Haha wel liefquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:55 schreef Malteser het volgende:
Hier een man die langzaamaan wat zenuwen krijgt (dat worden nog zware weken voor hem geloof ik...).
Nadat hij de FamilyFix in beide auto's gemonteerd heeft, vroeg hij of ik niet vast een tas klaar kon maken voor als het begint... "Want stel nou dat het te vroeg begint, wat moet ik dan allemaal meenemen?"
Voor de goede orde, ik was gisteren exact 34 weken zwanger.
Haha ah gos wat schattigquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik deed vandaag een terrasje in t midden van t land met mijn twee beste-vriendinnen-van-ver, en ze hadden een rompertje meegenomen(net als de vorige keer).
In maat 44, want ze hebben geen flauw ideede schatjes...
Het kan nog weer anders: een vriendin van mijn ouders (die ene die altijd HALLO BABY, HIER BEN IK WEER!! tegen mijn buik zegt <3 ) is Joods en bij haar/hen is het gebruikelijk om niets voor de baby te kopen voor de geboorte, want daarmee roep je ongeluk af over de baby. Zodra de baby geboren is, zorgt de familie dat je alles in huis krijgt. Toch ook wel heel mooiquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Ahh mignonne wat naar, sterkte!
[..]
Haha wel lief! Aandoenlijk ook
. Nouja beter goed voorbereid toch?
Het kan ook anders. Ik had vorige week een vrouw aan de deur die een MC kwam ophalen. Toen ik vroeg hoe ver ze was zei ze "nog 2 weken en het kamertje hebben we ook nog niet klaar, zijn nog aan het schilderen".. Whut. Voor 't zelfde geld was je al bevallen, hoe had je die baby mee naar huis genomen vanuit het zkh bv?
Maar mss zie ik het verkeerd en ben ik een te erge controlfreak ofzo, kan ook.
elamanilo woont in t westenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:12 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Het kan nog weer anders: een vriendin van mijn ouders (die ene die altijd HALLO BABY, HIER BEN IK WEER!! tegen mijn buik zegt <3 ) is Joods en bij haar/hen is het gebruikelijk om niets voor de baby te kopen voor de geboorte, want daarmee roep je ongeluk af over de baby. Zodra de baby geboren is, zorgt de familie dat je alles in huis krijgt. Toch ook wel heel mooiTen minste, als je 't gevloek van de kraamverzorgster aan kan
![]()
Mignonne, sterkteWat een rotnieuws.
Sillie, wat een gedoe met die aambeienlijkt me erg pijnlijk.
Fotograaf: helaas woon ik in 't westen en kan ik de 'diensten' van Juf Mariska niet gebruikenWe brainstormen hier thuis nog even door over een oplossing.
Ik zou me daar niet zo druk om makenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Het kan ook anders. Ik had vorige week een vrouw aan de deur die een MC kwam ophalen. Toen ik vroeg hoe ver ze was zei ze "nog 2 weken en het kamertje hebben we ook nog niet klaar, zijn nog aan het schilderen".. Whut. Voor 't zelfde geld was je al bevallen, hoe had je die baby mee naar huis genomen vanuit het zkh bv?
Misschien wilde ze thuis bevallen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dan gaat de papa even vanuit het ziekenhuis naar de winkel?quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Is wel een beetje een traditie die als ouderwets wordt gezien hoor, veel joden doen dat niet meer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:12 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Het kan nog weer anders: een vriendin van mijn ouders (die ene die altijd HALLO BABY, HIER BEN IK WEER!! tegen mijn buik zegt <3 ) is Joods en bij haar/hen is het gebruikelijk om niets voor de baby te kopen voor de geboorte, want daarmee roep je ongeluk af over de baby. Zodra de baby geboren is, zorgt de familie dat je alles in huis krijgt. Toch ook wel heel mooiTen minste, als je 't gevloek van de kraamverzorgster aan kan
![]()
Ik wil je niet opjutten hoor, maar ik had hem met 35+3 toch al nodigquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:26 schreef Malteser het volgende:
Ik vond het ook heel lief en aandoenlijk.
Maar 34 weken voelt wat vroeg voor het klaar hebben staan van een vluchttas. Ik ben daar iets nuchterder in dan man geloof ik.
Maar oh wat lief om te zien hoe hij helemaal blij demonsteerde hoe makkelijk de MaxiCosi op en van de FamilyFix klikt.
Och ook dan kun je dingen achteraf halen. Na de bevalling je man thuis pyjama en ondergoed laten halen enz. Leuk is anders natuurlijk maar toch. Over het algemeen is een vluchttas met spullen die je al klaar hebt meer convenience dan echt keihard noodzakelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik wil je niet opjutten hoor, maar ik had hem met 35+3 toch al nodig
Dat dacht ik al! Vandaar haar/hen. Al is ze wel ook Amerikaanse, zou dat er ook nog mee te maken kunnen hebben?quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:29 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Is wel een beetje een traditie die als ouderwets wordt gezien hoor, veel joden doen dat niet meer.Familie van mijn man was ook wel soort van geshockeerd dat wij alle kleding mee naar huis namen en boden aan om het na de geboorte op te sturen.
In Amerika wel veel winkels gezien waar ze zo'n layette service hadden.
Dat is ook zo. Het kan natuurlijk ook wel, heb je ook gelijk in. Het voelt voor mij nog wat vroeg maar kan natuurlijk op z'n minst even een lijstje maken voor wat ik mee wil straks. Handig voor mezelf en misschien fijn voor man's hormonenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik wil je niet opjutten hoor, maar ik had hem met 35+3 toch al nodig
Ja is volgens mij iets joods-Amerikaans, in Israël heb ik het eigenlijk niet gezien.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:54 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Dat dacht ik al! Vandaar haar/hen. Al is ze wel ook Amerikaanse, zou dat er ook nog mee te maken kunnen hebben?
Tjoh, wij wonen in geen al te ruim appartement (of eigenlijk vooral bizar appartement met gigantische woon- en badkamer, maar één piepklein slaapkamertjequote:Op zondag 9 augustus 2015 19:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |