abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154997329
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Kijk, zó moet het! _O_

Eerstvolgende meet:

* 600km Rondom de Eifel op zaterdagochtend 13 juni
* 200km Vennbahn op zondag 20 september
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk

Wij doen aan Strava
Hier vind je onze kilometerstanden

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje
SPOILER: online shoppen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_154997664
Zelfs op station Leeuwarden lopen ze te pronken met verzetshelden.
pi_154997712
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 21:55 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Daar kan je wel fijn fietsen, varen en zijn de meeste automobilisten vriendelijk.

Alleen is daar niet zo'n toffe stad als Groningen. Ik was dit weekend in Sneek. Man, man, man. De meeste mensen daar :')
Hoorde dat DJ Paul Elstak laatst daar ergens optrad, zal wel het hoogtepunt van het jaar zijn geweest.
pi_154997738
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Plaatjes van schone vrouwtjes op fietsen
Waar blijven ze?
pi_154997868
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:10 schreef ratatat het volgende:
Zelfs op station Leeuwarden lopen ze te pronken met verzetshelden.
Die mannen kunnen ook niet genoeg worden geëerd ^O^
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 22:32:38 #6
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_154998455
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:12 schreef ratatat het volgende:

[..]

Waar blijven ze?
Sorry jongens...hier zijn ze. In m'n herinnering waren ze alleen beter, maar goed, beloofd is beloofd. Zet ze wel even in een spoilertagje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier d'r mee!
.
.
.
.
.
.
.
Oh wacht even, dit waren de leuke....foutje.
SPOILER
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_154998639
Lekker aero

SPOILER
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 22:47:04 #8
153506 Captain_Fabulous
pi_154999068
Mja, een erg puntige kin, ik zou der niet...
Maar even serieus, ik ga morgen naar Leeuwarden, ik moet even minder bot aan doen tegen Friezen, anders doe ik het morgen per ongeluk ook, en na wat er met Bonifacius is gebeurd, neem ik geen enkel risico!

SPOILER
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 22:53:15 #9
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_154999377
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Sorry jongens...hier zijn ze. In m'n herinnering waren ze alleen beter, maar goed, beloofd is beloofd. Zet ze wel even in een spoilertagje.

SPOILER
Veel plezier d'r mee!
.
.
.
.
.
.
.
Oh wacht even, dit waren de leuke....foutje.
SPOILER
Held *O*
.
pi_155000533
Ga je weer met je zoon Cap? Have fun!
pi_155000950
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:12 schreef ratatat het volgende:

[..]

Hoorde dat DJ Paul Elstak laatst daar ergens optrad, zal wel het hoogtepunt van het jaar zijn geweest.
Ja klopt. Sneek is echt wel gezellig, maar het blijft een groot dorp. Ongeveer m'n hele vriendenkring van daar is uitgespreid over het hele land. Terwijl sommigen die zijn blijven hangen na 10 jaar zich nog steeds volgooien met passoa-jus :')

Qua mentaliteit vind ik Groningen een stuk volwassener. Hier is iedereen een stuk relaxter en vooral opener naar elkaar, kom je makkelijker met onbekenden in contact en maak je sneller vrienden. Al is dat vaak alleen wel met studenten of oud-studenten.
In Sneek is het wat meer ons kent ons en heb je nog altijd een groepje wat tijdens hun studie bij pa en ma is blijven wonen en zich de upper ten waant :')

Sneekweek is elk jaar weer lachen omdat ik met m'n pa en z'n vrienden op stap ga naar een ouwelullen kroeg vol met 50'ers en 60'ers. Die vervolgens ook hun nageslacht mee hebben. Zo kom ik altijd weer een hoop oude bekenden tegen en hebben we weer een mooie avond ;)
Maar naar DJ Paul Elstak en die kansloze dance feestjes waar ze de hele avond mashups draaien ga ik niet heen ;)
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 23:33:17 #12
153506 Captain_Fabulous
pi_155001137
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:17 schreef Tommeke het volgende:
Ga je weer met je zoon Cap? Have fun!
Nee, die is pas zondag terug uit Rusland helaas, dus ik ga met twee oud studiegenoten van de Sooscomissie. Vrij grote kans op bier-misbruik dus. Met 1 zat ik vroeger in een band, en de andere heeft nu z'n eigen death metal bandje, dus we passen daar goed in het publiek :7
pi_155001253
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:27 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja klopt. Sneek is echt wel gezellig, maar het blijft een groot dorp. Ongeveer m'n hele vriendenkring van daar is uitgespreid over het hele land. Terwijl sommigen die zijn blijven hangen na 10 jaar zich nog steeds volgooien met passoa-jus :')

Qua mentaliteit vind ik Groningen een stuk volwassener. Hier is iedereen een stuk relaxter en vooral opener naar elkaar, kom je makkelijker met onbekenden in contact en maak je sneller vrienden. Al is dat vaak alleen wel met studenten of oud-studenten.
In Sneek is het wat meer ons kent ons en heb je nog altijd een groepje wat tijdens hun studie bij pa en ma is blijven wonen en zich de upper ten waant :')

Sneekweek is elk jaar weer lachen omdat ik met m'n pa en z'n vrienden op stap ga naar een ouwelullen kroeg vol met 50'ers en 60'ers. Die vervolgens ook hun nageslacht mee hebben. Zo kom ik altijd weer een hoop oude bekenden tegen en hebben we weer een mooie avond ;)
Maar naar DJ Paul Elstak en die kansloze dance feestjes waar ze de hele avond mashups draaien ga ik niet heen ;)
Ja wel herkenbaar. In Groningen wordt iedereen er wel bij betrokken. Al helemaal als je daar nieuw bent enzo. Misschien omdat de meesten ook in dezelfde situatie zaten toen ze gingen studeren. Mijn vrienden hebben ook nog steeds dezelfde vrienden en onbekenden staan eerst met 1-0 achter :D
pi_155001291
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Nee, die is pas zondag terug uit Rusland helaas, dus ik ga met twee oud studiegenoten van de Sooscomissie. Vrij grote kans op bier-misbruik dus. Met 1 zat ik vroeger in een band, en de andere heeft nu z'n eigen death metal bandje, dus we passen daar goed in het publiek :7
Skitterend :D

Dus je gaat een avondje zuipen, headbangen, pogoën en mosh-pitten? :Y
pi_155001339
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:37 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja wel herkenbaar. In Groningen wordt iedereen er wel bij betrokken. Al helemaal als je daar nieuw bent enzo. Misschien omdat de meesten ook in dezelfde situatie zaten toen ze gingen studeren. Mijn vrienden hebben ook nog steeds dezelfde vrienden en onbekenden staan eerst met 1-0 achter :D
Ja. Dat is het denk ik. Heeft gewoon met studentenleven te maken. Dan leer je dat wel :Y

Maar ga met wat boertjes uit Bedum of stadjers uit de Oosterpark staan en je komt er niet tussen.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 23:52:49 #16
153506 Captain_Fabulous
pi_155001797
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:38 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Skitterend :D

Dus je gaat een avondje zuipen, headbangen, pogoën en mosh-pitten? :Y
Ja, ja, nee dat is een punk ding, alleen als ik zat genoeg ben.
D'r moest nog een grafsteen op het graf van m'n schoonmoeder, dus Mevr Fab en junior zijn dat wezen doen, maar bij het vlucht naar huis boeken zaten we niet op te letten helaas. En omdat wij alles nu eenmaal anders doen, vond Mevr Fab de grafstenen die je kon bestellen niet mooi, dus heeft ze een ijzeren orthodox kruis gekocht, en junior heeft dat zelf geinstalleerd op het graf. Wij doen dingen soms gewoon anders dan andere mensen 8-)
En een reunie met m'n studievriendjes is natuurlijk ook helemaal niets mis mee.
pi_155002153
[quote]0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
plaatjes ^O^
pi_155002281
patroon als je op die duitse voetballer lijkt, je hebt nog een look a like afgelopen week op de camping in zuid frankrijk, samen met de blonde dame.
pi_155008799
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:39 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja. Dat is het denk ik. Heeft gewoon met studentenleven te maken. Dan leer je dat wel :Y

Maar ga met wat boertjes uit Bedum of stadjers uit de Oosterpark staan en je komt er niet tussen.
Dat moet je ook niet willen 😋
it's better to burn out than to fade away...
  FOK!fotograaf zaterdag 8 augustus 2015 @ 16:31:00 #20
145146 Andyy
pi_155016158
China framepje besteld *O*
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 18:15:12 #21
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_155018842
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 16:31 schreef Andyy het volgende:
China framepje besteld *O*
Pics or it did not happen *O*
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  FOK!fotograaf zaterdag 8 augustus 2015 @ 19:40:33 #22
145146 Andyy
pi_155021403
Nog niet binnen uiteraard, maar zal tzt foto's posten. Denk dat ik me er hier niet populair mee maak eigenlijk
pi_155021598
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 19:40 schreef Andyy het volgende:
Nog niet binnen uiteraard, maar zal tzt foto's posten. Denk dat ik me er hier niet populair mee maak eigenlijk
Chinarello?
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 20:03:09 #24
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_155022367
LBL gehaald, bijna dood, wel gehaald.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_155022391
Je heb toch geen Tlek gekocht he..
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')