Hij heeft 2 jaar lang de kans gehad maar ze nooit gepakt. Dus waarom moet hij nu weer een kans krijgen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als hij niet wil bijtekenen wel ja, maar anders verlengen en een echte kans geven op plek Toornstra/Immers. Als hij zijn belofte waar maakt, waar ik alle vertrouwen in heb, levert ie je minimaal 10 miljoen op over 2 jaar. Geen enkele andere speler kan dat nog doen zo'n beetje in de huidige selectie. Maar gooi rustig geld weg, dat schijnt het motto te zijn bij de club.
Hij heeft 2 wedstrijden de kans gehad op Immers z'n plek, meer niet, hij moest altijd ergens anders op draven, wat hij vaak best redelijk deed, vooral onder Koeman. Hij moet de kans krijgen omdat hij de club over 2 jaar meer dan 10 miljoen op kán leveren. Lijkt mij reden genoeg.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij heeft 2 jaar lang de kans gehad maar ze nooit gepakt. Dus waarom moet hij nu weer een kans krijgen?
Hij heeft 2 jaar niet op z'n eigen positie gevoetbald.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij heeft 2 jaar lang de kans gehad maar ze nooit gepakt. Dus waarom moet hij nu weer een kans krijgen?
Is het dan wel zijn eigen positie?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft 2 jaar niet op z'n eigen positie gevoetbald.
Precies, dit dus.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Vilhena vooral als groot talent is aangemerkt omdat hij eerder volwassen was. Nu dat de andere talenten dit ook zijn heeft Vilhena dat voordeel niet meer. Hij is waarschijnlijk gewoon overrated.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:33 schreef Scrummie het volgende: [..] Vilhena is geen mindere god, Vilhena hoort bij de beste talenten van zijn generatie.
Geen goed argument om niet het vereiste niveau te halen als je zo talentvol zou zijn als wordt beweerd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft 2 jaar niet op z'n eigen positie gevoetbald.
Dat vermoed ik niet, maar dat mag duidelijk zijn. Je staat in elk geval niet op elke scoutingslijst in heel Europa, ook van de topclubs, op diverse "biggest talents of Europe" lijstjes, omdat je vroeg volwassen bent.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:44 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Vilhena vooral als groot talent is aangemerkt omdat hij eerder volwassen was. Nu dat de andere talenten dit ook zijn heeft Vilhena dat voordeel niet meer. Hij is waarschijnlijk gewoon overrated.
Vilhena 10 miljoen? Never nooit. Kongolo, van Beek en waarschijnlijk Schuurman wel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat vermoed ik niet, maar dat mag duidelijk zijn. Je staat in elk geval niet op elke scoutingslijst in heel Europa, ook van de topclubs, op diverse "biggest talents of Europe" lijstjes, omdat je vroeg volwassen bent.
Ik zeg overigens niet dat ik zeker weet dat 't Vilhena lukt, maar ik snap er niets van waarom je die kans of het risico niet zou willen nemen, als het op dit moment de enige speler is die mogelijk meer dan 10 miljoen gaat opleveren. Geen enkele andere speler gaat dat lukken.
Schuurman kan, Vilhena gaat meer dan 10 miljoen opleveren als ie verlengd en z'n belofte waarmaakt, als je dat niet ziet is elke verdere discussie nogal zinloos.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vilhena 10 miljoen? Never nooit. Kongolo, van Beek en waarschijnlijk Schuurman wel.
Niet van mijquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:56 schreef zerokil het volgende:
Altijd grappig om te lezen, paar maanden terug mocht hij nog voor 3 miljoen weg.
Je weet dat we dat nu gaan betalen voor een 28 jarige verdediger die nooit meer wat gaat opleveren?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:58 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben al blij als we er 2,5 miljoen voor kunnen vangen.
Die kunnen we beter gebruiken dan Vilhena.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je weet dat we dat nu gaan betalen voor een 28 jarige verdediger die nooit meer wat gaat opleveren?
Prima, wat jij wil. Wij zijn wel uitgepraatquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die kunnen we beter gebruiken dan Vilhena.
Dat is ook echt overdreven. Alsof spelers na hun 30ste geen waarde meer vertegenwoordigen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je weet dat we dat nu gaan betalen voor een 28 jarige verdediger die nooit meer wat gaat opleveren?
Jij denkt dat hij nog 2,5 gaat opbrengen als hij 30 is? En nooit verder heeft gekeken dan de eredivisie? Botteghin moet je gewoon afschrijven, prima hoor, maar je krijgt er geen euro meer voor dan je er voor hebt betaald (+ salaris). Zelfde met Elia, helemaal met al die afspraken in het contract.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is ook echt overdreven. Alsof spelers na hun 30ste geen waarde meer vertegenwoordigen.
Een speler kan op 28-jarige leeftijd echt nog wel iets beter worden en de stap naar een grotere competitie maken. Zie Pellè bijvoorbeeld.
Het is niet alsof hij al 32 is en dat het over 2 of 3 jaar einde carrière is.
Geen Kramert?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:11 schreef Mr.Smokey het volgende:
Bilal Achahbar Kuijt
Vilhena
el Ahmadi Vejinovic
Woudenberg Kongolo Beek Karsdorp
Hahn
Maar stel, Elia speelt de sterren van de hemel. Paar doelpuntjes, veel assists. Dan is er vast wel een club (zie die Turken die 1 miljoen tekengeld bieden) of zo'n Arabische club die hem over wil nemen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij nog 2,5 gaat opbrengen als hij 30 is? En nooit verder heeft gekeken dan de eredivisie? Botteghin moet je gewoon afschrijven, prima hoor, maar je krijgt er geen euro meer voor dan je er voor hebt betaald (+ salaris). Zelfde met Elia, helemaal met al die afspraken in het contract.
Wij weten dat al 3 jaar. Waarom is Geel zo blindquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:14 schreef Henrys het volgende:
Nelom is verreweg ons grootste probleem, die gaat ons nog punten kosten
Dat geloof ik ook wel. Maar dat rare geschiet en vingertje voor de mond naar je eigen publiek moet ie niet weer doen lijkt me.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:
Begin trouwens nu wel echt te geloven dat Kazim echt oprecht van de club houdt en niet zo'n vieze populist is als die Guidetti, als je zag hoe hij vanaf de dugout meeleefde en dat hij zelfs Elia heeft overtuigd om te tekenen
Zowel Bremen als Elia krijgen percentages van de transfer. Enige wat je er aan hebt zijn idd de goals en de assists, mits ie het goed doetquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar stel, Elia speelt de sterren van de hemel. Paar doelpuntjes, veel assists. Dan is er vast wel een club (zie die Turken die 1 miljoen tekengeld bieden) of zo'n Arabische club die hem over wil nemen.
Vang je er zo'n 3-4 miljoen voor is er niks aan het handje.
Maken we er 5-6 miljoen vanquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zowel Bremen als Elia krijgen percentages van de transfer. Enige wat je er aan hebt zijn idd de goals en de assists, mits ie het goed doet.
Inderdaad, de boel scherp houden en de tegenstander irriteren prima, maar dat lichtgeraakte is nergens voor nodig.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel. Maar dat rare geschiet en vingertje voor de mond naar je eigen publiek moet ie niet weer doen lijkt me.
Hij had een vak hoger moeten richten.
Heb soms het idee dat die vent gewoon op FR12 zit te lezen en dat Tonny dan alles kan vertalenquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, de boel scherp houden en de tegenstander irriteren prima, maar dat lichtgeraakte is nergens voor nodig.
Hij zegt zelf notabene dat hij niks leest en ziet en dat het hem niks uitmaakt wat anderen van hem denken.
Te Vrede heeft niet eens iets beledigends gezegd over Kazim Richards. Te Vrede overschat zichzelf alleen nogal.
Kazim Richards was afgelopen seizoen betrokken bij 18 doelpunten in 26 wedstrijden (12 doelpunten en 6 assists), betrokken dus bij bijna 33% van alle doelpunten.
No way dat Te Vrede dat was gelukt.
Niet van de club, hij wil gewoon winnen met zijn team.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:
Begin trouwens nu wel echt te geloven dat Kazim echt oprecht van de club houdt en niet zo'n vieze populist is als die Guidetti, als je zag hoe hij vanaf de dugout meeleefde en dat hij zelfs Elia heeft overtuigd om te tekenen
Geef mij toch maar Guidetti.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:
Ja eens! Al vind ik niet dat Kazim het speelt of wat dan ook. Hij zal echt wel om zijn teamgenoten geven.quote:
De tranen tegen Roma waren ook veelzeggend in dit kader. Hij verdient het iig niet om door wie dan ook afgezeken te worden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:20 schreef Henrys het volgende:
Nee, die komt schijnbaar toch ook teveel tekort volgens Gio. Ik zou hem in dat geval gewoon verhuren, een jaartje ervaring op doen en dan verder kijken.quote:
Ja, eerst maar FF kampioen worden dan, dan kijken we volgend jaar welquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Wel een aparte toestand dat er dan vooral aanvallende versterkingen worden aangetrokken terwijl Nelom daar nog, kennelijk als enige serieuze optie, op linksback loopt. In de openingsfase had hij al drie keer onnodig balverlies geleden. Moeten we blij zijn dat Kongolo en Van Beek scherp waren, of de aanval van Utrecht toen nog niet zo happig, maar dat zijn wel het soort fratsen dat Feyenoord onderscheidt van ploegen die op Europees niveau een rol weten te spelen.
Wel zonde dat de selectie overall misschien wel beter is dan vorig jaar, maar er geen kans is op een serieuze Europese krachtmeting.
Is Kuyt al weer 36 en moet Elia verkocht worden wil je er winst op behalen (of hij moet bijtekenen).quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, eerst maar FF kampioen worden dan, dan kijken we volgend jaar wel
Beide geen penalty en ook geen rood.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:33 schreef K.offie het volgende:
Ik vond de beelden van de penalties niet bepaald duidelijk in studio sport. Nelom zou duwen, maar als hij voor het eerst in beeld is, is hij al begonnen met duwen.
Bilal, vond ik nog onduidelijker. Die zou heel licht zijn aangetikt..
Heeft iemand goede beelden gezien?
Die van Nelom kun je echt wel geven hoor, was wel een heel opzichtige duw in de rug.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Beide geen penalty en ook geen rood.
Die penalty voor Utrecht was echt een duidelijke duw van Nelom. Ik zat er net achter en zag het gebeuren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Beide geen penalty en ook geen rood.
Je bedoelt dat hij voldoende conditie heeft, maar verder niet zo veel kan? Ik snap niet op basis waarvan hij verder fysiek de kwaliteiten heeft...quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:07 schreef Henrys het volgende:
Ik heb bij Nelom het idee dat hij fysiek wel de kwaliteiten heeft van een voetballer voor feyenoord maar dat hij de mentale aspecten zoals inzicht,overzicht,timing etc allemaal mist en hij heeft al zoveel ervaring ondertussen dat het geen excuus meer is.
Fysiek is het een goede speler: snel, motorisch mooi en stevig genoeg. Mentaal is het ook best okay, goede prof en laat de kop niet snel hangen. Maar dat laatste komt helaas ook omdat hij het spelletje echt niet snapt en volgens mij niet altijd doorheeft wat er allemaal fout gaat.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij voldoende conditie heeft, maar verder niet zo veel kan? Ik snap niet op basis waarvan hij verder fysiek de kwaliteiten heeft...
Het is gewoon een middelmatige speler die al jaren laat zien het niveau bij Feyenoord niet aan te kunnen, soms een prima wedstrijd speelt, maar erg vaak door de mand valt.
Ik zou Kongolo liever gewoon in het centrum houden, zoals ie gisteren ook (eindelijk weer eens prima) speelde. Ik vind zijn core-qualities veel meer passen bij een goede cv ipv een back.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:27 schreef Henrys het volgende:
Als Kongolo gewoon LB speelt en we Botteghin binnenhalen dan zijn onze problemen gewoon opgelost. Vraag me af wat er mis is met Woudenberg
Vermeer voor een paar miljoentjes. Daarna pas de generatie Schuurman denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:50 schreef Henrys het volgende:
Wie worden trouwens onze volgende bron van inkomen nu Clasie weg is?
Vilhena zal wel transfervrij vertrekken dan zie ik eigenlijk alleen nog Kongolo en Van Beek voor miljoenen weggaan en wellicht Karsdorp als hij zich zo door blijft ontwikkelen
Kongolo en Van Beek inderdaad. Misschien Basacikoglu als hij de kans krijgt en het uitstekend gaat doen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:50 schreef Henrys het volgende:
Vilhena zal wel transfervrij vertrekken dan zie ik eigenlijk alleen nog Kongolo en Van Beek voor miljoenen weggaan en wellicht Karsdorp als hij zich zo door blijft ontwikkelen
Maar het is Blom. Die mongool verklote afgelopen seizoen ook de play off wedstrijd tegen Heerenveen voor ons. Met z'n afgekeurde goal omdat er een licht duwtje gegeven was. Als je de goal goedkeurt heeft niemand het erover. Maar nee, bij scheidsrechter Blom moet je spelen als een mietje. Blonde kut flikker.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die penalty voor Utrecht was echt een duidelijke duw van Nelom. Ik zat er net achter en zag het gebeuren.
En wellicht Elia, al weet je niet wat je daar aan overhoudt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kongolo en Van Beek inderdaad. Misschien Basacikoglu als hij de kans krijgt en het uitstekend gaat doen.
Verder misschien Gustafson (afwachten, maar schijnt een topper te zijn) en ik zie Vejinovic ook wel nog een miljoen of 8 opleveren als hij het goed blijft doen.
Elia en Drenthe in 1 team lijkt me iets te veel van het goede. Te veel swag en niggerkappers nodigquote:
Echt een prutser inderdaad, die rode kaart sloeg weer nergens op.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar het is Blom. Die mongool verklote afgelopen seizoen ook de play off wedstrijd tegen Heerenveen voor ons. Met z'n afgekeurde goal omdat er een licht duwtje gegeven was. Als je de goal goedkeurt heeft niemand het erover. Maar nee, bij scheidsrechter Blom moet je spelen als een mietje. Blonde kut flikker.
Slechter dan Nelom kan niet, is een Rotterdammer en groot Feyenoord fan en tevens gratis. Waarom geen prestatiecontract voorleggen?quote:
Uiteindelijk vind ik dat best een goede tip gebleken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, dankzij hem hebben jullie Kazim ook dus waarom niet.
Botteghin hoeft niet zo nodig te komen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou Kongolo liever gewoon in het centrum houden, zoals ie gisteren ook (eindelijk weer eens prima) speelde. Ik vind zijn core-qualities veel meer passen bij een goede cv ipv een back.
En dan dus of een back erbij kopen, of Van der Heijden naar linksback verschuiven, waar ie, had ik hier gelezen dacht ik, ook wel eens eerder gespeeld had.
We schijnen trouwens een 3e bod uitgebracht te hebben op Botteghin. Ben wel benieuwd om wat voor bedragen dit gaat![]()
Oneens, ik ben er heilig van overtuigd dat Te Vrede net zoveel goals had gemaakt in de spits van Feyenoord. Als spits van een topclub hoor je gewoon zoveel te scoren. Er zaten nou niet bepaald veel geweldige goals tussen die geen enkele andere spits gemaakt had.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteindelijk vind ik dat best een goede tip gebleken.
Wat dat betreft heb ik mijn mening over Kazim Richards wat bijgesteld.
Als je als aanvaller betrokken bent geweest bij 18 doelpunten in 26 wedstrijden waarin, ik geloof, 43 keer is gescoord, dan doe je het best aardig.
Ik blijf die statistieken herhalen omdat Kazim Richards ondergewaardeerd wordt. Al moet hij nog gaan werken aan looplijnen van een spits en afwerken op doel, dan kan hij wat meer gaan scoren en wat minder kansen missen.
Áls er dan geld wordt uitgegeven aan een extra verdediger, dan zou ik zeggen dat de prioriteit bij de LB ligt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Botteghin hoeft niet zo nodig te komen.
Dat kan best zijn, maar Te Vrede is zo weinig balvast dat nagenoeg iedere bal op hem de inleiding is tot een counter van de tegenstander. Hij is echt bizarslecht, ik ben blij dat hij weg is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneens, ik ben er heilig van overtuigd dat Te Vrede net zoveel goals had gemaakt in de spits van Feyenoord. Als spits van een topclub hoor je gewoon zoveel te scoren. Er zaten nou niet bepaald veel geweldige goals tussen die geen enkele andere spits gemaakt had.
Te Vrede had wellicht iets meer gescoord, Kazim Richards heeft 12 keer gescoord in 26 wedstrijden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneens, ik ben er heilig van overtuigd dat Te Vrede net zoveel goals had gemaakt in de spits van Feyenoord. Als spits van een topclub hoor je gewoon zoveel te scoren. Er zaten nou niet bepaald veel geweldige goals tussen die geen enkele andere spits gemaakt had.
Doe maar meteen 2 lb's. Anders zit je bij een blessure/schorsing alsnog met Molen opgescheept...quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Áls er dan geld wordt uitgegeven aan een extra verdediger, dan zou ik zeggen dat de prioriteit bij de LB ligt.
Gewon Van der Heijden en Woudenberg proberen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Áls er dan geld wordt uitgegeven aan een extra verdediger, dan zou ik zeggen dat de prioriteit bij de LB ligt.
Bovendien lijkt Kazim me in de kleedkamer een veel belangrijkere rol spelen. Zo iemand is goed voor de motivatie en het moreel van een ploeg. Nu nog een beetje aan z'n korte lontje werken, en nog vaker het net treffen, en dan is het een prima Feyenoordspits.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Te Vrede had wellicht iets meer gescoord, Kazim Richards heeft 12 keer gescoord in 26 wedstrijden.
Maar no way dat Te Vrede ook 6 assists had gehad zoals Kazim.
Verder is Kazim Richards voetballend veel beter (maar dat zegt meer hoe matig Te Vrede is).
Bij blessure kan er altijd nog wat geschoven worden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe maar meteen 2 lb's. Anders zit je bij een blessure/schorsing alsnog met Molen opgescheept...
Ze mogen schuiven wat ze willen, zolang Nelom maar nooit meer speelt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bij blessure kan er altijd nog wat geschoven worden.
Vermeer had ook een paar prima reddingen. 1-1 was wel zijn fout inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:16 schreef Boma het volgende:
Hoe vaak mag Vermeer nog mis grabbelen voordat ie dalijk bankie gaat?
Van wat je in de media hoort is Hahn de nieuwe messias van het keepersgilde, dus waarom staat die grabbelaar nog bij ons op goal?
Overigens vond ik Hahn vóór z'n Zwolle tijd niet altijd even sterk, maar schijnbaar heeft ie daar n jaar vrijwel foutloos gekeept, al heb ik Zwolle niet zo gevolgd dus ook maar van horen zeggen.
1 1 was inderdaad matig gekeept, maar hij had ook een paar heel aardige reddingen waardoor hij al met al wel voldoende scoort wat mij betreft.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:16 schreef Boma het volgende:
Van wat je in de media hoort is Hahn de nieuwe messias van het keepersgilde, dus waarom staat die grabbelaar nog bij ons op goal?
Overigens vond ik Hahn vóór z'n Zwolle tijd niet altijd even sterk, maar schijnbaar heeft ie daar n jaar vrijwel foutloos gekeept, al heb ik Zwolle niet zo gevolgd dus ook maar van horen zeggen.
Nee, nog niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft Boetiüs trouwens al minuten gemaakt bij FC Basel?
Willems stond verleden jaar achter Depay, dus echt heel nodig is het niet, maar ik snap je wel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:10 schreef H.FR het volgende:
Met elia op linksbuiten heb je wel een echte verdediger nodig, we zullen elia niet snel betrappen op actief meeverdedigen.
Karsdorp zou ik geen stuiver voor geven n.a.v. de voorbereiding. Man, wat stond die vent te schutteren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:50 schreef Henrys het volgende:
Ja, daar zijn we allemaal wel overuit. Maar wie? Wie kunnen we LB zetten en/of halen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Heerlijke wedstrijd zaterdag!
Nelom is drama. Tijd voor een nieuwe LB.
Kuytquote:Op maandag 10 augustus 2015 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we allemaal wel overuit. Maar wie? Wie kunnen we LB zetten en/of halen?
Van der Heijden, Kongolo of Vilhena (volgens Gio).quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we allemaal wel overuit. Maar wie? Wie kunnen we LB zetten en/of halen?
Dan maar Jan-Jood. Als Kongolo LB moet gaan spelen, is dat de volgende die de Kuip uit loopt volgend jaar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van der Heijden, Kongolo of Vilhena (volgens Gio).
Denk dan ook dat Feyenoord geen nieuwe linksback meer haalt.
In principe doet denk ik bijna iedereen het beter dan Nelom.quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Foutloos keepen bij Zwolle is totaal wat anders dan als een club bij Feyenoord. Vraag het Babos maarquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:16 schreef Boma het volgende:
Het lijkt me ook dat Kongolo, zij het met een minder jaar ertussen, wel wat meer krediet heeft binnen de selectie om zijn eigen favoriete plekje te spelen, dus als het Gio verder redelijk om het even is, dat de nieuweling het eerst op een andere positie mag laten zien, zoals het ook met doorbrekende jeugd gaat (zoals Karsdorp bv). Je bent nieuw, je wilt jezelf bewijzen, je kan dit ook, nou, toe maar...quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan maar Jan-Jood. Als Kongolo LB moet gaan spelen, is dat de volgende die de Kuip uit loopt volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |