De jeugd van de tegenwoordig ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:09 schreef Ryon het volgende:
Ach, christus. De jaars kunnen echt helemaal niets. Dat is dus geen arrest in TT. Hopelijk is er een mod die zo goed is deze fout nog even te willen herstellen anders zie ik het somber in.
Nee helaas, kijk maar eens naar de namen Topicreeks: SC WO Rechten van de reeks. Allemaal arresten. Het gebruik is dat in de eerste post er ook een samenvatting + rechtsvraag wordt genoemd van het aangedragen arrest.quote:
Regels zijn regels. Wat een graf tt.quote:
Dan report je het toch en dan zal een MOD het speciaal voor jou veranderen, I don't carequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee helaas, kijk maar eens naar de namen Topicreeks: SC WO Rechten van de reeks. Allemaal arresten. Het gebruik is dat in de eerste post er ook een samenvatting + rechtsvraag wordt genoemd van het aangedragen arrest.
Zeg lekker wat je wilquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Regels zijn regels. Wat een graf tt.
Ik zeg overigens ook geen school. Hbo tsjok is trouwens hogere school lullo.
Ohoh, de opstandigheid en de "I don't care" mentaliteit van de jeugd. Tradities, mores, ze geven er allemaal niets meer om. Waar gaat het heen mensen, waar gaat het heen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:23 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan report je het toch en dan zal een MOD het speciaal voor jou veranderen, I don't care
Hopelijk kan je vanavond wel slapen verder, dit is echt een nachtmerrie
Inderdaad, wij hebben geen historisch besef meerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ohoh, de opstandigheid en de "I don't care" mentaliteit van de jeugd. Tradities, mores, ze geven er allemaal niets meer om. Waar gaat het heen mensen, waar gaat het heen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:25 schreef Valid het volgende:
[..]
Niet mensen pesten het Rick. Straks pakken ze je terug en dan wordt het huilen.
hahahahahquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:25 schreef Valid het volgende:
[..]
Niet mensen pesten het Rick. Straks pakken ze je terug en dan wordt het huilen.
Dit wel een goede test voor je, en zal ik de TT van makenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:37 schreef underground1009 het volgende:
Gelukkig dat het nu gebeurt en niet over 50 topics, dat zou pas een schande zijn. Huiswerkvraag Rickert, een arrest wat je waarschijnlijk al kent en anders zal je het binnen de eerste weken wel eens tegenkomen: Hoornse taart.
Vertel maar waar het over gaat en wat de rechtsregel is, misschien komt het dan nog goed met je
Heb je gezien wat er gezegd werd?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:38 schreef Paxcon het volgende:
Kom kom Rickert, voel je niet gelijk zo aangevallen.
okquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
Rickert, je bent wel echt zo'n internetheld he? Pussy. Je haalt jouw bsa niet eens met zo'n instelling.
Over die man die een taart vol rattengif had gestopt, en die taart vervolgens wilde gebruiken om een andere man te vermoorden. Die taart belandde echter bij de vrouw van het doelwit, en die vrouw is vervolgens overleden na het eten van die taart.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben hem zelf alweer vergetenOf ik ken het onder een andere naam
Ohja natuurlijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Over die man die een taart vol rattengif had gestopt, en die taart vervolgens wilde gebruiken om een andere man te vermoorden. Die taart belandde echter bij de vrouw van het doelwit, en is vervolgens overleden na het eten van die taart.
Ging volgens mij over voorwaardelijk opzet.
Hoop hetquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De meest bizarre casus gaan je straks voorbij komen, dat houdt het ook wel een beetje leuk
Ik twijfel nog steeds of ik de master strafrecht naast de master staats&bestuursrecht moet gaan doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:56 schreef Ryon het volgende:
Pure volksverlakkerij natuurlijk. Studenten denken dan dat het elke dag feest is in Nederland met moord & doodslag en Windmill arresten.
Pff.. Strafrecht. Ik zou dan iets gaan doen waar je wel werk in kan vinden. Master econometrie ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik de master strafrecht naast de master staats&bestuursrecht moet gaan doen.
hehequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pff.. Strafrecht. Ik zou dan iets gaan doen waar je wel werk in kan vinden. Master econometrie ofzo.
Nee, daar kan je echt helemaal niets mee. Dat is echt treurig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:00 schreef Blistering het volgende:
Kun je met een master criminologie nog wat trouwens? Of mag je dan ook in de rij gaan staan bij het UWV?
Potjandrie, m'n lijstje wordt steeds korter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, daar kan je echt helemaal niets mee. Dat is echt treurig.
Iets serieuzer:quote:
Een kort lijstje is juist een dikke plus. Maakt het kiezen aanzienlijk makkelijker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Potjandrie, m'n lijstje wordt steeds korter.
Ja, het is inderdaad omdat ik strafrecht best wel leuk vind. Ik heb eigenlijk geen aspiraties binnen het strafrecht. Thanks, privaatrecht lijkt dan inderdaad een betere optie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Iets serieuzer:
Strafrecht is een leuke master voor erbij. De kans dat je er daarna wat mee kan of gaat doen is alleen vrij klein. S&B is ook erg breed. Je moet even goed kijken wat je precies wilt gaan doen. Als je echt de "harde" bestuursrecht kant op gaat dan is het wellicht verstandiger om een privaatrecht master erbij te doen i.p.v een tweede publiekrecht master zoals strafrecht.
Dat is waar. Dan ga ik toch wat meer in de internationale richting denken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een kort lijstje is juist een dikke plus. Maakt het kiezen aanzienlijk makkelijker.
Ja, de twee wegenleer speelt ook meequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad omdat ik strafrecht best wel leuk vind. Ik heb eigenlijk geen aspiraties binnen het strafrecht. Thanks, privaatrecht lijkt dan inderdaad een betere optie.
Windmillquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, de twee wegenleer speelt ook meeEen gemeente voert beleid uit o.g.v het privaat en/of bestuursrecht. Kennis van beide komt dus altijd van pas. Niet o.g.v bestuurs en strafrecht. Dat zijn echt gescheiden werelden met beide hun eigen dynamiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |