To score is important.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:23 schreef Cavaliers het volgende:
The strength of the team is... the team.
Rickert is gewoon thuis hoor, gisteren nog in de Kuip geweestquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zit jij nu hele tijd voetbal te kijken in Spanje
Hahahah. Arsenal dat kampioen gaat worden. Gewoon weer City of Chelsea.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef Yi-Long het volgende:
Arsenal is voor mij DE kanshebber voor de titel dit jaar. Zeer goed team, met eindelijk ook spelers met een winnaarsmentaliteit, en achterin lijkt het ook wat stabieler, mede omdat ze wat minder naief spelen het laatste half jaar... (eindelijk).
Lijkt er wel opquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Rickert is gewoon thuis hoor, gisteren nog in de Kuip geweest
Ah, nice.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Goedmakertje wegens gebrek aan Eredivisie
de Kuipquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Rickert is gewoon thuis hoor, gisteren nog in de Kuip geweest
Aparte mening voor een Feyenoordfanquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
de KuipBen er een keer geweest en daar ga ik nooit meer heen, grootste mongolen die bij elkaar komen met een IQ van een zeekomkommer
Je was er op uitnodiging dus?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
de KuipBen er een keer geweest en daar ga ik nooit meer heen, grootste mongolen die bij elkaar komen met een IQ van een zeekomkommer
Pas jij prima tussen toch?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |