Heb er nou 4 bekeken maar nog weinig te zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon googelen op "webcam >>>willekeurige stad in de regio waar de boomboom is<<< "
Et voila
ik zie het net! Gaat hardquote:
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 13-08-2015 om 16:34:21De eerste buien liggen inmiddels net ten zuiden van België klaar, om begin van de avond bij ons te arriveren. http://t.co/XTwbhXhes0 reageer retweet
het is er warm genoeg voor in het ZWquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eens een keer een feestje in zuid west Nederland?
Feestje op de Noordzee ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:48 schreef marcel-o het volgende:
[..]
het is er warm genoeg voor in het ZW
zal mij echt benieuwen deze keer
Ik zou Breda in vuur en vlam zetten om dat vervelende eeuwig herhalende forcefield verhaal nooit weer te horenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:42 schreef kree het volgende:
Als ik een onweersbui was dan zou ik me prima voelen met deze drukkende hitte
Ja, verlos iedereen van het gezeik van de Bredanaren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:51 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik zou Breda in vuur en vlam zetten om dat vervelende eeuwig herhalende forcefield verhaal nooit weer te horen
Ah, daar zijn de wishcasting plaatjes weer.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:34 schreef Rabieluh het volgende:
Voor wie het zelf nog niet had kunnen bedenken:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)2474/?type=1&theater
Een simpele trekrichtingskaartje, dat magquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ah, daar zijn de wishcasting plaatjes weer.
En geen cam in de buurt, waardeloos.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:21 schreef Vriezzer het volgende:
Tussen 17:05 en 17:10 gewoon 1233 ontladingen daar op die lijn!
[ afbeelding ]
17:15 - 17:20: 1344 ontladingen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En geen cam in de buurt, waardeloos.
dat moet je idd ook niet vergeten met deze bovenluchtwind. Is echt een interessante situatiequote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:47 schreef Vriezzer het volgende:
Centraal Duitsland begint het een beetje te borrelen.
Bron @weerslagnl:
[ afbeelding ]
In Belgie weten ze nog niet wat komen gaat:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:53 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Een magere cam ergens die om de 10 minuten update ofzo, tis iets he.
Ik zou ook lekker in de whirlpool blijven zittenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:57 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
In Belgie weten ze nog niet wat komen gaat:
http://surfersparadise.be/beachcam
ik denk dat het in gaat kakken zodra het onze grens over komt, en de rest draait weg naar de noordzeequote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:54 schreef NewHorizon het volgende:
Flinke convergentielijn
Hopen dat het een beetje volhoudt.
Jaaaa deze, nog nooit zo vaak naar een webcam gekekenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:57 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
In Belgie weten ze nog niet wat komen gaat:
Typisch inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:01 schreef Ener-G het volgende:
[..]
ik denk dat het in gaat kakken zodra het onze grens over komt, en de rest draait weg naar de noordzee
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op donderdag 13-08-2015 om 18:05:17Niet alleen (onweers)buien, maar ook hoge temperaturen. Op veel plaatsen komt het kwik vannacht niet onder 20 graden. #plaknacht #zwoel reageer retweet
Prettig ja als het binnen 25 graden blijft met een luchtvochtigheid van een darmkanaal nadat de buien zijn langsgeweest, puur genot.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker toch, een zwoele avond. Zo warm is het ook weer niet, gewoon lekker.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Prettig ja als het binnen 25 graden blijft met een luchtvochtigheid van een darmkanaal nadat de buien zijn langsgeweest, puur genot.
Gewoon lekker blijven plakkenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Prettig ja als het binnen 25 graden blijft met een luchtvochtigheid van een darmkanaal nadat de buien zijn langsgeweest, puur genot.
Waarom laat je de deur dan ook open staanquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:10 schreef Maver24 het volgende:
Was het gisteren nog 24 graden in de woonkamer is het vandaag 29 graden. Zweet me peentjes
Meer kunnen we niet doen dan hopen. Ik vind dat we het wel hebben verdiend, hemelsbrede bliksems, schuddende ramenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk gaat het knallen in het Zuiden vannacht
Morgen weer lekker naar kantoor.. Oh wachtquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:10 schreef Maver24 het volgende:
Was het gisteren nog 24 graden in de woonkamer is het vandaag 29 graden. Zweet me peentjes
Lolwut.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat komt daar zeker. Het onweert al boven Brugge. Ze zouden het onweer al moeten horen daar.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:57 schreef Rabieluh het volgende:
Het wordt donker! Weet niet of er ook onweer aankomt, heb lightningmaps ff uit moeten doen want mn laptop werd te warm.
Ze zin braaf alles aan het inpakken en opbergen, hebben ze genoeg ervaring mee dit jaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:01 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat komt daar zeker. Het onweert al boven Brugge. Ze zouden het onweer al moeten horen daar.
Dan zie jij iets anders als ik...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:00 schreef Coelho het volgende:
Met deze stroming komt er alleen onweer ten oosten van Tilburg
Hoop bewolking al hoor en de wind lijkt te gaan liggen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:04 schreef LTVDK het volgende:
De zon heeft hier in het zuidwesten in ieder geval al afscheid genomen
Ja de wind is wat gaan liggen ten opzichte van vanmiddag, maar er staat gelukkig nog steeds een briesjequote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoop bewolking al hoor en de wind lijkt te gaan liggen.
Morgen gelukkig nietquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:37 schreef byah het volgende:
[..]
Morgen weer lekker naar kantoor.. Oh wacht
De bliksemlijn houdt op bij de Luxemburgs/Duitse grens en heeft een NW trekrichting.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zie jij iets anders als ik...
Schuif maar door. Ik wacht rustig af in Zeelandquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis ruimt de onweer popcorn weer op
Het is wel redelijk oud aangezien ze veel onweersvoorspellingen deden die niet uitkwamen...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:21 schreef zoem het volgende:
[..]
Schuif maar door. Ik wacht rustig af in Zeeland
Ik! Ik was net candy crush aan het doenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:20 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Zag een flits op die cam! Wie wil me aanraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |