To score is important.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:23 schreef Cavaliers het volgende:
The strength of the team is... the team.
Rickert is gewoon thuis hoor, gisteren nog in de Kuip geweestquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zit jij nu hele tijd voetbal te kijken in Spanje
Hahahah. Arsenal dat kampioen gaat worden. Gewoon weer City of Chelsea.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef Yi-Long het volgende:
Arsenal is voor mij DE kanshebber voor de titel dit jaar. Zeer goed team, met eindelijk ook spelers met een winnaarsmentaliteit, en achterin lijkt het ook wat stabieler, mede omdat ze wat minder naief spelen het laatste half jaar... (eindelijk).
Lijkt er wel opquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Rickert is gewoon thuis hoor, gisteren nog in de Kuip geweest
Ah, nice.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Goedmakertje wegens gebrek aan Eredivisie
de Kuipquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Rickert is gewoon thuis hoor, gisteren nog in de Kuip geweest
Aparte mening voor een Feyenoordfanquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
de KuipBen er een keer geweest en daar ga ik nooit meer heen, grootste mongolen die bij elkaar komen met een IQ van een zeekomkommer
Je was er op uitnodiging dus?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
de KuipBen er een keer geweest en daar ga ik nooit meer heen, grootste mongolen die bij elkaar komen met een IQ van een zeekomkommer
Pas jij prima tussen toch?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee man ik was Dybala aan het bekijken tegen Lazioquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:32 schreef hafcfan het volgende:
Rickert ik zag je gister nog meet een Toornstra shawl.
goeie keuzequote:Op zondag 9 augustus 2015 14:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee man ik was Dybala aan het bekijken tegen Lazio
Nope, Man City gaat weer tegenvallen, en Chelsea zie ik dit jaar niet zo stabiel in als vorig jaar, mede omdat Terry al oud is maar moeilijk te vervangen, dus als hij en 1-2 andere basisspelers straks eruit liggen vanwege een blessure of schorsing, dan wordt het al snel kwetsbaar. Dat zag je ook vorig seizoen toen Costa er even uit lag...quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahahah. Arsenal dat kampioen gaat worden. Gewoon weer City of Chelsea.
Niet gelezen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nope, Man City gaat weer tegenvallen, en Chelsea zie ik dit jaar niet zo stabiel in als vorig jaar, mede omdat Terry al oud is maar moeilijk te vervangen, dus als hij en 1-2 andere basisspelers straks eruit liggen vanwege een blessure of schorsing, dan wordt het al snel kwetsbaar. Dat zag je ook vorig seizoen toen Costa er even uit lag...
Bij Arsenal is wat mij betreft Coquelin de enige speler die onmisbaar is, wat betreft onvervangbaar in kwaliteit wanneer hij wegvalt, binnen deze selectie. Zodra die geblesseerd raakt of geschorst, dan komt Arsenal wellicht weer in de problemen, maar daarnaast heeft Arsenal dusdanig veel aanvallende kwaliteiten en scorend vermogen dat zelfs wanneer ze 1-2 goals tegen krijgen, dat ze dan alsnog wel kunnen scoren.
Ik denk trouwens dat Sanchez en Walcott op de bank beginnen omdat Wenger verwacht gewoon met de rust wel met een paar goals voor te staan. Vervolgens in de tweede helft inzakken, Walcott en Sanzhez erin, en op snelheid eroverheen in de counters.
Oja bij Stoke ook nog genoeg oud Eredivisie-spelers. Erg veel dit jaar.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:34 schreef NoNickOne het volgende:
Gaan we vanmiddag ook het debuut van Affelay zien?
Die kan er helemaal niks van.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:34 schreef NoNickOne het volgende:
Geen woord gelezen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nope, Man City gaat weer tegenvallen, en Chelsea zie ik dit jaar niet zo stabiel in als vorig jaar, mede omdat Terry al oud is maar moeilijk te vervangen, dus als hij en 1-2 andere basisspelers straks eruit liggen vanwege een blessure of schorsing, dan wordt het al snel kwetsbaar. Dat zag je ook vorig seizoen toen Costa er even uit lag...
Bij Arsenal is wat mij betreft Coquelin de enige speler die onmisbaar is, wat betreft onvervangbaar in kwaliteit wanneer hij wegvalt, binnen deze selectie. Zodra die geblesseerd raakt of geschorst, dan komt Arsenal wellicht weer in de problemen, maar daarnaast heeft Arsenal dusdanig veel aanvallende kwaliteiten en scorend vermogen dat zelfs wanneer ze 1-2 goals tegen krijgen, dat ze dan alsnog wel kunnen scoren.
Ik denk trouwens dat Sanchez en Walcott op de bank beginnen omdat Wenger verwacht gewoon met de rust wel met een paar goals voor te staan. Vervolgens in de tweede helft inzakken, Walcott en Sanzhez erin, en op snelheid eroverheen in de counters.
Eerste helft zullen ze met veel druk op de helft van West-Ham willen spelen, dus weinig ruimte voor runs...
Ik zal het uitprinten en opsturen in boekvorm, met wat Nijntje illustraties erbij, zoals je doorgaans gewend bent van je lectuur...quote:
Wie?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:34 schreef NoNickOne het volgende:
Ik zal het uitprinten en opsturen in boekvorm, met wat Nijntje illustraties erbij, zoals je doorgaans gewend bent van je lectuur...quote:
Kan ook niet ontkennen dat er veel tuig rondloopt. Alleen de tram ernaar toe alleen al..quote:
doe niet zo kinderachtig manquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zal het uitprinten en opsturen in boekvorm, met wat Nijntje illustraties erbij, zoals je doorgaans gewend bent van je lectuur...
bizar veel tuigquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:36 schreef Stringer het volgende:
[..]
Kan ook niet ontkennen dat er veel tuig rondloopt. Alleen de tram ernaar toe alleen al..
Nee, ik ken de users gewoon goed genoeg om van tevoren te bepalen of ik ergens moeite in moet stoppen ja of nee.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zal het uitprinten en opsturen in boekvorm, met wat Nijntje illustraties erbij, zoals je doorgaans gewend bent van je lectuur...
Vooral op de FP idd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ken de users gewoon goed genoeg om van tevoren te bepalen of ik ergens moeite in moet stoppen ja of nee.
En Yi-Long kraamt doorgaans de meest domme onzin uit dus die ga ik natuurlijk niet zitten lezen.
Nee, geweldige verdediger, maar blessuregevoeliger ivm leeftijd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:35 schreef Rickertman96 het volgende:
'mede omdat Terry oud is'
vorig seizoen de beste CB en nu opeens een paar maanden later te oud, ok
Eensquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:39 schreef truedestiny het volgende:
Siem was nu alweer geblesseerd geraakt.
Wattequote:Op zondag 9 augustus 2015 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi hoe ik jou altijd negatieve zie roepen over mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |