abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155044920

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!
Hier vind je de OP.

Vaarwel Klaas! Het ga je goed, man!

Poll: Elia gaat het dit seizoen maken bij Feyenoord
Ja, natuurlijk.
Nee faalt wederom
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:39:23 #2
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155044966
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als hij niet wil bijtekenen wel ja, maar anders verlengen en een echte kans geven op plek Toornstra/Immers. Als hij zijn belofte waar maakt, waar ik alle vertrouwen in heb, levert ie je minimaal 10 miljoen op over 2 jaar. Geen enkele andere speler kan dat nog doen zo'n beetje in de huidige selectie. Maar gooi rustig geld weg, dat schijnt het motto te zijn bij de club.
Hij heeft 2 jaar lang de kans gehad maar ze nooit gepakt. Dus waarom moet hij nu weer een kans krijgen?
pi_155044997
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:39 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hij heeft 2 jaar lang de kans gehad maar ze nooit gepakt. Dus waarom moet hij nu weer een kans krijgen?
Hij heeft 2 wedstrijden de kans gehad op Immers z'n plek, meer niet, hij moest altijd ergens anders op draven, wat hij vaak best redelijk deed, vooral onder Koeman. Hij moet de kans krijgen omdat hij de club over 2 jaar meer dan 10 miljoen op kán leveren. Lijkt mij reden genoeg.
  Forum Admin zondag 9 augustus 2015 @ 14:41:50 #4
35723 crew  GGMM
pi_155045023
quote:

[..]

Hij heeft 2 jaar niet op z'n eigen positie gevoetbald.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:42:52 #5
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155045054
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Is het dan wel zijn eigen positie?
pi_155045059
quote:

[..]

Precies, dit dus.

Al moet ik wel zeggen dat ik Vilhena gisteren en in de voorbereiding eindelijk weer eens een bevlogen indruk vond maken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Forum Admin zondag 9 augustus 2015 @ 14:43:11 #7
35723 crew  GGMM
pi_155045063
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:42 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Is het dan wel zijn eigen positie?
Uh..

ja.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155045104
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:33 schreef Scrummie het volgende: [..] Vilhena is geen mindere god, Vilhena hoort bij de beste talenten van zijn generatie.
Ik vermoed dat Vilhena vooral als groot talent is aangemerkt omdat hij eerder volwassen was. Nu dat de andere talenten dit ook zijn heeft Vilhena dat voordeel niet meer. Hij is waarschijnlijk gewoon overrated.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_155045205
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Geen goed argument om niet het vereiste niveau te halen als je zo talentvol zou zijn als wordt beweerd.

Karsdorp speelt op een andere positie, Sleegers ook, en ook Toornstra vorig seizoen, al is hij geen talent natuurlijk, maar die presteren ondanks hun positie desondanks toch naar behoren tot goed. Al geldt dat voor Toornstra alleen voor de eerste seizoenshelft vorig jaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_155045206
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:44 schreef eight het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Vilhena vooral als groot talent is aangemerkt omdat hij eerder volwassen was. Nu dat de andere talenten dit ook zijn heeft Vilhena dat voordeel niet meer. Hij is waarschijnlijk gewoon overrated.
Dat vermoed ik niet, maar dat mag duidelijk zijn. Je staat in elk geval niet op elke scoutingslijst in heel Europa, ook van de topclubs, op diverse "biggest talents of Europe" lijstjes, omdat je vroeg volwassen bent.

Ik zeg overigens niet dat ik zeker weet dat 't Vilhena lukt, maar ik snap er niets van waarom je die kans of het risico niet zou willen nemen, als het op dit moment de enige speler is die mogelijk meer dan 10 miljoen gaat opleveren. Geen enkele andere speler gaat dat lukken.
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:54:27 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155045356
Of Tony het gaat maken twijfel ik ook nog over maar hem net als Boetius voor een fooi te zien vertrekken zie ik ook niet graag gebeuren. Daarom gewoon eerst een jaartje erbij en gewoon zien wat de toekomst brengt anders loopt hij straks gratis de kuip uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:54:31 #12
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155045361
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat vermoed ik niet, maar dat mag duidelijk zijn. Je staat in elk geval niet op elke scoutingslijst in heel Europa, ook van de topclubs, op diverse "biggest talents of Europe" lijstjes, omdat je vroeg volwassen bent.

Ik zeg overigens niet dat ik zeker weet dat 't Vilhena lukt, maar ik snap er niets van waarom je die kans of het risico niet zou willen nemen, als het op dit moment de enige speler is die mogelijk meer dan 10 miljoen gaat opleveren. Geen enkele andere speler gaat dat lukken.
Vilhena 10 miljoen? Never nooit. Kongolo, van Beek en waarschijnlijk Schuurman wel.
pi_155045458
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:54 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Vilhena 10 miljoen? Never nooit. Kongolo, van Beek en waarschijnlijk Schuurman wel.
Schuurman kan, Vilhena gaat meer dan 10 miljoen opleveren als ie verlengd en z'n belofte waarmaakt, als je dat niet ziet is elke verdere discussie nogal zinloos.

Kongolo en van Beek gaan meer opleveren dan de Vrij en Indi? :'). Dream on. Al zijn ze nog zo goed, gaat niet gebeuren, dat heeft het verleden toch wel uitgewezen?
Schuurman kan, ooit, maar als Wim Jansen zelf zegt dat Schuurman nog lang niet klaar is voor Feyenoord 1, lijkt het me vrij duidelijk dat ie nog niet klaar is voor Feyenoord 1, en we nog lang niet hoeven praten over welke transfersom dan ook.
pi_155045461
Altijd grappig om te lezen, paar maanden terug mocht hij nog voor 3 miljoen weg.
pi_155045476
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:56 schreef zerokil het volgende:
Altijd grappig om te lezen, paar maanden terug mocht hij nog voor 3 miljoen weg.
Niet van mij :P
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:58:33 #16
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155045524
Ik ben al blij als we er 2,5 miljoen voor kunnen vangen.
pi_155045567
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:58 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben al blij als we er 2,5 miljoen voor kunnen vangen.
Je weet dat we dat nu gaan betalen voor een 28 jarige verdediger die nooit meer wat gaat opleveren?
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:01:25 #18
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155045636
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je weet dat we dat nu gaan betalen voor een 28 jarige verdediger die nooit meer wat gaat opleveren?
Die kunnen we beter gebruiken dan Vilhena.
pi_155045675
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die kunnen we beter gebruiken dan Vilhena.
Prima, wat jij wil. Wij zijn wel uitgepraat ;)
pi_155045709
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is ook echt overdreven. Alsof spelers na hun 30ste geen waarde meer vertegenwoordigen.

Een speler kan op 28-jarige leeftijd echt nog wel iets beter worden en de stap naar een grotere competitie maken. Zie Pellè bijvoorbeeld.

Het is niet alsof hij al 32 is en dat het over 2 of 3 jaar einde carrière is.
pi_155045770
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is ook echt overdreven. Alsof spelers na hun 30ste geen waarde meer vertegenwoordigen.

Een speler kan op 28-jarige leeftijd echt nog wel iets beter worden en de stap naar een grotere competitie maken. Zie Pellè bijvoorbeeld.

Het is niet alsof hij al 32 is en dat het over 2 of 3 jaar einde carrière is.
Jij denkt dat hij nog 2,5 gaat opbrengen als hij 30 is? En nooit verder heeft gekeken dan de eredivisie? Botteghin moet je gewoon afschrijven, prima hoor, maar je krijgt er geen euro meer voor dan je er voor hebt betaald (+ salaris). Zelfde met Elia, helemaal met al die afspraken in het contract.
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:11:11 #22
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_155045939
Bilal Achahbar Kuijt
Vilhena
el Ahmadi Vejinovic
Woudenberg Kongolo Beek Karsdorp
Hahn
Ride Or Die Lalalalalalalala
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:13:44 #23
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_155046050
quote:
17s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:11 schreef Mr.Smokey het volgende:
Bilal Achahbar Kuijt
Vilhena
el Ahmadi Vejinovic
Woudenberg Kongolo Beek Karsdorp
Hahn
Geen Kramert? :P
pi_155046094
Nelom is verreweg ons grootste probleem, die gaat ons nog punten kosten
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:20:30 #25
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155046280
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij denkt dat hij nog 2,5 gaat opbrengen als hij 30 is? En nooit verder heeft gekeken dan de eredivisie? Botteghin moet je gewoon afschrijven, prima hoor, maar je krijgt er geen euro meer voor dan je er voor hebt betaald (+ salaris). Zelfde met Elia, helemaal met al die afspraken in het contract.
Maar stel, Elia speelt de sterren van de hemel. Paar doelpuntjes, veel assists. Dan is er vast wel een club (zie die Turken die 1 miljoen tekengeld bieden) of zo'n Arabische club die hem over wil nemen.
Vang je er zo'n 3-4 miljoen voor is er niks aan het handje. ;)
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155046287
Begin trouwens nu wel echt te geloven dat Kazim echt oprecht van de club houdt en niet zo'n vieze populist is als die Guidetti, als je zag hoe hij vanaf de dugout meeleefde en dat hij zelfs Elia heeft overtuigd om te tekenen
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:21:04 #27
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155046295
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:14 schreef Henrys het volgende:
Nelom is verreweg ons grootste probleem, die gaat ons nog punten kosten
Wij weten dat al 3 jaar. Waarom is Geel zo blind ;(
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:21:39 #28
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155046316
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:
Begin trouwens nu wel echt te geloven dat Kazim echt oprecht van de club houdt en niet zo'n vieze populist is als die Guidetti, als je zag hoe hij vanaf de dugout meeleefde en dat hij zelfs Elia heeft overtuigd om te tekenen
Dat geloof ik ook wel. Maar dat rare geschiet en vingertje voor de mond naar je eigen publiek moet ie niet weer doen lijkt me. ;)

Hij had een vak hoger moeten richten.
pi_155046514
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:20 schreef Divje het volgende:

[..]

Maar stel, Elia speelt de sterren van de hemel. Paar doelpuntjes, veel assists. Dan is er vast wel een club (zie die Turken die 1 miljoen tekengeld bieden) of zo'n Arabische club die hem over wil nemen.
Vang je er zo'n 3-4 miljoen voor is er niks aan het handje. ;)
Zowel Bremen als Elia krijgen percentages van de transfer. Enige wat je er aan hebt zijn idd de goals en de assists, mits ie het goed doet :P.
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:28:23 #30
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155046537
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zowel Bremen als Elia krijgen percentages van de transfer. Enige wat je er aan hebt zijn idd de goals en de assists, mits ie het goed doet :P.
Maken we er 5-6 miljoen van :P
pi_155046544
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:21 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel. Maar dat rare geschiet en vingertje voor de mond naar je eigen publiek moet ie niet weer doen lijkt me. ;)

Hij had een vak hoger moeten richten.
Inderdaad, de boel scherp houden en de tegenstander irriteren prima, maar dat lichtgeraakte is nergens voor nodig.

Hij zegt zelf notabene dat hij niks leest en ziet en dat het hem niks uitmaakt wat anderen van hem denken. :')

Te Vrede heeft niet eens iets beledigends gezegd over Kazim Richards. Te Vrede overschat zichzelf alleen nogal.

Kazim Richards was afgelopen seizoen betrokken bij 18 doelpunten in 26 wedstrijden (12 doelpunten en 6 assists), betrokken dus bij bijna 33% van alle doelpunten.

No way dat Te Vrede dat was gelukt.
pi_155046584
https://instagram.com/p/6(...)kecolinkazimrichards

Hij zet zelfs zijn goals op instagram, fuck foxsports
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:30:08 #33
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155046598
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad, de boel scherp houden en de tegenstander irriteren prima, maar dat lichtgeraakte is nergens voor nodig.

Hij zegt zelf notabene dat hij niks leest en ziet en dat het hem niks uitmaakt wat anderen van hem denken. :')

Te Vrede heeft niet eens iets beledigends gezegd over Kazim Richards. Te Vrede overschat zichzelf alleen nogal.

Kazim Richards was afgelopen seizoen betrokken bij 18 doelpunten in 26 wedstrijden (12 doelpunten en 6 assists), betrokken dus bij bijna 33% van alle doelpunten.

No way dat Te Vrede dat was gelukt.
Heb soms het idee dat die vent gewoon op FR12 zit te lezen en dat Tonny dan alles kan vertalen _O-
pi_155046665
pi_155048358
Ik vond Bilal niet zo goed spelen, heel veel balverlies, geen actie die lukte, maar toch een aandeel in alledrie de goals (slachtoffer vrije trap en penal, en de pass op El Ahmadi). Waren aanvallend volgens mij ook zijn enige goede acties in de wedstrijd :?

En ondanks dat er nog niet zo veel gedachte zat in het spel toch een mooie pot gezien met een sterke Beek,Kong, Vejinovic en Kuyt. O+
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155049764
quote:
Niet van de club, hij wil gewoon winnen met zijn team.
pi_155051533
quote:
Geef mij toch maar Guidetti.
pi_155051622
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2015 18:19 schreef Vasion het volgende:

[..]

Geef mij toch maar Guidetti.
Ja eens! Al vind ik niet dat Kazim het speelt of wat dan ook. Hij zal echt wel om zijn teamgenoten geven.
  zondag 9 augustus 2015 @ 18:29:58 #39
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155051824
#Vilhenafro
pi_155052231
Ik ben van Kazim gaan houden. #nohomo
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_155052684
quote:
De tranen tegen Roma waren ook veelzeggend in dit kader. Hij verdient het iig niet om door wie dan ook afgezeken te worden.
pi_155053484
Wel top hoe ze gisteren geknokt hebben met 10 man. Kuyt die weer de meeste meters maakte van iedereen _O_
Nelom kan alleen echt niet meer, schandalig gespeeld gister.
  zondag 9 augustus 2015 @ 19:45:39 #43
268260 Dr.Mikey
pi_155053937
En toch niet Woudenberg opstellen..
R.I.P DTS.
pi_155054296
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
En toch niet Woudenberg opstellen..
Nee, die komt schijnbaar toch ook teveel tekort volgens Gio. Ik zou hem in dat geval gewoon verhuren, een jaartje ervaring op doen en dan verder kijken.

Ik ben er wel redelijk van overtuigd dat Nelom ook binnen 1 a 2 wedstrijden zijn basisplaats kwijt is. Dan komt Van der Heijden of Kongolo daar gewoon te spelen.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155054467
Wel een aparte toestand dat er dan vooral aanvallende versterkingen worden aangetrokken terwijl Nelom daar nog, kennelijk als enige serieuze optie, op linksback loopt. In de openingsfase had hij al drie keer onnodig balverlies geleden. Moeten we blij zijn dat Kongolo en Van Beek scherp waren, of de aanval van Utrecht toen nog niet zo happig, maar dat zijn wel het soort fratsen dat Feyenoord onderscheidt van ploegen die op Europees niveau een rol weten te spelen.

Wel zonde dat de selectie overall misschien wel beter is dan vorig jaar, maar er geen kans is op een serieuze Europese krachtmeting.
pi_155054925
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 20:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Wel een aparte toestand dat er dan vooral aanvallende versterkingen worden aangetrokken terwijl Nelom daar nog, kennelijk als enige serieuze optie, op linksback loopt. In de openingsfase had hij al drie keer onnodig balverlies geleden. Moeten we blij zijn dat Kongolo en Van Beek scherp waren, of de aanval van Utrecht toen nog niet zo happig, maar dat zijn wel het soort fratsen dat Feyenoord onderscheidt van ploegen die op Europees niveau een rol weten te spelen.

Wel zonde dat de selectie overall misschien wel beter is dan vorig jaar, maar er geen kans is op een serieuze Europese krachtmeting.
Ja, eerst maar FF kampioen worden dan, dan kijken we volgend jaar wel :D
pi_155054985
quote:
9s.gif Op zondag 9 augustus 2015 20:19 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, eerst maar FF kampioen worden dan, dan kijken we volgend jaar wel :D
Is Kuyt al weer 36 en moet Elia verkocht worden wil je er winst op behalen (of hij moet bijtekenen).
pi_155055466
Ik vond de beelden van de penalties niet bepaald duidelijk in studio sport. Nelom zou duwen, maar als hij voor het eerst in beeld is, is hij al begonnen met duwen.
Bilal, vond ik nog onduidelijker. Die zou heel licht zijn aangetikt..

Heeft iemand goede beelden gezien?
  zondag 9 augustus 2015 @ 20:40:24 #49
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155055858
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 20:33 schreef K.offie het volgende:
Ik vond de beelden van de penalties niet bepaald duidelijk in studio sport. Nelom zou duwen, maar als hij voor het eerst in beeld is, is hij al begonnen met duwen.
Bilal, vond ik nog onduidelijker. Die zou heel licht zijn aangetikt..

Heeft iemand goede beelden gezien?
Beide geen penalty en ook geen rood.
pi_155056492
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 20:40 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die van Nelom kun je echt wel geven hoor, was wel een heel opzichtige duw in de rug.

Ik heb nog geen goede beelden kunnen zien van Bilal, of dat daar contact was, maar in het stadion had ik wel het idee dat hij net gehaakt werd, maar k heb mezelf ook nog niet kunnen overtuigen op basis van beelden :@

Karsdorp verdiende gewoon geel inderdaad :)
pi_155056660
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 20:40 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die penalty voor Utrecht was echt een duidelijke duw van Nelom. Ik zat er net achter en zag het gebeuren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_155057091
Ik heb bij Nelom het idee dat hij fysiek wel de kwaliteiten heeft van een voetballer voor feyenoord maar dat hij de mentale aspecten zoals inzicht,overzicht,timing etc allemaal mist en hij heeft al zoveel ervaring ondertussen dat het geen excuus meer is.

Bij Kuyt had ik soms het idee gisteren of hij in de toekomst kon kijken, stond altijd perfect
pi_155057472
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:07 schreef Henrys het volgende:
Ik heb bij Nelom het idee dat hij fysiek wel de kwaliteiten heeft van een voetballer voor feyenoord maar dat hij de mentale aspecten zoals inzicht,overzicht,timing etc allemaal mist en hij heeft al zoveel ervaring ondertussen dat het geen excuus meer is.
Je bedoelt dat hij voldoende conditie heeft, maar verder niet zo veel kan? Ik snap niet op basis waarvan hij verder fysiek de kwaliteiten heeft...
Het is gewoon een middelmatige speler die al jaren laat zien het niveau bij Feyenoord niet aan te kunnen, soms een prima wedstrijd speelt, maar erg vaak door de mand valt.
pi_155057944
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:14 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Je bedoelt dat hij voldoende conditie heeft, maar verder niet zo veel kan? Ik snap niet op basis waarvan hij verder fysiek de kwaliteiten heeft...
Het is gewoon een middelmatige speler die al jaren laat zien het niveau bij Feyenoord niet aan te kunnen, soms een prima wedstrijd speelt, maar erg vaak door de mand valt.
Fysiek is het een goede speler: snel, motorisch mooi en stevig genoeg. Mentaal is het ook best okay, goede prof en laat de kop niet snel hangen. Maar dat laatste komt helaas ook omdat hij het spelletje echt niet snapt en volgens mij niet altijd doorheeft wat er allemaal fout gaat.

Soms heeft hij een paar goede wedstrijden aanvallend met zowaar een paar goede assists, maar dat valt wat mij betreft in het niet bij de andere 32 wedstrijden waarin hij veel punten en hartkleppen kost.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_155058011
Als Kongolo gewoon LB speelt en we Botteghin binnenhalen dan zijn onze problemen gewoon opgelost. Vraag me af wat er mis is met Woudenberg
pi_155058182
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:27 schreef Henrys het volgende:
Als Kongolo gewoon LB speelt en we Botteghin binnenhalen dan zijn onze problemen gewoon opgelost. Vraag me af wat er mis is met Woudenberg
Ik zou Kongolo liever gewoon in het centrum houden, zoals ie gisteren ook (eindelijk weer eens prima) speelde. Ik vind zijn core-qualities veel meer passen bij een goede cv ipv een back.

En dan dus of een back erbij kopen, of Van der Heijden naar linksback verschuiven, waar ie, had ik hier gelezen dacht ik, ook wel eens eerder gespeeld had.

We schijnen trouwens een 3e bod uitgebracht te hebben op Botteghin. Ben wel benieuwd om wat voor bedragen dit gaat :@
pi_155058722
Wie worden trouwens onze volgende bron van inkomen nu Clasie weg is?

Vilhena zal wel transfervrij vertrekken dan zie ik eigenlijk alleen nog Kongolo en Van Beek voor miljoenen weggaan en wellicht Karsdorp als hij zich zo door blijft ontwikkelen
pi_155058806
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:50 schreef Henrys het volgende:

Vilhena zal wel transfervrij vertrekken dan zie ik eigenlijk alleen nog Kongolo en Van Beek voor miljoenen weggaan en wellicht Karsdorp als hij zich zo door blijft ontwikkelen
Vermeer voor een paar miljoentjes. Daarna pas de generatie Schuurman denk ik. ;(
pi_155058819
quote:

Kongolo en Van Beek inderdaad. Misschien Basacikoglu als hij de kans krijgt en het uitstekend gaat doen.

Verder misschien Gustafson (afwachten, maar schijnt een topper te zijn) en ik zie Vejinovic ook wel nog een miljoen of 8 opleveren als hij het goed blijft doen.
pi_155058980
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 20:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die penalty voor Utrecht was echt een duidelijke duw van Nelom. Ik zat er net achter en zag het gebeuren.
Maar het is Blom. Die mongool verklote afgelopen seizoen ook de play off wedstrijd tegen Heerenveen voor ons. Met z'n afgekeurde goal omdat er een licht duwtje gegeven was. Als je de goal goedkeurt heeft niemand het erover. Maar nee, bij scheidsrechter Blom moet je spelen als een mietje. Blonde kut flikker.
pi_155059227
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kongolo en Van Beek inderdaad. Misschien Basacikoglu als hij de kans krijgt en het uitstekend gaat doen.

Verder misschien Gustafson (afwachten, maar schijnt een topper te zijn) en ik zie Vejinovic ook wel nog een miljoen of 8 opleveren als hij het goed blijft doen.
En wellicht Elia, al weet je niet wat je daar aan overhoudt.

Verder is het natuurlijk afwachten hoe het jaar ontwikkelt, want anders zouden Achahbar en Sleegers ook zo maar verkoopwaarde moeten vertegenwoordigen dit jaar...

Gustafson zal niet direct dit jaar verkocht kunnen worden gok ik. Die zal denk ik in 16-17 zijn serieuzere kansen gaan krijgen, net als Schuurman, Verdonk, Nieuwkoop, Herrmann wellicht.. Rustig brengen en je houdt gewoon een degelijke verkoopwaarde op het veld staan de komende jaren. :)
  zondag 9 augustus 2015 @ 22:06:43 #62
268260 Dr.Mikey
pi_155059253
Ik hoop wel dat Elia gaat presteren dan ga ik een shirt met zijn naam erop kopen en ermee shinnen door Enschede.
R.I.P DTS.
pi_155060268
Elia en Kazim zijn wel echte badboys
  zondag 9 augustus 2015 @ 22:53:16 #64
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_155061203
PvH breekt een lans voor Drenthe als LB. _O-
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_155061274
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 22:53 schreef TC03 het volgende:
Elia en Drenthe in 1 team lijkt me iets te veel van het goede. Te veel swag en niggerkappers nodig
pi_155061661
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:59 schreef Vasion het volgende:

[..]

Maar het is Blom. Die mongool verklote afgelopen seizoen ook de play off wedstrijd tegen Heerenveen voor ons. Met z'n afgekeurde goal omdat er een licht duwtje gegeven was. Als je de goal goedkeurt heeft niemand het erover. Maar nee, bij scheidsrechter Blom moet je spelen als een mietje. Blonde kut flikker.
Echt een prutser inderdaad, die rode kaart sloeg weer nergens op.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_155061810
Met elia op linksbuiten heb je wel een echte verdediger nodig, we zullen elia niet snel betrappen op actief meeverdedigen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155061972
Dus toch maar gewoon Woudenberg zou ik zeggen. Ik vond het heel jammer dat pi air hem niet noemde
pi_155062256
Met een goede linksback moer het volgens mij niet al te lastig zijn minstens 3e te eindigen. En afhankelijk van hoe ingespeeld het team raakt misschien zelfs 2e.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 9 augustus 2015 @ 23:26:59 #70
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155062412
quote:
Slechter dan Nelom kan niet, is een Rotterdammer en groot Feyenoord fan en tevens gratis. Waarom geen prestatiecontract voorleggen?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Forum Admin zondag 9 augustus 2015 @ 23:27:33 #71
35723 crew  GGMM
pi_155062434
quote:
Ach, dankzij hem hebben jullie Kazim ook dus waarom niet.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155062731
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ach, dankzij hem hebben jullie Kazim ook dus waarom niet.
Uiteindelijk vind ik dat best een goede tip gebleken.

Wat dat betreft heb ik mijn mening over Kazim Richards wat bijgesteld.

Als je als aanvaller betrokken bent geweest bij 18 doelpunten in 26 wedstrijden waarin, ik geloof, 43 keer is gescoord, dan doe je het best aardig.

Ik blijf die statistieken herhalen omdat Kazim Richards ondergewaardeerd wordt. Al moet hij nog gaan werken aan looplijnen van een spits en afwerken op doel, dan kan hij wat meer gaan scoren en wat minder kansen missen.

Maar nogmaals, als je naar de droge cijfers kijkt doet hij het eigenlijk niet eens zo slecht.
  zondag 9 augustus 2015 @ 23:37:08 #73
268260 Dr.Mikey
pi_155062733
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:32 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik zou Kongolo liever gewoon in het centrum houden, zoals ie gisteren ook (eindelijk weer eens prima) speelde. Ik vind zijn core-qualities veel meer passen bij een goede cv ipv een back.

En dan dus of een back erbij kopen, of Van der Heijden naar linksback verschuiven, waar ie, had ik hier gelezen dacht ik, ook wel eens eerder gespeeld had.

We schijnen trouwens een 3e bod uitgebracht te hebben op Botteghin. Ben wel benieuwd om wat voor bedragen dit gaat :@
Botteghin hoeft niet zo nodig te komen.
R.I.P DTS.
  Forum Admin zondag 9 augustus 2015 @ 23:39:00 #74
35723 crew  GGMM
pi_155062803
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Uiteindelijk vind ik dat best een goede tip gebleken.

Wat dat betreft heb ik mijn mening over Kazim Richards wat bijgesteld.

Als je als aanvaller betrokken bent geweest bij 18 doelpunten in 26 wedstrijden waarin, ik geloof, 43 keer is gescoord, dan doe je het best aardig.

Ik blijf die statistieken herhalen omdat Kazim Richards ondergewaardeerd wordt. Al moet hij nog gaan werken aan looplijnen van een spits en afwerken op doel, dan kan hij wat meer gaan scoren en wat minder kansen missen.
Oneens, ik ben er heilig van overtuigd dat Te Vrede net zoveel goals had gemaakt in de spits van Feyenoord. Als spits van een topclub hoor je gewoon zoveel te scoren. Er zaten nou niet bepaald veel geweldige goals tussen die geen enkele andere spits gemaakt had.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155062876
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Botteghin hoeft niet zo nodig te komen.
Áls er dan geld wordt uitgegeven aan een extra verdediger, dan zou ik zeggen dat de prioriteit bij de LB ligt.
pi_155062901
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oneens, ik ben er heilig van overtuigd dat Te Vrede net zoveel goals had gemaakt in de spits van Feyenoord. Als spits van een topclub hoor je gewoon zoveel te scoren. Er zaten nou niet bepaald veel geweldige goals tussen die geen enkele andere spits gemaakt had.
Dat kan best zijn, maar Te Vrede is zo weinig balvast dat nagenoeg iedere bal op hem de inleiding is tot een counter van de tegenstander. Hij is echt bizarslecht, ik ben blij dat hij weg is.
BFF met GGMM
pi_155062921
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Te Vrede had wellicht iets meer gescoord, Kazim Richards heeft 12 keer gescoord in 26 wedstrijden.

Maar no way dat Te Vrede ook 6 assists had gehad zoals Kazim.

Verder is Kazim Richards voetballend veel beter (maar dat zegt meer hoe matig Te Vrede is).

Onder aan de streep is Kazim Richards dus de veel betere spits voor het elftal.
pi_155062931
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Áls er dan geld wordt uitgegeven aan een extra verdediger, dan zou ik zeggen dat de prioriteit bij de LB ligt.
Doe maar meteen 2 lb's. Anders zit je bij een blessure/schorsing alsnog met Molen opgescheept... :{
BFF met GGMM
  zondag 9 augustus 2015 @ 23:43:39 #79
268260 Dr.Mikey
pi_155062945
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Gewon Van der Heijden en Woudenberg proberen.
Slechter dan Nelom kan niet, Kopen om het kopen draaft een beetje door nu.
R.I.P DTS.
pi_155062977
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Te Vrede had wellicht iets meer gescoord, Kazim Richards heeft 12 keer gescoord in 26 wedstrijden.

Maar no way dat Te Vrede ook 6 assists had gehad zoals Kazim.

Verder is Kazim Richards voetballend veel beter (maar dat zegt meer hoe matig Te Vrede is).
Bovendien lijkt Kazim me in de kleedkamer een veel belangrijkere rol spelen. Zo iemand is goed voor de motivatie en het moreel van een ploeg. Nu nog een beetje aan z'n korte lontje werken, en nog vaker het net treffen, en dan is het een prima Feyenoordspits.
pi_155062998
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doe maar meteen 2 lb's. Anders zit je bij een blessure/schorsing alsnog met Molen opgescheept... :{
Bij blessure kan er altijd nog wat geschoven worden.
pi_155063098
Nelom is de zwakste plek
pi_155063126
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Bij blessure kan er altijd nog wat geschoven worden.
Ze mogen schuiven wat ze willen, zolang Nelom maar nooit meer speelt.
BFF met GGMM
pi_155063642
Heeft Boetiüs trouwens al minuten gemaakt bij FC Basel?
  maandag 10 augustus 2015 @ 00:16:48 #85
445795 Boma
De Voorzitter
pi_155063934
Hoe vaak mag Vermeer nog mis grabbelen voordat ie dalijk bankie gaat?

Van wat je in de media hoort is Hahn de nieuwe messias van het keepersgilde, dus waarom staat die grabbelaar nog bij ons op goal?
Overigens vond ik Hahn vóór z'n Zwolle tijd niet altijd even sterk, maar schijnbaar heeft ie daar n jaar vrijwel foutloos gekeept, al heb ik Zwolle niet zo gevolgd dus ook maar van horen zeggen.
Mijn gedacht!
pi_155063946
quote:
Prima speler _O_
Eigenlijk veel te goed voor de eredivisie.
blablablabla
pi_155063969
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:16 schreef Boma het volgende:

Van wat je in de media hoort is Hahn de nieuwe messias van het keepersgilde, dus waarom staat die grabbelaar nog bij ons op goal?
Overigens vond ik Hahn vóór z'n Zwolle tijd niet altijd even sterk, maar schijnbaar heeft ie daar n jaar vrijwel foutloos gekeept, al heb ik Zwolle niet zo gevolgd dus ook maar van horen zeggen.
Vermeer had ook een paar prima reddingen. 1-1 was wel zijn fout inderdaad.
BFF met GGMM
pi_155064008
quote:

1 1 was inderdaad matig gekeept, maar hij had ook een paar heel aardige reddingen waardoor hij al met al wel voldoende scoort wat mij betreft.
pi_155064228
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft Boetiüs trouwens al minuten gemaakt bij FC Basel?
Nee, nog niet.
pi_155064268
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:10 schreef H.FR het volgende:
Met elia op linksbuiten heb je wel een echte verdediger nodig, we zullen elia niet snel betrappen op actief meeverdedigen.
Willems stond verleden jaar achter Depay, dus echt heel nodig is het niet, maar ik snap je wel.
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 07:50:22 #91
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155068743
quote:

Karsdorp zou ik geen stuiver voor geven n.a.v. de voorbereiding. Man, wat stond die vent te schutteren.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 10 augustus 2015 @ 08:06:42 #92
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_155068848
Heerlijke wedstrijd zaterdag!
Nelom is drama. Tijd voor een nieuwe LB.
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 08:09:08 #93
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155068857
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Heerlijke wedstrijd zaterdag!
Nelom is drama. Tijd voor een nieuwe LB.
Ja, daar zijn we allemaal wel overuit. Maar wie? Wie kunnen we LB zetten en/of halen?
4045
onlogisch
pi_155069184
quote:
9s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, daar zijn we allemaal wel overuit. Maar wie? Wie kunnen we LB zetten en/of halen?
Kuyt
pi_155069218
quote:

[..]

Van der Heijden, Kongolo of Vilhena (volgens Gio).

Denk dan ook dat Feyenoord geen nieuwe linksback meer haalt.
pi_155069219
Ik hoop dat Botteghin snel komt. (no homo)
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 08:50:20 #97
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155069229
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Van der Heijden, Kongolo of Vilhena (volgens Gio).

Denk dan ook dat Feyenoord geen nieuwe linksback meer haalt.
Dan maar Jan-Jood. Als Kongolo LB moet gaan spelen, is dat de volgende die de Kuip uit loopt volgend jaar.
4045
onlogisch
  maandag 10 augustus 2015 @ 08:57:48 #98
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155069286
quote:

[..]

In principe doet denk ik bijna iedereen het beter dan Nelom.
2000 light years from home
pi_155069378
quote:

Foutloos keepen bij Zwolle is totaal wat anders dan als een club bij Feyenoord. Vraag het Babos maar :|W
pi_155069637
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dan maar Jan-Jood. Als Kongolo LB moet gaan spelen, is dat de volgende die de Kuip uit loopt volgend jaar.
Het lijkt me ook dat Kongolo, zij het met een minder jaar ertussen, wel wat meer krediet heeft binnen de selectie om zijn eigen favoriete plekje te spelen, dus als het Gio verder redelijk om het even is, dat de nieuweling het eerst op een andere positie mag laten zien, zoals het ook met doorbrekende jeugd gaat (zoals Karsdorp bv). Je bent nieuw, je wilt jezelf bewijzen, je kan dit ook, nou, toe maar...

Hetzelfde met Botteghin, ik ga er niet vanuit dat ie Baas Beek uit de basis speelt, maar ook niet dat Beek wel even rechtsback gaat spelen om ruimte te maken voor de nieuwe aankopen...
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:28:49 #101
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155069638
Wat vonden jullie van J vd Heide? Ik vond hem sterk invallen. Laat hem dan maar lekker LB spelen.
pi_155069680
Volgens euro club index:

Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 09:33:18 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155069694
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:32 schreef Thunder0x het volgende:
Volgens euro club index:

[ afbeelding ]
nvm ben nog niet wakker.
4045
onlogisch
pi_155069703
Toch vrij helder?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 09:34:23 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155069707
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toch vrij helder?
Zie m'n edit :')
4045
onlogisch
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:40:36 #106
139407 jorienvdherik
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:41:38 #107
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155069790
quote:
Botteghin kan salaris meer dan verdubbelen in De Kuip

Feyenoord wil deze week de overgang van Eric Botteghin naar De Kuip afronden. FC Groningen kan snel een derde bod verwachten vanuit Rotterdam-Zuid voor de centrale verdediger. Botteghin heeft zelf eerder al aangegeven naar Feyenoord te willen.

Met het derde bod hoopt Feyenoord genoeg basis te hebben gelegd om de transfer te voltooien. De speler zou in hoofdlijnen ook al overeenstemming hebben bereikt met Feyenoord over een meerjarig contract. De Braziliaan kan volgens het Dagblad van het Noorden zijn salaris meer dan verdubbelen naar ongeveer 800.000 euro.

Algemeen directeur Hans Nijland heeft steeds verklaard Botteghin niet te willen verkopen en deed dat ook gisteren weer. ''Ik kan duidelijk zijn, wij hebben geen nieuwe bieding ontvangen, Er is niets veranderd.'' Die houding is echter niet verrassend, want Nijland probeert de transferprijs al enkele weken op te krikken en de supporters te laten zien dat de beste verdediger van het afgelopen seizoen niet zomaar vertrekt.
Die gaat dus niet op de bank zitten.........
pi_155069829
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:41 schreef satecl het volgende:

[..]

Die gaat dus niet op de bank zitten.........
Maar waar gaat ie dan staan??

Ik geloof er niets van dat ie Beek uit de basis speelt nl
pi_155069837
8 ton? Non de ju. :')
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:47:59 #110
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155069877
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:44 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van dat iemand die meer verdiend dan vBeek en Kongolo op maandagavond bij de belofte gaat spelen. Met 800.000 ben je een van de beste betaalde spelers van de hele selectie.
pi_155069910
quote:
Volgens euro club index:

[ afbeelding ]
Ik denk dat het niet helemaal klopt, ik denk dat:
- het gat Feyenoord naar de nr 4 significant groter zal zijn (74-70-69-59 oid)
- Vitesse boven az komt, Vitesse-AZ-Twente
- NEC een plek of 5 lager eindigt, en Willem II een plek of 5 hoger
- het onderin nog net iets spannender is, en dat Graafschap aan het kortste eind trekt :)
pi_155069972
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:47 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van dat iemand die meer verdiend dan vBeek en Kongolo op maandagavond bij de belofte gaat spelen. Met 800.000 ben je een van de beste betaalde spelers van de hele selectie.
Ja, maar hij is te traag om als back te spelen, Van Beek is ook echt een CV in mijn idee. Dus dan hou je weinig plaatsen over.
Wie weet hebben ze "Beek - Botteghin - Van der Heijden - Kongolo" wel in gedachten, maar ik zou ons huidige cv-duo graag laten staan en dus "Karsdorp - Beek - Kongolo - Van der Heijden" zien.

Maar je hebt een punt dat 8 ton wel vrij veel is voor een bankspeler ja :')

Ik wil die transfersommen nog wel rechtlullen, dat je 2-3 mln uitgeeft voor een bankspeler om je selectie te verbreden/een kwaliteitsinjectie te geven, maar ook nog 8 ton salaris wordt wel erg gortig.
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:55:22 #113
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155069992
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:44 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Van Beek - Botteghin - vd Heijden - Kongolo
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:56:21 #114
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_155070011
Botteghin voor de basis. Dat mag nu wel duidelijk zijn. Het huidige centrale duo uit elkaar halen zou kansloos zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:58:19 #115
53267 TC03
pi_155070046
Van Beek en Kongolo uit elkaar halen zou ik erg jammer vinden. Vind dit een mooi duo, twee relatief snelle cv's die ver naar voren kunnen verdedigen. -O- Indien Botteghin in de basis komt, hoop ik dat Kongolo LB wordt.
  maandag 10 augustus 2015 @ 09:58:34 #116
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155070052
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:56 schreef Happel het volgende:
Botteghin voor de basis. Dat mag nu wel duidelijk zijn. Het huidige centrale duo uit elkaar halen zou kansloos zijn.
Vooral na hun sterke optreden van zaterdag. Ik was bang dat Kongolo(net als Boetius) het echt helemaal kwijt zou zijn. Gelukkig is dat niet het geval. Ik ben bang voor:

Karsdorp--vBeek--Botteghin--Kongolo.

Al is dat wel beter dan Nelom, natuurlijk.
pi_155070054
Zo dan maar :P
Vermeer
Karsdorp - Beek - Botteghin - Kongolo - Van der Heijden
El ahmadi - Vejinovic - Sleegers
Kuyt - Achahbar
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:00:41 #118
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155070080
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:56 schreef Happel het volgende:
Maar van der Heijden en Botteghin zijn, net zoals Kongolo en Van Beek te goed voor de bank.
pi_155070090
quote:
Volgens euro club index:

[ afbeelding ]
Ik denk dat PSV en Feyenoord wel meer punten gaan halen dan 71 en 59 punten.

Ik schat Feyenoord in ieder geval op 65 tot 72 punten.

Onder Rutten haalden we 59 punten en onder Koeman structureel 70 punten.

Ik zie ons het wel beter doen dan vorig seizoen eerlijk gezegd.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:01:31 #120
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155070093
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:58 schreef ace_eleven het volgende:
Zo dan maar :P
Vermeer
Karsdorp - Beek - Botteghin - Kongolo - Van der Heijden
El ahmadi - Vejinovic - Sleegers
Kuyt - Achahbar
Elia vergeten?
pi_155070118
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:55 schreef PIETR het volgende:

[..]

Van Beek - Botteghin - vd Heijden - Kongolo
Dat zal 'm wel worden ja.
pi_155070128
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dat PSV en Feyenoord wel meer punten gaan halen dan 71 en 59 punten.

Ik schat Feyenoord in ieder geval op 65 tot 72 punten.

Onder Rutten haalden we 59 punten en onder Koeman structureel 70 punten.

Ik zie ons het wel beter doen dan vorig seizoen eerlijk gezegd.
Rutten was dan ook een draak van een trainer... Ik snap echt niet waarom mensen positief waren over zijn komst aan het begin van vorig seizoen.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:03:40 #123
268260 Dr.Mikey
pi_155070130
We moeten die gozer niet halen.
Gewoon Kongolo Van Beek houden en die Van der Heijden op Back.

Wie heeft van Geel wijs gemaakt dat hij nodig is?
R.I.P DTS.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:05:45 #124
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155070163
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat zal 'm wel worden ja.
Karsdorp doet het laatste tijd uitstekend. Dat zie ik niet gebeuren. Zal dit wel worden:

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

VvF is de baas.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:07:02 #125
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155070189
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

Als er 1 geblesseerd of geschorst is zit je weer in het vijvertje Dammers te vissen.....
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 10:09:59 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155070234
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:05 schreef satecl het volgende:

[..]

Karsdorp doet het laatste tijd uitstekend.
Voorbereiding gemist? :')
4045
onlogisch
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:12:03 #127
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155070270
Immers was zaterdag trouwens geblesseerd toch?

El Ahmadi en Vejinovic zijn zekerheidjes op het middenveld. Wie de vaste derde middenvelder gaat worden is nog een raadsel.

Toornstra stelt de afgelopen drie wedstrijden teleur. En Immers en Vilhena vielen de laatste twee wedstrijden erg sterk in. En dan hebben we ook die Zweed nog, waarvan niemand weet wat hij eigenlijk kan.

Plus de jeugdspelers Nieuwkoop, Schuurman en Sleegers. Laatstgenoemde heeft zich al bewezen bij Eindhoven vorig seizoen dus die zou ik bij de selectie houden. Hopelijk worden Nieuwkoop en Schuurman nog verhuurd aan een Eredivisieclub, verwacht best veel van die twee.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:12:06 #128
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_155070271
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:05 schreef satecl het volgende:

[..]

Karsdorp doet het laatste tijd uitstekend. Dat zie ik niet gebeuren. Zal dit wel worden:
[ afbeelding ]

[..]

Vilhena ipv Immers svp
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:12:53 #129
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155070281
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:12 schreef IkBenNietFries het volgende:

[..]

Vilhena ipv Immers svp
Ik zet niet neer wat ik wil, maar wat ik denk. En nee, Immers is gewoon basisspeler. Ook bij Gio.

quote:
15s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Voorbereiding gemist? :')
Was een van de beste tegen Southampton en VVV en ook tegen Utrecht vond ik hem gewoon goed spelen. Tegen die Grieken was hij wel slecht ja.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:18:11 #130
268260 Dr.Mikey
pi_155070367
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:07 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Als er 1 geblesseerd of geschorst is zit je weer in het vijvertje Dammers te vissen.....
Ja snap ik maar haal dan gewoon een goeie backup.
Of probeer toch Verdonk ondanks zijn lengte.
Nu haal je een dure speler die te goed en te duur is voor de bank waardoor je weer moet gaan schuiven in wat goed staat.
R.I.P DTS.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:19:52 #131
268260 Dr.Mikey
pi_155070391
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:12 schreef PIETR het volgende:
Immers was zaterdag trouwens geblesseerd toch?

El Ahmadi en Vejinovic zijn zekerheidjes op het middenveld. Wie de vaste derde middenvelder gaat worden is nog een raadsel.

Toornstra stelt de afgelopen drie wedstrijden teleur. En Immers en Vilhena vielen de laatste twee wedstrijden erg sterk in. En dan hebben we ook die Zweed nog, waarvan niemand weet wat hij eigenlijk kan.

Toornstra stelde helemaal niet teleur .
Dan heb je echt poep in je ogen, hij kopte die bal van de lijn en is in dit Feyenoord het type speler dat je pas mist als hij niet meedoet. Een echte verbinding speler dus.
R.I.P DTS.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:20:32 #132
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155070401
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Toornstra stelde helemaal niet teleur .
Dan heb je echt poep in je ogen, hij kopte die bal van de lijn en is in dit Feyenoord het type speler dat je pas mist als hij niet meedoet. Een echte verbinding speler dus.
Je noemt nu de enige goede actie van Toornstra in de hele wedstrijd he :)
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:21:39 #133
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155070422
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar ik heb liever Immers dan Toornstra.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:23:00 #134
268260 Dr.Mikey
pi_155070449
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:20 schreef Divje het volgende:

[..]

Je noemt nu de enige goede actie van Toornstra in de hele wedstrijd he :)
Ook gewoon goeie passes van hem gezien hoor.
Ben dat gezeur op hem een beetje beu. hij en EL Ahmadi verdelen de boel en Vejinović legt ze mooi pan klaar bij mensen op het hoofd. Laat ze ook alle drie even groeien.
R.I.P DTS.
pi_155070463
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:21 schreef satecl het volgende:
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar ik heb liever Immers dan Toornstra.
Ik misschien ook wel. Al zie ik momenteel liever nog andere alternatieven zoals Vilhena, Sleegers of Achahbar, als we met een echte 10 gaan spelen :P
pi_155070478
Ik hoop dat ze nog een andere optie halen. Vind Botteghin gewoonweg te duur voor wat hij toevoegd. Van Beek lijkt me nog altijd de 1e die Gio opschrijft. Wat een topper kan dat worden. Maar wel netjes opvde rcv. Kongolo was gisteren ook prima, dus vervanging is alleen bij blessures nodig. Voorlopig kan dat prima met vd heijden en je hebt nog 3 weken om een backup rcv te halen die niet zo nodig basis hoeft te spelen.

Maar een linksback zie ik persoonlijk als veel noodzakelijker.
pi_155070500
Hopelijk verlengen ze Sleegers en verhuren ze hem dan nog een jaartje!
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:26:07 #138
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155070507
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ben dat gezeur op hem een beetje beu. hij en EL Ahmadi verdelen de boel en Vejinović legt ze mooi pan klaar bij mensen op het hoofd. Laat ze ook alle drie even groeien.
Toornstra kan veel beter. Nu speelt hij leuk mee, maar heeft hij weinig meerwaarde voor het elftal. En groeien? Dat gaat niet met zoveel goede concurrentie. Je moet er direct staan.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:26:21 #139
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155070513
quote:

[..]

Ja, hij zal idd wel wat goede passes gegeven hebben :)
Maar hij haalt nog steeds z'n niveau van begin vorig seizoen niet. ;(
pi_155070517
quote:

[..]

Mijn inziens begon Toornstra erg goed vorig seizoen, ondanks zijn oneigenlijke positie. Maar ik vind dat hij toch best wel veel moeite heeft het tempo in een aanval te behouden. Zodra het allemaal wat sneller gaat kan ie het minder goed bijbenen. Nou zul je mij niet horen zeggen dat Immers dat probleem niet heeft, maar Immers staat (zeker onder Koeman) wel net wat dieper, waardoor er toch meer gevaar ontstaat :)
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:27:25 #141
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155070532
Al met al hadden we allemaal meer verwacht van de Toorn denk ik :@
pi_155070547
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:27 schreef Divje het volgende:
Al met al hadden we allemaal meer verwacht van de Toorn denk ik :@
Was niet voor niets tweede keus.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:29:50 #143
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155070577
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Was niet voor niets tweede keus.
Tweede keus?
pi_155070603
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:29 schreef PIETR het volgende:

[..]

Tweede keus?
Achter Ziyech
pi_155070609
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:29 schreef PIETR het volgende:

[..]

Tweede keus?
Na Ziyech.
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:33:59 #146
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155070654
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Na Ziyech.
Nope, Feyenoord wilde beide spelers halen.
pi_155070666
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:33 schreef PIETR het volgende:

[..]

Volgens mij schakelde ze gewoon door toen Ziyech niet wilde.
pi_155070669
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:03 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Rutten was dan ook een draak van een trainer... Ik snap echt niet waarom mensen positief waren over zijn komst aan het begin van vorig seizoen.
De meesten waren anders behoorlijk negatief. De meesten werden positiever rond oktober, toen we een goede periode hadden.
pi_155070684
quote:

[..]

Vertel eens, heb je daar een bron voor?

9 op de 10 denkt namelijk dat ze na Ziyech overschakelden op Toornstra.
pi_155070702
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Is ook.
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 10:36:26 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155070706
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mooie UI Stijn :)
4045
onlogisch
pi_155070722
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mooie UI Stijn :)
Ik ga nooit meer weddenschappen met jou aan.
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 10:38:12 #153
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155070737
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ga nooit meer weddenschappen met jou aan.
:')
4045
onlogisch
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:41:37 #154
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155070800
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-naar-feyenoord.html

Beide waren rond maar Ziyech koos, na een gesprek met Rutten en Schreuder, toch voor Twente omdat Rutten hem geen basisplaats kon beloven.
pi_155070907
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:41 schreef PIETR het volgende:

Beide waren rond maar Ziyech koos, na een gesprek met Rutten en Schreuder, toch voor Twente omdat Rutten hem geen basisplaats kon beloven.
Ik zie alleen een duidelijke bron voor het verhaal van Ziyech.
pi_155070933
Ik heb geen zin om het na te zoeken, maar ze hebben volgens mij wel aangegeven dat de komst van de ene los stond van de andere. Al valt het natuurlijk te betwijfelen in hoeverre dat waar was :P
pi_155070940
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:41 schreef PIETR het volgende:

Ik dacht ook dat Toornstra kwam als 2de keuze, maar bedacht me later dat Toornstra al binnen was toen de geruchten rondom Ziyech nog speelden volgens mij.

Want de competitie was al ruimschoots begonnen en Ziyech kwam met Heerenveen op bezoek, waar hij werd toegejuichd door de supporters (wat beschamend was dat trouwens :') ).

Het zegt genoeg over Rutten en ook over Ziyech dat het niet rondkwam overigens, maar bovenal, als Twente zich aan de regels had gehouden dan had Ziyech gewoon bij ons gespeeld.
pi_155070998
Achteraf wel jammer, hadden we tenminste iemand met scorend vermogen gehad vorig jaar. Maar zegt genoeg over fredsj ja.
pi_155071007
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat Toornstra kwam als 2de keuze, maar bedacht me later dat Toornstra al binnen was toen de geruchten rondom Ziyech nog speelden volgens mij.

Want de competitie was al ruimschoots begonnen en Ziyech kwam met Heerenveen op bezoek, waar hij werd toegejuichd door de supporters (wat beschamend was dat trouwens :') ).

Het zegt genoeg over Rutten en ook over Ziyech dat het niet rondkwam overigens, maar bovenal, als Twente zich aan de regels had gehouden dan had Ziyech gewoon bij ons gespeeld.
Beetje wel ja, al had het hem theoretisch wel over de streep kunnen trekken :P

Maar ja, we hebben dat later ook wel weer recht gezet met de fluitconcerten die hij in zijn Twenteshirt ontving :')
  maandag 10 augustus 2015 @ 10:54:27 #160
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155071047
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja snap ik maar haal dan gewoon een goeie backup.
Of probeer toch Verdonk ondanks zijn lengte.
Nu haal je een dure speler die te goed en te duur is voor de bank waardoor je weer moet gaan schuiven in wat goed staat.
Verdonk op LB zie ik ook wel zitten.
pi_155071090
quote:

[..]

Dit is juist
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:07:09 #162
139407 jorienvdherik
pi_155071288
Toornstra was (weer) matig zaterdag.
  maandag 10 augustus 2015 @ 11:28:04 #163
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_155071702
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:54 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ja, laat ze dat eens proberen.

8 ton voor Botteghin trouwens, doe normaal :')
pi_155071925
Man man, elke trainer weet toch gewoon dat je iedereen een basisplaats moet beloven en dan alsnog iemand kan banken met een simpel excuusje?

Dat vond ik altijd al een rare reden dat Ziyech niet gekomen is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_155072048
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Man man, elke trainer weet toch gewoon dat je iedereen een basisplaats moet beloven en dan alsnog iemand kan banken met een simpel excuusje?

Dat vond ik altijd al een rare reden dat Ziyech niet gekomen is.
zegt ook meer over het vertrouwen van meneer Ziyech als over de trainer
logisch dat je de concurrentie aanmoet met andere spelers...
das zelfs bij fc bal op dak 1
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_155072242
Dat ze eens een vervanger halen voor Nelom.
  maandag 10 augustus 2015 @ 12:00:15 #167
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155072466
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:51 schreef bamibij het volgende:
Dat ze eens een vervanger halen voor Nelom.
Gebeurt niet ;(
pi_155073040
Net de samenvatting gekeken in goede kwaliteit :) Helaas nog steeds niet kunnen zien of onze pingel (Bilal) terecht was :( . Ik ben wel overtuigd dat het geen rood was.

Maar wat klinkt dat juichen na de 2-1 van Vilhena heerlijk zeg! Het is hem gegund ^O^
  maandag 10 augustus 2015 @ 12:31:49 #169
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_155073105
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:28 schreef K.offie het volgende:
Net de samenvatting gekeken in goede kwaliteit :) Helaas nog steeds niet kunnen zien of onze pingel (Bilal) terecht was :( . Ik ben wel overtuigd dat het geen rood was.

Maar wat klinkt dat juichen na de 2-1 van Vilhena heerlijk zeg! Het is hem gegund ^O^
Het gejuich icm het rondvliegende bier :D
FR1908
  maandag 10 augustus 2015 @ 12:32:30 #170
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155073125
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:28 schreef K.offie het volgende:

Heerlijk moment was dat ja :D zelfs thuis op de bank, kippenvel all over
  maandag 10 augustus 2015 @ 12:36:43 #171
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_155073198
Nog even over Kars:

Op tv dacht ik, geel en niet zeiken. Deze foto's kreeg ik gisteren per app. Dan neig ik naar rood....hoe vervelend ook.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_155073263
quote:
19s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:36 schreef Toekito het volgende:
Nog even over Kars:
[ [url=
[ afbeelding ]

Op tv dacht ik, geel en niet zeiken. Deze foto's kreeg ik gisteren per app. Dan neig ik naar rood....hoe vervelend ook.
Hij trekt zijn been wel heel duidelijk terug, dat vind ik wel een belangrijk detail. Maar voorop staat dat het gewoon een enorm domme actie is.
pi_155073275
quote:
Nog even over Kars:
[ [url=
[ afbeelding ]

Foto ziet er inderdaad naar uit. Bedankt voor het posten! Toch blijf ik bij geel: Van Hooijdonk heeft gelijk: zijn noppen zijn gericht richting het gras en belangrijker hij trekt zijn been in, wat heel goed te zien is aan de hoek van zijn knie in de tweede foto.

Toevoeging: stel dat zijn voet 5 cm hoger had gezeten, was het wel donkerrood geweest. Echter kan je nu zien dat hij schade echt probeert te voorkomen. Nog steeds te laat en te enthousiast (aka dom), maar ik blijf bij geel
  maandag 10 augustus 2015 @ 12:44:07 #174
268260 Dr.Mikey
pi_155073366
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:54 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ja Verdonk Woudenberg, Van der Heijden Kongolo ,
Genoeg opties het is echt zonde om nu een dure Botteghin te kopen waardoor je alles weer moet omgooien die moet eerst natuurlijk weer wennen aan de andere verdedigers is te duur voor op de bank,. En we zijn net van de schulden af ga dan niet onnodig extra zitten kopen.
R.I.P DTS.
pi_155073506
Even over onze held Willem van Hanegem:

quote:
Van Hanegem: 'Transferbeleid Feyenoord amateuristisch'

Willem van Hanegem zet zijn vraagtekens bij het transferbeleid van Feyenoord, dat juist zuinig moet zijn op 'jongens als Tonny Vilhena'.

De Rotterdamse club onderneemt na het vastleggen van Eljero Elia en Michiel Kramer afgelopen week nog pogingen om Eric Botteghin van FC Groningen los te weken. 'Ik begrijp niet dat Feyenoord op het laatste moment nog drie spelers haalt die in de basis moeten gaan spelen. Je weet toch al heel lang wat je nodig hebt?', zegt de oud-international in het AD.

'Van Kramer heb ik de technisch directeur echt horen zeggen dat hij hem absoluut niet wilde hebben. En nu is hij er toch. Ik hoop dat Feyenoord het geweldig gaat doen, maar ik vind wel dat het er amateuristisch aan toegaat bij zo'n grote club.'

Van Hanegem pleit er ook voor dat 'zuinig' te zijn op spelers als Vilhena. Die deed zaterdag tegen FC Utrecht (3-2) tot genoegen van De Kromme zaterdag van zich spreken als invaller. 'Die jongen is een heel jaar vernederd, moest vaak warmlopen en mocht er dan soms niet eens in.'

Vilhena speelde een hoofdrol tegen FC Utrecht, onder andere door de belangrijke 2-1 te maken. 'Hij liet zien dat hij heel blij was. Dat komt omdat hij een echt Feyenoorder is! Je zag hem ook naar het embleem op zijn shirt wijzen. Op dat soort jongens moeten we zuinig zijn.'

Bron: Voetbal International
In eerste instantie denk je natuurlijk, hij heeft gelijk.

Maar dat heeft hij niet, en ik zal uitleggen waarom;

Natuurlijk was het wenselijk geweest als de selectie nog eerder compleet was geweest zodat er nu al een ingespeeld elftal had gestaan (hoe haalbaar dat is, dat is een tweede, want dan zou je je selectie ergens begin juli al compleet moeten hebben), maar Martin van Geel had een beperkt budget vóórdat Clasie werd verkocht. Dus daarvoor konden al niet alle aankopen worden verricht. Dat in de eerste plaats.

In de tweede plaats lopen sommige onderhandelingen nu eenmaal stroever dan de andere, dat heb je niet volledig in eigen hand (tenzij continu de hoofdprijs betalen).

In de laatste plaats heb ik van Happel vernomen dat Van Geel inderdaad liever Kramer niet had gehaald, maar dat dit op aandringen van de VvF is gebeurd. Hoe kwalijk kun je Van Geel dit dan nemen?

Kortom, er valt nogal wat af te dingen op het commentaar van Van Hanegem.

Hoewel Willem van Hanegem een enorme held is van me, en samen met Johan Cruijff één van de voetbaliconen van Nederland, lijkt het me beter dat hij zijn commentaar voortaan voor zich houdt (dit geldt zeker voor Johan Cruijff trouwens :r ).
pi_155073524
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:39 schreef K.offie het volgende:

[..]

Foto ziet er inderdaad naar uit. Bedankt voor het posten! Toch blijf ik bij geel: Van Hooijdonk heeft gelijk: zijn noppen zijn gericht richting het gras en belangrijker hij trekt zijn been in, wat heel goed te zien is aan de hoek van zijn knie in de tweede foto.

Toevoeging: stel dat zijn voet 5 cm hoger had gezeten, was het wel donkerrood geweest. Echter kan je nu zien dat hij schade echt probeert te voorkomen. Nog steeds te laat en te enthousiast (aka dom), maar ik blijf bij geel
Feit is gewoon dat je als speler moet weten dat een scheidsrechter als Blom vaak heel snel de rode kaart trekt. Als je dan vervolgens onbehouwen tackles gaat inzetten is het gewoon je eigen domme schuld.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_155073612
Het was typisch zo'n overtreding die je vaak op de amateurvelden ziet als iemand de bal te ver voor zichzelf uit speelt. Domme kaart, maar daar leert hij weer van en hij zal dit niet zo snel nog eens doen.

Ik ben wel echt blij dat we zo'n pot winnen, laatste jaren verloren we steevast wedstrijden als dit. Ik hoop nog op een linksback en ik ben eigenlijk best wel heel tevreden over deze transferperiode.
pi_155073613
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Natuurlijk was het wenselijk geweest als de selectie nog eerder compleet was geweest zodat er nu al een ingespeeld elftal had gestaan (hoe haalbaar dat is, dat is een tweede, want dan zou je je selectie ergens begin juli al compleet moeten hebben), maar Martin van Geel had een beperkt budget vóórdat Clasie werd verkocht. Dus daarvoor konden al niet alle aankopen worden verricht. Dat in de eerste plaats.

In de tweede plaats lopen sommige onderhandelingen nu eenmaal stroever dan de andere, dat heb je niet volledig in eigen hand (tenzij continu de hoofdprijs betalen).

In de laatste plaats heb ik van Happel vernomen dat Van Geel inderdaad liever Kramer niet had gehaald, maar dat dit op aandringen van de VvF is gebeurd. Hoe kwalijk kun je Van Geel dit dan nemen?

Hoewel Willem van Hanegem een enorme held is van me, en samen met Johan Cruijff één van de voetbaliconen van Nederland, lijkt het me beter dat hij zijn commentaar voortaan voor zich houdt (dit geldt zeker voor Johan Cruijff trouwens :r ).
Willem loopt altijd te zeiken in zn column, echt altijd. Zelfs als Feyenoord een wereldpartij gespeeld heeft. Let maar op mocht je ooit nog kampioen worden, zal hij ook daarover zeiken.
  maandag 10 augustus 2015 @ 12:54:32 #179
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155073631
quote:
Nog even over Kars:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Lijkt me na de foto's duidelijk dat hij zijn been intrekt.
pi_155073745
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:54 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Lijkt me na de foto's duidelijk dat hij zijn been intrekt.
Is gewoon een debiele beslissing van Blom. Iedereen wist vooraf dat hij de wedstrijd weer zou verneuken, en zo geschiedde. Het trieste is nog dat na de overtreding hij eerst naar de geblesseerde speler toe sprint, kijkt hoe hij er aan toe is en dan pas de rode kaart trek. Slaat gewoon nergens op. Alsof dat invloed moet hebben op je beslissing.

Die twee pingels al helemaal niet, die eerste was een lachertje en die bij die tweede... hoe vaak komt het voor dat er wat geduwd en getrokken wordt in het strafschop gebied bij vrije trappen. Was gewoon overduidelijk een goedmakertje omdat hij er bij de eerste strafschop al weer naast zat. Zou me verbazen als dit meer dan 1 wedstrijd schorsing wordt.

Gewoon kwijtschelden, was geel. Klaar.
pi_155073768
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 12:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je kan redelijk mijn gedachten lezen :P

Alleen zie ik wel graag dat van Hanegem lekker doorgaat met zeiken. Zo is hij en dat houdt de boel een beetje wakker. Het veroorzaakt soms wat opschudding, en daarmee zet je mensen aan het denken. Willem, zeik lekker door ook al zijn we het lang niet altijd met elkaar eens c_/
pi_155073810
Willem _O_
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:02:53 #183
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_155073863
Ik vind het transferbeleid ook amateuristisch en ondoordacht.
Elite
Tegen TTIP
pi_155074013
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:02 schreef Happel het volgende:
We hebben nu eens een brede selectie, op de linksback positie na en zelfs daar hebben we met Kongolo, Vd Heijden en Nelom 3 opties. Waarvan de speler die er staat misschien wel de minste is, maar goed. :+

Enige die van mij niet had hoeven komen is Kramer.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:12:03 #185
53267 TC03
pi_155074181
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:02 schreef Happel het volgende:
Hoezo?
pi_155074189
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

We hebben nu eens een brede selectie, op de linksback positie na en zelfs daar hebben we met Kongolo, Vd Heijden en Nelom 3 opties. Waarvan de speler die er staat misschien wel de minste is, maar goed. :+

Nelom is geen optie.
BFF met GGMM
pi_155074259
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nelom is geen optie.
Blijkbaar wel, al jaren.
pi_155074330
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, al jaren.
Dat was (hoop ik dan maar) bij gebrek aan beter. Dit kan echt niet meer. Volgens mij waren zijn eerste 10 passes allemaal slecht... ;(
BFF met GGMM
pi_155074349
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:15 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat was (hoop ik dan maar) bij gebrek aan beter. Dit kan echt niet meer. Volgens mij waren zijn eerste 10 passes allemaal slecht... ;(
Niks gezien op de samenvatting na.

Hoop dat ik de volgende wedstrijden wel ergens kan checken.
pi_155074370
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niks gezien op de samenvatting na.

Hoop dat ik de volgende wedstrijden wel ergens kan checken.
Ben je niet in NL?
BFF met GGMM
pi_155074397
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ben je niet in NL?
Was 5 weekjes werken in Spanje en ga overmorgen vakantie vieren in wat steden, te beginnen in Berlijn. :+ Dus ben nu 2 dagen thuis.
pi_155074490
quote:

[..]

Plus we hebben meer scorend vermogen dan vorig jaar.
pi_155074533
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

Was 5 weekjes werken in Spanje en ga overmorgen vakantie vieren in wat steden, te beginnen in Berlijn. :+ Dus ben nu 2 dagen thuis.
Beelden van de hele wedstrijd is wel ergens in het begin van dit topic of ergens in het vorige topic gepost :P
pi_155074601

goede foto dit
pi_155074673
quote:

[..]

ik ben benieuwd wat voor perspectieven Achahbar heeft na het aantrekken van Kramer, op zich is hij wel een heel ander type speler, dus wellicht wil Gio hem in bepaalde wedstrijden inzetten, of ziet ie Achahbar liever op een andere positie. Of we verkopen Kazim nog deze maand, in al dat soort situaties kan ik de aankoop wel begrijpen en steunen.

Het feit dat het amateuristisch is dat je eerst openlijk aangeeft dat Kramer tekort komt en geen optie is terwijl je hem later aantrekt, day moge overigens wel duidelijk zijn :)
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:26:49 #196
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155074717
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:23 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]

goede foto dit
Paar seconden later :D

Zou Bilal er nog last van hebben?
pi_155074879
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:26 schreef Divje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En Baas Beek lacht hem uit :D :D
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:36:24 #198
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155075032

Die Utrecht speler staat naast Kuyt. Blijft ook een vreemde regel.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:37:35 #199
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155075081
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:36 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]

Zag daar nog een hele rant over op facebook. De scheids en assistenten zien het maar treden er nooit tegenop door de strafschop over te laten nemen. :{
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:37:43 #200
262211 hhh38
pi_155075083
quote:
[ afbeelding ]

Kuyt nam ook een belachelijk lange aanloop.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:38:08 #201
436595 Sked
Zonnestraal
pi_155075105
quote:
[ afbeelding ]

Hier wordt alleen voor gefloten mocht de penaltynemer missen
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:38:38 #202
139407 jorienvdherik
pi_155075130
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:26 schreef Divje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
haha auw
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:38:49 #203
139407 jorienvdherik
pi_155075136
Urby de nieuwe linksback?
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:39:43 #204
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155075172
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Urby de nieuwe linksback?
Perez moet z'n muil houden.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:53:57 #205
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155075709
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Kuyt nam ook een belachelijk lange aanloop.
Wat heeft dat ermee te maken?

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:38 schreef Sked het volgende:

[..]

Hier wordt alleen voor gefloten mocht de penaltynemer missen
Zou hij dat echt doen? Denk t niet. Al is het moeilijk te zeggen. Je ziet het tegenwoordig nooit meer dat een scheids daarvoor fluit terwijl het bijna altijd gebeurd.
  maandag 10 augustus 2015 @ 13:55:55 #206
436595 Sked
Zonnestraal
pi_155075800
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:53 schreef satecl het volgende:
[..]

Zou hij dat echt doen? Denk t niet. Al is het moeilijk te zeggen. Je ziet het tegenwoordig nooit meer dat een scheids daarvoor fluit terwijl het bijna altijd gebeurd.
Er wordt tegenwoordig ook bijna nooit een penalty gemist en dan maken scheidsrechters vaak nog onderscheid ook of de bal terug het spel inkomt (en de inlopende speler dus wel voordeel heeft) of dat de bal gewoon naast of over gaat
pi_155075860
quote:

[..]

[..]

als de verdediger de eventuele rebound wegwerkt zou ie er sowieso wel voor moeten fluiten en m over laten nemen ja, en ik denk dat de kans redelijk aanwezig is dat ie dat ook zou doen (op zich wellicht nog wel met geel voor de verdediger ook). Als Kuyt overschiet of de keeper verwerkt de bal dan is er an zich natuurlijk niet veel aan de hand..
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:07:29 #208
262211 hhh38
pi_155076266
quote:

[..]

Dan is de verleiding groter om te vroeg te beginnen met inlopen, maar in deze discussie maakt het inderdaad niet veel uit.
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:11:29 #209
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155076444
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:55 schreef Sked het volgende:

[..]

Er wordt tegenwoordig ook bijna nooit een penalty gemist en dan maken scheidsrechters vaak nog onderscheid ook of de bal terug het spel inkomt (en de inlopende speler dus wel voordeel heeft) of dat de bal gewoon naast of over gaat
Feyenoord mistte vorig seizoen 4/5 penalty's op rij :')
pi_155076855
Jammer dat we te skeer zijn om die Haller te kopen, prima spits lijkt me dat.
blablablabla
pi_155076975
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:21 schreef Elan het volgende:
Jammer dat we te skeer zijn om die Haller te kopen, prima spits lijkt me dat.
Vond er niet veel aan tegen ons. Een intikker en een pingel, verder heeft hij geen moer uitgevoerd. Dan nog liever die baard die naast hem liep.
BFF met GGMM
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:26:39 #212
436595 Sked
Zonnestraal
pi_155077067
Haller is overrated
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:26:54 #213
262211 hhh38
pi_155077079
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vond er niet veel aan tegen ons. Een intikker en een pingel, verder heeft hij geen moer uitgevoerd. Dan nog liever die baard die naast hem liep.
Hij speelde dan ook tegen Van Beek en Kongolo :P

Als ie bij ons zou zitten heeft ie zwakkere verdedigers tegenover zich.
pi_155077110
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Barazite
Weet niet wel een talentje op zich, ook in alle Franse jeugdeltfallen gespeeld. Maar natuurlijk nooit geen 9 miljoen waard.

Daarbij hebben we Kramergod al ;( .
blablablabla
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:27:43 #215
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_155077115
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoezo?
Korte termijn denken. Spelers halen zonder restwaarde.
Elite
Tegen TTIP
pi_155077159
Trouwens die linksback van Utrecht had zowaar meer kilometers gemaakt dan Dirk. En gaf nog een paar goede voorzetten ook. Kunnen we die niet gewoon overnemen... ;(
BFF met GGMM
pi_155077175
Haller is de eredivsiespits met de meeste potentie, is pas net 21 die komt er zeker wel
pi_155077214
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:29 schreef Henrys het volgende:
Haller is de eredivsiespits met de meeste potentie, is pas net 21 die komt er zeker wel
Geloof dat ook wel die speelt over een paar seizoenen gewoon in de PL.
blablablabla
pi_155077218
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Barazite
Weet niet wel een talentje op zich, ook in alle Franse jeugdeltfallen gespeeld. Maar natuurlijk nooit geen 9 miljoen waard.

Hij is zeker wel 9 miljoen waard voor internationale clubs maar geen Eredivisieclub behalve wellicht Ajax of PSV kan dat neerleggen voor een speler. Als je ziet hoeveel een beetje spits tegenwoordig kost
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:31:11 #220
436595 Sked
Zonnestraal
pi_155077247
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:29 schreef Henrys het volgende:
Heeft geen voetballend vermogen
pi_155077268
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:31 schreef Sked het volgende:

[..]

Heeft geen voetballend vermogen
Zijn genoeg topspitsen die dat niet hebben
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:32:08 #222
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155077279
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Barazite

nvm :')
fucking heeeeelll. ik heb meer koffie nodig _O-
pi_155077296
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:30 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hij is zeker wel 9 miljoen waard voor internationale clubs maar geen Eredivisieclub behalve wellicht Ajax of PSV kan dat neerleggen voor een speler. Als je ziet hoeveel een beetje spits tegenwoordig kost
Vorig seizoen in 22 wedstrijden 11 x gescoord, lijkt me nogal veel 8 ton per doelpunt bij fucking Utrecht.
blablablabla
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:33:18 #224
436595 Sked
Zonnestraal
pi_155077312
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:31 schreef Henrys het volgende:

[..]

Zijn genoeg topspitsen die dat niet hebben
Klopt, maar het wordt wel steeds belangrijker dat een spits kan voetballen. Kijk maar naar wat er rondloopt in de Eredivisie en in de grote competities
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:35:35 #225
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155077376
quote:

[..]

Haha man man wat een onzin kan jij toch posten _O-
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:37:06 #226
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155077421
quote:

[..]

Dan was Te Vrede op basis van vorig seizoen ook wel wat meer waard dan die 5ton _O- godver

Te Vrede heeft Kazim gebeld en ze zijn weer vriendjes. _O_
pi_155077992
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Vorig seizoen in 22 wedstrijden 11 x gescoord, lijkt me nogal veel 8 ton per doelpunt bij fucking Utrecht.
Hoe kom je bij die 22 wedstrijden?

Haller kwam pas na de winterstop bij Utrecht en heeft maar 13 wedstrijden gespeeld.

Daarin 11 keer gescoord en ik meen 7 assists gegeven. Dat zijn goede cijfers.
pi_155078124
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hoe kom je bij die 22 wedstrijden?

Haller kwam pas na de winterstop bij Utrecht en heeft maar 13 wedstrijden gespeeld.

Daarin 11 keer gescoord en ik meen 7 assists gegeven. Dat zijn goede cijfers.
https://nl.wikipedia.org/wiki/S%C3%A9bastien_Haller
17.
en dat is ex bekerduels en een paar oefenwedstrijden.
blablablabla
pi_155078145
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Korte termijn denken. Spelers halen zonder restwaarde.
De spelers die zijn gehaald hebben wel (enige) restwaarde, maar bovenal is de bedoeling dat hun aanwezigheid de waarde van onze talenten verhoogd doordat zij hun weerstand verhogen en zich net iets beter ontwikkelen dankzij de toegenomen concurrentie.

Moet het natuurlijk wel goed uitpakken, dat is een gok want concurrentie kan ook verkeerd uitpakken.

Maar verder gaat voetbal natuurlijk om meer dan alleen restwaarde.
pi_155078413
Tomaatje lult weer eens alles goed :').
pi_155078439
quote:
De KNVB gaat deze week in gesprek met burgemeesters en voetbalclubs die afgelopen weekend speelden zonder politiebegeleiding. De ervaringen van deze clubs en burgemeesters wil de KNVB gebruiken om lessen uit te trekken.

Ondanks politieacties gingen de eredivisiewedstrijden in Alkmaar, Kerkrade en Tilburg gewoon door. De drie wedstrijden verliepen zonder noemenswaardige problemen. De voetbalbond wil van de clubs en burgemeesters graag weten hoe zij terugkijken op deze wedstrijden.

Veel geïnvesteerd

De KNVB is voorstander van minder politie rondom voetbalwedstrijden. Wel benadrukt de voetbalbond dat voetbalclubs de afgelopen tijd al veel hebben geïnvesteerd in camera’s en extra stewards.

Politiebond ACP liet vandaag weten het een goede zaak te vinden als burgemeesters overleggen of er bij voetbalwedstrijden minder agenten kunnen worden ingezet.
Dus, wij hebben niet gespeeld dit weekend. ACAB enzo.

Oh wacht, het gaat om gemeenten waar gestaakt is. Dat was niet bij ons. Excuus! En toch: ACAB enzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2015 15:05:47 ]
pi_155078559
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dus, wij hebben niet gespeeld dit weekend. ACAB enzo.

Oh wacht, het gaat om gemeenten waar gestaakt is. Dat was niet bij ons. Excuus! En toch: ACAB enzo.
Die opmerking van de burgervader van Alkmaar vond ik toch wel een beetje stigmatiserend. Snap niet hoe wij aan zo'n slechte naam komen...
BFF met GGMM
pi_155078588
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:04 schreef Scrummie het volgende:
Tomaatje lult weer eens alles goed :').
Gewoon een kwestie van logica hoor.

Anders ga je er inhoudelijk op in?

Ik gebruik volgens mij redelijke en aannemelijke argumenten. Niets vergezocht aan.

Als ik iets over het hoofd zie, of de plank finaal missla dan kun je dat vast aantonen.
pi_155078614
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik gebruik volgens mij redelijke en aannemelijke argumenten. Niets vergezocht aan.

Als ik iets over het hoofd zie, of de plank finaal missla dan kun je dat vast aantonen.
Die discussie hebben we de afgelopen weken al tig keer gevoerd, ik heb echt geen zin er nog een keer inhoudelijk op in te gaan, sorry.
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:11:49 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_155078700
quote:
9s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die opmerking van de burgervader van Alkmaar vond ik toch wel een beetje stigmatiserend. Snap niet hoe wij aan zo'n slechte naam komen...
Ik vond die wel leuk eigenlijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_155078725
quote:
9s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

AMAB :D
pi_155078738
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De spelers die zijn gehaald hebben wel (enige) restwaarde, maar bovenal is de bedoeling dat hun aanwezigheid de waarde van onze talenten verhoogd doordat zij hun weerstand verhogen en zich net iets beter ontwikkelen dankzij de toegenomen concurrentie.

Moet het natuurlijk wel goed uitpakken, dat is een gok want concurrentie kan ook verkeerd uitpakken.

Maar verder gaat voetbal natuurlijk om meer dan alleen restwaarde.
Ik kan mij hier wel in vinden. Laat maar zien dat je beter bent dan de betere spelers van ploegen (normaal gesproken) net onder Feyenoord.

Zoals ik al zei, alleen van de aankoop van Kramer begrijp ik niet zoveel. Maar ik hoop dat ze Kazim nog ergens kunnen slijten. :+ Dan snap ik de aankoop wel.
pi_155078869
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

AMAB :D
Ik heb een Amerikaanse ex-collega, die ik al zeker een jaar niet heb gesproken. Ze was nu op vakantie in Rome en stuurde me een foto van het Colosseum --> Mede mogelijk gemaakt door Feyenoord Rotterdam...

Dat is echt de hele wereld overgegaan.
BFF met GGMM
pi_155078931
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb een Amerikaanse ex-collega, die ik al zeker een jaar niet heb gesproken. Ze was nu op vakantie in Rome en stuurde me een foto van het Colosseum --> Mede mogelijk gemaakt door Feyenoord Rotterdam...

Dat is echt de hele wereld overgegaan.
Ja, bizar. Zonder iets goed te praten overigens, maar dat is me een portie overdreven zeg.. en dan Ajax, krijgen een boete voor gedoe bij Rapid laatst, ¤50.000. Niemand die het er over heeft.
pi_155079009
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:09 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 15:04 schreef Scrummie het volgende:
Tomaatje lult weer eens alles goed .
quote:

Haha! Tomaatje heeft gewoon een positieve blik en je argumenten zijn inderdaad logisch ^O^
pi_155079030
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, bizar. Zonder iets goed te praten overigens, maar dat is me een portie overdreven zeg.. en dan Ajax, krijgen een boete voor gedoe bij Rapid laatst, ¤50.000. Niemand die het er over heeft.
Volslagen idioot, maar ik kon er toch wel mee lachen... :@
En op een perverse, niet uitlegbare manier ben ik er nog een beetje trots op ook. Ik heb denk ik professionele hulp nodig... ;(
BFF met GGMM
pi_155079188
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Volslagen idioot, maar ik kon er toch wel mee lachen... :@
En op een perverse, niet uitlegbare manier ben ik er nog een beetje trots op ook. Ik heb denk ik professionele hulp nodig... ;(
Ik snap je wel, ik heb dat ook wel een beetje. ;). We richten een praatgroep op.

Overigens, knettergek in Zeist:

sportzeloot twitterde op maandag 10-08-2015 om 15:17:39 Aanklager wil Karsdorp 3 duels, waarvan 1 voorwaardelijk, schorsen wegens 'ernstig gemeen spel'. reageer retweet
pi_155079224
Echt, 80% vond het niet eens een rooie kaart, maximaal geel, en in Zeist komen ze dan aan met 3 duels, 1 voorwaardelijk. Compleet gek geworden daar, en ik weet nu al weer; het word weer een seizoen waar het meer over de KNVB gaat dan over het voetbal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2015 15:26:38 ]
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:26:31 #244
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155079227
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik snap je wel, ik heb dat ook wel een beetje. ;). We richten een praatgroep op.

sportzeloot twitterde op maandag 10-08-2015 om 15:17:39 Aanklager wil Karsdorp 3 duels, waarvan 1 voorwaardelijk, schorsen wegens 'ernstig gemeen spel'. reageer retweet
Die aanklager heeft oogaids ;(
pi_155079254
Op FR12 staat dat de openbaar aanklager van de KNVB Karsdorp wil schorsen voor 3 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk, wegens ernstig gemeen spel.

Edit, ah, te laat. :P
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:27:50 #246
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155079276
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Op FR12 staat dat de openbaar aanklager van de KNVB Karsdorp wil schorsen voor 3 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk, wegens ernstig gemeen spel.
Oud nieuws!
pi_155079338
Ugh :')

Ondertussen:

quote:
Stefan Schwab heeft een schorsing van slechts twee duels gekregen voor zijn schandalige overtreding op Ajax-speler Jaïro Riedewald.

Schwab kwam vorige week in de heenwedstrijd tussen Rapid Wien en Ajax met twee benen inglijden op Riedewald. De Oostenrijker werd meteen van het veld gestuurd. Met tien man wist Rapid vervolgens nog gelijk te maken (2-2), waarna het dinsdag de return in Amsterdam met 2-3 won.

Coach Frank de Boer sprak meteen na afloop al zijn woede uit over de tackle. "Je kunt zo echt iemand verwoesten. Als het aan mij ligt, krijgt hij acht wedstrijden schorsing." Dat zijn er echter maar twee geworden, zo werd donderdag bekend. Eén daarvan heeft hij al uitgezeten (de return).
pi_155079388
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dit is gewoon lachwekkend. Gaan ze die gast van Vitesse dan voor het leven schorsen?
BFF met GGMM
pi_155079673
Havenaar trouwens definitief naar ADO Den Haag als opvolger van Kramer.

Geen verkeerde spits voor zo'n club. Misschien gaan ze er zelfs op vooruit, of is Kramer veel beter dan Havenaar?
pi_155079769
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Havenaar trouwens definitief naar ADO Den Haag als opvolger van Kramer.

Geen verkeerde spits voor zo'n club. Misschien gaan ze er zelfs op vooruit, of is Kramer veel beter dan Havenaar?
Wel opvallend dat we vorige keer bijna Havenaar binnen hadden in plaats van Kazim en dat we nu Kramer hebben en Havenaar niet goed genoeg is.
pi_155079883
Feyenoord moet echt in beroep gaan, Karsdorp had alleen oog voor de bal en voor ernstig gemeen spel is opzet nodig
pi_155080021
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:43 schreef Cara het volgende:

[..]

Wel opvallend dat we vorige keer bijna Havenaar binnen hadden in plaats van Kazim en dat we nu Kramer hebben en Havenaar niet goed genoeg is.
Havenaar is een vriendje van Fredsj. Daarom wou Feyenoord hem.
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:57:04 #253
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155080187
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:46 schreef Henrys het volgende:
Feyenoord moet echt in beroep gaan, Karsdorp had alleen oog voor de bal en voor ernstig gemeen spel is opzet nodig
Feyenoord niet akkoord met schikkingsvoorstel Karsdorp

Feyenoord gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel van drie wedstrijden schorsing (waarvan één voorwaardelijk) voor Rick Karsdorp. De openbare aanklager betaald voetbal van de KNVB stelde deze straf voor naar aanleiding van de rode kaart van de vleugelverdediger in het thuisduel met FC Utrecht van afgelopen zaterdag. Karsdorp werd kort na rust uit het veld gestuurd door scheidsrechter Kevin Blom.

Feyenoord laat de zaak voorkomen bij de tuchtcommissie van de KNVB die de zaak op een zitting zal behandelen.
pi_155080570
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:57 schreef satecl het volgende:

[..]

Feyenoord niet akkoord met schikkingsvoorstel Karsdorp

Feyenoord gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel van drie wedstrijden schorsing (waarvan één voorwaardelijk) voor Rick Karsdorp. De openbare aanklager betaald voetbal van de KNVB stelde deze straf voor naar aanleiding van de rode kaart van de vleugelverdediger in het thuisduel met FC Utrecht van afgelopen zaterdag. Karsdorp werd kort na rust uit het veld gestuurd door scheidsrechter Kevin Blom.

Feyenoord laat de zaak voorkomen bij de tuchtcommissie van de KNVB die de zaak op een zitting zal behandelen.
Mooi, want het is een belachelijk voorstel van de KNJB
pi_155080666
Wat is dat voor achterlijke strafeis? Ik keil echt een keer de ruiten eruit daar in Zeist.
pi_155081042
Wat een mongolen daar ook in Zeist mijn god.
  maandag 10 augustus 2015 @ 16:22:35 #257
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_155081047
Is er een gif van de overtreding?

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is dat voor achterlijke strafeis? Ik keil echt een keer de ruiten eruit daar in Zeist.
Ze zitten niet in Zeist. Meer richting Austerlitz.
Elite
Tegen TTIP
pi_155081098
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Oh.
pi_155081100
quote:

[..]

Zie je wel dat het stiekem joden zijn.
pi_155081115
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:43 schreef Cara het volgende:

[..]

Kramer heeft zich ontwikkeld, Havenaar niet. Niks vreemds aan toch?
pi_155081531
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:08 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Als na het beroep de KNVB de schorsing handhaaft, mist Karsdorp Vitesse en PSV.

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:24 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Kramer heeft zich ontwikkeld, Havenaar niet. Niks vreemds aan toch?
Het zal allemaal wel. Beiden zijn duidelijk niet goed genoeg voor Feyenoord 1.
pi_155081558
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:36 schreef Cara het volgende:

[..]

[..]

Ben benieuwd. We gaan het zien. De aanvoer is er in ieder geval voor Kramer.
pi_155081671
quote:

Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_155081751
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:40 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als die gozer niet zo opspringt maar valt zoals hij normaal zou vallen, ziet het er al heel anders uit.
  maandag 10 augustus 2015 @ 16:43:58 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_155081814
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:08 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

2 wedstrijden is toch vrij normaal na rood
pi_155082115
Je kan het ook anders bekijken.. Karsdorp wordt gestraft voor zijn eigen gebrek aan kwaliteiten..wat een non-voetballer is dat..hij voetbalt zoals hij eruit ziet. Zijn overtreding was er net zo een als van Te Vrede tegen Roma..bal niet fatsoenlijk aan kunnen nemen en dan als een dwaas proberen te herstellen.
pi_155082172
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Uit deze hoek zie je ook niet goed of die gozer op z'n enkels wordt geraakt of niet... Maakt nogal een verschil
pi_155082179
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Je kan het ook anders bekijken.. Karsdorp wordt gestraft voor zijn eigen gebrek aan kwaliteiten..wat een non-voetballer is dat..hij voetbalt zoals hij eruit ziet. Zijn overtreding was er net zo een als van Te Vrede tegen Roma..bal niet fatsoenlijk aan kunnen nemen en dan als een dwaas proberen te herstellen.
:D
pi_155082254
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een gelul man. Hoe meer posts ik van jou lees hoe meer ik de indruk krijg dat jij het voetbalverstand van een doperwt hebt.
pi_155082268
Overigens ben ik degene hier met het meeste voetbal verstand, dat daar geen misverstand over bestaat.
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 16:57:41 #271
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155082316
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat een gelul man. Hoe meer posts ik van jou lees hoe meer ik de indruk krijg dat jij het voetbalverstand van een doperwt hebt.
Eens, Karsdorp een non-voetballer vinden :') Hij gaf in de eerste helft een geweldige lange bal op Bilal.
pi_155082317
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:56 schreef Scrummie het volgende:
Overigens ben ik degene hier met het meeste voetbal verstand, dat daar geen misverstand over bestaat.
_O_ in zelfspot ben je de beste _O-
pi_155082439
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Eens, Karsdorp een non-voetballer vinden :') Hij gaf in de eerste helft een geweldige lange bal op Bilal.
Gozertje kan ook wel voetballen, en die pass ja, die was echt heel erg goed. Perfect op maat. Ik zei het op een ander Feyenoord forum al; als Karsdorp elke dag gaat oefenen op voorzetten, heeft ie de potentie om hetzelfde aantal assists te halen als Willems bij PSV. Verdedigend is er nog wel wat op aan te merken, maar het is een back ... Welke back kan er nou nog verdedigen.
pi_155082446
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Als Karsdorp overigens wel kwaad in de zin had gehad, zijn been gestrekt had gehouden en noppen vooruit op de enkel, dan had die kerel ook echt de rest van het seizoen niet meer gevoetbald.

Zoals hij nu handel zou het gewoon geel moeten zijn, ik vraag me echt af hoe ze daar in Zeist 3 wedstrijden schorsing van maken :')
pi_155082455
Godzijdank, we kunnen weer rustig slapen:

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-weer-vrienden.dhtml

quote:
Mitchell te Vrede en Colin Kazim-Richards hebben de strijdbijl begraven. De Feyenoord-aanvaller reageerde zaterdagavond op uitlatingen van Te Vrede die als nieuwe spits van Heerenveen teleurgesteld terugblikte op zijn tijd bij Feyenoord. Kazim kondigde boos een gesprek aan met zijn voormalige collega waarop Te Vrede zondag de telefoon pakte en het geschil uitsprak.

,,Ik ben juist heel goed met Colin", aldus Te Vrede vandaag. ,,Ik zat altijd naast hem in de kleedkamer en het was nooit de bedoeling iets vervelends over hem te zeggen. We zijn nog steeds goed met elkaar. Ik ben blij dat het nu de wereld uit is."
BFF met GGMM
pi_155082472
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:01 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als Karsdorp overigens wel kwaad in de zin had gehad, zijn been gestrekt had gehouden en noppen vooruit op de enkel, dan had die kerel ook echt de rest van het seizoen niet meer gevoetbald.
Dat dus, die intentie is er aantoonbaar niet. Als ie wel die intentie had, had ie z'n poot wel ietsje omhoog getild, met als resultaat dat wat jij schetst.
pi_155082502
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Het blijft meer een middenvelder hé.

Jammer dat er daar geen plek voor hem is.

Wat betreft geweldige lange ballen zal ik ook nooit meer de voorzet van Sven van Beek vanaf ongeveer de middencirkel op Anass Achahbar vergeten waar hij de 1-0 tegen PSV uit scoorde.
pi_155082572
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat dus, die intentie is er aantoonbaar niet. Als ie wel die intentie had, had ie z'n poot wel ietsje omhoog getild, met als resultaat dat wat jij schetst.
Als je goed kijkt zie je zelfs Karsdorp zijn voet omhoog springen, omdat ie alle kracht van zijn been af haalt en zijn poot omhoog geschopt wordt door het springende slachtoffer :')
pi_155082578
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik overdrijf soms maar als je eerlijk bent.. Als je gasten als Karsdorp ziet spelen vraag je je toch soms af of ze in de Feyenoord Acadamy ook aan techniektraining doen. Ik krijg bij spelers uit onze opleiding te vaak de indruk dat ze de bal behandelen als een hete bitterbal en niet als hun beste vriend. Karsdorp werd gekozen als beste speler uit de landelijke jeugdcompetitie. Bij de grote mannen vind ik hem maar middelmaat..ik zie het talent niet
  maandag 10 augustus 2015 @ 17:05:02 #280
262211 hhh38
pi_155082607
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:36 schreef Cara het volgende:

[..]

[..]

1 wedstrijd voorwaardelijk toch? Dan zou hij alleen Cambuur en Vitesse missen.

Ik weet niet of dat beroep succesvol gaat zijn, ergens zie ik wel hoe je er rood voor kan geven. Uiteindelijk raakt ie met z'n noppen gewoon vol die enkel. Of het nou bewust is of niet, dat is gevaarlijk.
  maandag 10 augustus 2015 @ 17:08:06 #281
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155082747
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het blijft meer een middenvelder hé.

Jammer dat er daar geen plek voor hem is.

Wat betreft geweldige lange ballen zal ik ook nooit meer de voorzet van Sven van Beek vanaf ongeveer de middencirkel op Anass Achahbar vergeten waar hij de 1-0 tegen PSV uit scoorde.
Dat was dus ook Karsdorp ;)

http://www.dailymotion.com/video/x2k9zs1
Rond 3:27

Zulke passes waren Clasie's specialiteit. Maar Karsdorp kan er ook wat van.
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 17:12:15 #282
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_155082927
Die laat ook echt geen enkele gelegenheid onbenut om zijn rancune te spuien hè.

Mario Been hekelt 'hap-snap-beleid' Feyenoord
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_155083016
Debiel dit zeg Karsdorp had eigenlijk gewoon vrijgesproken moeten worden op basis van de beelden.
blablablabla
pi_155083512
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef Divje het volgende:

[..]

Die pass van Karsdorp tegen PSV was niks bijzonders..gewoon blind in de 16 gepompt. Eerder een teken van voetballend onvermogen dan van kwaliteit. Dat hij perfect viel voor Achahbar was mazzel
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 17:24:31 #285
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155083526
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die pass van Karsdorp tegen PSV was niks bijzonders..gewoon blind in de 16 gepompt. Eerder een teken van voetballend onvermogen dan van kwaliteit. Dat hij perfect viel voor Achahbar was mazzel
:')
  maandag 10 augustus 2015 @ 17:26:13 #286
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155083603
quote:

[..]

Nu ben je gewoon dom aan het trollen.
pi_155083738
quote:

[..]

maandag 10 augustus 2015 @ 17:33:17 #288
53267 TC03
pi_155083890
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef Divje het volgende:

[..]

Goeie genade die kans voor Immers na 13 sec. :o
  maandag 10 augustus 2015 @ 17:33:51 #289
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_155083915
Eindelijk samenvatting gezien, ben op vakantie, maar wat een vechtlust. _O_ vorig seizoen waren we keihard afgedroogd. _O_ nu al zin in de pot tegen Vittesse.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 10 augustus 2015 @ 17:38:47 #290
53267 TC03
pi_155084092
wrom speelt Achahbar niet vaker ;(
pi_155084528
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:38 schreef TC03 het volgende:
Te klein en heeft niet de snelheid om dat te compenseren. Wel een geweldige techniek
pi_155085367
quote:
Niemand durft het met hem aan als vaste spits omdat de lange bal dan niet altijd gespeeld kan worden.
pi_155086268
quote:
Zelfde reden als Sleegers.. Goede voetballers, maar weinig ervaring en geen body. Gio durft het gewoon niet aan.
pi_155086508
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Niemand durft het met hem aan als vaste spits omdat de lange bal dan niet altijd gespeeld kan worden.
Tsja, misschien wel als het systeem er wat beter in is geslepen. Nu is er nog altijd terug te vallen op de lange bal, mocht het systeem nog niets opleveren, maar die backup hoeft natuurlijk niet noodzakelijk te blijven.
En met Elia - Achahbar - Kuyt zou je als de flanken goed lopen wanneer Achahbar uitzakt natuurlijk alsnog een lange bal kunnen spelen, want in principe trekt Achahbar gewoon een gat voor hen. Maar voorlopig lijkt er in het veldspel nog weinig gedachte te zitten, dus lijkt me dat voorlopig nog niet haalbaar..
  maandag 10 augustus 2015 @ 18:45:32 #295
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155086687

quote:
Mario Been hekelt 'hap-snap-beleid' Feyenoord

2000 light years from home
pi_155086851
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:33 schreef MPC60 het volgende:
Eindelijk samenvatting gezien, ben op vakantie, maar wat een vechtlust. _O_ vorig seizoen waren we keihard afgedroogd. _O_ nu al zin in de pot tegen Vittesse.

Volle samenvatting :P
pi_155086869
quote:
:D :D
pi_155087086
MariovanderEnde twitterde op maandag 10-08-2015 om 16:22:01 Vreemd. De overtreding van #karsdorp en deze overtreding worden dus eigenlijk evenzwaar beoordeeld. #tweewedstrijden https://t.co/8exm6hFq4w reageer retweet
pi_155087089
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:36 schreef ha_n het volgende:

[..]

Zelfde reden als Sleegers.. Goede voetballers, maar weinig ervaring en geen body. Gio durft het gewoon niet aan.
Als een speler op de training keer op keer laat zien dat hij tot de betere spelers behoort zal hij vroeg of laat echt wel een kans krijgen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  maandag 10 augustus 2015 @ 19:28:37 #300
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155088347
Boëtius is direct geblesseerd geraakt bij Basel :')
pi_155088426
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')