SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, vergeven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:59 schreef Peunage het volgende:
Ik ben eigenlijk een Somaliėr dus ik had praktisch geen keus.
Henk weet dit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:03 schreef Peunage het volgende:
Wat weegt een normale zomerjurk ongeveer. Zonder rare fratsen, van normale stof.
#RIPHenk#2quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:06 schreef Peunage het volgende:
Het is echt "stof" om over na te denken. AHAHAHAHAAHAHA.
Ga je drugs smokkelen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:03 schreef Peunage het volgende:
Wat weegt een normale zomerjurk ongeveer. Zonder rare fratsen, van normale stof.
Wat denk je...een show aan het rippen van YTquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat denk je...een show aan het rippen van YT
okquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, jullie verwachten het misschien niet, maar ook Rocky 3 is gewoon goed afgelopen
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:25 schreef YokiKater het volgende:
Oh wacht, dat bedoelde je denk ik anders.
Spannond!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]ja
Maar ik zou wakker blijven als ik jou was, dit is je kans...maar dat leg ik zo wel uit.
Ga je streamen op chaturbate ?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]ja
Maar ik zou wakker blijven als ik jou was, dit is je kans...maar dat leg ik zo wel uit.
Ja mooi he.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, jullie verwachten het misschien niet, maar ook Rocky 3 is gewoon goed afgelopen
3 is natuurlijk wel gewoon de cinematische top. 4 kan nooit over én Hulk Hogan én Mr. T heenquote:
Nou, wat een geweldige acteur is het inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
Denk dat Rocky 4 toch wel de beste is omdat je daar echt de woede voelt over zijn dode beste vriend Apollo.
Sylvester Stalone is wel iemand die de emotie echt geloofwaardig over kan brengen jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
Denk dat Rocky 4 toch wel de beste is omdat je daar echt de woede voelt over zijn dode beste vriend Apollo.
Haha zoiets zei ik al inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sylvester Stalone is wel iemand die de emotie echt geloofwaardig over kan brengen ja
Hulk Hogan in zijn betere jaren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
3 is natuurlijk wel gewoon de cinematische top. 4 kan nooit over én Hulk Hogan én Mr. T heen
Hoe staat het ervoor?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd hoe laat ik vandaag in actie ga komen.
Roken is gezond.quote:
ESF is kut.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:58 schreef LTVDK het volgende:
Nieuwe poging ...
[..]
Roken is gezond.
Kanye West is echt de beste artiest ever.
Wielrennen is een leuke sport.
We moeten meer moslims opvangen in Nederland.
Specularium is grappig.
quote:
die zijn er wel meerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb een user gevonden zonder UI: epicbeardman
Ja hahaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Na meer dan één regel wordt het al gauw moeilijk hč?
Goh wat moet dat een enorme deceptie zijn geweest voor die jongen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie het probleem al in het laatste sc-topic waarin hij postte: ik was er niet.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zal hem wel hebben weggejaagd met je plaatjes van vrouwen.
Ik breng toch gezelligheid mee joh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goh wat moet dat een enorme deceptie zijn geweest voor die jongen!
Mijn post was niet sarcastisch hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik breng toch gezelligheid mee joh.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hebben de sterren er nog iets over te zeggen of is het enkel kommer en kwel?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, jij bent nog maar een klein meisje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:07 schreef Kauai het volgende:
Gaan jullie me ook zo missen als ik hier niet post
Fylax wordt dan een beetje sad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:07 schreef Kauai het volgende:
Gaan jullie me ook zo missen als ik hier niet post
Dan maakt ie maar gewoon weer een topic op een forum waar ik toch nooit kom.quote:
Nawh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn post was niet sarcastisch hoor.
Ik denk dat Specu zijn mede-maagd het beste kan inschatten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben de sterren er nog iets over te zeggen of is het enkel kommer en kwel?
Gewoon lekker veilig en dichtbij, goede keuze. Viel spass alvast!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Berlijn
Ok. Tof.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Berlijn
Ik zit nu ook te genieten van je aanwezigheid.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Noh, niet al te streng zijn voor jezelf..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat zo komen, ik voel het.
Dan plak ik er nog een uur niksen bovenop.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Noh, niet al te streng zijn voor jezelf..
Hij had de perfecte kop voor die rol.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:15 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Ross in Band of Brothers echt compleet misplaatst.
Heb je ineens Captain Droopy.
Misschien helpt dat wel, heb je daarna meer focus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan plak ik er nog een uur niksen bovenop.
Kan die vogel ook in as opgaan en herrijzen zoals de feniks in Harry Potter?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:15 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie dat er een The Office twoparter op mij wacht dus ik denk dat dat mij zeker focus gaat geven. Tot over veertig minuten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien helpt dat wel, heb je daarna meer focus.
Nee denk het niet, film nooit gezien. Ken het alleen uit Griekse mythologie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan die vogel ook in as opgaan en herrijzen zoals de feniks in Harry Potter?
In de griekse mythologie werkt het hetzelfde als in HPquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk het niet, film nooit gezien. Ken het alleen uit Griekse mythologie.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:15 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Ross in Band of Brothers echt compleet misplaatst.
Heb je ineens Captain Droopy.
Dan alsnog nee. Ja het kan wel, maar daar heb ik gewoon geen zin in.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de griekse mythologie werkt het hetzelfde als in HP
Je stelt wel een beetje hoop vragen, Wibi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nice.
Beetje in de natuur. Of in de stad?
In de stadquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nice.
Beetje in de natuur. Of in de stad?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie dat er een The Office twoparter op mij wacht dus ik denk dat dat mij zeker focus gaat geven. Tot over veertig minuten.
Wel slim, toen hij was vermist wisten we bijna niks. Als johannes nu kwijt raakt weten we tenminste waar we moeten zoeken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je stelt wel een beetje hoop vragen, Wibi.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je stelt wel een beetje hoop vragen, Wibi.
Misschien.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:26 schreef moemoe het volgende:
Ik vind het voldoende animo voor een room!
Geef me vijf minuten.
quote:
Duurt lang.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:26 schreef moemoe het volgende:
Geef me vijf minuten.
moemoequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:26 schreef moemoe het volgende:
Geef me vijf minuten.
Zet je je telefoon uit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:29 schreef YokiKater het volgende:
Ja jezus, ik wil wel sketchen maar morgenochtend gaat Uccie SMS'en en dan lig ik weer de hele middag op mijn nest
Verkapt 'zie mij Uccie hosselen'quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:29 schreef YokiKater het volgende:
Ja jezus, ik wil wel sketchen maar morgenochtend gaat Uccie SMS'en en dan lig ik weer de hele middag op mijn nest
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent zeker nieuw hier? LTKDV
Duurt nog wel een uur.quote:
Ik vind dat jij ook weleens mee mag doen met Isketch.quote:
Het was honingquote:
Ik heb nu Desperado aanstaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind dat jou ook weleens mee mag doen met Isketch.
Je hebt wel gewoon Windows op je pc?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:47 schreef anonymoussie het volgende:
Hou het maar een x tegoed, moemoe.
Yep, maar kan dit niet mobiel met iPhone?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt wel gewoon Windows op je pc?
Neen, alleen achter de pc.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:49 schreef anonymoussie het volgende:
Yep, maar kan dit niet mobiel met iPhone?
Met El Mariachi met zijn mooie koffer?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb nu Desperado aanstaan.
Yep.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met El Mariachi met zijn mooie koffer?
Nice!quote:
Absoluut, daar werd ik toendertijd wel wild van.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:14 schreef anonymoussie het volgende:
Salma is hier ook wel lekker.
Nu niet meer zo, maar daar wel.
YES.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:40 schreef anonymoussie het volgende:
Zijn jullie nu nog steeds aan het Isketchen?
Nou dit mag Fokker beantwoorden hoor..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weiger mee te doen aan die fascistoļde manifestatie waarbij ik niet mag tekenen.
Rot op mongool, ik was even wat in de instellingen aan het wijzigen, doe niet altijd zo sneu joh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weiger mee te doen aan die fascistoļde manifestatie waarbij ik niet mag tekenen.
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Rot op mongool, ik was even wat in de instellingen aan het wijzigen, doe niet altijd zo sneu joh.
quote:
Ja, hartstikke leuk, maar doe dan zelf ook niet zo sneu.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Ik word weer een beetje vrolijk van dit lieve beestje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ach...![]()
Was dat nu een labrador?
Jij bent de enige die sneu doet, ik doe nooit sneu.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, hartstikke leuk, maar doe dan zelf ook niet zo sneu.
Die heeft gewoon geen zin in FOK! nuquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:40 schreef anonymoussie het volgende:
Yasmin is wel laat he.
Of slaapt ze al?
Boehoehoequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent de enige die sneu doet, ik doe nooit sneu.
ja, je zal wel weer bezopen zijn. trustenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat van woorden over op klanken merk ik.
Nee, geen druppel op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, je zal wel weer bezopen zijn. trusten
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van jou kan ik gezien je gedrag niet uitsluiten dat het schuttersbier in de aanbieding was.
Developer bezig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:53 schreef anonymoussie het volgende:
Kunnen de databaseservers het weer niet aan?
Johannes is gewoon een kutboer uit de polder.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:54 schreef YokiKater het volgende:
Jongens, jongens, jongens .. Anonymous moest even ingrijpen want het ging te fur.. het gaat gewoon te fur.. doe eens lief. Dat mag allemaal!
Doe dat nou niet vriend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Johannes is gewoon een kutboer uit de polder.
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Johannes is gewoon een kutboer uit de polder.
Blijft een moeilijke combi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is weer een klassieke botsing tussen een Stier en een Tweeling.
Wat is jouw Chinese sterrenbeeld?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is weer een klassieke botsing tussen een Stier en een Tweeling.
Noooo, 't zal toch geen....quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat is jouw Chinese sterrenbeeld?
Er zijn mensen die lacherig doen over astrologie, maar in de praktijk klopt het allemaal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, je ziet het voor je ogen gebeuren hier.
Uh, weet ik niet? Hoe kom ik daar achter?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:58 schreef Fokker89 het volgende:
Jullie zijn allemaal kut.
En nu ga ik echt slapen, anders niet.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
http://www.astropsychologie.nl/bekijk/chinesehoroscoopquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh, weet ik niet? Hoe kom ik daar achter?
En wat was jij?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.astropsychologie.nl/bekijk/chinesehoroscoop
Je bent me net voor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.astropsychologie.nl/bekijk/chinesehoroscoop
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die van Fokker kunnen we zelf vinden. 1989.
Ja, dus kop dicht nu allemaal!quote:Algemene persoonlijkheid
Niemand kan tippen aan de wijsheid en intelligentie van de Slang!
And then some ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
. Mensen geboren onder het sterrenbeeld Aap zijn vaak uitvinders, entertainers, creatieve whizz kids die het ontzettend goed doen in hun werkgebied. Ze zijn eerlijk en geestig. Ze weten van alles dat er op de straten gebeurt. In andere woorden: ze zijn ontzettend intelligent.
Volgens mij was ik de trots koppige, maar misschien ook wel ongeduldig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:04 schreef moemoe het volgende:
De aap is zeer ongeduldig en de slang heeft een trotse koppigheid. Beide dierentekens voelen zich niet voor 100% op hun gemak bij elkaar.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat wij even oud zijn!
Tweeling gaat niet samen met Aap, i know for sure.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:07 schreef moemoe het volgende:
De speelse Tweelingen wordt gecombineerd met de speelse Aap. Geen wonder dus dat dit een levendige, vrolijke combinatie is waar activiteit en levenslust bovenaan staan. Een Tweelingen-Aap leeft zoals het leven op hem afkomt. Hij heeft geen vooropgezet plan dat hij uitvoert. Eigenlijk doet hij maar wat. Maar wat hij doet, doet hij wel heel goed. Met zijn aangeboren handigheid en improvisatievermogen weet hij overal een oplossing voor te vinden.
Dus ik ga niet samen met ik?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tweeling gaat niet samen met Aap, i know for sure.
Het zijn 2 verschillende benaderwijzenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tweeling gaat niet samen met Aap, i know for sure.
Misschien ben je wel eens in conflict met jezelf?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus ik ga niet samen met ik?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het liefdesleven gaat als het ware vanzelf bij Aap-personen
Die chinezen kunnen ook niet alles weten natuurlijk.
Tuurlijk, hij is een tweeling. Dualiteit, jwz.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien ben je wel eens in conflict met jezelf?
I know ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende benaderwijzen.
Wel eens, maar uiteindelijk weet ik dat ik gelijk heb, ook al heb ik geen gelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien ben je wel eens in conflict met jezelf?
Hij is een haan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:12 schreef anonymoussie het volgende:
Harry, wat is jouw westerse sterrenbeeld?
Weetje, apen zijn divers heh.. sommige zijn kleine aap, sommige zijn grote aap.. Gewoon gorilla zijn, beetje stoer, beetje lief.. dan wilt iedereen je knuffelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het liefdesleven gaat als het ware vanzelf bij Aap-personen
Die chinezen kunnen ook niet alles weten natuurlijk.
Misschien heeft ie gewoon een alter ego.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is een tweeling. Dualiteit, jwz.
Het is denk ik nog niet te laat voor een vakantiebaan bij de Apenheul!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weetje, apen zijn divers heh.. sommige zijn kleine aap, sommige zijn grote aap.. Gewoon gorilla zijn, beetje stoer, beetje lief.. dan wilt iedereen je knuffelen.
Op een forum.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien heeft ie gewoon een alter ego.
Herken je jezelf?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:13 schreef LTVDK het volgende:
De flair en het ongeduld van Tweelingen wordt afgeremd door de voorzichtigheid en beoedzaamheid van het Konijn. De speelsheid van Tweelingen staat haaks op de zwaarmoedigheid die het Konijn met zich meedraagt. Geen makkelijke combinatie dus, een Tweelingen-Konijn.
Maar ondanks al deze tegenstrijdigheden is een Tweelingen-Konijn een stabiel type. Hij heeft oog voor andere mensen en door zijn scherpe hersenen en flexibiliteit is hij een goede werknemer. Maar werk is niet het belangrijkste in het leven van een Tweelingen-Konijn. Dat is huiselijk comfort. De uitdr
westerse. Niet Chinese.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij is een haan.
Gaat goed samen met ons ossen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is denk ik nog niet te laat voor een vakantiebaan bij de Apenheul!
Jaquote:
Oh ja, dat zei hij net.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh sorry, ik let niet op.
Ik wil niet voor hem spreken, maar bij zijn afwezigheid: maagd.
Ik kwam er laatst achter dat jouw idool een ware business babe is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, ik begin:
[ afbeelding ]
Ik ben sowieso een aaneenschakeling van tegenstrijdigheden dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je weet hoe het zit, kun je ermee werken.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, ik begin:
[ afbeelding ]
Heerlijk he, tweelingen zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een aaneenschakeling van tegenstrijdigheden dus dat komt wel goed
Nee, slaagt helemaal nergens opquote:
Mij ook, Kreeft is misschien wat emotioneler maar net zo huiselijk en gezellig als Konijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:19 schreef moemoe het volgende:
Konijn doet me een beetje denken aan kreeft.
Dat wist ik ook al. Fantastische zakenvrouw, actrice, moeder van het jaar, wat wil ik nou nog meer?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat jouw idool een ware business babe is.
The Honest Company is 1 miljard dollar waardquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wist ik ook al. Fantastische zakenvrouw, actrice, moeder van het jaar, wat wil ik nou nog meer?
Ach als ik het zo lees ben ik gewoon 1 brok liefde, dus dat klopt gewoonquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal dit maar scharen onder de konijn in je.
''Een Vissen-Os heeft een bijzonder gevoel voor humor, andere mensen begrijpen hun grappen vaak niet. En dat begrijpt de Vissen-Os dan juist weer niet..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:23 schreef anonymoussie het volgende:
@moemoe
Hoe is de combi vissen-os?
HEE, gezelligerd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:24 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mij ook, Kreeft is misschien wat emotioneler maar net zo huiselijk en gezellig als Konijn.
''Een Leeuw-Aap stort zich in elk avontuur en is van niets en niemand bang. In het streven naar roem en aanzien laat dit type zich nergens door storen. Een Leeuw-Aap houdt zelfs stand bij de meest autoritaire baas, maar door de lichtzinnige roekeloosheid en het kwieke denken van de Aap verliest de Leeuw bij tijd en wijle zijn koninklijke waardigheid waardoor er af en toe een neiging tot grootheidswaan kan onstaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 04:27 schreef YokiKater het volgende:
Waar kan ik de omschrijving van leeuwen-aap vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |