quote:
Mwehhe mannen on the loose
Wat je echt "nodig" hebt...
-eventueel een shirt om in te bevallen. (naakt doen toch maar weinig vrouwen eigk valt me op)
-kleding voor jezelf (loszittende broek, shirt, voedingsbeha)
-setje kleding voor baby in 50/56 (romper lm, pakje of broekje/shirtje, mutsje en sokjes. En iets van een dik vest voor naar huis)
- evt schoon shirt voor je man
- camera indien gewenst.
Wat fijn is maar niet doodnoodzakelijk...
- opfrisspul voor jezelf (deo, borstel, elastiekje ofzo, douchegel hebben ze in principe in het zh ook maar als je t fijn vindt je eigen douchegel. tandenborstel... iets met kotsen bij 3 en bij 8 cm

)
- 2e setje kleding voor baby voor als ie zn eerste onderpoept
Fijn spul neemt weinig ruimte in maar handig om bij je te hebben.
- dextro
- labello
- oordopjes
Wat volstrekt NIET noodzakelijk is en je echt niet mee hoeft te slepen
- kamerjas (tenzij je al weet dat je meerdere dagen gaat blijven ofzo)
- idd fohnen of stijltangen of what not.
- shampoo/cremespoeling (douchen na je bevalling moet je meer zien als schoonspoelen, uitgebreid je haren wassen direct na je bevalling nah.)
- je hele make-up voorraad. Nagellak? really?
- handdoeken... enough said.
- omslagdoeken/badcape voor baby
- luiers
- luiers voor jezelf
- dure spullen... ipads enzo. Ik weet dat het tempting is maar er wordt veel gejat uit ziekenhuizen her en der helaasch.
- voor 6 dagen kleding voor jezelf en baby
- vast nog veel meet wat ik nu vergeet
Je kunt altijd een tweede tas inpakken en klaar zetten voor het geval je toch moet blijven na keizersnede bijvoorbeeld. Dat je gewoon kan zeggen tegen je man/ouders/buuf dat ze die ene tas uit je woonkamet moeten komen brengen. Dan heb je toch zelf in de hand wat er klaarstaat maar hoef je niet met veel zooi te leuren.
Echt... de mensen met 2 trolleys en een shopper zijn geen uitzondering.