En met de rust was het pas 3-1, dus er zal gezellig overleg zijn geweest tijdens de thee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:16 schreef Gutanoth het volgende:
Spanje won met 12-1 van Malta, waardoor ze een hoger doelsaldo hadden dan Nederland
Waarschijnlijk jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 09:17 schreef OProg het volgende:
[..]
En met de rust was het pas 3-1, dus er zal gezellig overleg zijn geweest tijdens de thee.
Zeg maar waar je een vraag over wil.quote:
Voetbal.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg maar waar je een vraag over wil.
quote:
Een pakje Belga sigaretten van Ernst Happel. En een hug. Omdat je niet verzuurd en negatief bent.quote:
quote:
Wat is de eerste voetbalclub ooit. Anders wat is de eerste profclub. Als je voetbal wil, kun je het krijgenquote:
Zal wel een Engelse voetbalclub zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Wat is de eerste voetbalclub ooit. Anders wat is de eerste profclub. Als je voetbal wil, kun je het krijgen
quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:03 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zal wel een Engelse voetbalclub zijn.
Notts County en Sheffield FC.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:03 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zal wel een Engelse voetbalclub zijn.
Thierry Henry?quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:35 schreef tong80 het volgende:
Bergkamp werd niet gekozen tot Gooner van de eeuw. Wie wel bij Arsenal ?
Aan welke Pleun heft Ons Willy een bloedhekel ?quote:
Is dat Pleun Strik?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aan welke Pleun heft Ons Willy een bloedhekel ?
Kees Rijvers stopte in de rust met kijken en ging klaverjassen bij de buren, omdat hij dacht Nederland met 3-1 wel veilig zou zijn. Voor de jongere kijkertjes: Kees Rijvers was toen Bondscoach. De beste man is ondertussen bijna 90.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:17 schreef OProg het volgende:
En met de rust was het pas 3-1, dus er zal gezellig overleg zijn geweest tijdens de thee.
Ik ben weg voor vandaag. Tot morgen. Waar halen die mensen al die negatieve energie vandaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:20 schreef DonRaja het volgende:
Al het ge-eikel is verwijderd. Volgende poging.
Voor de nog jongeren. Kees Rijvers was als voetballer zoals iniesta tegenwoordig is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kees Rijvers stopte in de rust met kijken en ging klaverjassen bij de buren, omdat hij dacht Nederland met 3-1 wel veilig zou zijn. Voor de jongere kijkertjes: Kees Rijvers was toen Bondscoach. De beste man is ondertussen bijna 90.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:23 schreef Kingstown het volgende:
Kees Rijvers stopte in de rust met kijken en ging klaverjassen bij de buren, omdat hij dacht Nederland met 3-1 wel veilig zou zijn. Voor de jongere kijkertjes: Kees Rijvers was toen Bondscoach. De beste man is ondertussen bijna 90.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:28 schreef bamibij het volgende:
Welke eredivisieclubs zijn sinds het seizoen '54/'55 nooit uit de eredivisie gedegradeerd?
Ajax, Feijenoordquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:28 schreef bamibij het volgende:
Welke eredivisieclubs zijn sinds het seizoen '54/'55 nooit uit de eredivisie gedegradeerd?
quote:
Ik zat in dienst. In de rust gingen we stappen met de gedachte dat zit wel goed.quote:
En PSV, of zaten die toen nog niet in de eredivisie?quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Ajax, Feijenoord
Sparta was de laatste
Dat dus. Anders zou het wel erg gemakkelijk zijn geweest.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En PSV, of zaten die toen nog niet in de eredivisie?
Ok, vraagje van mijn kant dan:quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dus. Anders zou het wel erg gemakkelijk zijn geweest.
Robin Hood. Voorwaards ?quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, vraagje van mijn kant dan:
Wat zijn de 3 meest succesvolle ploegen aller tijden uit Suriname?
Verder moet ik passen. Dus het topc valt al snel dood. Of nisschien met de eerste letters ?quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Robin Hood is goed. Voorwaarts niet.
De ploeg van Ronnie Brunswijk en mijn favoriete team mis je nog. De laatste is ook een plaats in Zuid-Afrika dacht ik.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder moet ik passen. Dus het topc valt al snel dood. Of nisschien met de eerste letters ?
Ik weet veel AAAAAA's kom er niet op. Landskwadraat of zo. Dit wordt een gruwelijke Oh-Jahquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De ploeg van Ronnie Brunswijk en mijn favoriete team mis je nog. De laatste is ook een plaats in Zuid-Afrika dacht ik.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet veel AAAAAA's kom er niet op. Landskwadraat of zo. Dit wordt een gruwelijke Oh-Jah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Die van Ronnie wist ik niet, bij de ander zat ik er niet ver naast. Ha ha haquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:45 schreef DonRaja het volgende:
SV Voorwaarts was wel de nummer 4, net voor Leo Victor. Wat een heerlijke namen trouwens...
We hadden in de goede oude tijd menig tournament in VBL: Kogelvangers kwam er als winnaar uit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:45 schreef DonRaja het volgende:
SV Voorwaarts was wel de nummer 4, net voor Leo Victor. Wat een heerlijke namen trouwens...
Die zijn in de laatste 9 jaar maar liefst 7x kampioen geworden. Hoort niet echt bij de klassieke grootheden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die van Ronnie wist ik niet, bij de ander zat ik er niet ver naast. Ha ha ha
Ik heb zowel mijn Surinaamse voorkeur als mijn Nederlandse voorkeur van mijn vader meegekregen. Hij had zelf ook een team in Suriname: Dynamo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hadden in de goede oude tijd menig tournament in VBL: Kogelvangers kwam er als winnaar uit.
Och ja natuurlijk. Maar goed. De negatievelingen komen gelijk weer hun hol uit. FF gal spuien. God mag weten waarom. Topic om zeep geholpen. Lopen weer triomfantelijk door de VBL-straat schuimbekkend met stukje zeep in hun momdquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb zowel mijn Surinaamse voorkeur als mijn Nederlandse voorkeur van mijn vader meegekregen. Hij had zelf ook een team in Suriname: Dynamo.
Je bent PSV vergeten tong, Ajax, PSV en Feyenoord zijn de enige teams die al 60 seizoenen in de Eredivisie spelenquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Ajax, Feijenoord
Sparta was de laatste
hehe. erin getraptquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:35 schreef Gutanoth het volgende:
laat maar, had de rest van het topic nog niet gelezen XD
Ik gok 3 keerquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:54 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Hoe vaak won Matt Le Tissier de "Goal of the Season"-award?
Een keer maar. Voor z'n goal tegen Blackburn in 94/95.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gok 3 keer
Zie mijn topics iver 'm
Ik moet weg. Zeg maar plat. Kan er niks aan doen. We houden het topic levend.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef MeneerDeSultan het volgende:
[..]
Een keer maar. Voor z'n goal tegen Blackburn in 94/95.
En ja, ik heb al je topics over deze klasbak al gelezen. Ben te jong om hem live te hebben kunnen zien spelen (15) maar door jou ben ik van hem te weten gekomen. Dankje daarvoor nog!
Middenvelder.quote:
Eerste drie letters goedquote:
Schwarzenbeck?quote:
Derrick?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet weg. Zeg maar plat. Kan er niks aan doen. We houden het topic levend.
Dus voor ik weg ben, een vraag. Dennis had drie nominaties voor goal of the month in één maand.
Wie had dat voor Tot des monats in Duitsland ?
Tot morgen.
bernd schusterquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet weg. Zeg maar plat. Kan er niks aan doen. We houden het topic levend.
Dus voor ik weg ben, een vraag. Dennis had drie nominaties voor goal of the month in één maand.
Wie had dat voor Tot des monats in Duitsland ?
Tot morgen.
Juist. Als speler van Leverkusen in z'n nadagen.....quote:
Camataru.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:37 schreef tong80 het volgende:
[b]Welke europees topscorer speelde voor Heerenveen ?[/n]
Yes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Camataru.
Hij beheert nu een kroeg in Roemenië met de naam Us Heerenveen.
Graziano Pellè?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:17 schreef tong80 het volgende:
Volgens John de Wolf waren zijn dagen als Feijenoords sekssymbool wel geteld, toen ze XXXXXXXX kochten
Hij speelde met 'm samen.quote:
Kwam het daar uit ? Ha ha haquote:
Ed de Goey zal het wel niet zijn...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:17 schreef tong80 het volgende:
Volgens John de Wolf waren zijn dagen als Feijenoords sekssymbool wel geteld, toen ze XXXXXXXX kochten
Mooiere harenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ed de Goey zal het wel niet zijn...
Rob Witschge?
Henke Larsson?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:17 schreef tong80 het volgende:
Nee, ik ben er stamgastquote:
Robbie Witsche ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:17 schreef tong80 het volgende:
Aanvallert. 1994 op het WK.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:36 schreef bamibij het volgende:
een buitenlandse verdediger mid jaren 90 bij Feyenoord.. zou het niet weten.
Nee man, knappe vent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:02 schreef bamibij het volgende:
oh nee fuck het was een buitenlander
damaschin?
Henke over het hoofd gezien. Mijn excuses. die zocht ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Henke Larsson is al genoemd, Obiku dan?
Nu we toch in Zweden zitten: Welke Zweedse ex-international is nu professioneel pokerspeler?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henke over het hoofd gezien. Mijn excuses. die zocht ik.
Ik weet het, maar kan niet op zijn naam komen. Hij speelde bij Parma en zijn naam eindigt niet op -son.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu we toch in Zweden zitten: Welke Zweedse ex-international is nu professioneel pokerspeler?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik weet het, maar kan niet op zijn naam komen. Hij speelde bij Parma en zijn naam eindigt niet op -son.
Ik zei het nog in de SC, en toen kwam je met zo'n vage quotequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henke over het hoofd gezien. Mijn excuses. die zocht ik.
Je mag de volgende vraag stellen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zei het nog in de SC, en toen kwam je met zo'n vage quote
Wat heb ik gewonnen?
Coolquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je mag de volgende vraag stellen.
Asprillaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:29 schreef onlogisch het volgende:
Welke held maakte 2 goals in de in 1993 gewonnen wedstrijd tegen Argentinië (0-5) die ook furore maakte in Europa bij o.a. Parma & Newcastle Utd?
I bwen zo weg. Waar wil je een vraag over ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel een moeilijke vraag te hebben verzonnen
Door Parma wist ik het ook meteen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:29 schreef onlogisch het volgende:
Welke held maakte 2 goals in de in 1993 gewonnen wedstrijd tegen Argentinië (0-5) die ook furore maakte in Europa bij o.a. Parma & Newcastle Utd?
Tja, naar aanleding van die vraag over die Zweed ging ik in mijn gedachten de Serie A en met name Parma van de jaren 90 af en dan kom je Asprilla vaak tegenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel een moeilijke vraag te hebben verzonnen
1 van zijn 2 doelpunten toen is me altijd bijgebleven. Even zoekenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Tja, naar aanleding van die vraag over die Zweed ging ik in mijn gedachten de Serie A en met name Parma van de jaren 90 af en dan kom je Asprilla vaak tegen
Lotharquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Met het shirt van de Duitse speler...............veegde Ronald Koeman na de gewonnen EK halve finale in 1988 zijn reet af.
Met wie neukte ie ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Tja, naar aanleding van die vraag over die Zweed ging ik in mijn gedachten de Serie A en met name Parma van de jaren 90 af en dan kom je Asprilla vaak tegen
Ik heb altijd gedacht dat het Lothar Matthäus was.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee helaas, al ligt dit antwoord natuurlijk wel in de lijn der verwachtingen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk en doe gewoon leuk mee in dit topic. Jij hebt het notabene geopend
Het was een speler van Sgalleke(zou Jan Boskamp zeggen)quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat het Lothar Matthäus was.
Ik weet wie je bedoelt denk ik. Beetje een grijze muis, ging later via Bayern weer terug naar Schalke.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:43 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Het was een speler van Sgalleke(zou Jan Boskamp zeggen)
Mattheüs?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Met het shirt van de Duitse speler...............veegde Ronald Koeman na de gewonnen EK halve finale in 1988 zijn reet af.
Napoli?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:55 schreef DonRaja het volgende:
Welke Zuid-Europese ploeg had de zoon van een dictator onder contract en wilde ook de eerste ploeg zijn met een vrouwelijke speelster in een mannencompetitie?
Haha ja, sorry dat ik je dromen niet heb kunnen bevestigen met een feit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen ik nog dacht dat het Lothar was.
Perugia.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:55 schreef DonRaja het volgende:
Welke Zuid-Europese ploeg had de zoon van een dictator onder contract en wilde ook de eerste ploeg zijn met een vrouwelijke speelster in een mannencompetitie?
Nee, ook niet. Maar ook deze club had een gekke voorzitter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sampdoria met die gekke voorzitter?
Yep correct!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Perugia.
Volgens mij hadden ze ene Khadafi in de selectie die ook daadwerkelijk een paar wedstrijden heeft gespeeld. Ik weet niet of hij nog leeft na de recente ontwikkelingen in Libië.
En Birgit Prinz was de speelster waar ze belangstelling voor hadden.
Matthaüs, Pelé, ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke 3 spelers waren op 5 WK's actief?
Dino Zoff en Maldini?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Matthaus is correct, Pele niet. nog 2
Baggio, Buffon?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee, wel een speler uit hetzelfde land.
Buffon is het.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Buffon is het.
De 3e geef ik cadeau, je moet zo oud zijn als tong80 om dat te weten. De Mexicaanse keeper Carbajal keepte op 5 WK's van 1950 t/m 1966
Jong Oranje en normaal bedoel je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Welke oefenmeester trainde allebei de Oranjes in hetzelfde seizoen?
Neequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jong Oranje en normaal bedoel je?
Correct!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als je Volendam bedoelt denk ik dat je op Leo Beenhakker doelt, al kan ik me niet herinneren dat hij trainer van Volendam is geweest
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Correct!
Hij stond in de winterstop van 1984-1985 3e met Volendam. Vervolgens nam hij het Nederlands elftal erbij en degradeerde dat seizoen met Volendam, en wist zich niet te plaatsen met het Nederlands elftal voor het WK 1986. ()
Ik denk dat je 1985-1986 dan bedoelt, Nederland werd door Belgie uitgeschakeld in November 1985.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Correct!
Hij stond in de winterstop van 1984-1985 3e met Volendam. Vervolgens nam hij het Nederlands elftal erbij en degradeerde dat seizoen met Volendam, en wist zich niet te plaatsen met het Nederlands elftal voor het WK 1986. ()
Ik zei niet dat hij het WK in 84-85 niet haaldequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik denk dat je 1985-1986 dan bedoelt, Nederland werd door Belgie uitgeschakeld in November 1985.
Ik kan me er maar 1 herinneren die ooit voor Volendam uitkwam en op een WK. Maar dat was volgens mij een Canadees: Peter Vermes. Of een Joegoslaaf in de jaren'90, Stefanovic ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:20 schreef tong80 het volgende:
Welke voetballer van Volendam speelde op een WK zonder Volendammer te zijn ?
Vermes is goerd Samual ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik kan me er maar 1 herinneren die ooit voor Volendam uitkwam en op een WK. Maar dat was volgens mij een Canadees: Peter Vermes. Of een Joegoslaaf in de jaren'90, Stefanovic ofzo
AA Gent tegen het Shets Sophia van Dioychkov Peneb en Kostadodinov ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke ploeg in een Europa Cup toernooi boog ooit een 1-3 achterstand om in een 4-3 overwinning door 3 doelpunten in blessuretijd? Het gaat hier om de return, de heenwedstrijd was in 0-0 geëindigd.
Antwerpen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke ploeg in een Europa Cup toernooi boog ooit een 1-3 achterstand om in een 4-3 overwinning door 3 doelpunten in blessuretijd? Het gaat hier om de return, de heenwedstrijd was in 0-0 geëindigd.
Vraag ze eens over een prachtige hattrick Den-Bosch-Ajax in een ver verleden.quote:
Willem. De huidige collega van m'n broer in Den Bosch. DEe heldquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vraag ze eens over een prachtige hattrick Den-Bosch-Ajax in een ver verleden.
quote:
quote:
Jan de Jonge ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:52 schreef Zorro het volgende:
Eentje, omdat ik het toevallig weet: Op het moment dat ik dit schrijf speelt Heerenveen tegen de Graafschap. Trainer is Dwight Lodeweges. Die is ook trainer geweest van de andere Friesche club, Cambuur.
Er is nog een trainer geweest die beide clubs getraind heeft. Wie?
Die heeft Cambuur niet gedaan.quote:
Dinges. <et z'n lekkere fochter ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heeft Cambuur niet gedaan.
(Ik hoop tenminste dat er maar 1 andere trainer is met dit feit, ik ken er in elk geval maar 1)
Ik ben geen trainer geweest hoorquote:
Ik was even bang dat ik er eentje had gemist, maar assistent telt niet hequote:
Mêhquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ik er eentje had gemist, maar assistent telt niet he
U gaat door voor de koelkast!quote:
Nee, al ben je heel erg warm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:50 schreef bamibij het volgende:
Eerste club die de EL/Uefa Cup twee achtereenvolgende jaren heeft gewonnen?
Heel goed, in deze zin heb je beide records perfect omschreven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:11 schreef Karzai het volgende:
2 keer de europa league achtereen volgens gewonnen dus 4 keer
Ducadam ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:20 schreef Karzai het volgende:
Welke keeper deed de befaamde schorpioen redding?
Higuitaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:20 schreef Karzai het volgende:
Welke keeper deed de befaamde schorpioen redding?
Er was trouwens al afgefloten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
zeer goed in een oefenwedstrijd tegen Engeland 1995
Parma en Sampdoria.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:20 schreef satecl het volgende:
Tussen zijn AZ-tijd en zijn Feyenoord-tijd speelde Pelle voor 2 Italiaanse clubs. Welke?
Bert van Marwijkquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:53 schreef satecl het volgende:
Ernst Happel heeft Zowel Feyenoord als ADO Den Haag getraind. Welke buitenlandse trainer deed hetzelfde in Nederland?
Vavlek Jezek lijkt me.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:53 schreef satecl het volgende:
Ernst Happel heeft Zowel Feyenoord als ADO Den Haag getraind. Welke buitenlandse trainer deed hetzelfde in Nederland?
Ook ja(wist ik niet), maar ook Vujadin Boskov.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ook ja(wist ik niet), maar ook Vujadin Boskov.
Wiel Coerver?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:39 schreef tong80 het volgende:
Welke trainer vond het kappen en draaien uit, bovendien ?
De Generaal?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:39 schreef tong80 het volgende:
Welke trainer vond het kappen en draaien uit, bovendien ?
Ten zekerste.quote:
Da's een loser. Zonder Cruijff en San Marco niks.....quote:
Gullit?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:23 schreef satecl het volgende:
Wijnaldum heeft 6(!) trainers gehad bij Feyenoord 1. Uit deze lijst ontbreekt er 1. Wie?
B. van Marwijk
G Verbeek
M Been
E Koeman
Vlemmings
Don Leo toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:23 schreef satecl het volgende:
Wijnaldum heeft 6(!) trainers gehad bij Feyenoord 1. Uit deze lijst ontbreekt er 1. Wie?
B. van Marwijk
G Verbeek
M Been
E Koeman
Vlemmings
Het eten van een slechte curryquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:55 schreef ender_xenocide het volgende:
Aan de wereldkampioenschap voetbal 1950 was plaats voor 16 landen in de eindronde, 3 landen trokken zich echter terug van het kampioenschap waardoor er in poule A en B 4 landen waren, poule C 3 en in poule D 2, Frankrijk om financiële redenen; Schotland omdat ze in de kwalificaties 2de waren geworden achter Engeland en India trok zich ook terug.
Wat werd jarenlang verondersteld als de reden voor het terugtrekken van India?
Ze mochten niet op blote voeten spelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:55 schreef ender_xenocide het volgende:
Aan de wereldkampioenschap voetbal 1950 was plaats voor 16 landen in de eindronde, 3 landen trokken zich echter terug van het kampioenschap waardoor er in poule A en B 4 landen waren, poule C 3 en in poule D 2, Frankrijk om financiële redenen; Schotland omdat ze in de kwalificaties 2de waren geworden achter Engeland en India trok zich ook terug.
Wat werd jarenlang verondersteld als de reden voor het terugtrekken van India?
ze zouden al die hippe kleurtjes van de voetbalschoenen van tegenwoordig denk ik niet waarderenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het eten van een slechte curry
Juist, maar de werkelijke reden was financieel en het toen nog hogere aanzien van de Olympische Spelen bij het voetbal.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze mochten niet op blote voeten spelen.
Dit is het antwoord ?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:08 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Juist, maar de werkelijke reden was financieel en het toen nog hogere aanzien van de Olympische Spelen bij het voetbal.
Met Imca Marina zit je dichterbij. En is het eventueel grappig.quote:
Colombia, om financiële redenen, als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:04 schreef tong80 het volgende:
Welk land gaf de organisatie van het WK-86 terug ten faveure van Mexico ?
Juist. Tot morgen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Colombia, om financiële redenen, als ik me niet vergis.
bayern munchenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:09 schreef Fred_B het volgende:
Barcelona verloor gisteren met 4-0 in de strijd om de Spaanse Supercup. Het komt niet zo vaak voor dat deze club met zulke cijfers verliest, maar het gebeurde een jaar of tien terug ook al eens, in de halve finale van de Copa del Rey. Na een 5-2 zege op eigen veld, werd de return met 4-0 verloren. Wie was de tegenstander?
Deportivo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:09 schreef Fred_B het volgende:
Barcelona verloor gisteren met 4-0 in de strijd om de Spaanse Supercup. Het komt niet zo vaak voor dat deze club met zulke cijfers verliest, maar het gebeurde een jaar of tien terug ook al eens, in de halve finale van de Copa del Rey. Na een 5-2 zege op eigen veld, werd de return met 4-0 verloren. Wie was de tegenstander?
Nee, die deden dat jaar net even niet mee in de Spaanse beker.quote:
Nee, het is (met alle respect) een club die historisch gezien niet zo bijzonder veel heeft gepresteerd.quote:
Bilbao ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:09 schreef Fred_B het volgende:
Dit wordt echt een moeilijke.quote:
Wim Jansen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:49 schreef bamibij het volgende:
ben ik weer.
welke Nederlander veroorzaakte ooit een pingel in een WK-finale?
Bertie Vogts (gokje)quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:15 schreef bamibij het volgende:
Hölzenbrein viel over het been van Jansen, dat klopt. Maar ik bedoelde meer welke Duitser de overtreding maakte waardoor NL een penalty kreeg.
Ton Thie. Helmond Sport.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:29 schreef bamibij het volgende:
In 1982 nam Johan Cruijff een penalty-in-tweeën. Welke tegenstander verloor die dag met 5-0 in De Meer?
(wegens gebrek aan andere vragen)
Isimat - Mirin is niet de eerste Fransman die bij PSV heeft gespeeld. Wie is dat wel?quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:33 schreef bamibij het volgende:
Correct.
Nu moet jij een nieuwe vraag stellen
De legendarische Jeremy Brechet?quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Isimat - Mirin is niet de eerste Fransman die bij PSV heeft gespeeld. Wie is dat wel?
Gentleman pur sang en goed natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De legendarische Jeremy Brechet?
Wat bedoel je met Ton Thie? De Helmond Sport keeper was Otto Versfeld, dat weet ik wel.quote:
Ton Thie is fout. Was bij een ander legendarisch doelpunt van Cruijff betrokken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:33 schreef bamibij het volgende:
Correct.
Nu moet jij een nieuwe vraag stellen
Jantje Mulder ?quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Oke een nieuwe vraag
Welke oud-Feyenoorder heeft een moord gepleegd (doodslag zou ook kunnen, maar hij maakte in ieder geval iemand dood)
Ik zat fout. Thie was keeper van Den Haag bij die lob van Cruyff.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat bedoel je met Ton Thie? De Helmond Sport keeper was Otto Versfeld, dat weet ik wel.
Coppens in ieder geval. Met wie weet ik niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:44 schreef tong80 het volgende:
Wie nam ooit als eerste een penaltie in tweeën ?
Juistquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Coppens in ieder geval. Met wie weet ik niet.
Ds'79, DFC, Dordrecht '90 en SVV/Dordrecht '90quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:56 schreef tong80 het volgende:
Noem nog 3 namen die FC Dordrecht heeft gehad.
Correctquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ds'79, DFC, Dordrecht '90 en SVV/Dordrecht '90
Foggia ?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:00 schreef Fred_B het volgende:
Bij welke Italiaanse club heeft Bryan Roy ooit gespeeld?
Collymore. Mafketel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef tong80 het volgende:
Met welke Engelse international speelde ie in de voorhoede van Nottingham Forrest ?
Eerder deprie.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke twee spelers stonden er bij Blackburn Rovers in de spits tijdens het laatste kampioenschap?
Sutton en..........Shearer ?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke twee spelers stonden er bij Blackburn Rovers in de spits tijdens het laatste kampioenschap?
Good busy Tong. The englisch football lies you well.quote:
Die keeper.. Lev Yasin..quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:45 schreef tong80 het volgende:
Noem de drie Russen die europees voetballer van het jaar werden
Da zijn ze compleetquote:
Thoresen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:28 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft als buitenlander het meest gescoord in de eredivisie ?
Kieft vanwege rood in de heenwedstrijd en Van Loen vanwege niet dekken van Grün in de terugwedstrijd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Welke twee spitsen waren er in de tweeluik met Belgie debet aan dat Nederland niet naar WK 1986 in Mexico mocht?
Perfectquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kieft vanwege rood in de heenwedstrijd en Van Loen vanwege niet dekken van Grün in de terugwedstrijd.
Ik heb er een docu over gezien op de Belgische tv. Was wel interessant om te zien, hoe de Belgen door een gelukje in de rust zagen dat Van Loen zou invallen. (Deur van NL kleedkamer stond open) En daardoor hun beoogde wissel niet doorvoerden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Perfect![]()
Die Van Loen had alleen geleerd die ballen richting het vijandelijke doel te koppen.
Van Loen zou al zijn kopduels in die wedstrijd verliezen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er een docu over gezien op de Belgische tv. Was wel interessant om te zien, hoe de Belgen door een gelukje in de rust zagen dat Van Loen zou invallen. (Deur van NL kleedkamer stond open) En daardoor hun beoogde wissel niet doorvoerden.
Platini, Maradona, Cruijffquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:28 schreef DonRaja het volgende:
Volgende vraag:
Elke topspeler had een 'klusjesman' naast zich, die het vuile werk opknapte.
Voor wie waren de volgende spelers onmisbaar:
Tigana
Burruchaga
Neeskens
Correct, ik kon zo snel geen anderen bedenken die zo specifiek aan 1 andere speler gelinkt waren.quote:
Als je een derde spits zou moeten noemen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kieft vanwege rood in de heenwedstrijd en Van Loen vanwege niet dekken van Grün in de terugwedstrijd.
Was Vercauteren een spits?quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Als je een derde spits zou moeten noemen?
Nee, ik doelde op San Marco, die in Brussel tegen een gele kaart opliep waardoor hij niet mee mocht doen in Rotterdam.....quote:
Waardoor de houterige Houtman èn Van Loen dus werden opgeroepen.....quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op San Marco, die in Brussel tegen een gele kaart opliep waardoor hij niet mee mocht doen in Rotterdam.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |