Klantenservice al gereageerd??quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:09 schreef Jannieh het volgende:
Van de Huisvrouwen met kortpittig kapsel pagina![]()
[ afbeelding ]
Link doet niet werken niet.je moet de afbeeldings-url gebruiken hèquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:08 schreef derLudolf het volgende:
Ik zag deze voorbij komen op FB. Als je 'zwart' niet snapt ben je volgens mij ongeschikt als ondernemer (mits je al ondernemer genoemd mag worden met een nagel studio)
[url=http://media.dumpert.nl/foto/9ecae406_zwart_wit.jpg.jpg[/url] ]
Iemand zei een keer tegen me: "I'm very good in the English."quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
En dan ook nog zeer overtuigend.
"see my English is good" . Als je het niet kan spreken trut, doe het dan niet
Supermoeder/huisvrouw gespot die zich laat onderhouden door een vent en jaloers is op mensen die wel zelfrespect en een leven hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Liever een supermoeder\ huisvrouw als zo'n carrièretrol die werk superbelangrijk vind en van mening is dat je als vrouw moet werken om mee te tellen binnen de maatschappij
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:23 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Iedereen heeft wel zo iemand op zijn facebook die elke vrijdag iedereen en prettig weekend wenst, al dan niet met een irritant plaatje.
Zo heb ik er ook één die dat doet.
Alleen is het elke vrijdag: Ik wenst (met een t) iedereen een prettig weekend.
Op een gegeven moment gaf ik aan dat ze die t weg moest laten.
De vrijdag erna schreef ze:
Iedereen een prettig weekend gewens
Die latex handschoenen vind je toch ook in de bouwmarkt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Cynthiaaaa heeft weer een nieuwe hobby, latexmeuk ''maken''. Haar Engrisch is ook niet zo best.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:09 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Die latex handschoenen vind je toch ook in de bouwmarkt?
quote:Tomorrow my hairs again paints!
Juist! Als ze nou gewoon leerde hoe je een patroon voor latex kon tekenen...quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit moet het worden![]()
Tegenwoordig heeft ze alles onder ''Overdose'' (Model, photograpy, latexdesign)
Ooooh, dat wist ik niet. Vond het al bijzonder dat ze er geen ''Overdoos'' van maakte, haar grammar kennende..quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:30 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Juist! Als ze nou gewoon leerde hoe je een patroon voor latex kon tekenen...
Overdose is afgeleid van haar grote idool Ophelia Overdose, o.a. latexmodel
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:41 schreef Ceviche het volgende:
Ik ben altijd wel geïnteresseerd welke beroepsgroep Cynthia nu weer kleineert.
Lijkt me zo vervelend, dat je professioneel fotograaf bent en dat iedereen met een nikon zich dan photographer gaat noemen en facebookpagina's aanmaakt met close-ups van bloemen gemaakt met hun spiegelreflexcamera.
Maar ik was toch nog verbaasd dat, na de aankondiging op haar site en een facebookgroep, Cynthia eigenlijk nog niets heeft gelatext maar alleen een set voor beginners heeft aangeschaft maar toch alvast een facebookpagina heeft aangemaakt voor haar nieuwe hobby.
Snap ook niet zo goed waarom alles half in Engels is en half in Nederlandsquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Zoveel misplaatste arrogantie.. het is net Braddie.
Komt wat interessanter en intelligenter over denk ik?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed waarom alles half in Engels is en half in Nederlands![]()
Of nou ja, Engels kun je het niet echt noemen natuurlijk
My oh myquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:09 schreef Jannieh het volgende:
Van de Huisvrouwen met kortpittig kapsel pagina![]()
[ afbeelding ]
Volg je haar beautyblog ook?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Komt wat interessanter en intelligenter over denk ik?
Alhoewel......
Got to love her
Jaquote:
Ik kan haar niet meer vinden. Komt waarschijnlijk omdat ze mij nog geblokkeerd heeftquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Komt wat interessanter en intelligenter over denk ik?
Alhoewel......
Got to love her
Ze kan beter die foto even painten voordat ze hem op fb zet. En die "verleidelijke" pose ook.quote:
Ik zit hier hardop te lachen in de trein.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:23 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Iedereen heeft wel zo iemand op zijn facebook die elke vrijdag iedereen en prettig weekend wenst, al dan niet met een irritant plaatje.
Zo heb ik er ook één die dat doet.
Alleen is het elke vrijdag: Ik wenst (met een t) iedereen een prettig weekend.
Op een gegeven moment gaf ik aan dat ze die t weg moest laten.
De vrijdag erna schreef ze:
Iedereen een prettig weekend gewens
Wat nou, was je eerlijk tegen haar?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik kan haar niet meer vinden. Komt waarschijnlijk omdat ze mij nog geblokkeerd heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |