SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door timmmmm op 07-08-2015 19:56:14 ]
Ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Bestaan er trouwens elektrische rolstoelen?
Nee, hij meent het echt.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik zo'n kuthond was
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:36 schreef timmmmm het volgende:
Honden zijn echt teringbeesten. Mensen die wat extra gas geven als ze zo'n kutbeest in de koplampen hebben, mogen bij mij altijd langskomen voor een bakje koffie
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
HondenEr zijn wel belangrijkere dingen om je druk om te maken
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik heb gewoon een teringhekel aan honden
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso zijn honden wel meelijwekkende beesten. Al honderden jaren wordt elk beetje eigen, natuurlijk karakter er uitgeslagen tot er nu geen schim meer van een echte hond over is.
Het hondenras heeft toch wel het ergste geval van stockholmsyndroom dat je kan bedenken
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:53 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon lekker de rechtsextremist van de honden zijn. Verpest een kleine groep het voor alle honden? Voor de zekerheid al die beesten afmaken.
quote:
quote:
ja ik ben ff de naam kwijt van hoe die dingen echt hetenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Bestaan er trouwens elektrische rolstoelen?
Natuurlijk mag dat, vraag maar aan Fylax.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:47 schreef d4v1d het volgende:
of mag je hier niet kapen? ik ben nog nieuw
Uhoh ... dat wordt al niet gewaardeerd en dan doe je het ook nog eens bij timmmmmquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:47 schreef d4v1d het volgende:
Zeker niet van Timmmmquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:47 schreef d4v1d het volgende:
Weer? ik ben nieuw dus ik verschuil me daarachter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Wele teringlijer zit er nou mijn topic weer te kapen. Krijg even lekker aids met zijn allen joh
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon mijn eigen TT erin gezet. Zo gaan die dingen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uhoh ... dat wordt al niet gewaardeerd en dan doe je het ook nog eens bij timmmmmsterkte
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers. Ik ben in een milde bui vandaagquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weer? ik ben nieuw dus ik verschuil me daarachter.
hey hey heyquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fylax is ook al zo'n kaaphommotje.
Je wenst on net allemaal aids?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers. Ik ben in een milde bui vandaag
oh. Je bent geeneens NWS mod zie ik nuquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers. Ik ben in een milde bui vandaag
En die apenkut van een Fokker ook. Misbaksels zijn het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fylax is ook al zo'n kaaphommotje.
Nou en.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh. Je bent geeneens NWS mod zie ik nu
TR gemacht
Afgevinkt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh. Je bent geeneens NWS mod zie ik nu
TR gemacht
Hier moet een leuke jemoeder grap in zitten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier duurt het nooit langer dan 20 seconden.
Had je maar niet moeten kapen kutquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ja nu lijkt het net of ik die hier heb neergezet
Dat is toch vrij mild voor mijn doen?quote:
Weet je waar ook een leuke jemoeder grap in zit?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier moet een leuke jemoeder grap in zitten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:52 schreef timmmmm het volgende:
Volgende keer gooi ik hem gewoon dicht om alsnog mijn eigen topic te openen, ik ben helemaal klaar met die kapers hier.
Hier wilde ik nog een woord voor zetten wat erg goed allitereert met kaper, maar zoals gezegd ben ik in een milde bui vandaag
niet te hard roepen, straks ziet tim hetquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:55 schreef YokiKater het volgende:
Tering, ik zie het topic verspringen en denk WOOOTTT!!!??? Is het gewoon een keilieve OP
daar doen we du ook niet aan in mijn topicquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:55 schreef YokiKater het volgende:
Tering, ik zie het topic verspringen en denk WOOOTTT!!!??? Is het gewoon een keilieve OP
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
daar doen we du ook niet aan in mijn topic
Die heeft mijn motoriek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:56 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hond past wel bij mij.
Awesome timmehquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:57 schreef d4v1d het volgende:
"Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)"
kan je toch uitvinkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is automatisch bij een edit.
modsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ja.
Maar dat gaan we niet doen natuurlijk.
Dan?quote:
Nu al?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:04 schreef d4v1d het volgende:
Maar ik zet mn wekke rom 4 uur en ga maar eens slapen.
Dan hebben jullie ook weer rust en kan timmmmmm rustig ademen
Gaat dat je lukken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:04 schreef d4v1d het volgende:
Maar ik zet mn wekke rom 4 uur en ga maar eens slapen.
Dan hebben jullie ook weer rust en kan timmmmmm rustig ademen
quote:
quote:Er wordt een brand gemeld op Attractiepark Duinrell in Wassenaar. Behalve de brandweer ook ambulances en de traumahelikopter met het MMT gealarmeerd.
quote:
Wat is tas?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Brand bij het tikibad, 2 x tas en 1x ladder, ik ga het even volgen.
Dat is toch ook gewoon een tas, Yasquote:
Die gevaarlijke stoffen zijn zeker voornamelijk chloor?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:06 schreef YokiKater het volgende:
Ze doen wel meteen helemaal leip
1500080 Adviseur Gevaarlijke Stoffen Haaglanden
1500535 Ambtenaar Rampenbestrijding Wassenaar
1500438 Meetgroep Wassenaar
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gevaarlijke stoffen zijn zeker voornamelijk chloor?
Kan ook zijn dat de lokale Ali Chemicali er een methlab heeft, maar chloor lijkt me logischer ja.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:11 schreef YokiKater het volgende:
Maar het valt allemaal wel mee, volgens mij is het al geblust.
Komt wel dicht bij zo1111!!!!!!!~2````@!1quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben 15 jaar geleden een keer in het tikibad geweest.
Laatst nog, vindt ik best lekker eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie ook welles kramp in jullie benen?
Nee, ik ben dan ook niet zo oud als jijquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
*vind, met je rare editquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Laatst nog, vindt ik best lekker eigenlijk.
Lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoe kan je dat lekker vinden? Dacht vanochtend echt dat ik dood ging.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
LekkerHeb het gelukkig niet vaak, maar heb wel een kramp in mijn kuit als ik lig te slapen, daar wordt ik gewoon kermend van de pijn wakker van, daar vind ik niks lekker aan
Ik heb dit niet gelezen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik ben dan ook niet zo oud als jij
Dat is een teken dat je meer moet gaan bewegen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Nopes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je meer moet gaan bewegen.
Dat weet ik nu ook wel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:15 schreef YokiKater het volgende:
Pijn is fijn, dan weet je dat je leeft.
Geloof mij nou maar, ik heb hier verstand van.quote:
Dit lees ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zei dat je oud bent.
Voor het geval je het gemist hebt.
Nee eerder een teken dat ze eens wat meer water moet drinken en niet alleen maar cola.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een zouttekort door een zoutloos dieet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, ik heb hier verstand van.
Onzin, juist als je je benen teveel belast, schiet de kramp er sneller in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beetje dimmen jij he, anders ga je volgende week gewoon op de BBQ.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zei dat je oud bent.
Voor het geval je het gemist hebt.
Oh echt? Heb gister wel fucking veel gelopen ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin, juist als je je benen teveel belast, schiet de kramp er sneller in.
Is een teken dat je teveel staat, wat ook niet gek is met Jasmijns beroep. Toen ik nog werkte, had ik er ook vaak last van
Je moeder beweegt te weinig. Het zou fijn zijn als zij eens bovenop wil om het werk te doenquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb zin om wat te snacken, maar ik weet niet wat.
Niet zo vet en niet zo zwaar. En alleen de jumbo is open en daar hebben ze alleen maar teringfruit, dus dat is ook geen optie
Hier gaat er sowieso een flesje wijn open zoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben net speciaal naar de supermarkt gegaan om Corona te kopen, ik voel me nu een alcoholist.
Coronaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben net speciaal naar de supermarkt gegaan om Corona te kopen, ik voel me nu een alcoholist.
Ik zou misschien eens lekker gaan wandelen, of hardlopen. Is best leuk hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou moet ik maar zittend werk gaan doen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou misschien eens lekker gaan wandelen, of hardlopen. Is best leuk hoor.
Yas loopt al een halve marathon per dagquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou misschien eens lekker gaan wandelen, of hardlopen. Is best leuk hoor.
Matig vrij smaakloos bier, dan kun je nog beter Desperados nemen. In beide gevallen moet er een flinke scheut limoen in om het drinkbaar te maken.quote:
Als ze voor jou aan het koken is?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yas loopt al een halve marathon per dag
Ik kook nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ze voor jou aan het koken is?
Liever niet, voedselvergiftiging is niet iets om grappen over te maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ze voor jou aan het koken is?
Oh god nee idd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever niet, voedselvergiftiging is niet iets om grappen over te maken.
Wel goed voor de lijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever niet, voedselvergiftiging is niet iets om grappen over te maken.
Waarom neemt nooit iemand mij serieus.quote:
Ja dat wel, een paar weken Yas laten koken en je kunt noodhulp aanvragen bij Unicef.quote:
Hongerbuikje allesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, een paar weken Yas laten koken en je kunt noodhulp aanvragen bij Unicef.
Alleen al die vliegen die om je heen vliegen staan me niet zo aan.quote:
Omdat ik fucking veel loop als ik werk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom neemt nooit iemand mij serieus.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
je kunt noodhulp aanvragen bij Unicef.
Waarom zeg je dan altijd dat je dik bent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik fucking veel loop als ik werk?
Door je persoonlijkheidquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou heb wel met mensen gewerkt die liepen dus ook fucking veel en die waren dus echt dik. Het kan dus wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan altijd dat je dik bent.
Dan ben je gewoon een homo. Schreeuwen om een krampquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg altijd vreselijke krampaanvallen in mijn kuiten als ik een paar dagen niks heb gedaan, dan word je zo midden in de nacht wakker en schreeuw je het hele huis bij elkaar. Dat is echt gruwelijk.
Waarom ga jij er vanuit dat dikke mensen altijd heel lui zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan altijd dat je dik bent.
Dit heb jij nog nooit meegemaakt, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een homo. Schreeuwen om een kramp_!
Pijngrens -10
Ja idd!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom ga jij er vanuit dat dikke mensen altijd heel lui zijn.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Nah het is echt fucking pijnlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een homo. Schreeuwen om een kramp_!
Pijngrens -10
Ik weet niet hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga eens de echte wereld in, zou ik zeggen.quote:
Ik heb sinds ik groot en sterk ben maar een keer geschreeuwd van de pijn, en dat is toen ze met een niet goed werkende verdoving in mijn bot aan het boren waren. Dan is het gerechtvaardigd. Om wat kramp nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit heb jij nog nooit meegemaakt, dat weet ik zeker.
Dat doe ik al, moet ik aan dikke mensen op straat vragen of ze lui zijn?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga eens de echte wereld in, zou ik zeggen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]Dit is voorbij dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Dit gaat ook niet over "wat kramp".quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik groot en sterk ben maar een keer geschreeuwd van de pijn, en dat is toen ze met een niet goed werkende verdoving in mijn bot aan het boren waren. Dan is het gerechtvaardigd. Om wat kramp niet_!
Succes!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval even naar de umbo om mezelf nog dikker te maken. grgr
Komop, het is irritant, maar het hele huis bij elkaar schreeuwenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit gaat ook niet over "wat kramp".
Dat van vanochtend was echt pijn. Serieus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Succes!!
[..]
Komop, het is irritant, maar het hele huis bij elkaar schreeuwen.
Ik wil meestal wel een paar onaardige woorden bezigen als ik mijn kleine teen tegen de tafelpoot stootquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik groot en sterk ben maar een keer geschreeuwd van de pijn, en dat is toen ze met een niet goed werkende verdoving in mijn bot aan het boren waren. Dan is het gerechtvaardigd. Om wat kramp niet_!
Was het dan wel kramp?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat van vanochtend was echt pijn. Serieus.
Ik heb het geërfd van mijn vader, die had dat vroeger ook, die schreeuwde het toen ook uit van de pijn. En hij is wel echt het tegenovergestelde van een mietje, zeg maar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komop, het is irritant, maar het hele huis bij elkaar schreeuwen.
Kuitkramp is echt gewoon kut, dan weet je niet meer hoe je je been moet houden.quote:
Dat is vooral door de schrikquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil meestal wel een paar onaardige woorden bezigen als ik mijn kleine teen tegen de tafelpoot stoot
Misschien heb ik el een enorm hoge pijngrens. Heeft niets met mietje te maken, want dat ben ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het geërfd van mijn vader, die had dat vroeger ook, die schreeuwde het toen ook uit van de pijn. En hij is wel echt het tegenovergestelde van een mietje, zeg maar.
Ik hoop dat je nooit tegen échte pijn aanloopt danquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het geërfd van mijn vader, die had dat vroeger ook, die schreeuwde het toen ook uit van de pijn. En hij is wel echt het tegenovergestelde van een mietje, zeg maar.
Ja, maar echt niet dat je het hele huis bij elkaar schreeuwt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kuitkramp is echt gewoon kut, dan weet je niet meer hoe je je been moet houden.
Gewoon eruit lopen is de enige manierquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kuitkramp is echt gewoon kut, dan weet je niet meer hoe je je been moet houden.
Iedereen reageert daar denk ik op zijn eigen manier op, als ik het heb komt er geen woord uit mijn mond maar lig ik wel over de grond te rollen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar echt niet dat je het hele huis bij elkaar schreeuwt.
Mijn kuitkrampen gaan alle grenzen te buiten. Dat gun ik echt niemand.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar echt niet dat je het hele huis bij elkaar schreeuwt.
Dat sowieso jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
Gezegende mensen zijn jullie, als kuitkramp de ergste pijn in je leven is.
En dat bedoel ik niet sarcastisch.
Ik heb veel meegemaakt hoor, maar dit slaat alles.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
Ben je wel eens van achter aangereden door een bejaarde met een houten been?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb veel meegemaakt hoor, maar dit slaat alles.
Ja dat wel gelukkig, ergste wat ik ooit heb gehad was denk ik een vinger tussen het raam toen ik een jaar of 8 was. Toen lag het vlees er tot het bot afquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
Dat staat wel op mijn bucket list inmiddels.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je wel eens van achter aangereden door een bejaarde met een houten been?
Bevallen stelt natuurlijk helemaal niets voor. Doen ze heel moeilijk over, ja super pijnlijk bla bla.. 3 weken later willen ze nog een kindje. Terwijl als een man voor zijn klote wordt geschopt ... dan zal hij er alles, ALLES aan doen om te voorkomen dat dat nog een keer gebeurd. © Hans Sibbel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Weet ik ook meteen waarom vrouwen altijd zeggen dat mannen nooit zouden kunnen bevallen. Omdat mani echt een mietje is
Jij bent dan ook geen mietjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen reageert daar denk ik op zijn eigen manier op, als ik het heb komt er geen woord uit mijn mond maar lig ik wel over de grond te rollen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel gelukkig, ergste wat ik ooit heb gehad was denk ik een vinger tussen het raam toen ik een jaar of 8 was. Toen lag het vlees er tot het bot afNu is het alleen nog maar een klein litteken van de hechtingen.
Ja broer deed het raam dicht terwijl mijn pink er nog tussen zatquote:
Maar dat is ook pijngrens gebonden, de een gaat met het stoten van een teen de ander nog niet als je er een hand afhakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:47 schreef YokiKater het volgende:
Weet je wanneer het pijn doet? Als je KO gaat van de pijn, dat is het mooie van het menselijke lichaam. Dus, auw, kusje erop verhalen heeft iedereen wel.. als je écht pijn hebt dan ga je gewoon nokkie.
quote:
Nog nooit gehad gelukkig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:47 schreef YokiKater het volgende:
Weet je wanneer het pijn doet? Als je KO gaat van de pijn, dat is het mooie van het menselijke lichaam. Dus, auw, kusje erop verhalen heeft iedereen wel.. als je écht pijn hebt dan ga je gewoon nokkie.
Dat is ook waar, al denk ik niet dat er mensen zijn die bij het stoten van een teen al KO gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat is ook pijngrens gebonden, de een gaat met het stoten van een teen de ander nog niet als je er een hand afhakt.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Maar hoe krijg je dat op je mobieltje dan?
Ik als kind..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is ook waar, al denk ik niet dat er mensen zijn die bij het stoten van een teen al KO gaan.
Zit volgens mij een magneetje in, moet je dus wel een metalen telefoon hebben en geen plastic.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Maar hoe krijg je dat op je mobieltje dan?
Serieus? Hoeveel mensen hebben nou een metalen telefoon?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit volgens mij een magneetje in, moet je dus wel een metalen telefoon hebben en geen plastic.
Als die een barcode heeft meestal wel, dan scannen ze die gewoon.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmmm zouden ze ook die voucher accepteren als die op je telefoon staat?
iPhone's hebben/hadden dat, die Samsung Edge ook dacht ik?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Serieus? Hoeveel mensen hebben nou een metalen telefoon?
Nee, gewoon ontzettend onhandig. Als ik viel of me stootte kreeg ik een epileptische aanval.quote:
Wat zijn 180 graden foto;s trouwens?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
iPhone's hebben/hadden dat, die Samsung Edge ook dacht ik?
Ach so, ik begrijp het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, gewoon ontzettend onhandig. Als ik viel of me stootte kreeg ik een epileptische aanval.
Over de hele breedte van je gezichtsveld en iets meer. Een cirkel is 360.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat zijn 180 graden foto;s trouwens?
Vandaar dat ik zei dat ik een mietje was, want dat was ook gewoon zo.quote:
Nee, daar kan je niets aan doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei dat ik een mietje was, want dat was ook gewoon zo.
Dat is fisheye, maar dat is niet per sé 180 dacht ik.quote:
Groothoek, vooral leuk voor makelaars. Dat een klein toilet al gelijk een complete balzaal lijktquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat zijn 180 graden foto;s trouwens?
Oh deze komt met een aparte magneetstrip als ik het zo lees, dus in principe voor de meeste telefoons geschikt.quote:
Crackers met zalm.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb zin om wat te snacken, maar ik weet niet wat.
Niet zo vet en niet zo zwaar. En alleen de jumbo is open en daar hebben ze alleen maar teringfruit, dus dat is ook geen optie
Die heeft alles wat ik heb geopend boven zijn bed hangen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit trouwens voor overbodige functie? Of is dat voor als Henk weer eens topics wil uitprinten?
[ afbeelding ]
Dan snap ik wel waarom hij zo slecht slaapt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft alles wat ik heb geopend boven zijn bed hangen.
Doe maar gewoon even normaal weer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben ondertussen al gewend aan deze UI, nu durf ik mijn normale niet meer te nemen.
Komt dit nu door Y-ass?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben ondertussen al gewend aan deze UI, nu durf ik mijn normale niet meer te nemen.
Neequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar gewoon even normaal weer.
Kwam hierdoor geloof ik, dus indirect wel ja.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach als ik het zo lees ben ik gewoon 1 brok liefde, dus dat klopt gewoon
Kwik, Kwek en Kwak komen hun riedeltje weer even gezamenlijk brengenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu seizoen 6 aan het kijken van community. Het is best kutquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nu Predestination kijken, hopelijk een goede film.
Dingen die je niet verwacht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nu seizoen 6 aan het kijken van community. Het is best kut
Zitten een paar matige afleveringen tussen maar ook weer een paar echte juweeltjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nu seizoen 6 aan het kijken van community. Het is best kut
Ik moest tot nu toe alleen lachen om de bewerking van Jolenequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zitten een paar matige afleveringen tussen maar ook weer een paar echte juweeltjes.
Ik raakte daar zelfs een beetje opgewonden van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moest tot nu toe alleen lachen om de bewerking van Jolene
Chain Reaction (1996) - IMDbquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik kan niets vinden, behalve dit.
Het is geen topfilm maar zeker ook niet slecht, ik geef hem een 7.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit lijkt mij helemaal geweldig.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:44 schreef YokiKater het volgende:
Wibi zit weer mobiel te kutten![]()
A Perfect World (1993) - IMDb
Gezien?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:44 schreef YokiKater het volgende:
Wibi zit weer mobiel te kutten![]()
A Perfect World (1993) - IMDb
Zoogdier.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is gewoon een grote vis, wat is daar bijzonder aan?
Dit zou ik nog best in groot formaat canvas op de muur willen hangenquote:
Vind die duikers juist wel vet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zou ik nog best in groot formaat canvas op de muur willen hangenJammer alleen van die duikers er op ...
Haalt een beetje het rustieke eruit als er 6 man rond zo'n beest zwemmenquote:
Het contrast.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haalt een beetje het rustieke eruit als er 6 man rond zo'n beest zwemmen
Met alleen die 3e duiker van links (ter hoogte van de staartvin) was het denk ik een veel sterkere fotoquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met alleen die 3e duiker van links (ter hoogte van de staartvin) was het denk ik een veel sterkere foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |