SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
Onweer komt in de buurt. Nu nog wat wind en ik ben tevredenquote:
Ga weg manquote:
quote:
Zit je nog in Limburg?quote:
Jep. Al twee nachten wakker geworden van stevige buien met zo nu en dan een klap onweer, al meer dan een heel jaar Leiden...quote:
Die stevige buien vielen hier wel weer mee. Wel wat geflits en gerommel vannacht, met 1 of 2 goede klappenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Al twee nachten wakker geworden van stevige buien met zo nu en dan een klap onweer, al meer dan een heel jaar Leiden...
Vannacht niks meegekregen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die stevige buien vielen hier wel weer mee. Wel wat geflits en gerommel vannacht, met 1 of 2 goede klappen
Heb je wel de goede tijd uitgekozen om in Limburg te zijn. Zoveel hebben we hier ook nog niet gehad dit jaar
Ow, terwijl het hier vannacht eindelijk eens iets deedquote:
Ik zit dan ook iets noordelijkerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, terwijl het hier vannacht eindelijk eens iets deed
Jup, Noord-, Midden- en Zuid-Limburg verschillen best wel van elkaar. Ook qua weerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit dan ook iets noordelijker
Dito hierquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:27 schreef INViCTuS het volgende:
Hier in het Oosten anders helemaal niks
Ik vind die 6 en 9 graden bij Zwitserland/Frankrijk/Italië opvallenderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |