abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155044920

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!
Hier vind je de OP.

Vaarwel Klaas! Het ga je goed, man!

Poll: Elia gaat het dit seizoen maken bij Feyenoord
Ja, natuurlijk.
Nee faalt wederom
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:39:23 #2
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155044966
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als hij niet wil bijtekenen wel ja, maar anders verlengen en een echte kans geven op plek Toornstra/Immers. Als hij zijn belofte waar maakt, waar ik alle vertrouwen in heb, levert ie je minimaal 10 miljoen op over 2 jaar. Geen enkele andere speler kan dat nog doen zo'n beetje in de huidige selectie. Maar gooi rustig geld weg, dat schijnt het motto te zijn bij de club.
Hij heeft 2 jaar lang de kans gehad maar ze nooit gepakt. Dus waarom moet hij nu weer een kans krijgen?
pi_155044997
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:39 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hij heeft 2 jaar lang de kans gehad maar ze nooit gepakt. Dus waarom moet hij nu weer een kans krijgen?
Hij heeft 2 wedstrijden de kans gehad op Immers z'n plek, meer niet, hij moest altijd ergens anders op draven, wat hij vaak best redelijk deed, vooral onder Koeman. Hij moet de kans krijgen omdat hij de club over 2 jaar meer dan 10 miljoen op kán leveren. Lijkt mij reden genoeg.
  Forum Admin zondag 9 augustus 2015 @ 14:41:50 #4
35723 crew  GGMM
pi_155045023
quote:

[..]

Hij heeft 2 jaar niet op z'n eigen positie gevoetbald.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:42:52 #5
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155045054
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Is het dan wel zijn eigen positie?
pi_155045059
quote:

[..]

Precies, dit dus.

Al moet ik wel zeggen dat ik Vilhena gisteren en in de voorbereiding eindelijk weer eens een bevlogen indruk vond maken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Forum Admin zondag 9 augustus 2015 @ 14:43:11 #7
35723 crew  GGMM
pi_155045063
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:42 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Is het dan wel zijn eigen positie?
Uh..

ja.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155045104
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:33 schreef Scrummie het volgende: [..] Vilhena is geen mindere god, Vilhena hoort bij de beste talenten van zijn generatie.
Ik vermoed dat Vilhena vooral als groot talent is aangemerkt omdat hij eerder volwassen was. Nu dat de andere talenten dit ook zijn heeft Vilhena dat voordeel niet meer. Hij is waarschijnlijk gewoon overrated.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_155045205
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Geen goed argument om niet het vereiste niveau te halen als je zo talentvol zou zijn als wordt beweerd.

Karsdorp speelt op een andere positie, Sleegers ook, en ook Toornstra vorig seizoen, al is hij geen talent natuurlijk, maar die presteren ondanks hun positie desondanks toch naar behoren tot goed. Al geldt dat voor Toornstra alleen voor de eerste seizoenshelft vorig jaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_155045206
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:44 schreef eight het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Vilhena vooral als groot talent is aangemerkt omdat hij eerder volwassen was. Nu dat de andere talenten dit ook zijn heeft Vilhena dat voordeel niet meer. Hij is waarschijnlijk gewoon overrated.
Dat vermoed ik niet, maar dat mag duidelijk zijn. Je staat in elk geval niet op elke scoutingslijst in heel Europa, ook van de topclubs, op diverse "biggest talents of Europe" lijstjes, omdat je vroeg volwassen bent.

Ik zeg overigens niet dat ik zeker weet dat 't Vilhena lukt, maar ik snap er niets van waarom je die kans of het risico niet zou willen nemen, als het op dit moment de enige speler is die mogelijk meer dan 10 miljoen gaat opleveren. Geen enkele andere speler gaat dat lukken.
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:54:27 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155045356
Of Tony het gaat maken twijfel ik ook nog over maar hem net als Boetius voor een fooi te zien vertrekken zie ik ook niet graag gebeuren. Daarom gewoon eerst een jaartje erbij en gewoon zien wat de toekomst brengt anders loopt hij straks gratis de kuip uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:54:31 #12
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155045361
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat vermoed ik niet, maar dat mag duidelijk zijn. Je staat in elk geval niet op elke scoutingslijst in heel Europa, ook van de topclubs, op diverse "biggest talents of Europe" lijstjes, omdat je vroeg volwassen bent.

Ik zeg overigens niet dat ik zeker weet dat 't Vilhena lukt, maar ik snap er niets van waarom je die kans of het risico niet zou willen nemen, als het op dit moment de enige speler is die mogelijk meer dan 10 miljoen gaat opleveren. Geen enkele andere speler gaat dat lukken.
Vilhena 10 miljoen? Never nooit. Kongolo, van Beek en waarschijnlijk Schuurman wel.
pi_155045458
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:54 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Vilhena 10 miljoen? Never nooit. Kongolo, van Beek en waarschijnlijk Schuurman wel.
Schuurman kan, Vilhena gaat meer dan 10 miljoen opleveren als ie verlengd en z'n belofte waarmaakt, als je dat niet ziet is elke verdere discussie nogal zinloos.

Kongolo en van Beek gaan meer opleveren dan de Vrij en Indi? :'). Dream on. Al zijn ze nog zo goed, gaat niet gebeuren, dat heeft het verleden toch wel uitgewezen?
Schuurman kan, ooit, maar als Wim Jansen zelf zegt dat Schuurman nog lang niet klaar is voor Feyenoord 1, lijkt het me vrij duidelijk dat ie nog niet klaar is voor Feyenoord 1, en we nog lang niet hoeven praten over welke transfersom dan ook.
pi_155045461
Altijd grappig om te lezen, paar maanden terug mocht hij nog voor 3 miljoen weg.
pi_155045476
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:56 schreef zerokil het volgende:
Altijd grappig om te lezen, paar maanden terug mocht hij nog voor 3 miljoen weg.
Niet van mij :P
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:58:33 #16
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155045524
Ik ben al blij als we er 2,5 miljoen voor kunnen vangen.
pi_155045567
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:58 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben al blij als we er 2,5 miljoen voor kunnen vangen.
Je weet dat we dat nu gaan betalen voor een 28 jarige verdediger die nooit meer wat gaat opleveren?
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:01:25 #18
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155045636
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je weet dat we dat nu gaan betalen voor een 28 jarige verdediger die nooit meer wat gaat opleveren?
Die kunnen we beter gebruiken dan Vilhena.
pi_155045675
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die kunnen we beter gebruiken dan Vilhena.
Prima, wat jij wil. Wij zijn wel uitgepraat ;)
pi_155045709
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is ook echt overdreven. Alsof spelers na hun 30ste geen waarde meer vertegenwoordigen.

Een speler kan op 28-jarige leeftijd echt nog wel iets beter worden en de stap naar een grotere competitie maken. Zie Pellè bijvoorbeeld.

Het is niet alsof hij al 32 is en dat het over 2 of 3 jaar einde carrière is.
pi_155045770
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is ook echt overdreven. Alsof spelers na hun 30ste geen waarde meer vertegenwoordigen.

Een speler kan op 28-jarige leeftijd echt nog wel iets beter worden en de stap naar een grotere competitie maken. Zie Pellè bijvoorbeeld.

Het is niet alsof hij al 32 is en dat het over 2 of 3 jaar einde carrière is.
Jij denkt dat hij nog 2,5 gaat opbrengen als hij 30 is? En nooit verder heeft gekeken dan de eredivisie? Botteghin moet je gewoon afschrijven, prima hoor, maar je krijgt er geen euro meer voor dan je er voor hebt betaald (+ salaris). Zelfde met Elia, helemaal met al die afspraken in het contract.
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:11:11 #22
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_155045939
Bilal Achahbar Kuijt
Vilhena
el Ahmadi Vejinovic
Woudenberg Kongolo Beek Karsdorp
Hahn
Ride Or Die Lalalalalalalala
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:13:44 #23
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_155046050
quote:
17s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:11 schreef Mr.Smokey het volgende:
Bilal Achahbar Kuijt
Vilhena
el Ahmadi Vejinovic
Woudenberg Kongolo Beek Karsdorp
Hahn
Geen Kramert? :P
pi_155046094
Nelom is verreweg ons grootste probleem, die gaat ons nog punten kosten
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:20:30 #25
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155046280
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij denkt dat hij nog 2,5 gaat opbrengen als hij 30 is? En nooit verder heeft gekeken dan de eredivisie? Botteghin moet je gewoon afschrijven, prima hoor, maar je krijgt er geen euro meer voor dan je er voor hebt betaald (+ salaris). Zelfde met Elia, helemaal met al die afspraken in het contract.
Maar stel, Elia speelt de sterren van de hemel. Paar doelpuntjes, veel assists. Dan is er vast wel een club (zie die Turken die 1 miljoen tekengeld bieden) of zo'n Arabische club die hem over wil nemen.
Vang je er zo'n 3-4 miljoen voor is er niks aan het handje. ;)
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155046287
Begin trouwens nu wel echt te geloven dat Kazim echt oprecht van de club houdt en niet zo'n vieze populist is als die Guidetti, als je zag hoe hij vanaf de dugout meeleefde en dat hij zelfs Elia heeft overtuigd om te tekenen
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:21:04 #27
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155046295
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:14 schreef Henrys het volgende:
Nelom is verreweg ons grootste probleem, die gaat ons nog punten kosten
Wij weten dat al 3 jaar. Waarom is Geel zo blind ;(
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:21:39 #28
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155046316
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:
Begin trouwens nu wel echt te geloven dat Kazim echt oprecht van de club houdt en niet zo'n vieze populist is als die Guidetti, als je zag hoe hij vanaf de dugout meeleefde en dat hij zelfs Elia heeft overtuigd om te tekenen
Dat geloof ik ook wel. Maar dat rare geschiet en vingertje voor de mond naar je eigen publiek moet ie niet weer doen lijkt me. ;)

Hij had een vak hoger moeten richten.
pi_155046514
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:20 schreef Divje het volgende:

[..]

Maar stel, Elia speelt de sterren van de hemel. Paar doelpuntjes, veel assists. Dan is er vast wel een club (zie die Turken die 1 miljoen tekengeld bieden) of zo'n Arabische club die hem over wil nemen.
Vang je er zo'n 3-4 miljoen voor is er niks aan het handje. ;)
Zowel Bremen als Elia krijgen percentages van de transfer. Enige wat je er aan hebt zijn idd de goals en de assists, mits ie het goed doet :P.
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:28:23 #30
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155046537
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zowel Bremen als Elia krijgen percentages van de transfer. Enige wat je er aan hebt zijn idd de goals en de assists, mits ie het goed doet :P.
Maken we er 5-6 miljoen van :P
pi_155046544
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:21 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel. Maar dat rare geschiet en vingertje voor de mond naar je eigen publiek moet ie niet weer doen lijkt me. ;)

Hij had een vak hoger moeten richten.
Inderdaad, de boel scherp houden en de tegenstander irriteren prima, maar dat lichtgeraakte is nergens voor nodig.

Hij zegt zelf notabene dat hij niks leest en ziet en dat het hem niks uitmaakt wat anderen van hem denken. :')

Te Vrede heeft niet eens iets beledigends gezegd over Kazim Richards. Te Vrede overschat zichzelf alleen nogal.

Kazim Richards was afgelopen seizoen betrokken bij 18 doelpunten in 26 wedstrijden (12 doelpunten en 6 assists), betrokken dus bij bijna 33% van alle doelpunten.

No way dat Te Vrede dat was gelukt.
pi_155046584
https://instagram.com/p/6(...)kecolinkazimrichards

Hij zet zelfs zijn goals op instagram, fuck foxsports
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:30:08 #33
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155046598
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad, de boel scherp houden en de tegenstander irriteren prima, maar dat lichtgeraakte is nergens voor nodig.

Hij zegt zelf notabene dat hij niks leest en ziet en dat het hem niks uitmaakt wat anderen van hem denken. :')

Te Vrede heeft niet eens iets beledigends gezegd over Kazim Richards. Te Vrede overschat zichzelf alleen nogal.

Kazim Richards was afgelopen seizoen betrokken bij 18 doelpunten in 26 wedstrijden (12 doelpunten en 6 assists), betrokken dus bij bijna 33% van alle doelpunten.

No way dat Te Vrede dat was gelukt.
Heb soms het idee dat die vent gewoon op FR12 zit te lezen en dat Tonny dan alles kan vertalen _O-
pi_155046665
pi_155048358
Ik vond Bilal niet zo goed spelen, heel veel balverlies, geen actie die lukte, maar toch een aandeel in alledrie de goals (slachtoffer vrije trap en penal, en de pass op El Ahmadi). Waren aanvallend volgens mij ook zijn enige goede acties in de wedstrijd :?

En ondanks dat er nog niet zo veel gedachte zat in het spel toch een mooie pot gezien met een sterke Beek,Kong, Vejinovic en Kuyt. O+
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155049764
quote:
Niet van de club, hij wil gewoon winnen met zijn team.
pi_155051533
quote:
Geef mij toch maar Guidetti.
pi_155051622
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2015 18:19 schreef Vasion het volgende:

[..]

Geef mij toch maar Guidetti.
Ja eens! Al vind ik niet dat Kazim het speelt of wat dan ook. Hij zal echt wel om zijn teamgenoten geven.
  zondag 9 augustus 2015 @ 18:29:58 #39
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155051824
#Vilhenafro
pi_155052231
Ik ben van Kazim gaan houden. #nohomo
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_155052684
quote:
De tranen tegen Roma waren ook veelzeggend in dit kader. Hij verdient het iig niet om door wie dan ook afgezeken te worden.
pi_155053484
Wel top hoe ze gisteren geknokt hebben met 10 man. Kuyt die weer de meeste meters maakte van iedereen _O_
Nelom kan alleen echt niet meer, schandalig gespeeld gister.
  zondag 9 augustus 2015 @ 19:45:39 #43
268260 Dr.Mikey
pi_155053937
En toch niet Woudenberg opstellen..
R.I.P DTS.
pi_155054296
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
En toch niet Woudenberg opstellen..
Nee, die komt schijnbaar toch ook teveel tekort volgens Gio. Ik zou hem in dat geval gewoon verhuren, een jaartje ervaring op doen en dan verder kijken.

Ik ben er wel redelijk van overtuigd dat Nelom ook binnen 1 a 2 wedstrijden zijn basisplaats kwijt is. Dan komt Van der Heijden of Kongolo daar gewoon te spelen.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155054467
Wel een aparte toestand dat er dan vooral aanvallende versterkingen worden aangetrokken terwijl Nelom daar nog, kennelijk als enige serieuze optie, op linksback loopt. In de openingsfase had hij al drie keer onnodig balverlies geleden. Moeten we blij zijn dat Kongolo en Van Beek scherp waren, of de aanval van Utrecht toen nog niet zo happig, maar dat zijn wel het soort fratsen dat Feyenoord onderscheidt van ploegen die op Europees niveau een rol weten te spelen.

Wel zonde dat de selectie overall misschien wel beter is dan vorig jaar, maar er geen kans is op een serieuze Europese krachtmeting.
pi_155054925
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 20:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Wel een aparte toestand dat er dan vooral aanvallende versterkingen worden aangetrokken terwijl Nelom daar nog, kennelijk als enige serieuze optie, op linksback loopt. In de openingsfase had hij al drie keer onnodig balverlies geleden. Moeten we blij zijn dat Kongolo en Van Beek scherp waren, of de aanval van Utrecht toen nog niet zo happig, maar dat zijn wel het soort fratsen dat Feyenoord onderscheidt van ploegen die op Europees niveau een rol weten te spelen.

Wel zonde dat de selectie overall misschien wel beter is dan vorig jaar, maar er geen kans is op een serieuze Europese krachtmeting.
Ja, eerst maar FF kampioen worden dan, dan kijken we volgend jaar wel :D
pi_155054985
quote:
9s.gif Op zondag 9 augustus 2015 20:19 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, eerst maar FF kampioen worden dan, dan kijken we volgend jaar wel :D
Is Kuyt al weer 36 en moet Elia verkocht worden wil je er winst op behalen (of hij moet bijtekenen).
pi_155055466
Ik vond de beelden van de penalties niet bepaald duidelijk in studio sport. Nelom zou duwen, maar als hij voor het eerst in beeld is, is hij al begonnen met duwen.
Bilal, vond ik nog onduidelijker. Die zou heel licht zijn aangetikt..

Heeft iemand goede beelden gezien?
  zondag 9 augustus 2015 @ 20:40:24 #49
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155055858
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 20:33 schreef K.offie het volgende:
Ik vond de beelden van de penalties niet bepaald duidelijk in studio sport. Nelom zou duwen, maar als hij voor het eerst in beeld is, is hij al begonnen met duwen.
Bilal, vond ik nog onduidelijker. Die zou heel licht zijn aangetikt..

Heeft iemand goede beelden gezien?
Beide geen penalty en ook geen rood.
pi_155056492
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 20:40 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die van Nelom kun je echt wel geven hoor, was wel een heel opzichtige duw in de rug.

Ik heb nog geen goede beelden kunnen zien van Bilal, of dat daar contact was, maar in het stadion had ik wel het idee dat hij net gehaakt werd, maar k heb mezelf ook nog niet kunnen overtuigen op basis van beelden :@

Karsdorp verdiende gewoon geel inderdaad :)
pi_155056660
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 20:40 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die penalty voor Utrecht was echt een duidelijke duw van Nelom. Ik zat er net achter en zag het gebeuren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_155057091
Ik heb bij Nelom het idee dat hij fysiek wel de kwaliteiten heeft van een voetballer voor feyenoord maar dat hij de mentale aspecten zoals inzicht,overzicht,timing etc allemaal mist en hij heeft al zoveel ervaring ondertussen dat het geen excuus meer is.

Bij Kuyt had ik soms het idee gisteren of hij in de toekomst kon kijken, stond altijd perfect
pi_155057472
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:07 schreef Henrys het volgende:
Ik heb bij Nelom het idee dat hij fysiek wel de kwaliteiten heeft van een voetballer voor feyenoord maar dat hij de mentale aspecten zoals inzicht,overzicht,timing etc allemaal mist en hij heeft al zoveel ervaring ondertussen dat het geen excuus meer is.
Je bedoelt dat hij voldoende conditie heeft, maar verder niet zo veel kan? Ik snap niet op basis waarvan hij verder fysiek de kwaliteiten heeft...
Het is gewoon een middelmatige speler die al jaren laat zien het niveau bij Feyenoord niet aan te kunnen, soms een prima wedstrijd speelt, maar erg vaak door de mand valt.
pi_155057944
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:14 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Je bedoelt dat hij voldoende conditie heeft, maar verder niet zo veel kan? Ik snap niet op basis waarvan hij verder fysiek de kwaliteiten heeft...
Het is gewoon een middelmatige speler die al jaren laat zien het niveau bij Feyenoord niet aan te kunnen, soms een prima wedstrijd speelt, maar erg vaak door de mand valt.
Fysiek is het een goede speler: snel, motorisch mooi en stevig genoeg. Mentaal is het ook best okay, goede prof en laat de kop niet snel hangen. Maar dat laatste komt helaas ook omdat hij het spelletje echt niet snapt en volgens mij niet altijd doorheeft wat er allemaal fout gaat.

Soms heeft hij een paar goede wedstrijden aanvallend met zowaar een paar goede assists, maar dat valt wat mij betreft in het niet bij de andere 32 wedstrijden waarin hij veel punten en hartkleppen kost.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_155058011
Als Kongolo gewoon LB speelt en we Botteghin binnenhalen dan zijn onze problemen gewoon opgelost. Vraag me af wat er mis is met Woudenberg
pi_155058182
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:27 schreef Henrys het volgende:
Als Kongolo gewoon LB speelt en we Botteghin binnenhalen dan zijn onze problemen gewoon opgelost. Vraag me af wat er mis is met Woudenberg
Ik zou Kongolo liever gewoon in het centrum houden, zoals ie gisteren ook (eindelijk weer eens prima) speelde. Ik vind zijn core-qualities veel meer passen bij een goede cv ipv een back.

En dan dus of een back erbij kopen, of Van der Heijden naar linksback verschuiven, waar ie, had ik hier gelezen dacht ik, ook wel eens eerder gespeeld had.

We schijnen trouwens een 3e bod uitgebracht te hebben op Botteghin. Ben wel benieuwd om wat voor bedragen dit gaat :@
pi_155058722
Wie worden trouwens onze volgende bron van inkomen nu Clasie weg is?

Vilhena zal wel transfervrij vertrekken dan zie ik eigenlijk alleen nog Kongolo en Van Beek voor miljoenen weggaan en wellicht Karsdorp als hij zich zo door blijft ontwikkelen
pi_155058806
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:50 schreef Henrys het volgende:

Vilhena zal wel transfervrij vertrekken dan zie ik eigenlijk alleen nog Kongolo en Van Beek voor miljoenen weggaan en wellicht Karsdorp als hij zich zo door blijft ontwikkelen
Vermeer voor een paar miljoentjes. Daarna pas de generatie Schuurman denk ik. ;(
pi_155058819
quote:

Kongolo en Van Beek inderdaad. Misschien Basacikoglu als hij de kans krijgt en het uitstekend gaat doen.

Verder misschien Gustafson (afwachten, maar schijnt een topper te zijn) en ik zie Vejinovic ook wel nog een miljoen of 8 opleveren als hij het goed blijft doen.
pi_155058980
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 20:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die penalty voor Utrecht was echt een duidelijke duw van Nelom. Ik zat er net achter en zag het gebeuren.
Maar het is Blom. Die mongool verklote afgelopen seizoen ook de play off wedstrijd tegen Heerenveen voor ons. Met z'n afgekeurde goal omdat er een licht duwtje gegeven was. Als je de goal goedkeurt heeft niemand het erover. Maar nee, bij scheidsrechter Blom moet je spelen als een mietje. Blonde kut flikker.
pi_155059227
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kongolo en Van Beek inderdaad. Misschien Basacikoglu als hij de kans krijgt en het uitstekend gaat doen.

Verder misschien Gustafson (afwachten, maar schijnt een topper te zijn) en ik zie Vejinovic ook wel nog een miljoen of 8 opleveren als hij het goed blijft doen.
En wellicht Elia, al weet je niet wat je daar aan overhoudt.

Verder is het natuurlijk afwachten hoe het jaar ontwikkelt, want anders zouden Achahbar en Sleegers ook zo maar verkoopwaarde moeten vertegenwoordigen dit jaar...

Gustafson zal niet direct dit jaar verkocht kunnen worden gok ik. Die zal denk ik in 16-17 zijn serieuzere kansen gaan krijgen, net als Schuurman, Verdonk, Nieuwkoop, Herrmann wellicht.. Rustig brengen en je houdt gewoon een degelijke verkoopwaarde op het veld staan de komende jaren. :)
  zondag 9 augustus 2015 @ 22:06:43 #62
268260 Dr.Mikey
pi_155059253
Ik hoop wel dat Elia gaat presteren dan ga ik een shirt met zijn naam erop kopen en ermee shinnen door Enschede.
R.I.P DTS.
pi_155060268
Elia en Kazim zijn wel echte badboys
  zondag 9 augustus 2015 @ 22:53:16 #64
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_155061203
PvH breekt een lans voor Drenthe als LB. _O-
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_155061274
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 22:53 schreef TC03 het volgende:
Elia en Drenthe in 1 team lijkt me iets te veel van het goede. Te veel swag en niggerkappers nodig
pi_155061661
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:59 schreef Vasion het volgende:

[..]

Maar het is Blom. Die mongool verklote afgelopen seizoen ook de play off wedstrijd tegen Heerenveen voor ons. Met z'n afgekeurde goal omdat er een licht duwtje gegeven was. Als je de goal goedkeurt heeft niemand het erover. Maar nee, bij scheidsrechter Blom moet je spelen als een mietje. Blonde kut flikker.
Echt een prutser inderdaad, die rode kaart sloeg weer nergens op.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_155061810
Met elia op linksbuiten heb je wel een echte verdediger nodig, we zullen elia niet snel betrappen op actief meeverdedigen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155061972
Dus toch maar gewoon Woudenberg zou ik zeggen. Ik vond het heel jammer dat pi air hem niet noemde
pi_155062256
Met een goede linksback moer het volgens mij niet al te lastig zijn minstens 3e te eindigen. En afhankelijk van hoe ingespeeld het team raakt misschien zelfs 2e.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 9 augustus 2015 @ 23:26:59 #70
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155062412
quote:
Slechter dan Nelom kan niet, is een Rotterdammer en groot Feyenoord fan en tevens gratis. Waarom geen prestatiecontract voorleggen?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Forum Admin zondag 9 augustus 2015 @ 23:27:33 #71
35723 crew  GGMM
pi_155062434
quote:
Ach, dankzij hem hebben jullie Kazim ook dus waarom niet.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155062731
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ach, dankzij hem hebben jullie Kazim ook dus waarom niet.
Uiteindelijk vind ik dat best een goede tip gebleken.

Wat dat betreft heb ik mijn mening over Kazim Richards wat bijgesteld.

Als je als aanvaller betrokken bent geweest bij 18 doelpunten in 26 wedstrijden waarin, ik geloof, 43 keer is gescoord, dan doe je het best aardig.

Ik blijf die statistieken herhalen omdat Kazim Richards ondergewaardeerd wordt. Al moet hij nog gaan werken aan looplijnen van een spits en afwerken op doel, dan kan hij wat meer gaan scoren en wat minder kansen missen.

Maar nogmaals, als je naar de droge cijfers kijkt doet hij het eigenlijk niet eens zo slecht.
  zondag 9 augustus 2015 @ 23:37:08 #73
268260 Dr.Mikey
pi_155062733
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:32 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik zou Kongolo liever gewoon in het centrum houden, zoals ie gisteren ook (eindelijk weer eens prima) speelde. Ik vind zijn core-qualities veel meer passen bij een goede cv ipv een back.

En dan dus of een back erbij kopen, of Van der Heijden naar linksback verschuiven, waar ie, had ik hier gelezen dacht ik, ook wel eens eerder gespeeld had.

We schijnen trouwens een 3e bod uitgebracht te hebben op Botteghin. Ben wel benieuwd om wat voor bedragen dit gaat :@
Botteghin hoeft niet zo nodig te komen.
R.I.P DTS.
  Forum Admin zondag 9 augustus 2015 @ 23:39:00 #74
35723 crew  GGMM
pi_155062803
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Uiteindelijk vind ik dat best een goede tip gebleken.

Wat dat betreft heb ik mijn mening over Kazim Richards wat bijgesteld.

Als je als aanvaller betrokken bent geweest bij 18 doelpunten in 26 wedstrijden waarin, ik geloof, 43 keer is gescoord, dan doe je het best aardig.

Ik blijf die statistieken herhalen omdat Kazim Richards ondergewaardeerd wordt. Al moet hij nog gaan werken aan looplijnen van een spits en afwerken op doel, dan kan hij wat meer gaan scoren en wat minder kansen missen.
Oneens, ik ben er heilig van overtuigd dat Te Vrede net zoveel goals had gemaakt in de spits van Feyenoord. Als spits van een topclub hoor je gewoon zoveel te scoren. Er zaten nou niet bepaald veel geweldige goals tussen die geen enkele andere spits gemaakt had.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155062876
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Botteghin hoeft niet zo nodig te komen.
Áls er dan geld wordt uitgegeven aan een extra verdediger, dan zou ik zeggen dat de prioriteit bij de LB ligt.
pi_155062901
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oneens, ik ben er heilig van overtuigd dat Te Vrede net zoveel goals had gemaakt in de spits van Feyenoord. Als spits van een topclub hoor je gewoon zoveel te scoren. Er zaten nou niet bepaald veel geweldige goals tussen die geen enkele andere spits gemaakt had.
Dat kan best zijn, maar Te Vrede is zo weinig balvast dat nagenoeg iedere bal op hem de inleiding is tot een counter van de tegenstander. Hij is echt bizarslecht, ik ben blij dat hij weg is.
BFF met GGMM
pi_155062921
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Te Vrede had wellicht iets meer gescoord, Kazim Richards heeft 12 keer gescoord in 26 wedstrijden.

Maar no way dat Te Vrede ook 6 assists had gehad zoals Kazim.

Verder is Kazim Richards voetballend veel beter (maar dat zegt meer hoe matig Te Vrede is).

Onder aan de streep is Kazim Richards dus de veel betere spits voor het elftal.
pi_155062931
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Áls er dan geld wordt uitgegeven aan een extra verdediger, dan zou ik zeggen dat de prioriteit bij de LB ligt.
Doe maar meteen 2 lb's. Anders zit je bij een blessure/schorsing alsnog met Molen opgescheept... :{
BFF met GGMM
  zondag 9 augustus 2015 @ 23:43:39 #79
268260 Dr.Mikey
pi_155062945
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Gewon Van der Heijden en Woudenberg proberen.
Slechter dan Nelom kan niet, Kopen om het kopen draaft een beetje door nu.
R.I.P DTS.
pi_155062977
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Te Vrede had wellicht iets meer gescoord, Kazim Richards heeft 12 keer gescoord in 26 wedstrijden.

Maar no way dat Te Vrede ook 6 assists had gehad zoals Kazim.

Verder is Kazim Richards voetballend veel beter (maar dat zegt meer hoe matig Te Vrede is).
Bovendien lijkt Kazim me in de kleedkamer een veel belangrijkere rol spelen. Zo iemand is goed voor de motivatie en het moreel van een ploeg. Nu nog een beetje aan z'n korte lontje werken, en nog vaker het net treffen, en dan is het een prima Feyenoordspits.
pi_155062998
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doe maar meteen 2 lb's. Anders zit je bij een blessure/schorsing alsnog met Molen opgescheept... :{
Bij blessure kan er altijd nog wat geschoven worden.
pi_155063098
Nelom is de zwakste plek
pi_155063126
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Bij blessure kan er altijd nog wat geschoven worden.
Ze mogen schuiven wat ze willen, zolang Nelom maar nooit meer speelt.
BFF met GGMM
pi_155063642
Heeft Boetiüs trouwens al minuten gemaakt bij FC Basel?
  maandag 10 augustus 2015 @ 00:16:48 #85
445795 Boma
De Voorzitter
pi_155063934
Hoe vaak mag Vermeer nog mis grabbelen voordat ie dalijk bankie gaat?

Van wat je in de media hoort is Hahn de nieuwe messias van het keepersgilde, dus waarom staat die grabbelaar nog bij ons op goal?
Overigens vond ik Hahn vóór z'n Zwolle tijd niet altijd even sterk, maar schijnbaar heeft ie daar n jaar vrijwel foutloos gekeept, al heb ik Zwolle niet zo gevolgd dus ook maar van horen zeggen.
Mijn gedacht!
pi_155063946
quote:
Prima speler _O_
Eigenlijk veel te goed voor de eredivisie.
blablablabla
pi_155063969
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:16 schreef Boma het volgende:

Van wat je in de media hoort is Hahn de nieuwe messias van het keepersgilde, dus waarom staat die grabbelaar nog bij ons op goal?
Overigens vond ik Hahn vóór z'n Zwolle tijd niet altijd even sterk, maar schijnbaar heeft ie daar n jaar vrijwel foutloos gekeept, al heb ik Zwolle niet zo gevolgd dus ook maar van horen zeggen.
Vermeer had ook een paar prima reddingen. 1-1 was wel zijn fout inderdaad.
BFF met GGMM
pi_155064008
quote:

1 1 was inderdaad matig gekeept, maar hij had ook een paar heel aardige reddingen waardoor hij al met al wel voldoende scoort wat mij betreft.
pi_155064228
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft Boetiüs trouwens al minuten gemaakt bij FC Basel?
Nee, nog niet.
pi_155064268
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:10 schreef H.FR het volgende:
Met elia op linksbuiten heb je wel een echte verdediger nodig, we zullen elia niet snel betrappen op actief meeverdedigen.
Willems stond verleden jaar achter Depay, dus echt heel nodig is het niet, maar ik snap je wel.
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 07:50:22 #91
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155068743
quote:

Karsdorp zou ik geen stuiver voor geven n.a.v. de voorbereiding. Man, wat stond die vent te schutteren.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 10 augustus 2015 @ 08:06:42 #92
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_155068848
Heerlijke wedstrijd zaterdag!
Nelom is drama. Tijd voor een nieuwe LB.
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 08:09:08 #93
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155068857
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Heerlijke wedstrijd zaterdag!
Nelom is drama. Tijd voor een nieuwe LB.
Ja, daar zijn we allemaal wel overuit. Maar wie? Wie kunnen we LB zetten en/of halen?
4045
onlogisch
pi_155069184
quote:
9s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, daar zijn we allemaal wel overuit. Maar wie? Wie kunnen we LB zetten en/of halen?
Kuyt
pi_155069218
quote:

[..]

Van der Heijden, Kongolo of Vilhena (volgens Gio).

Denk dan ook dat Feyenoord geen nieuwe linksback meer haalt.
pi_155069219
Ik hoop dat Botteghin snel komt. (no homo)
  Moderator maandag 10 augustus 2015 @ 08:50:20 #97
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155069229
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Van der Heijden, Kongolo of Vilhena (volgens Gio).

Denk dan ook dat Feyenoord geen nieuwe linksback meer haalt.
Dan maar Jan-Jood. Als Kongolo LB moet gaan spelen, is dat de volgende die de Kuip uit loopt volgend jaar.
4045
onlogisch
  maandag 10 augustus 2015 @ 08:57:48 #98
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155069286
quote:

[..]

In principe doet denk ik bijna iedereen het beter dan Nelom.
2000 light years from home
pi_155069378
quote:

Foutloos keepen bij Zwolle is totaal wat anders dan als een club bij Feyenoord. Vraag het Babos maar :|W
pi_155069637
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dan maar Jan-Jood. Als Kongolo LB moet gaan spelen, is dat de volgende die de Kuip uit loopt volgend jaar.
Het lijkt me ook dat Kongolo, zij het met een minder jaar ertussen, wel wat meer krediet heeft binnen de selectie om zijn eigen favoriete plekje te spelen, dus als het Gio verder redelijk om het even is, dat de nieuweling het eerst op een andere positie mag laten zien, zoals het ook met doorbrekende jeugd gaat (zoals Karsdorp bv). Je bent nieuw, je wilt jezelf bewijzen, je kan dit ook, nou, toe maar...

Hetzelfde met Botteghin, ik ga er niet vanuit dat ie Baas Beek uit de basis speelt, maar ook niet dat Beek wel even rechtsback gaat spelen om ruimte te maken voor de nieuwe aankopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')