Een tripreport maken voor een topictitel gaat dan wel weer heel ver.quote:
Grappig. Is dat een speciale sportzender van NBC op de kabel? want die ken ik niet?quote:
idd dit is #4quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:26 schreef GGMM het volgende:
Vorig jaar zijn we wel opnieuw begonnen met tellen.
[ afbeelding ]
Ja, het is al bijna rustquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Grappig. Is dat een speciale sportzender van NBC op de kabel? want die ken ik niet?
De wedstrijd is zie ik al begonnen?
In het Eredivisietopic gaan we gewoon bij het oude getal verderquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:26 schreef GGMM het volgende:
Vorig jaar zijn we wel opnieuw begonnen met tellen.
[ afbeelding ]
Ha Iwanius, ben je je dagelijkse rondje weer aan het maken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Grappig. Is dat een speciale sportzender van NBC op de kabel? want die ken ik niet?
Niet als ik de TS word.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Eredivisietopic gaan we gewoon bij het oude getal verder.
Dat gaat in geen honderd jaar gebeuren. Vanavond ben je te hard bezig met juichen als Feyenoord onderuit gaat tegen Utrecht.quote:
Dat wordt (met dt toto) lachen geblazen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaat in geen honderd jaar gebeuren. Vanavond ben je te hard bezig met juichen als Feyenoord onderuit gaat tegen Utrecht.
Nog sigaren uitgedrukt in je eten van de week?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Schandalige praktijken van Fokker101quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat er ook, dom varken.
Quotes aanpassen.Ga wat doen met je leven.
Ik heb genoten van zijn nasibereidingscollage in CUL.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog sigaren uitgedrukt in je eten van de week?
Jouw UI is reteslechtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:29 schreef Toto69 het volgende:
er stond gewoon ik wordt, met je ninja-edit
kingroland/johannes kunnen dit beamen
Ga toch weg joh.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:29 schreef Toto69 het volgende:
er stond gewoon ik wordt, met je ninja-edit
kingroland/johannes kunnen dit beamen
Benieuwd waar hij het geld vandaan haalt om elke dag luxe uit eten te gaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van zijn nasibereidingscollage in CUL.
Had je vakantie?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey René!
Heb je me gemist tijdens mijn vakantie?
Doe dit maar via de DMquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je vakantie?![]()
Ik ook een soort van.
Was het leuk?Waar ben je naar toe geweest? Heb je foto's?
Vertel me alles.
Louis verkracht hem op 10.quote:
Inderdaad, dit topic is bedoeld voor foto's van televisies of projectors van mensen die we niet kennen.quote:
Ik stond net op het punt alles te delen maar dat mag helaas niet van Davy.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je vakantie?![]()
Ik ook een soort van.
Was het leuk?Waar ben je naar toe geweest? Heb je foto's?
Vertel me alles.
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stond net op het punt alles te delen maar dat mag helaas niet van Davy.
Graag over voetbal hier Johannes_. Anders even in de SC of zo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey René!
Heb je me gemist tijdens mijn vakantie?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stond net op het punt alles te delen maar dat mag helaas niet van Davy.
Ik was in een stad waar Hertha BSC ook wel speelt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Graag over voetbal hier Johannes_. Anders even in de SC of zo.
Sjekpoint sjarliequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was in een stad waar Hertha BSC ook wel speelt.
Frankfurt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frankfurt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |