levering.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:44 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
oh wauw, blijkbaar is bento niet één type box haha. Ik zocht en dacht dat het gewoon deze was:quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Al een aantal keren besteld, snelle levering.
https://casabento.com/shop/en/
Nee, het assortiment is een pietsie groter!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:55 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
oh wauw, blijkbaar is bento niet één type box haha. Ik zocht en dacht dat het gewoon deze was:
[ afbeelding ]
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:56 schreef MaJo het volgende:
MariaEtcetera welkom terug
Ik snap er helemaal niks van. In Berlijn netjes aan de calorieën gehouden, paar keer cola gedronken maar meestal water en ontzettend veel gelopen. Nu geeft de weegschaal +1,5 kilo aanKan het zijn dat ik vocht vasthoud vanwege de hitte (mijn ringen zitten wel in mijn vingers gegraveerd momenteel
) en kan dat zo'n verschil maken? Wel demotiverend zo
Dat kan inderdaad door de hitte of door reizen of door zout eten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:56 schreef MaJo het volgende:
MariaEtcetera welkom terug
Ik snap er helemaal niks van. In Berlijn netjes aan de calorieën gehouden, paar keer cola gedronken maar meestal water en ontzettend veel gelopen. Nu geeft de weegschaal +1,5 kilo aanKan het zijn dat ik vocht vasthoud vanwege de hitte (mijn ringen zitten wel in mijn vingers gegraveerd momenteel
) en kan dat zo'n verschil maken? Wel demotiverend zo
Ik hou het maar even in de gaten inderdaad, ben ook wat opgeblazen. Tijd van de maand is het juist nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Of zout gegeten gisteren?
Of die tijd van de maand.
Even een paar dagen aankijken.
MEquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haai MajoJa lijkt me dat warmte enzo wel verschil kan maken, wel irritant idd
![]()
Bwoaaaah nu wil ik ook een lunchbox met diertjes erop en vakjes![]()
![]()
Waarschijnlijk dan een combi van dat allesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:59 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad door de hitte of door reizen of door zout eten.
Wel een opluchting, was gelijk gedemotiveerd maar door deze berichten weet ik dat ik gewoon door moet zettenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier ook worstenvingertjes idd.. en ik drink met dit weer veel water.. dus kan heel goed Majo
Ja kan best dat er dan over een paar dagen ineens heel wat vanaf is!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel een opluchting, was gelijk gedemotiveerd maar door deze berichten weet ik dat ik gewoon door moet zetten
ik wil vooral een lunchbox die zich automagisch vult met die lekkere dingenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haai MajoJa lijkt me dat warmte enzo wel verschil kan maken, wel irritant idd
![]()
Bwoaaaah nu wil ik ook een lunchbox met diertjes erop en vakjes![]()
![]()
Ah mijn ei springt een dezer dagen dus dan zal dat het zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Majo, ik heb dat twee keer per maand, bij ei en bij menstruatie. Is dus vocht, veel groenten eten, dan pies je het snel weer uit
Ik snap niet dat ik er ooit zonder heb kunnen levenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je hebt het nodig hè? Geef maar toe!
Ja, dat wel he. Ik heb het geprobeerd, maar het is me echt te veel gedoe. Ik klets worst of kaas op een boterham en prop die in een zakje, dat vind ik wel genoegquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil vooral een lunchbox die zich automagisch vult met die lekkere dingen
ik heb vanmorgen gewoon 2 eieren staan koken!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat wel he. Ik heb het geprobeerd, maar het is me echt te veel gedoe. Ik klets worst of kaas op een boterham en prop die in een zakje, dat vind ik wel genoeg
Snel bestellen dan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik er ooit zonder heb kunnen leven
Free shipping en free custom dutiesquote:
Dan vind je dit vast ook niksquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Godver wat vind ik dat lillijk!
smaken verschillen
Stuk beter. Geen poespasquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
hier dezen:
[ afbeelding ]
Ideaal ding.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
hier dezen:
[ afbeelding ]
Ideaal ding.
Die vind ik gaaf!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
hier dezen:
[ afbeelding ]
Ideaal ding.
Psies! Ik heb dezequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb grote ah-huismerk en die zijn 60 gram per stuk en komen op 190kcal. Dus maakt uit welke je hebt. Ik denk dat ik de 100gr waarde in mijn hoofd hadquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Psies! Ik heb deze
http://www.mesamexicana.nl/assortiment/recepten/flour-tortillas
330 kcal per 100 gram. Verpakking is 320 gram, maar zitten er acht in. Dat is 40 gram per tortilla,133 kcal per stuk.
Ik vond t al zo raar dat er hier steeds geroepen werd dat een wrap 300 kcal is (ook vroegah).
Ha dat ook graag jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil vooral een lunchbox die zich automagisch vult met die lekkere dingen
anderhalve boterham doet hetzelfdequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Op zich zit er dan natuurlijk nog niets op. Dat tikt ook aan natuurlijk
Hier ook.. toch wel blij met de airco hier nu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anderhalve boterham doet hetzelfde
Zo, net even gewandeld met shandaly, zweet stroomt me van mn kop #amateur
Joh, ik loop elke dag en bij mij loopt het zweet ook van mijn kop afquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anderhalve boterham doet hetzelfde
Zo, net even gewandeld met shandaly, zweet stroomt me van mn kop #amateur
Ik loop ook wel 5-7 km per dag, was een flauw garpjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh, ik loop elke dag en bij mij loopt het zweet ook van mijn kop afEn mijn rug
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik loop ook wel 5-7 km per dag, was een flauw garpje
Maar idd, lang leve climate control
alcohol, check. Steevast de ochtend na een glas wijn/port/whiskey een hoger getal op de weegschaal. Soms zelfs hoger dan vlak voor het slapen. Geen idee hoe ik het doe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:39 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel blaas ik sowieso altijd een beetje op gedurende de dag, maar in de ochtend juist meestal plattere buik. Maar ik geloof dat alcohol wel hetzelfde effect heeft bij mij, of shoarma!
Nou, alcohol drijft in eerste instantie als een malle vocht af. Waardoor je als contra-reactie gaat sponzen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
alcohol, check. Steevast de ochtend na een glas wijn/port/whiskey een hoger getal op de weegschaal. Soms zelfs hoger dan vlak voor het slapen. Geen idee hoe ik het doe.
Vanaf vandaag drink ik geen alcohol meer tot Mysteryland. Eens zien wat dat met mijn lijf doet.
Ik vind het ook aan de hoge kant voor 1 tussendoortje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:27 schreef MaJo het volgende:
Ik heb die mani berries nu ook ontdekt door dit topic, erg lekker! Vind het aantal calorieën wel wat aan de hoge kant voor een tussendoortje maar op een dag dat ik wat minder tijd en inspiratie heb zeker een goeie optie
Maar wel erg lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
Morgenavond naar de onbeperkt sushi-eten toko. Daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde gewichtsverlies
Mwjah. Na zo'n avondje hoef ik een paar maanden niet meer hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wel erg lekker
Was ik vandaag eigenlijk ook van plan, maar vind het toch te warm
Zou ook niet goed zijn als je er wekelijks zatquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah. Na zo'n avondje hoef ik een paar maanden niet meer hoor
Ja ik heb af en toe afleiding nodig merk ikquote:
gewoon veel sashimi nemenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
Morgenavond naar de onbeperkt sushi-eten toko. Daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde gewichtsverlies
je hoéft niet te eten tot je scheurt he, ook dat is een keuzequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
Daar vragen ze toeslag voorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
gewoon veel sashimi nemenen af en toe moet kunnen hoor
Ik heb een periode gehad dat ik er elke maand wel een keer zat. Soms 2xquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zou ook niet goed zijn als je er wekelijks zat
Komt goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoéft niet te eten tot je scheurt he, ook dat is een keuze
In de tijd dat wij er ook nog een keer heen gegaan zijn?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat ik er elke maand wel een keer zat. Soms 2xDa's wel lang geleden en sindsdien hoef ik ook niet meer zo veel
Zijn wij er ook geweest?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In de tijd dat wij er ook nog een keer heen gegaan zijn?
In die tijd zaten mijn vriend en ik er ook wel maandelijks![]()
Nu zijn we zelfs ruim een jaar niet geweest.
nietus. ik hou niet zo van nootjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij eet iedereen ze hier nu
Ja joh. Bezet. Dan krijg je minder aandachtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou heb ik zo'n indruk achtergelaten![]()
![]()
Jaren geleden een keer samen met mijn vriend
Valt wel mee hoor, met die rijsthappen. Er zit misschien relatief veel kcals in rijst maar het vult ook als een malle.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goedMaar ja.....nemen we de rijsthappen (veeeeeeeeeeeeeeeel kcals) of de frituur / meuk in saus (ook veeeeeeeeeeeeeeeeeel kcals maar dan van de suiker
)
Ik hou er normaal ook niet zo van, daarom stond ik van deze combi te kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:02 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
nietus. ik hou niet zo van nootjes.
Nouja, ik hou heel erg van macademia's, maar dan kan ik het ook niet bij een handje houden. Dus ik koop ze maar niet meer.
Ow werkt dat zoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh. Bezet. Dan krijg je minder aandacht
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh. Bezet. Dan krijg je minder aandacht
Ik zou het echt niet meer wetenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow werkt dat zo
Ook nog een ijsje gehaald toen bij een leuke mevrouw.
Jij bent ook bezetquote:
Volgens mij was het een keer na de fototentoonstelling, maar dat weet ik ook niet meer zeker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer wetenIk weet alleen nog de fototentoonstelling
En de roofvogelshow
DAT heb je idd goed onthoudenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent ook bezetVolgens mij heb ik je twee keer gefotografeerd
Zoiets viel me al op op FBquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
DAT heb je idd goed onthouden
inmiddels wel gescheiden, jij mag geen foto's meer van me maken![]()
Het is ook wel wat duurder zo'n stuk visquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoéft niet te eten tot je scheurt he, ook dat is een keuze
[..]
Daar vragen ze toeslag voor
Ook alles goed! En ook die spreekwoordelijke schop nodigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik heb af en toe afleiding nodig merk ikEn een schop onder m'n volumineuze badonkadonk. So here I am! Verder gaat het zijn gangetje, en met u?
Voor sushi?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wel erg lekker
Was ik vandaag eigenlijk ook van plan, maar vind het toch te warm
Voor sushi niet, maar wel om in een restaurant te zitten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor sushi?
Ik vind het nooit te warm voor sushi
Oh hier hebben ze echt een heerlijke airco....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor sushi niet, maar wel om in een restaurant te zitten.
Oe laten bezorgen is nog wel een ideequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh hier hebben ze echt een heerlijke airco....
Ik zou soms best wat sushi voor de lunch willen, maar bezorgen/afhalen is pas op zijn vroegst vanaf 16 uur
Morgen weer een dagquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe laten bezorgen is nog wel een idee
Alleen staat de soep al klaar....
Hier ging meestal de fles wel leeg dus ook makkelijk in te schattenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Weekend.. wijntjeIk heb net even voor de grap een 'normaal' glas wijn zoals ik ze inschenk in een maatbekertje gemikt. Ik blijk zuinig met wijn. Mijn app rekent 150ml voor 1 glas, ik schenk 120
Heb dus iig nooit te weinig gerekend voor de wijnconsumtie
Daar heb ik nou echt geen zin inquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik maak m'n sushi altijd gewoon zelf
Ghehe die gewoonte ken ik ook wel ja.. Maar tegenwoordig doe ik vaak meer dan een weekend met een flesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ging meestal de fles wel leeg dus ook makkelijk in te schatten
Sinds je tijdelijk gestopt bent met werken, beginnen de weekendjes wel vroeg bij jou hequote:
Ja. Ik weet hetquote:
Vrijdag middag.. doen al die werkenden niet rond deze tijd een vrijmibo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinds je tijdelijk gestopt bent met werken, beginnen de weekendjes wel vroeg bij jou he
Beterquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ghehe die gewoonte ken ik ook wel ja.. Maar tegenwoordig doe ik vaak meer dan een weekend met een flesEn aangezien ik door de weeks uit principe niet drink (uitgezonderd uitzonderlijke situaties
) heb ik op vrijdag vaak nog een restje van het vorige weekend op te maken
![]()
Aan het eind sta ik altijd te vloeken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]en wel leuk om te doen ook.. wel arbeidsintensief.
Het ene weekend is het meer dan het andere.. morgen bbq met vrienden en dan lukt die fles wel gok ik..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beter
Ik heb nu vooral als regel dat ik doordeweeks niet mag drinken.
Kleine stapjes...
Zo zou het ook gewoon moeten kunnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het ene weekend is het meer dan het andere.. morgen bbq met vrienden en dan lukt die fles wel gok ik..Maar goed, dat moet kunnen, anders hou ik het allemaal niet vol hoor!
Ik zorg dat ik vandaag incl wijntjes wel netjes op de kcal let, dus komt goed..
Het verschil tussen mijn zwaarste punt en mijn doel is echt enormquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:37 schreef BananaPancake het volgende:
Die tietjes stellen idd niet veel voor. Volgens dit popje heb ik medium tot large nodig en dan oogt het nog karig. Terwijl ik helemaal niet zo ruim toebedeeld ben eigenlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het verschil tussen mijn zwaarste punt en mijn doel is echt enormTussen zwaarste en nu is al een behoorlijk verschil. Alleen heb ik wel veel grotere borsten dan dat model
Nee, 10.000 passen. Bij mij is een pas ongeveer 66-68 cmquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:21 schreef MaJo het volgende:
Ik heb fitbit ook gedownloadAls ik het goed begrijp is het dagelijkse doel altijd 10km
Dat lijkt me wat veel
Wel geinig dat ie het met terugwerkende kracht inlaadt, zo zie ik dat ik in Berlijn 23km gelopen heb in 2 dagen
ah dat bedoelen ze natuurlijk met 10k, het aantal stappenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, 10.000 passen. Bij mij is een pas ongeveer 66-68 cm
Soep staat in de vriezer en de sushi is onderwegquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe laten bezorgen is nog wel een idee
Alleen staat de soep al klaar....
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Soep staat in de vriezer en de sushi is onderweg
Maar had je daar al een fitbit om dan? Of haalt je app t van je telefoon?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
ah dat bedoelen ze natuurlijk met 10k, het aantal stappendan heb ik in Berlijn 23k stappen gezet. Van de app van vriend weet ik dat het aantal kilometers wel aardig overeen komt. Zou ik stappen van een meter zetten?
Ja ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga weer uit eten (de vijfde keer in een week), het wordt een burger
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:
T: Mani Berry and Nuts (speciaal voor Sarabi)
Voor in het weekend zou ik nog iets verder tegen de 2000 mogen zitten van mezelfquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooi lijstje zeker voor in het weekend, toch?
Heb je nog extra ruimte voor de BBQ morgenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor in het weekend zou ik nog iets verder tegen de 2000 mogen zitten van mezelfAfgezien van de wijn is het een vrij 'gewoon' lijstje eigenlijk
Check!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je nog extra ruimte voor de BBQ morgen
Morgen ben ik de bob dus is het idee dat ik lager uitkom dan vandaag.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zo gewoon bier drinken. Omdat.
2 uur hard sporten, man man man, wat heerlijkZeker na de grote schrijfslag vandaag, eerste versie van m'n eerste conference paper is zo goed als af.
![]()
Van mijn telefoon inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Maar had je daar al een fitbit om dan? Of haalt je app t van je telefoon?
En was het lekker? De burger was goedquote:
Dat doe ik nu ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee, geintje, ik mag van mezelf gewoon lekker eten vandaag. Maar ik ga het dit keer wel proberen bij te houden om eens te kijken op hoeveel ik nu echt uit kom. Meestal doe ik dat op dit soort dagen niet omdat ik toch wel weet dat het veel te veel is
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Geniet ervan sun!
Was de sushi lekker sarabi?
Ik heb juist besloten om heel braaf te gaan zijn dit weekend. Als we straks richting winter en feestdagen gaan, wordt het alleen maar moeilijker, weet ik uit ervaring. Dus beter even pas op de plaats maken![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Ik wil even kijken of ik met dit soort weekenden ook afval, zo niet dan zal ik het ook weer aanpassen.
Dat laatste wil ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mooi!
Mijn ervaring leert dat ik gewoon al gauw te ver ga en voor een deel mijn resultaten van de werkweek saboteer...Er zal ongetwijfeld iets bij gaan komen op mijn lijstje, maar daar zit ik dan niet zo mee, zolang het bij 1 ding blijft en niet 'eat all the foodz!!!!' wordt
Zo dat is nog eens een mooie aanbieding! Waar haal je dat?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:12 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb vandaag 2 kilo aardbeien gehaald voor 2 euro.... De eerste pond staat met suiker en balsamicoazijn te wachten tot na het avondeten..
Skeeleren is tof!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:42 schreef BananaPancake het volgende:
Ik ga straks ff lekker skeeleren. Warmste uren zijn voorbij, dus hopelijk is het te doen.
Slim van je kledingkast andes wordt je er ook niet vrolijker van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:42 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb net m'n kledingkast uitgeruimd. Alle kleding die te klein is, maar die ik nog wel ooit aan wil heb ik in tassen gestopt (3 shoppers vol). Zo is hopelijk 's ochtends aankleden wat leuker. Anders heb je namelijk elke ochtend weer van oh hier pas ik niet in, daar pas ik niet in. Gelukkig heb ik nog genoeg over (niet veel maar wel genoeg). Over 5 kilo haal ik denk weer die tassen tevoorschijn en dan maar weer proberen wat er past.
Ik ga straks ff lekker skeeleren. Warmste uren zijn voorbij, dus hopelijk is het te doen.
Het ligt bij mij veel te leuk op kleur en als ik er alles uit ga halen wat niet meer past hou ik een heel klein stapeltje overquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Slim van je kledingkast andes wordt je er ook niet vrolijker van.
Vrolijke boel, jouw kledingkastquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ligt bij mij veel te leuk op kleur en als ik er alles uit ga halen wat niet meer past hou ik een heel klein stapeltje overDe kleurtjes maken me wel vrolijk
Ik heb het ook niet vaak hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:46 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat ook eens had
Bij mijn stapel bleven vooral winterkleren overquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ligt bij mij veel te leuk op kleur en als ik er alles uit ga halen wat niet meer past hou ik een heel klein stapeltje overDe kleurtjes maken me wel vrolijk
Ik trek me tegenwoordig niks meer aan van trek en dan merk ik weer dat het bij mij zo mentaal is. Want als ik echt honger heb kan ik dat (als ik in de zone zit) prima negeren, maar als ik in mn kop heb dat ik van alles wil eten dan is dat (voor mij) bijna onmogelijk om uit te zetten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:46 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat ook eens had
Werkelijk? Echte honger kan ik zelf nooit echt uitzetten. Daar word ik flauw van en chagrijnig, dat is lastig te negerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:27 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik trek me tegenwoordig niks meer aan van trek en dan merk ik weer dat het bij mij zo mentaal is. Want als ik echt honger heb kan ik dat (als ik in de zone zit) prima negeren, maar als ik in mn kop heb dat ik van alles wil eten dan is dat (voor mij) bijna onmogelijk om uit te zetten.
Ja echt. Ik kan het ook niet uitzetten, wel negeren. Ervanuit gaande dat ik genoeg eet die dag en het bijvoorbeeld nog geen tijd is voor het volgende eetmoment en mn maag knort, dan 'leef' ik daar gewoon doorheenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:35 schreef Artoo het volgende:
[..]
Werkelijk? Echte honger kan ik zelf nooit echt uitzetten. Daar word ik flauw van en chagrijnig, dat is lastig te negeren
Ik heb het ook met dit weerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet vaak hoor.
Maar dit weer helpt wel mee.
De markt. Daar heb je niet zoveel aan vrees ik. Het was wel erg lekker. De rest van het avondeten wat minder. Ik had zoete aardappels in frietjes gesneden en dan met griesmeel en paprikapoeder, maar ik vond het niet zo. De kipburger was wel ok, maar ook niet je-van-het. Gelukkig vond de rest van de eters het wel lekker. Morgen is mijn jongste jarig, ik heb twee taarten gebakken die gelukkig wel gruwelijk lekker zijn. Zoiets geniet ik dan wel van, maar ook met mate.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:43 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Zo dat is nog eens een mooie aanbieding! Waar haal je dat?
Haha ja ik moet ook weer eens langs de markt. Vooral einde van de dag wel mooie aanbiedingen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:08 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
De markt. Daar heb je niet zoveel aan vrees ik. Het was wel erg lekker. De rest van het avondeten wat minder. Ik had zoete aardappels in frietjes gesneden en dan met griesmeel en paprikapoeder, maar ik vond het niet zo. De kipburger was wel ok, maar ook niet je-van-het. Gelukkig vond de rest van de eters het wel lekker. Morgen is mijn jongste jarig, ik heb twee taarten gebakken die gelukkig wel gruwelijk lekker zijn. Zoiets geniet ik dan wel van, maar ook met mate.
Lekker toch? Als je maar gelukkig bent.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:59 schreef mrspoeZ het volgende:
O twee rggebroodjes met 1x pindakaas
L twee roggebroodjes met 1x 30+kaas
D twee minisaucijzen van de BBQ tussen turks brood, zeshonderdmiljoenmiljard wijn.
Schiet lekker op!
Dat is echt horrible. Moet je bijna handmatig je ene puddingbeen voor 't andere zettenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. HM-afstand gered. Run-walk, dat wel, want het was fucking warm, en gisteren was leg-day in de gym. Protip: do geen leg day de dag voor een grote run![]()
Superlief. Thnx, Uniekhoorn!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker toch? Als je maar gelukkig bent.
En ik ben een expert om te zeggen dat je niet gelukkiger wordt als je slank/dun bent, sterker nog, het is eigenlijk helemaal niet leuk want je hebt nergens aan toe te werken.
Niemand complimenteerd je meer. Echt hoor, blijven genieten en zo fijn mogelijk te leven. Of je nou 140kg of 50 kg weegt en dat meen ik zo erg.
Yup, en goed voor mijn vorm was het ook niet. Rug stribbelt wat tegen...quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:14 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dat is echt horrible. Moet je bijna handmatig je ene puddingbeen voor 't andere zetten
quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:32 schreef mrspoeZ het volgende:
BTW: inspirerende foto's http://imgur.com/gallery/S9LaB
Als je je aan je lijstje houdt dan komt dat helemaal goed met fatsoenlijk eten vandaagquote:Op maandag 10 augustus 2015 07:46 schreef Spiegelei het volgende:
Maar weer eens een lijstje:
O: 250g magere kwark met banaan en appel
L: 100g gerookte zalm, 2/3 komkommer, hardgekookt ei
T: 50 g notenmix
T: groente/fruit sapje (spinazie/komkommer/appel/munt/gember)
D: slamix met zalm, eventueel aangevuld met wat Zonnebloempitten en pompoenpitten.
Ga weer eens proberen fatsoenlijk te drinken vandaag. Ik drink echt bijzonder weinig. Soms gaat het een dag goed, maar de routine zit er absoluut nog niet in.
Qua keukenweegschalen heb ik gewoon een simpele van de Blokker van nog geen 20,-. Doet het primaquote:Op maandag 10 augustus 2015 08:28 schreef laiveneertiekje het volgende:
Goeiemorgen!
Hier dezelfde vraag voor een keukenweegschaal. In 1 minuut woog mijn jam geen 14 gram, maar 35 gram. En ik deed er niets mee..
Mijn gewicht is na dit weekend weer wat hoger, maar dat had ik verwacht. Dit is mijn laatste week vakantie, tijd om er weer een goed ritme in te krijgen en het sporten weer op te pakken. Jammer dat ik nog steeds kriebelhoestbuien heb.
Is de batterij nog goed? Toen de mijne dat deed had ik al bijna een nieuwe besteld, maar ik had de batterij nog nooit vervangenquote:Op maandag 10 augustus 2015 08:28 schreef laiveneertiekje het volgende:
Goeiemorgen!
Hier dezelfde vraag voor een keukenweegschaal. In 1 minuut woog mijn jam geen 14 gram, maar 35 gram. En ik deed er niets mee..
Mijn gewicht is na dit weekend weer wat hoger, maar dat had ik verwacht. Dit is mijn laatste week vakantie, tijd om er weer een goed ritme in te krijgen en het sporten weer op te pakken. Jammer dat ik nog steeds kriebelhoestbuien heb.
Batterij is al wel een keer vervangen, maar dat is wel weer even geleden. Ik zou er nog eens naar kunnen kijken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is de batterij nog goed? Toen de mijne dat deed had ik al bijna een nieuwe besteld, maar ik had de batterij nog nooit vervangen![]()
Ik heb hem al op zolder gezet. Vlakke en harde vloer. Dus de nieuwe gaat daar ook staan.. iig zolang de badkamer niet verbouwd is en de vloer schots en scheef is dus.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vorig jaar een nieuwe besteld, maar die had hetzelfde probleem als die die ik nu nog steeds heb (wisselende gewichten), dus ik heb besloten dat het aan de ondergrond ligt. Nu staat 'ie kennelijk wel aardig, op af en toe een rariteit na (zoals laatst dat gewicht in de 60 kilo, I wish) doet 'ie het prima. Dus ik zou wel zorgen voor een goede ondergrond, anders heeft het sowieso geen zin om een nieuwe aan te schaffen.
Bietenpuree klinkt lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:07 schreef Lonaa het volgende:
L: 2 boterhammen met geroosterde bietenpuree met geitenkaas en walnootolie
http://dishingupthedirt.c(...)walnut-honey-spread/quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bietenpuree klinkt lekker.
Bieten roosteren en pureren?
Die bietjes zijn helemaal niet geroosterdquote:Op maandag 10 augustus 2015 09:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
http://dishingupthedirt.c(...)walnut-honey-spread/
Ik heb m al ff geproefd en ik vind m lekker
Oh, nee klopt. Maar ik rooster m'n bietjes altijd, ook als er in een recept staat dat ze gekookt moeten worden. Is veul lekkerder.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die bietjes zijn helemaal niet geroosterd
Ja. De dag na het bieren 2 ons lichter. Diezelfde avond 3 kilo zwaarder dan die ochtend. En ja, dat is accuraat en ik geloof hetquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Heeft het bij jou ook een dag overgeslagen Stormqueen??![]()
Lijstje:
O: beetje kwark met muesli
S: stuk wandelen
L: salade nicoise
D: courgettesoep met zalm en volkorenstokbrood
T: meloen, berry and nuts, appel. Opties om nog in te plannen..
hmm, klinkt bekendquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja. De dag na het bieren 2 ons lichter. Diezelfde avond 3 kilo zwaarder dan die ochtend. En ja, dat is accuraat en ik geloof hetIk denk niet dat je een nieuwe weegschaal moet hebben, ik heb dit namelijk altijd na drank + bbq
Het kan wel, maar het zegt ook niet heel veel. Het gaan om de algemene lijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hmm, klinkt bekendik wacht nog ff af wat ie doet dan de komende week..
Ik heb me nog nooit structureel iedere dag gewogen, dus dit is nieuw voor meMijn man riep meteen 'zo'n groot verschil, dat kán niet'.. Maar wel dus.
I know, daarom woog ik nooit iedere dag. Ben nu wel eens benieuwd wat er dan gebeurt dus vandaar nu wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het zegt ook niet heel veel. Het gaan om de algemene lijn
en limoncello en een berg eten etc. Telt allemaal mee. Het is écht heel normaalquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
I know, daarom woog ik nooit iedere dag. Ben nu wel eens benieuwd wat er dan gebeurt dus vandaar nu wel.
Overigens heb ik maar 2 biertjes gehad zaterdag
quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en limoncello en een berg eten etc. Telt allemaal mee. Het is écht heel normaaleind deze week is het zeker weg
lekker bezigquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
![]()
De eerste week gaat altijd het hardste zullen we maar zeggen en ik geloof dat m'n lijf geschrokken is van het feit dat het ineens geen chips en ijs meer krijgt.
-2.7 kilo
Haha wow, wat een verschil! Nice!quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
![]()
De eerste week gaat altijd het hardste zullen we maar zeggen en ik geloof dat m'n lijf geschrokken is van het feit dat het ineens geen chips en ijs meer krijgt.
-2.7 kilo
Heerlijk zo'n beginquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
![]()
-2.7 kilo
Maar zo werkt het wel. Op het oog is er waarschijnlijk echt wel wat veranderd alquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Gisteren verjaardag gehad en van meerdere mensen daar te horen gekregen dat ik er slank uit zag. Aan de ene kant vond ik dat fijn om te horen, aan de andere kant vroeg ik me ook meteen af of die mensen misschien naar de opticien moesten.
Uiteindelijk maar besloten dat ze het in ieder geval goed bedoelen
Met één van hen overigens wel besproken wat ze nou bedoelde en het bleek gewoon in te houden dat ik minder pafferig was dan toen ze me een maand geleden zag. Kijk, daar kan ik wat mee, dat is eerlijk
staan daar ook wat Nederlandse producten in?quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik gebruik MFP eigenlijk altijd alleen op mijn foon. Werkt perfect
quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
staan daar ook wat Nederlandse producten in?
In FatSecret heb je in "mijn Fatsecret" onder de kop "mijn gewichtgeschiedenis" de optie "dieet herstarten". Ik denk dat dat de knop is die je zoekt...quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:52 schreef kwakz0r het volgende:
Ok welke app gebruiken jullie? myfitnesspal krijg ik niet aan de praat op de laptop (loopt vast bij gegevens invoeren) en fatsecret staan oude data in die ik niet kan wissen en dat wil ik welik hoef niet zo nodig geconfronteerd te worden met een gewicht van 2 jaar geleden dat lager is dan ik nu weeg, en dan elke keer te zien dat ik nog steeds ben aangekomen
ah die kon ik ook op de laptop niet vinden. maar MFP klinkt prima zo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:01 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
In FatSecret heb je in "mijn Fatsecret" onder de kop "mijn gewichtgeschiedenis" de optie "dieet herstarten". Ik denk dat dat de knop is die je zoekt...
Omg, dat is wel heel erg handig voor de 'morgen begin ik (weer)'-mensenquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:01 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
In FatSecret heb je in "mijn Fatsecret" onder de kop "mijn gewichtgeschiedenis" de optie "dieet herstarten". Ik denk dat dat de knop is die je zoekt...
Ik denk inderdaad dat mensen gelijk hebben. Zojuist moest ik een pasfoto opzoeken voor de sportschoolpas. Die pasfoto is 4 maanden geleden gemaakt. En ik dacht ineens te zien wat iedereen gisteren bedoelde.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar zo werkt het wel. Op het oog is er waarschijnlijk echt wel wat veranderd al![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omg, dat is wel heel erg handig voor de 'morgen begin ik (weer)'-mensen
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:06 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat mensen gelijk hebben. Zojuist moest ik een pasfoto opzoeken voor de sportschoolpas. Die pasfoto is 4 maanden geleden gemaakt. En ik dacht ineens te zien wat iedereen gisteren bedoelde.
Dus ik heb die pasfoto naast een zojuist gemaakte selfie () gelegd en ik moet to0egeven dat er best wel wat verschil is
Stiekem best trots en het gaat de goede kant op.
Dat is écht wel een verschil hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oogt heel anders
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:06 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat mensen gelijk hebben. Zojuist moest ik een pasfoto opzoeken voor de sportschoolpas. Die pasfoto is 4 maanden geleden gemaakt. En ik dacht ineens te zien wat iedereen gisteren bedoelde.
Dus ik heb die pasfoto naast een zojuist gemaakte selfie () gelegd en ik moet to0egeven dat er best wel wat verschil is
Stiekem best trots en het gaat de goede kant op.
Wow je ziet zeker wel verschil, je gezicht is veel smallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel ben je afgevallen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Dat is echt wel veel verschil!quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:06 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Stiekem best trots en het gaat de
een kleine 13 kilo pas. Nog minimaal 25 te gaan dus.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow je ziet zeker wel verschil, je gezicht is veel smallerHoeveel ben je afgevallen?
Dat verschil zie ik nu ook wel ja. Maar omdat je je eigen gezicht elke dag minimaal 2 keer ziet, zie je de verandering niet. Het gaat zo geleidelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is écht wel een verschil hooroogt heel anders
Best een goed idee voor de motivatie jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
een kleine 13 kilo pas. Nog minimaal 25 te gaan dus.
[..]
Dat verschil zie ik nu ook wel ja. Maar omdat je je eigen gezicht elke dag minimaal 2 keer ziet, zie je de verandering niet. Het gaat zo geleidelijk.
Ik heb zojuist dus ook besloten om maar gewoon elke 2 weken ofzo een foto te gaan maken om het verschil zelf ook te kunnen zien
Hallo, 13 kilo al, dat is al super knap! Beetje meer credit voor jezelfquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
een kleine 13 kilo pas. Nog minimaal 25 te gaan dus.
[..]
Dat verschil zie ik nu ook wel ja. Maar omdat je je eigen gezicht elke dag minimaal 2 keer ziet, zie je de verandering niet. Het gaat zo geleidelijk.
Ik heb zojuist dus ook besloten om maar gewoon elke 2 weken ofzo een foto te gaan maken om het verschil zelf ook te kunnen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |