Een tripreport maken voor een topictitel gaat dan wel weer heel ver.quote:
Grappig. Is dat een speciale sportzender van NBC op de kabel? want die ken ik niet?quote:
idd dit is #4quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:26 schreef GGMM het volgende:
Vorig jaar zijn we wel opnieuw begonnen met tellen.
[ afbeelding ]
Ja, het is al bijna rustquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Grappig. Is dat een speciale sportzender van NBC op de kabel? want die ken ik niet?
De wedstrijd is zie ik al begonnen?
In het Eredivisietopic gaan we gewoon bij het oude getal verderquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:26 schreef GGMM het volgende:
Vorig jaar zijn we wel opnieuw begonnen met tellen.
[ afbeelding ]
Ha Iwanius, ben je je dagelijkse rondje weer aan het maken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Grappig. Is dat een speciale sportzender van NBC op de kabel? want die ken ik niet?
Niet als ik de TS word.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Eredivisietopic gaan we gewoon bij het oude getal verder.
Dat gaat in geen honderd jaar gebeuren. Vanavond ben je te hard bezig met juichen als Feyenoord onderuit gaat tegen Utrecht.quote:
Dat wordt (met dt toto) lachen geblazen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaat in geen honderd jaar gebeuren. Vanavond ben je te hard bezig met juichen als Feyenoord onderuit gaat tegen Utrecht.
Nog sigaren uitgedrukt in je eten van de week?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Schandalige praktijken van Fokker101quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat er ook, dom varken.
Quotes aanpassen.Ga wat doen met je leven.
Ik heb genoten van zijn nasibereidingscollage in CUL.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog sigaren uitgedrukt in je eten van de week?
Jouw UI is reteslechtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:29 schreef Toto69 het volgende:
er stond gewoon ik wordt, met je ninja-edit
kingroland/johannes kunnen dit beamen
Ga toch weg joh.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:29 schreef Toto69 het volgende:
er stond gewoon ik wordt, met je ninja-edit
kingroland/johannes kunnen dit beamen
Benieuwd waar hij het geld vandaan haalt om elke dag luxe uit eten te gaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van zijn nasibereidingscollage in CUL.
Had je vakantie?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey René!
Heb je me gemist tijdens mijn vakantie?
Doe dit maar via de DMquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je vakantie?![]()
Ik ook een soort van.
Was het leuk?Waar ben je naar toe geweest? Heb je foto's?
Vertel me alles.
Louis verkracht hem op 10.quote:
Inderdaad, dit topic is bedoeld voor foto's van televisies of projectors van mensen die we niet kennen.quote:
Ik stond net op het punt alles te delen maar dat mag helaas niet van Davy.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je vakantie?![]()
Ik ook een soort van.
Was het leuk?Waar ben je naar toe geweest? Heb je foto's?
Vertel me alles.
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stond net op het punt alles te delen maar dat mag helaas niet van Davy.
Graag over voetbal hier Johannes_. Anders even in de SC of zo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey René!
Heb je me gemist tijdens mijn vakantie?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stond net op het punt alles te delen maar dat mag helaas niet van Davy.
Ik was in een stad waar Hertha BSC ook wel speelt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Graag over voetbal hier Johannes_. Anders even in de SC of zo.
Sjekpoint sjarliequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was in een stad waar Hertha BSC ook wel speelt.
Frankfurt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frankfurt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Helemaal niet Herta speelt echt niet in Berlijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:35 schreef Sked het volgende:
Volgens mij is het niet Frankfurt, jongens
Te toevallig dit.quote:
Waar is de analyse?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:36 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom krijgen we Ajax-Wolfsburg te zien in de rust
Fox doet wat de meeste kijkers willen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:36 schreef tompsv18 het volgende:
Daar was ik bij omgquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:36 schreef tompsv18 het volgende:
Dat snap ik maar al te goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.bierfestival-berlin.de/index%20eng.html
Dit vond ik het hoogtepunt.
Kunnen we even voor ontspanning lachen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:36 schreef tompsv18 het volgende:
was een saaie wedstrijdquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fox doet wat de meeste kijkers willen.
Om eraan herinnerd te worden dat 30 mil voor Jasper belachelijk is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:36 schreef tompsv18 het volgende:
Hadden ze ook Duits bier?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.bierfestival-berlin.de/index%20eng.html
Dit vond ik het hoogtepunt.
Wordt in Duitsland, de Duitse Sana genoemd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:37 schreef Fokker101 het volgende:
Die Younes lijkt me echt een goede speler
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wordt in Duitsland, de Duitse Sana genoemd.
Hou ik wel van.quote:
Ik ook wel!quote:
Wel een glas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog wat bier mee naar huis genomen?
Bierglazen sparenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook wel!
[..]
Wel een glas.
Negersex. PSV. Xbox One. Football Manager en Rendang. En jij?quote:
Nee.quote:
Blankensex, FC Groningen, PS4, OSM, en Johannes_vermeer bezoeken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Negersex. PSV. Xbox One. Football Manager en Rendang. En jij?
Je had mojn broer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Blankensex, FC Groningen, PS4, OSM, en Johannes_vermeer bezoeken.
Had gekund he.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je had mojn broer kunnen zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen jij wist te ontkomen, tot dusverre.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:43 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer hosselt wel veel fokkers.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Wat een enorm mooi glas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zou ik wel een keertje een biertje uit willen drinken.![]()
![]()
sst we praten hier over johannes z'n vakantiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de opstelling van Watford.
Dit kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een enorm mooi glas.
Daar zou ik wel een keertje een biertje uit willen drinken.![]()
Ik hoop van ganser harte dat hij en Advocaat degraderen dit jaar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:49 schreef tompsv18 het volgende:
Hierna kunnen we genieten van Jeremain Lens.
Waarom?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop van ganser harte dat hij en Advocaat degraderen dit jaar.
Die speelt bij Sunderland nu?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:49 schreef tompsv18 het volgende:
Hierna kunnen we genieten van Jeremain Lens.
Haha ik snap hemquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ik Advocaat een lul vind.
Ah, oke. Ik vind hem wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ik Advocaat een lul vind.
Hij is heel klein he. En heeft haar laten implanteren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik vind hem wel vermakelijk.
En hij telt elke avond zijn geldquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is heel klein he. En heeft haar laten implanteren.
Da's een hoax.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hij telt elke avond zijn geld
Samen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:54 schreef GGMM het volgende:
Straight Outta Compton - Red Band Trailer with Introduction from Dr. Dre and Ice Cube (HD)(Official)
Davy en ik gaan naar deze film.
Mooie pass van Depay zeg.
Vraag ik mij ook afquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom heeft Tottenham niet meer geïnvesteerd deze zomer?
Ik vind ze vrij compleet . wat moet er nog bij dan ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom heeft Tottenham niet meer geïnvesteerd deze zomer?
Een echte topper als buitenspelerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vind ze vrij compleet . wat moet er nog bij dan ?
goede verdediger en middenvelder centrale middenvelder danquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vind ze vrij compleet . wat moet er nog bij dan ?
Die gaan niet naar Tottenhamquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een echte topper als buitenspeler
Zonde dat Lamela daar nooit uit de verf kwamquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaan niet naar Tottenham
Paulinhogodquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
goede verdediger en middenvelder centrale middenvelder dan
Wat een zaadelftalquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gomes; Nyom, Cathcart, Prödl, Holebas; Capoue, Behrami; Anya, Jurado, Layun; Deeney
Geen Berghuis. KOOP ER NOG MAAR EEN.
Argentijnen hebben het er sowieso vrij moeilijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde dat Lamela daar nooit uit de verf kwam
Geen van de 16u-potten is interessant.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een zaadelftal
Dit ga ik niet kijken
Daarom lekker buiten zitten zo Stijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen van de 16u-potten is interessant.
GOMESquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gomes; Nyom, Cathcart, Prödl, Holebas; Capoue, Behrami; Anya, Jurado, Layun; Deeney
Geen Berghuis. KOOP ER NOG MAAR EEN.
Is Siem de Jong weer fit?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer een Eredivisieclash tussen Newcastle en Southampton.
Nieuwkasteel tegen FC Eredivisiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
topshowquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis je Steve UIquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steve McClaren vs Erwin Koeman.
qftquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ashley Young basisspeler is bij je club word je nooit kampioen
Hij heeft die plek vorig jaar gewoon verdiendquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ashley Young basisspeler is bij je club word je nooit kampioen
Hij speelde 3 potjes leuk, om daarna weer niks te presteren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heeft die plek vorig jaar gewoon verdiend
nieuwe positie helpt ook niet meequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:11 schreef Confetti het volgende:
Matig debuut maar was te verwachten. Het tempo ligt zoveel hoger. Komt wel goed.
Rooney op 10quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:11 schreef iPat het volgende:
Zet Depay op de plek van Young, Rooney op 10 en nog een fatsoenlijke spits kopen aub.
Of Mata gewoon op 10, Depay op links en een goede rechtsbuiten kopenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:11 schreef iPat het volgende:
Zet Depay op de plek van Young, Rooney op 10 en nog een fatsoenlijke spits kopen aub.
Wel goede speler voor FUT dankzij zijn snelheidquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:12 schreef Henrys het volgende:
Walker moet echt een 65 rating krijgen in in Fifa
Kreeg ook amper een bal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit was niet de wedstrijd van Memphis.
Valencia als rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Mata gewoon op 10, Depay op links en een goede rechtsbuiten kopen
Rooney in de spits
Valencia en Young moet je niet als buitenspeler opstellen als je de ambitie hebt om kampioen te wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:13 schreef iPat het volgende:
[..]
Valencia als rechtsbuiten.
Depay op 10 is doodzonde.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Top ventje. Ook niet zo'n rotkop als Depay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I dont think so.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:17 schreef iPat het volgende:
Memphis had hier een gat in de kruising geschoten.
Veel meer smaken hebben ze niet voor die positie nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:23 schreef Downwards het volgende:
Darmian gaat wel een wedstrijdje of 35 spelen dit seizoen voor United. Prima aankoop.
is ook gewoon een geweldige spelerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel meer smaken hebben ze niet voor die positie nee.
En ook gewoon een prima eerste keus in Darmian.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel meer smaken hebben ze niet voor die positie nee.
Vorig seizoen heb ik 'm een paar erg leuke wedstrijden zien voetballen, veel dreiging ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon geen speler voor de subtop Premier League
hij is allang gewisseld omdat hij als een natte krant speeldequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Depay op 10, serieus? Speelt ie aardig?
Een paar leuke wedstrijden heb je niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vorig seizoen heb ik 'm een paar erg leuke wedstrijden zien voetballen, veel dreiging ook.
Vandaag komt ie nauwelijks in het spel voor.
Het kan nog.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik zat er al op te wachten.
hij maakte mij wijs dat Depay ging shinen haha wat een gekkiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik zat er al op te wachten.
Soldado heeft er ook niks van gebakkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:29 schreef Henrys het volgende:
Lamela was ook een verschikkelijke aankoop
1 schot net over, nou nouquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot de onterechte 1-0 zag ik prima mogelijkheden.
tsja op 10quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
hij is allang gewisseld omdat hij als een natte krant speelde
Jawel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
United wordt echt geen kampioen dit jaar.
Chelsea.quote:
alles op Chelsea iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
United wordt echt geen kampioen dit jaar.
United viel vies door de mand.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
De eerste wedstrijd van dit Premier League seizoen viel me erg tegen
Niet waar!!! Beste competitie altijd leuk!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beter dan vrijwel elke eredivisie wedstrijd jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet waar!!! Beste competitie altijd leuk!!
eredivisie gaat leuker worden vnvquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tottenham wist maar niet de eindpass te geven. Waren genoeg mogelijkheden toe. Stelletje skkls.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn en ik vonden Kane maar onzichtbaar
Dat zei ik ook al ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
United viel vies door de mand.
Die gaan NOOIT kampioen worden dit seizoen
Ik kijk uit naar de nederlaag van Feyenoordquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
eredivisie gaat leuker worden vnv
Vitesse speelt morgen pas hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig vanavond weer het BESTE voetbal van de wereld. De eredivisie.
Niet de beste, wel de spannendste.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet waar!!! Beste competitie altijd leuk!!
hij heeft over leuk dom varken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan vrijwel elke eredivisie wedstrijd ja
valt wel mee Chelsea easy kampioen geef ik je op een briefjequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet de beste, wel de spannendste.
In Nederland PSV makkelijk kampioen, in Duitsland Bayern, in Italië Juventus, in Frankrijk PSG, in Spanje Real/Barcaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
valt wel mee Chelsea easy kampioen geef ik je op een briefje
Zaterdag 8 augustusquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig vanavond weer het BESTE voetbal van de wereld. De eredivisie.
Altijd weer dat voetballen om 12:30quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zaterdag 8 augustus
20.45 uur: Feyenoord – FC Utrecht
Zondag 9 augustus
12.30 uur: AZ – Ajax
Dinsdag 11 augustus
18.30 uur: ADO Den Haag – PSV
Woensdag 12 augustus
18.30 uur: FC Groningen – FC Twente
[ afbeelding ]
Ik vind dat mensen die niet eens naar het stadion gaan niet hoeven te klagenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd weer dat voetballen om 12:30
Afschaffen dat tijdstip
Beginnen de excuses nu al?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd weer dat voetballen om 12:30
Afschaffen dat tijdstip
Ik moet dan gewoon vroeg mijn bed uit hoor :Squote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die niet eens naar het stadion gaan niet hoeven te klagen
Gewoon geen lekker tijdstip om voetbal te kijkenquote:
PL lacht nuquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:55 schreef Zipportal het volgende:
Deze ebola was weer volledig van toepassing op Man Utd - Tot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |