onze Louisquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:14 schreef Wicky15 het volgende:
Dat heeft die Louis toch weer goed gezien met Januzaj!
picsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
Zit in Southampton en TIm Howard is m'n buurman in het hotelHele selectie van Everton kwam binnengewandeld toen ik aan 't inchecken was. Toffe gasten wel. Morgen leuk potje tegen Ronald Cowman!
picsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
Zit in Southampton en TIm Howard is m'n buurman in het hotelHele selectie van Everton kwam binnengewandeld toen ik aan 't inchecken was. Toffe gasten wel. Morgen leuk potje tegen Ronald Cowman!
Gaaf man! En pics inderdaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
Howard schreeuwt toch nog wel eens wat? Met z'n tikquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
Daar durfde ik niet om te vragenquote:
Vanavond ff doorzakken in de hotelbar met Barkley, Naismith etc.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
Haha toffe ervaringquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daar durfde ik niet om te vragen![]()
Kone hielp me in de lift omdat ik niet doorhad dat je 't kaartje voor de reader moest houden haha.
Wat een grafstad trouwensHoe die 2 trainers en Pelle en co het hier uithouden :/
elke keer naar London rijdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daar durfde ik niet om te vragen![]()
Kone hielp me in de lift omdat ik niet doorhad dat je 't kaartje voor de reader moest houden haha.
Wat een grafstad trouwensHoe die 2 trainers en Pelle en co het hier uithouden :/
Wil zich bewijzen hequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:19 schreef Intellectueel het volgende:
Memphis doet het vrij aardig, maar stopt veel te veel energie in de wedstrijd.
Zal je me nog een keer kunnen sturen hoe ik ook alweer fox moet bellen om te zeggen dat ik in de zomer heb doorbetaald en ook dat gratis zal willen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Het lijkt wel een vrijdagavondwedstrijd in de Eredivisie.
1 doelpoging
kut foxquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal je me nog een keer kunnen sturen hoe ik ook alweer fox moet bellen om te zeggen dat ik in de zomer heb doorbetaald en ook dat gratis zal willen.
Daarom zo knallen.. Al zou het vanaf de 60e minuut zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is wel te verwachten. Zou alleen niet wedstrijdfit genoeg zijn voor een hele wedstrijd.
Met een telefoon?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal je me nog een keer kunnen sturen hoe ik ook alweer fox moet bellen om te zeggen dat ik in de zomer heb doorbetaald en ook dat gratis zal willen.
Dankjequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met een telefoon?
Ik zei toen dat ik een aanbieding had gezien voor nieuwe leden en dat als ik dat eerder had geweten dat ik dan in de zomer beter had kunnen opzeggen omdat je daar blijkbaar voor werd beloond.
Toen boden ze alsnog die drie maanden PL aan.
Benieuwd of het je lukt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
DankjeDit doe ik dan ook even morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |