quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dames en heren, ik presenteer u : bedrijfsethiek op de hva.
Als je gewoon zelf iemand neersteekt heb je met minder moeite collectief hetzelfde resultaat. Duidelijk de ethische oplossing.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dames en heren, ik presenteer u : bedrijfsethiek op de hva.
als je voor je laptop wil schrijven zou ik pen en papier pakken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Ben op zoek naar een programma om bestanden te schrijven voor m'n laptop, gebruiken jullie Microsoft office? Wil eens OpenOffice testen, iemand ervaring mee?
you got mequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
als je voor je laptop wil schrijven zou ik pen en papier pakken.
PHP op papier lijkt me wel vetquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Anders kan je met bijvoorbeeld PHP ook heel leuk dingen schrijven voor je laptop.
Ja wordt 'm, ff gedownload net.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:46 schreef Boterbartje het volgende:
Geen andere oplossing werkt zo goed als Microsoft Office
Ik koop ze meestal nieuw omdat de meest recente druk niet vaak tweedehands wordt aangeboden. Kan in principe natuurlijk prima.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja wordt 'm, ff gedownload net.
Over de boeken: halen jullie ze nieuw of 2e hands?
Ik moet dit hebben: http://www.esl.eur.nl/fil(...)_recht_2015-2016.pdf
Ben benieuwd
Misschien een domme vraag: had jij in de 1e jaar dezelfde boeken als die lijst? Of is dat per uni andersquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik koop ze meestal nieuw omdat de meest recente druk niet vaak tweedehands wordt aangeboden. Kan in principe natuurlijk prima.
Ik had alleen compendium vermogensrecht hetzelfde, de rest allemaal anders. Nou kreeg ik ook geen Romeins recht in m'n propedeusequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag: had jij in de 1e jaar dezelfde boeken als die lijst? Of is dat per uni anders
Ah oke. Kom veel 2e druk tegen terwijl ik de 3e moet hebben, weet het toch niet 100% zeker of dat mag want er zullen vast details missen dus ik ga even mailen zoquote:Op zondag 23 augustus 2015 08:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had alleen compendium vermogensrecht hetzelfde, de rest allemaal anders. Nou kreeg ik ook geen Romeins recht in m'n propedeuse
Knieperdquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ah oke. Kom veel 2e druk tegen terwijl ik de 3e moet hebben, weet het toch niet 100% zeker of dat mag want er zullen vast details missen dus ik ga even mailen zo
Lekker een tientje beknibbelen op een boek, lachen man.quote:
Dat is toch zeker genoeg om 2x naar de KFC te gaan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekker een tientje beknibbelen op een boek, lachen man.
of een vliegticketquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat is toch zeker genoeg om 2x naar de KFC te gaan.
Gewoon de nieuwste halen. Elk vak vragen mensen weer of de oude druk mag en het antwoord is altijd hetzelfde: ja, maar volledig voor eigen risico.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ah oke. Kom veel 2e druk tegen terwijl ik de 3e moet hebben, weet het toch niet 100% zeker of dat mag want er zullen vast details missen dus ik ga even mailen zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |