Ja de wind is wat gaan liggen ten opzichte van vanmiddag, maar er staat gelukkig nog steeds een briesjequote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoop bewolking al hoor en de wind lijkt te gaan liggen.
Morgen gelukkig nietquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:37 schreef byah het volgende:
[..]
Morgen weer lekker naar kantoor.. Oh wacht
De bliksemlijn houdt op bij de Luxemburgs/Duitse grens en heeft een NW trekrichting.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zie jij iets anders als ik...
Schuif maar door. Ik wacht rustig af in Zeelandquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis ruimt de onweer popcorn weer op
Het is wel redelijk oud aangezien ze veel onweersvoorspellingen deden die niet uitkwamen...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:21 schreef zoem het volgende:
[..]
Schuif maar door. Ik wacht rustig af in Zeeland
Ik! Ik was net candy crush aan het doenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:20 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Zag een flits op die cam! Wie wil me aanraken
Ik!! Ook wel zonder dat je die flits op de cam zag hoor ;pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:20 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Zag een flits op die cam! Wie wil me aanraken
*Steekt hand uit*quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik! Ik was net candy crush aan het doen.
*raakt*quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:26 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
*Steekt hand uit*
Volgens buienradar gaat die bui heel traag, klopt dat? Kan wel wat verkoeling gebruiken!
Die ga je niet krijgen enige wat je gaat krijgen is een nog hogere luchtvochtigheid, geweldigquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:26 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
*Steekt hand uit*
Volgens buienradar gaat die bui heel traag, klopt dat? Kan wel wat verkoeling gebruiken!
Van die luchtvochtigheid dat als je een koud flesje bier op tafel zet, dat er al snel een plas condenswater omheen ligt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
Die ga je niet krijgen enige wat je gaat krijgen is een nog hogere luchtvochtigheid, geweldig
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van die luchtvochtigheid dat als je een koud flesje bier op tafel zet, dat er al snel een plas condenswater omheen ligt.
Komt eraan...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:27 schreef Reya het volgende:
Veel wind en regen, maar slechts sporadisch bliksem/onweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |