SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, vergeven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:59 schreef Peunage het volgende:
Ik ben eigenlijk een Somaliër dus ik had praktisch geen keus.
Henk weet dit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:03 schreef Peunage het volgende:
Wat weegt een normale zomerjurk ongeveer. Zonder rare fratsen, van normale stof.
#RIPHenk#2quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:06 schreef Peunage het volgende:
Het is echt "stof" om over na te denken. AHAHAHAHAAHAHA.
Ga je drugs smokkelen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:03 schreef Peunage het volgende:
Wat weegt een normale zomerjurk ongeveer. Zonder rare fratsen, van normale stof.
Wat denk je...een show aan het rippen van YTquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat denk je...een show aan het rippen van YT
okquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, jullie verwachten het misschien niet, maar ook Rocky 3 is gewoon goed afgelopen
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:25 schreef YokiKater het volgende:
Oh wacht, dat bedoelde je denk ik anders.
Spannond!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]ja
Maar ik zou wakker blijven als ik jou was, dit is je kans...maar dat leg ik zo wel uit.
Ga je streamen op chaturbate ?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]ja
Maar ik zou wakker blijven als ik jou was, dit is je kans...maar dat leg ik zo wel uit.
Ja mooi he.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, jullie verwachten het misschien niet, maar ook Rocky 3 is gewoon goed afgelopen
3 is natuurlijk wel gewoon de cinematische top. 4 kan nooit over én Hulk Hogan én Mr. T heenquote:
Nou, wat een geweldige acteur is het inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
Denk dat Rocky 4 toch wel de beste is omdat je daar echt de woede voelt over zijn dode beste vriend Apollo.
Sylvester Stalone is wel iemand die de emotie echt geloofwaardig over kan brengen jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
Denk dat Rocky 4 toch wel de beste is omdat je daar echt de woede voelt over zijn dode beste vriend Apollo.
Haha zoiets zei ik al inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sylvester Stalone is wel iemand die de emotie echt geloofwaardig over kan brengen ja
Hulk Hogan in zijn betere jaren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
3 is natuurlijk wel gewoon de cinematische top. 4 kan nooit over én Hulk Hogan én Mr. T heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |