Dat valt nog te bezien, die is namelijk binnen en zal heus bij Feyenoord weer geen kans hebben gekregen. Als Kongolo weg gaat is het maar weer kijken waar hij terecht komt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval verstandiger dan z'n broertje die op z'n 15e naar City ging.
BESTUUR TEGEN DE MUURquote:
GIO NEEM JE ROTZOOI MEE!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
BESTUUR TEGEN DE MUUR
of
GIO HANGEN WE APART
Dat kan dan beter met jonge spelers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:12 schreef Stringer het volgende:
Elia, Kramer, Kuyt: prima linie voor de EDV hoor.
Vervolgens dubbele bezetting met Bilal, Kazim, Manu en Achahbar,(denk alleen dat hij de verhuur ingaat).
Grootste zorgpuntje wordt het leerseizoen van Gio vrees ik.
Ja dat punt had je al gemaakt geloof ik.quote:
Kan geen kwaad om dat af en toe eens te herhalen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:13 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ja dat punt had je al gemaakt geloof ik.
Hij heeft in het begin ook gewoon heel goed centraal gestaan. Mede daardoor heeft ie ook zijn plekje afgedwongen in de selectie van Oranje, want iedereen zag dat die jongen talent heeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:13 schreef satecl het volgende:
Kongolo heeft z'n beste wedstrijden als back gespeeld en heeft daarmee ook een plaats in de WK2014 selectie mee verdiend. Sinds hij centraal speelt is het allemaal niet meer om aan te zien(op een reeks van 6 wedstrijden na) en mag hij niet eens dromen van Oranje. Misschien wordt het tijd dat hij dat zelf ook in ziet.
Ben altijd groot fan geweest van Kongolo, maar hij staat nu al een tijdje niet goed te spelen toch? Als je dan nog steeds kan spelen, maar dan als linksback, zie ik het probleem niet zo. Als ie om die reden niet wil verlengen heeft ie gewoon 0 zelfreflectie. Maar oké, we hebben het over voetballers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zijn we inderdaad kwijt volgend seizoen. En de positivo's hier boeit het niet, want Kongolo kan er niks van en heeft het te hoog in zijn bol.
Man man man
Hij heeft onder Koeman altijd linksback gestaan toch? De Vrij met Indi/Mathijsen stond centraal. Na het vertrek van Koeman heeft hij nooit meer bij Oranje gezeten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft in het begin ook gewoon heel goed centraal gestaan. Mede daardoor heeft ie ook zijn plekje afgedwongen in de selectie van Oranje, want iedereen zag dat die jongen talent heeft.
Grotendeels, ja. In Oranje kwam ie ook voor de backpositie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij heeft onder Koeman altijd linksback gestaan toch? De Vrij met Indi/Mathijsen stond centraal. Na het vertrek van Koeman heeft hij nooit meer bij Oranje gezeten.
quote:Kuyt maakt zijn officiële rentree tegen FC Utrecht, notabene de club waar hij doorbrak in de Eredivisie. “Het is bijzonder om de eerste officiële wedstrijd in De Kuip weer te spelen”, aldus de Katwijker in gesprek met RTV Rijnmond.
"Het gaat nu om het ‘echie’. Natuurlijk is het nog specialer dat ik tegen de club speel waar ik vijf jaar met heel veel plezier heb gespeeld. Toch wil ik ze met alle liefde pijn doen. Daar hebben we in de voorbereiding keihard naar toe gewerkt. Als we morgen winnen, kunnen we toch spreken van een goede voorbereiding.”
De verliespartijen tegen VVV-Venlo (2-1), Southampton (0-3) en Olympiakos (1-3) zeggen Kuyt dan ook niet veel. “Het blijven oefenwedstrijden. Ik denk dat we tegen sterke elftallen hebben gespeeld en we zijn niet tevreden over de resultaten van de laatste twee wedstrijden. Maar het is allemaal moeilijk te peilen. Uiteindelijk gaat het om de wedstrijd van morgen. Mijn oude club Fenerbahce kende een hele goede voorbereiding, maar ging er in de eerste de beste officiële wedstrijd met 3-0 af (tegen Shakhtar Donetsk, red.). Dan begin je ook niet lekker aan de competitie.”
Kuyt gelooft in een goede afloop tegen Utrecht. “Ik heb er alle vertrouwen in. We hebben een goed elftal. Er komt ook er nog wat bij, zoals Eljero Elia deze week bijvoorbeeld. Hij is een jongen die heel veel ervaring in het buitenland heeft opgedaan. Ik had verwacht dat hij veel meer uit zijn carriere zou halen. Maar de laatste dagen barstte hij van de ambitie, hij wil zich laten zien aan het publiek. Het is een fantastische vleugelspeler. Ik hoop dat hij de dingen gaat laten zien die ik van hem verwacht.”
Ik ook niet. Je wil dat ze zo lang mogelijk bij je spelen lijkt me.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Grotendeels, ja. In Oranje kwam ie ook voor de backpositie.
Maar in de jeugd en Jong Oranje is Kongolo altijd de beoogde opvolger geweest voor een vertrekkende de Vrij en BMI, evenals van Beek. Kun je hem een contractverlenging aanbieden en Bottgehin aantrekken, maar dan is de kans dat hij Boetius herhaalt niet ondenkbaar. Op z'n zachtst gezegd.
Als je talent voor de cv positie niet goed genoeg speelt ga je dáár toch je energie in steken, in plaats van de zoveelste 25+er aantrekken voor +2 miljoen als je eindelijk weer geld hebt? Ik snap dat hele beleid om je eigen talenten nog voor hun 2e contractverlenging de deur uit te jagen niet.
Reageer es op mijn post.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar in de jeugd en Jong Oranje is Kongolo altijd de beoogde opvolger geweest voor een vertrekkende de Vrij en BMI, evenals van Beek. Kun je hem een contractverlenging aanbieden en Bottgehin aantrekken, maar dan is de kans dat hij Boetius herhaalt niet ondenkbaar. Op z'n zachtst gezegd.
Als je talent voor de cv positie niet goed genoeg speelt ga je dáár toch je energie in steken, in plaats van de zoveelste 25+er aantrekken voor +2 miljoen als je eindelijk weer geld hebt? Ik snap dat hele beleid om je eigen talenten nog voor hun 2e contractverlenging de deur uit te jagen niet.
Je hebt wel een punt. Maar als meneer Kongolo al 20 wedstrijd beschamend slecht speelt, en in deze voorbereiding ook weer keihard door de mand valt.... wie is meneer Kongolo dan om te zeggen dat er geen versterking moet komen en maar niet meer gaat bijtekenen? Beetje zelfreflectie is helemaal niet verkeerd. Of wil hij net als Leerdam eindigen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Walking Football Champions 2015/16quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:12 schreef BadderHaring het volgende:
Voorstel voor TT: Oldstars op weg naar plek 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Leerdam, die heeft dit seizoen nu al rechtsback, centraal in de verdediging en gisteren linksback gespeeld. Misschien moeten spelers pas beginnen met eisen stellen als ze 3 maanden op de bank zitten en gewoon lekker voetballen waar de coach dat wilt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Maar als meneer Kongolo al 20 wedstrijd beschamend slecht speelt, en in deze voorbereiding ook weer keihard door de mand valt.... wie is meneer Kongolo dan om te zeggen dat er geen versterking moet komen en maar niet meer gaat bijtekenen? Beetje zelfreflectie is helemaal niet verkeerd. Of wil hij net als Leerdam eindigen?
De Vrij begon ook als back, ging toen de tijd rijp was centraal spelen. Dat ging prima. Rutten heeft dat misschien te snel gedaan. Want op linksback speelde hij echt foutloos. Bizar hoe goed hij was onder Koeman.
Indi heeft uiteindelijk ook 3 seizoenen als back gespeeld, omdat hij centraal blijkbaar niet aankon. Sterker nog: Bij Porto speelt hij ook 'gewoon weer' als back. Áls hij speelt, want meestal zit hij op de bank.
Dat is met elke aankoop. Vooraf ziet het er gewoon uit als veel geld voor een Te Vrede +quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ben dat negatieve gezeik wel beu hier. Weet niet of Kramer de juiste aankoop is, maar als hij er straks 20+ binnenknalt hoor je niemand meer zeuren hoor.
Ik was tevreden met een aanval Elia Kuyt Bilal. Met daarachter verschillende type spelers met Manu, Achahbar en Kazim . Snap de aankoop gewoon niet zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ben dat negatieve gezeik wel beu hier. Weet niet of Kramer de juiste aankoop is, maar als hij er straks 20+ binnenknalt hoor je niemand meer zeuren hoor.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik was tevreden met een aanval Elia Kuyt Bilal. Met daarachter verschillende type spelers met Manu, Achahbar en Kazim . Snap de aankoop gewoon niet zo.
Als hij er straks 20 in prikt hoor je inderdaad niemand meer, maar dan is de twijfel vooraf toch niet meteen onterecht?
Je moeder.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Ik stem voor #BESTUURTEGENDEMUUR
Maarja, zo ver krijgen we die politiek correcte modjes hier niet
Er is voor #BESTUURTEGENDEMUUR gekozen.quote:
Dat is ook echt schandalig. Ik ben benieuwd wat ze hem verteld hebben bij de contractbesprekingen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Leerdam, die heeft dit seizoen nu al rechtsback, centraal in de verdediging en gisteren linksback gespeeld. Misschien moeten spelers pas beginnen met eisen stellen als ze 3 maanden op de bank zitten en gewoon lekker voetballen waar de coach dat wilt.
Achabar vind ik niet netjes behandeld, misschien wilt hij wel als alternatief halfjaar naar Excelsior.
Zaterdagavond voetballen we hè. Wat moet je dan hier?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:02 schreef satecl het volgende:
Ik ben er klaar mee. Ga bier drinken, drugs gebruiken en kom zaterdagavond of na het weekend hier wel weer buurten.
Voor hem is het klaar. Manu, Kazim en Kramer zijn storrammen. Als het niet lekker loopt kiest een trainer meestal voor zo'n speler. En als het lekker loopt is er geen reden om (vroeg) te wisselen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is ook echt schandalig. Ik ben benieuwd wat ze hem verteld hebben bij de contractbesprekingen.
Na de wedstrijd even op m'n mobiel in de trein m'n gelijk halenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zaterdagavond voetballen we hè. Wat moet je dan hier?
Z'n debuut tegen Heerenveen was ook geweldig en veelbelovend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor hem is het klaar. Manu, Kazim en Kramer zijn storrammen. Als het niet lekker loopt kiest een trainer meestal voor zo'n speler. En als het lekker loopt is er geen reden om (vroeg) te wisselen.
Zonde man, echt fan van hem. Al sinds die hakbal tegen Praag en daarvoor heb ik hem eens in de jeugd zien voetballen. Mooie speler.
Zaterdag valt er nog weinig gelijk te halen, Kazim speelt gewoon spits met Kuyt op rechts en Bilal op links.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Na de wedstrijd even op m'n mobiel in de trein m'n gelijk halen
Dat hij nog jong is en zich moet bewijzen ben ik helemaal met je eens. Geen probleem om een jongen van begin 20 op de back te zetten, maar met Boetius in het achterhoofd en de resterende contractperiode van Kongolo plus datgene wat hij al heeft laten zien op de CV positie zou genoeg reden moeten zijn om dan de focus te leggen op de huidige centrale spelers die al bij Feyenoord zitten in plaats van het geld wat al schaars is neer te leggen voor Botteghin.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Maar als meneer Kongolo al 20 wedstrijd beschamend slecht speelt, en in deze voorbereiding ook weer keihard door de mand valt.... wie is meneer Kongolo dan om te zeggen dat er geen versterking moet komen en maar niet meer gaat bijtekenen? Beetje zelfreflectie is helemaal niet verkeerd. Of wil hij net als Leerdam eindigen?
De Vrij begon ook als back, ging toen de tijd rijp was centraal spelen. Dat ging prima. Rutten heeft dat misschien te snel gedaan. Want op linksback speelde hij echt foutloos. Bizar hoe goed hij was onder Koeman.
Indi heeft uiteindelijk ook 3 seizoenen als back gespeeld, omdat hij centraal blijkbaar niet aankon. Sterker nog: Bij Porto speelt hij ook 'gewoon weer' als back. Áls hij speelt, want meestal zit hij op de bank.
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 17:17:27NIEUWS: Michiel Kramer is Feyenoorder! De 26-jarige spits heeft zojuist voor drie jaar getekend. #WelkomKramer http://t.co/GhvuYFujvr reageer retweet
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo zien lachen bij het tekenen van een contract.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een volkse jongen.
Het kind zal nu nog niet beseffen dat het over een tijdje kan zeggen dat zijn vader ooit een tijdje pinch-hitter bij het grote Feyenoord was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een volkse jongen.
Mja dat is toch een beetje bij iedere aankoop in de Eredivisie? Niet alleen bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Komt over als een eigenwijze maar sympathieke jongen, die Kramer. Ik gun 'm deze overstap van harte.
Ergens acht ik hem in staat ook bij ons 15+ doelpunten per seizoen te maken, maar het zou ook zomaar de nieuwe Harry van der Laan kunnen worden.
Vast veel meer danquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo zien lachen bij het tekenen van een contract.
Ben benieuwd hoeveel hij zal krijgen
Aardig team had hveen daar staan trouwens, best knap dat we daar gelijkspeeldenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Na de wedstrijd even op m'n mobiel in de trein m'n gelijk halen
[..]
Z'n debuut tegen Heerenveen was ook geweldig en veelbelovend.
Heerenveen heeft nu weer een heel aardig elftal geloof ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:54 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Aardig team had hveen daar staan trouwens, best knap dat we daar gelijkspeelden
Daar houd je dus straks echt geen drol aan over. Gratis laten gaan na 2 jaar lijkt mij de beste optie.quote:Eerder deze week verwelkomde Feyenoord Eljero Elia. De aanvaller kwam transfervrij over van Werder Bremen, waar hij op een dood spoor was beland. Nu blijkt dat Feyenoord wel een compromis af moeten sluiten om dat af te kunnen dwingen. In het contract van Elia is namelijk een clausule opgenomen.
Werder Bremen wilde uiteraard graag af van de buitenspeler, die in Noord-Duitsland een grootverdiener was. Toch kan Elia met deze clausule nog geld in het laatje brengen bij de club.
Bremen heeft een 'mooie en aansprekende' doorverkoop percentage bedongen. Dat meldt Thomas Eichin aan de Weser-Kurier. "We hopen dat we er in de toekomst nog wat aan hebben", laat de Sportchef weten.
Volgens Bild betaalt Werder Bremen zelfs een deel van het salaris door, met deze clausule doet Feyenoord iets terug voor de groen-witten.
Op zijn Feyenoord-debuut moet Elia nog heel even wachten. De 28-voudig international trainde de hele zomer weliswaar individueel door, echter heeft Elia geen wedstrijdritme, en is dus nog niet wedstrijdfit. De seizoenstart van Feyenoord tegen FC Utrecht, aanstaande zaterdag, komt dan logischerwijs te vroeg.
Hoezo? Straks moet je 30% aan Werder afstaan. Lijkt me niet meer dan redelijk, aangezien we hem gratis (!) hebben kunnen strikken terwijl hij een paar maanden terug nog 5,5 miljoen kostte. Verder gaat z'n salaris van 2,7 miljoen naar onder de miljoen. Je moet juist blij zijn dat Feyenoord een speler van het kaliber Elia tegen zulke voorwaarden heeft kunnen strikkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar houd je dus straks echt geen drol aan over. Gratis laten gaan na 2 jaar lijkt mij de beste optie.
2,1. Bron: John van Zweden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:38 schreef hafcfan het volgende:
2,2 miljoen hahaha wat een wanbeleid joh
Heb ik Feyenoord-supporters zwart gemaakt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He! Daar is ie! Heb je je zwartmakerij van ons Feyenoord supporters al gerectificeerd?
Ja, gister, met je supporters gedoe in Arnhem.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik Feyenoord-supporters zwart gemaakt?Oh nee!
Bron?
Dit bleken geen Feyenoordsupporters te zijn?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, gister, met je supporters gedoe in Arnhem.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He! Daar is ie! Heb je je zwartmakerij van ons Feyenoord supporters al gerectificeerd?
Politie heeft vanochtend bekend gemaakt dat er geen Feyenoord supporters waren en dat er geen 1 is gearresteerd (logisch natuurlijk, gezien dat er 0 waren). Alleen Vitesse en Southampton supporters.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bleken geen Feyenoordsupporters te zijn?
Ik had toch echt een bron waar dit in stond.
Ja, voor twee ton een stuk erop vooruit. Slechter dan Boeet vorig jaar was kan Kramer gewoon niet zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:44 schreef Sunri5e het volgende:
2 miljoen krijgen voor Boeties 2,2 miljoen betalen voor Kramer? WTF
Kotsen jullie hem ook al uit?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie inmiddels dat de journalisten van Omroep Gelderland hun artikel hebben aangepast.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Politie heeft vanochtend bekend gemaakt dat er geen Feyenoord supporters waren en dat er geen 1 is gearresteerd (logisch natuurlijk, gezien dat er 0 waren). Alleen Vitesse en Southampton supporters.
Bij deze geaccepteerd. Zo ben ik dan ook wel weer..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie inmiddels dat de journalisten van Omroep Gelderland hun artikel hebben aangepast.
http://www.omroepgelderla(...)op-Korenmarkt-Arnhem
Jammer dat de geloofwaardigheid die in al die jaren heb opgebouwd op deze wijze in diskrediet wordt gebracht.Ik ga ze absoluut een boze e-mail sturen, daar kun je zeker van zijn!
Bij dezen wil ik uiteraard mijn welgemeende excuses aanbieden aan alle Feyenoordfans die ik beledigd heb met mijn posts gisteren. Ik hoop dat jullie deze willen accepteren...
Toch vindt ik 2,2 miljoen echt teveel voor een spits als Kramer. Ze hadden hem toch voor 1,5 miljoen verkocht aan die club uit het middenoosten? Waarom moeten wij dan meer dan dat bedrag betalen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:45 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, voor twee ton een stuk erop vooruit. Slechter dan Boeet vorig jaar was kan Kramer gewoon niet zijn.
Concurrentquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Toch vindt ik 2,2 miljoen echt teveel voor een spits als Kramer. Ze hadden hem toch voor 1,5 miljoen verkocht aan die club uit het middenoosten? Waarom moeten wij dan meer dan dat bedrag betalen?
Omdat jullie een directe concurrent zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Toch vindt ik 2,2 miljoen echt teveel voor een spits als Kramer. Ze hadden hem toch voor 1,5 miljoen verkocht aan die club uit het middenoosten? Waarom moeten wij dan meer dan dat bedrag betalen?
Omdat VG geen plan B heeft in tegen stelling tot die lui uit het oosten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Van Geel moet je eigenlijk gewoon niet veel geld geven om te spenderen aan spelers. Hij haalt altijd te oude middelmaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:55 schreef Sunri5e het volgende:
Dit vraagt echt om uitleg van van Geel. Er is geen lijn te herkennen in zijn beleid.
Ik heb gelezen dat Van Geel pas NA de transferperiode verantwoording aflegtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:55 schreef Sunri5e het volgende:
Dit vraagt echt om uitleg van van Geel. Er is geen lijn te herkennen in zijn beleid.
Dat snap ik want hij zal Kazim en Te Vrede nog wel lozen denk ik (dat zal zijn gedachte zijn). Maar dan nog kun je die 2,2 mil voor Kramer niet recht lullen. Dat is echt gewoon veel teveel geld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Van Geel pas NA de transferperiode verantwoording aflegt.
Vooral niet als je een maand geleden had aangeklopt hij 1,5 kosttequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat snap ik want hij zal Kazim en Te Vrede nog wel lozen denk ik. Maar dan nog kun je die 2,2 mil voor Kramer niet recht lullen. Dat is echt gewoon veel teveel geld.
Wie wil Kazim hebben?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat snap ik want hij zal Kazim en Te Vrede nog wel lozen denk ik (dat zal zijn gedachte zijn). Maar dan nog kun je die 2,2 mil voor Kramer niet recht lullen. Dat is echt gewoon veel teveel geld.
Krijg de tyfus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie inmiddels dat de journalisten van Omroep Gelderland hun artikel hebben aangepast.
Jammer dat de geloofwaardigheid die in al die jaren heb opgebouwd op deze wijze in diskrediet wordt gebracht.Ik ga ze absoluut een boze e-mail sturen, daar kun je zeker van zijn!
Bij dezen wil ik uiteraard mijn welgemeende excuses aanbieden aan alle Feyenoordfans die ik beledigd heb met mijn posts gisteren. Ik hoop dat jullie deze willen accepteren...
Natuurlijk makkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede deals natuurlijk volgens Van Geel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:44 schreef Sunri5e het volgende:
2 miljoen krijgen voor Boeties 2,2 miljoen betalen voor Kramer? WTF
Haha, daar is van Geel nu al mee bezig, om z'n toespraakje zo te brengen, dat alles eigenlijk fantastisch gaat. Daar slaagt ie inderdaad altijd in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:27 schreef Sejt het volgende:
Ach, uitleg van v. Geel na de transferperiode. We weten toch allemaal hoe dat gaat worden?
Hij is een meester in het schoonvegen van zijn eigen straatje en zal echt niet zelf kritisch zijn over zijn eigen functioneren. "Te duur", bla bla, "geen interesse", bla bla, "kunstgras", bla bla.
Hoelang heeft dit verhaaltje typen nou geduurd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, daar is van Geel nu al mee bezig, om z'n toespraakje zo te brengen, dat alles eigenlijk fantastisch gaat. Daar slaagt ie inderdaad altijd in.
JD Stouten kennende gaat ie stuk voor stuk alle aankopen langs, waar Dirk eh, Martin dan op gaat reageren:
JD: "Allereerst Dirk Kuyt Martin, kan je in het kort aangeven waarom je hem hebt gehaald".
MVG: "Nou Jan Dirk, dat kan ik je wel uitleggen. Dirk is natuurlijk een jongen met een uitstekende drive en heeft altijd goed voor zichzelf gezorgd, vandaar dat wij, als complete staf, er van overtuigd zijn dat Dirk zeker nog 1 jaar, alles kan geven om nog van waarde te zijn voor dit Feyenoord. Uiteraard is er ook de intentie afgesproken met elkaar om na 1 jaar te evalueren om te kijken of wij nog langer met elkaar door te gaan. Daarnaast brengt Dirk natuurlijk een schat aan ervaring met zich mee die onze jonge selectie prima kan gebruiken".
JD: "Duidelijk verhaal Martin. Nu Vejinovic, kan je die aankoop ook verdedigen?"
MVG: "Het is leuk dat je dit vraagt Jan Dirk, want Marko is natuurlijk als vervanger gehaald van Jordy. Wij als complete staf hielden zeker rekening met het risico dat Jordy ons na jaren van trouwe dienst zou verlaten. Daarom hebben wij al vroeg Marko gecontracteerd, om op het vertrek van Jordy in te spelen. Na uitgebreide scouting kwamen wij bij Marko terecht, want we volgen Marko natuurlijk al jaren en kennen zijn kwaliteiten. Wat deze transfer betreft hebben wij uitstekend geanticipeerd op het vertrek van Jordy."
JD: "Laten we maar even pauzeren. Ik ben een beetje moe."
3 minuten en 12 seconden. Hoezo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang heeft dit verhaaltje typen nou geduurd?
De tering, ik lees het automatisch gewoon in mijn hoofd met de stem van Van Geel, knap hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, daar is van Geel nu al mee bezig, om z'n toespraakje zo te brengen, dat alles eigenlijk fantastisch gaat. Daar slaagt ie inderdaad altijd in.
JD Stouten kennende gaat ie stuk voor stuk alle aankopen langs, waar Dirk eh, Martin dan op gaat reageren:
JD: "Allereerst Dirk Kuyt Martin, kan je in het kort aangeven waarom je hem hebt gehaald".
MVG: "Nou Jan Dirk, dat kan ik je wel uitleggen. Dirk is natuurlijk een jongen met een uitstekende drive en heeft altijd goed voor zichzelf gezorgd, vandaar dat wij, als complete staf, er van overtuigd zijn dat Dirk zeker nog 1 jaar, alles kan geven om nog van waarde te zijn voor dit Feyenoord. Uiteraard is er ook de intentie afgesproken met elkaar om na 1 jaar te evalueren om te kijken of wij nog langer met elkaar door te gaan. Daarnaast brengt Dirk natuurlijk een schat aan ervaring met zich mee die onze jonge selectie prima kan gebruiken".
JD: "Duidelijk verhaal Martin. Nu Vejinovic, kan je die aankoop ook verdedigen?"
MVG: "Het is leuk dat je dit vraagt Jan Dirk, want Marko is natuurlijk als vervanger gehaald van Jordy. Wij als complete staf hielden zeker rekening met het risico dat Jordy ons na jaren van trouwe dienst zou verlaten. Daarom hebben wij al vroeg Marko gecontracteerd, om op het vertrek van Jordy in te spelen. Na uitgebreide scouting kwamen wij bij Marko terecht, want we volgen Marko natuurlijk al jaren en kennen zijn kwaliteiten. Wat deze transfer betreft hebben wij uitstekend geanticipeerd op het vertrek van Jordy."
Ronduit briljantquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die twee aankopen zijn nog wel uit te leggen. Maar dan.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even jointje draaien, misschien komt Martin zo nog terug, misschien. Maar Sejt is een goeie vervanger lees ik nu netquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, die twee aankopen zijn nog wel uit te leggen. Maar dan.....
Is totaal geen afmaker. Type Kazim dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar Havenaar dus naar ADO dan? Ik had liever gezien dat ze die gewoon voor 7 ton hadden gehaald ipv Kramer...
Traditie. Elke club heeft traditie nodig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom geeft Feyenoord altijd geld uit aan spelers waarvan je weet dat ze wellicht net het niveau van Feyenoord aankunnen?
waarom welquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom geeft Feyenoord altijd geld uit aan spelers waarvan je weet dat ze wellicht net het niveau van Feyenoord aankunnen?
Dit dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
De tering, ik lees het automatisch gewoon in mijn hoofd met de stem van Van Geel, knap hoor.
Dat is waar. Hopelijk helpt het hem.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:18 schreef Scorpie het volgende:
Los van de kwaliteit van Kramer, het is wel een gast die echt fan is van Feyenoord. Leuk om te zien.
Bij ADO ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Je team in de breedte versterken zie ik wel als beleid. Kramer is de betere spits op dit moment. Heeft snelheid, rust voor de goal en een goede kopper.
ik ben ook niet enthousiastquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij ADO ja.
Bij Feyenoord valt dat nog te bezien.
En als je Kuyt, Kazim en bovenal iemand die de speelminuten hard nodig heeft Achabar al hebt voor die positie dan vind ik het eerlijk gezegd een onbegrijpelijke gok.
Kan net die extra prikkel zijn die nodig is om boven jezelf uit te stijgen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:18 schreef Scorpie het volgende:
Los van de kwaliteit van Kramer, het is wel een gast die echt fan is van Feyenoord. Leuk om te zien.
Maar dan versterk je toch in de breedte met spelers die in de toekomst in ieder geval nog beter kunnen worden? Niet met spelers in de leeftijdscategorie 26-28? Wat Feyenoord doet is geld weggooien. Ja, ze hebben een leuke selectie om voor de derde plek te gaan, maar het is wel allemaal net niet en deze spelers zijn over 2 jaar echt niet verder dan nu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Je team in de breedte versterken zie ik wel als beleid. Kramer is de betere spits op dit moment. Heeft snelheid, rust voor de goal en een goede kopper.
Je kan Achabar inbregen als je meer techniek voor in de aanval nodig hebt. Kazim kan je inbrengen bij een voorsprong. Zodat je voor in het veld goed druk kan geven.
Hebben Kuyt of Elia een slechte dag dan heb je altijd nog degelijke vervangers met Manu of Bilal.
Mocht er een of 2 blessures in je aanval plaatsvinden, dan ben je nog niet wedstrijden aan een stuk kansloos in de competitie.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja maar valt niet bijna iedere transfer in NL te bezien?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij ADO ja.
Bij Feyenoord valt dat nog te bezien.
En als je Kuyt, Kazim en bovenal iemand die de speelminuten hard nodig heeft Achabar al hebt voor die positie dan vind ik het eerlijk gezegd een onbegrijpelijke gok.
quote:Hopelijk is Dirk (Kuyt, red.) nu wel wakker voor de goal, haha'', doelt Basacikoglu op de gemiste kopkans van Kuyt tegen Olympiakos.
achahbar zal al blij moeten zijn als die soms bij de selectie zit. doorstroming van jeugd bij feyenoord gaat gewoon niet goed....zeker met creatieve spelers. jongens als vilhena, boetius en achahbar hadden bepalende jongens moeten zijn nou.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:39 schreef H.FR het volgende:
De trainer in De Telegraaf over het talent: "Anass is heel goed bezig. Vergeleken met een aantal jaren terug is hij veel fitter en sterker. Met zijn kwaliteiten bezit hij iets specifieks rond de zestien meter in onze selectie. Met Anass heb ik ook gesproken, hij weet dat hij zich moet doorontwikkelen en dat kan met de spelers die hij nu om zich heen heeft. Hij overbodig? Nee hoor, ik heb liever te veel van dit soort spelers dan te weinig.’’
Ligt ook aan die gasten zelf hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:22 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
achahbar zal al blij moeten zijn als die soms bij de selectie zit. doorstroming van jeugd bij feyenoord gaat gewoon niet goed....zeker met creatieve spelers. jongens als vilhena, boetius en achahbar hadden bepalende jongens moeten zijn nou.
Kwali-fucking-teit deze postquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik lees het in zijn stem, zo goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat klopt, Koeman heeft meerdere malen aangegeven dat Achahbar de kantjes er van afliep op de training en was er ook erg kwaad over.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt ook aan die gasten zelf hoor.
Boetiüs en Vilhena hebben werkelijk alle kansen gehad om te slagen.
Bij Achahbar ligt dat iets anders, maar dan nog, als de andere spitsen zo slecht zijn als hier door sommigen wordt beweerd dan moet het voor Achahbar geen probleem zijn om hen uit de basis te spelen.
Of hij is op de trainingen niet zo goed als wij denken.
Ok Hans.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:31 schreef Henrys het volgende:
Zie Kramer wel een hattrick maken in de klassieker
En dan tweeten: "Leuke pot. Prima hattrick. Goeie uitslag. #FEYaja"quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:31 schreef Henrys het volgende:
Zie Kramer wel een hattrick maken in de klassieker
Dat was Jordy Buijs ook. Man, wat hebben we daar van genoten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:18 schreef Scorpie het volgende:
Nicky Hofs niet te vegeten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was Jordy Buijs ook. Man, wat hebben we daar van genoten.
Bilal is een gevalletje "waarom is Feyenoord (of Ajax/PSV) weer blind geweest?" als je hem niet gehaald had en hij er bij Heerenveen/Twente/AZ 20 had gemaakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok Hans.
Laten we hopen dat Kramer zijn poten op 3 plekken breetkt, en Kuyt op zijn plek gaat spelen zodat Bilal op rechts zijn kans gaat krijgen.
Die Bilal is echt een mooi voorbeeld van wanbeleid. 3.5 miljoen voor hem betaald, maar houdt alleen maar de bank warm
Heb toch niets beters te doen, dus heb het even opgezocht. Vorig jaar maakten Kazim, Clasie en Boëtius er samen 17 (in de competitie). Kramer, Elia, Vejinovic en Kuyt maakten er samen 37, dus dat is een vooruitgang van 20. Maar dat is niet helemaal eerlijk, want die laatste groep is met z'n vieren. Als je bijvoorbeeld Manu ook nog meeneemt in de vergelijking is het 24 tegenover 37, een vooruitgang van 13.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:30 schreef Roland010 het volgende:
Kuyt, Vejinovic, Elia en Kramer: als die alleen al hun gemiddelde niveau van afgelopen jaar benaderen qua rendement zijn dat volgens mij 35 doelpunten erbij ten opzichte van Kazim, Clasie en Boetius
Hofs was toch juist echt een Vitesse-fan/Arnhemmer?quote:
Laten we dan Te Vrede (waar Kramer toch eigenlijk een beetje de vervanger van is) bij het eerste rijtje nemen. Hoewel je een invaller natuurlijk ook weer niet kan vergelijken met een vaste basiskracht. Al met al gaat Feyenoord er qua scorend vermogen echt flink op voorruit, terwijl ze bij PSV onmogelijk de doelpunten van Depay en Wijnaldum op kunnen gaan vangen lijkt me.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb toch niets beters te doen, dus heb het even opgezocht. Vorig jaar maakten Kazim, Clasie en Boëtius er samen 17 (in de competitie). Kramer, Elia, Vejinovic en Kuyt maakten er samen 37, dus dat is een vooruitgang van 20. Maar dat is niet helemaal eerlijk, want die laatste groep is met z'n vieren. Als je bijvoorbeeld Manu ook nog meeneemt in de vergelijking is het 24 tegenover 37, een vooruitgang van 13.
Hofs heeft het toch een tijdje behoorlijk goed gedaan dacht ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nicky Hofs niet te vegeten.
Anthony Lurling.
Om er maar een paar op te noemen.
Klopt, op dat gebied lijken we erop vooruit te gaan, maar je moet je wel bedenken dat je doelpunten niet zomaar kan optellen. De spelers moeten wel goed samen kunnen spelen, de vorm moet goed zijn en al dat soort randvoorwaarden om te kunnen scoren. Bovendien stond het vorig jaar vooral verdedigend erg goed door dat controlerende blok op het middenveld. Vejinovic brengt aanvallend meer dan Clasie, maar dat gaat ongetwijfeld ten koste van de aandacht voor het verdedigende aspect. Dus zouden we ook wel eens meer tegengoals kunnen gaan krijgen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:42 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Laten we dan Te Vrede (waar Kramer toch eigenlijk een beetje de vervanger van is) bij het eerste rijtje nemen. Hoewel je een invaller natuurlijk ook weer niet kan vergelijken met een vaste basiskracht. Al met al gaat Feyenoord er qua scorend vermogen echt flink op voorruit, terwijl PSV onmogelijk de doelpunten van Depay en Wijnaldum op kunnen gaan vangen lijkt me.
Precies. Het is aan Van Bronckhorst/Van Gastel om te zorgen dat ze het zo neerzetten dan het qua aanvallend en verdedigend opzicht in balans komt. Als dat op tijd lukt ben je kampioenskandidaat, als dat nog 2 maanden gaat duren (en je in de eerste 6 speelronden alweer 9 a 10 punten verspeelt) niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, op dat gebied lijken we erop vooruit te gaan, maar je moet je wel bedenken dat je doelpunten niet zomaar kan optellen. De spelers moeten wel goed samen kunnen spelen, de vorm moet goed zijn en al dat soort randvoorwaarden om te kunnen scoren. Bovendien stond het vorig jaar vooral verdedigend erg goed door dat controlerende blok op het middenveld. Vejinovic brengt aanvallend meer dan Clasie, maar dat gaat ongetwijfeld ten koste van de aandacht voor het verdedigende aspect. Dus zouden we ook wel eens meer tegengoals kunnen gaan krijgen.
Klopt, maar als ik bijvoorbeeld Ajax zag verdedigen afgelopen week hebben die dat ook nog niet echt op ordequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:49 schreef H.FR het volgende:
En minder tegendoelpunten is 9vd10 keer belangrijker dan meer doelpunten voor.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:58 schreef Happel het volgende:
Zit iedereen aan de alcohol opeens? Wat zijn we allemaal weer positief vanuit het niets.
Als we de transfersommen en het beleid wegdenken en alleen naar het papier met de selectie kijken is het nog wel aardig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:58 schreef Happel het volgende:
Zit iedereen aan de alcohol opeens? Wat zijn we allemaal weer positief vanuit het niets.
Zullen we niet gekeken hebben vorige twee wedstrijdenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:58 schreef Happel het volgende:
Positief over de aankopen tot nu toe ja, daar kun je moeilijk niet positief over zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:58 schreef Happel het volgende:
Je baseert nu je hele beeld op twee fucking oefenwedstrijden... Als in die twee wedstrijden de tegenstander van de mat was gespeeld, dan was je dus opeens extreem positief geweest en had je geroepen dat de titel binnen was?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen we niet gekeken hebben vorige twee wedstrijden
Ik baseer me inderdaad op wat ik zie, naast wat we horen. Lijkt me vrij logisch. Vilhena als back was bijvoorbeeld echt dramatisch. Als we dat vaker gaan doen, gaat het inderdaad helemaal niets. Afgelopen week waren er maar een paar spelers die het gewoon goed deden. Kuijt was overal en goed aanwezig en Bassie vond ik het erg goed doen. Verder was de helft middenlmaat en de andere helft gewoon slecht. Dan ben ik somber gestemd. Dat lijkt me logisch. Zeker als er in mijn ogen geen versterkingen bijgekomen zijn sinds die tijd. De beste voorspeller van de volgende wedstrijd is toch meestal de vorige wedstrijd. Als ze afgelopen wedstrijden de sterren van de hemel hadden gespeeld, was ik inderdaad positief gestemd geweest. Dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:05 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Je baseert nu je hele beeld op twee fucking oefenwedstrijden... Als in die twee wedstrijden de tegenstander van de mat was gespeeld, dan was je dus opeens extreem positief geweest en had je geroepen dat de titel binnen was?
Ik denk dat het goede spel wel komt, het is alleen zaak dat je het tot die tijd overleeft met resultaten. Al is het maar een lelijke 1-0 (penalty Kuyt) in een dramatische wedstrijd tegen Utrecht.
ik leef geloof ik echt in een andere realiteit. zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Positief over de aankopen tot nu toe ja, daar kun je moeilijk niet positief over zijn.
Ik leef exact in diezelfde realiteit... Maarja. Het is gebeurd. We gaan het zien morgen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:17 schreef Cara het volgende:
[..]
ik leef geloof ik echt in een andere realiteit. zal wel aan mij liggen.
Allemaal middelmaat voor veel te veel geld, te grote selectie met veel oudere spelers zonder restwaarde, geen enkel zicht op het kampioenschap de komende aantal jaren, nee hoor, superpositief!
Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:17 schreef Cara het volgende:
[..]
ik leef geloof ik echt in een andere realiteit. zal wel aan mij liggen.
Allemaal middelmaat voor veel te veel geld, te grote selectie met veel oudere spelers zonder restwaarde, geen enkel zicht op het kampioenschap de komende aantal jaren, nee hoor, superpositief!
Ik kan me deels vinden in je betoog. Echter, hier begrijp ik werkelijk niks van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
.
Aankopen als Van der Heijden en eventueel Botteghin mogen dan niet tot de verbeelding spreken maar zijn beiden wel spelers die het Eredivisie gemiddelde ontstijgen. Ideaal voor de breedte (
Eindelijk wat nuchterheid in dit topic in plaats van het onderbuikgezeik wat ik verder lees.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Het is waar dat we vrijwel allemaal eind twintigers hebben aangetrokken, maar Vejinovic kun je moeilijk middelmaat noemen.
Elia kun je moeilijk middelmaat noemen.
Aankopen als Van der Heijden en eventueel Botteghin mogen dan niet tot de verbeelding spreken maar zijn beiden wel spelers die het Eredivisie gemiddelde ontstijgen. Ideaal voor de breedte (waarop we gewoon vooruit gaan).
Qua restwaarde zullen de aankopen inderdaad geen hoofdprijzen gaan opleveren maar enige winst kan er best op geboekt worden. Ze zijn ook allen niet voor de hoofdprijs aangetrokken.
We hebben onze selectie voor een relatief schijntje versterkt.
We moeten ook niet doen alsof we nu opeens met een selectie bejaarden zitten opgescheept. Het merendeel van de selectie is nog steeds jonger dan 24.
Voetballend loopt het nog niet, en met Gio hebben we daar een onervaren trainer die zijn draai nog moet vinden (evenals alle nieuwe aankopen). Daar zie ik een groter probleem dan in een vermeend gebrek aan kwaliteit.
Niet dat we kampioen worden, maar dat konden we meteen al wel voorspellen.
Als je mee wil gaan doen om de titel zul je dat soort aankopen toch moeten gaan doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind Botteghin dan ook vrij prijzig voor een breedte versterking. Maar ik denk wel dat zijn komst en bijbehorende concurrentie een positief effect kan hebben op de ontwikkeling van Kongolo.
Blijf benieuwd welk verhaal Van Bronckhorst die jongen heeft verteld dat ie Feyenoord zowel boven Vitesse als enkele buitenlandse aardige clubs kiest. Idem met Elia.quote:Van der Heijden kan wat mij betreft prima onze matige spelers voor de linksbackpositie vervangen.
Goede analyse denk ik. Er staat kwalitatief gezien een selectie die mee kan doen om de titel (en dat volgend seizoen hierna sowieso moet gaan doen) maar alles komt er op neer hoe snel Gio/Van Gastel het aan de praat krijgen. Vooralsnog lijkt dat nog wat langer te gaan duren, maar onervaren? Waren Cocu en Frank de Boer dat ook niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Het is waar dat we vrijwel allemaal eind twintigers hebben aangetrokken, maar Vejinovic kun je moeilijk middelmaat noemen.
Elia kun je moeilijk middelmaat noemen.
Aankopen als Van der Heijden en eventueel Botteghin mogen dan niet tot de verbeelding spreken maar zijn beiden wel spelers die het Eredivisie gemiddelde ontstijgen. Ideaal voor de breedte (waarop we gewoon vooruit gaan).
Qua restwaarde zullen de aankopen inderdaad geen hoofdprijzen gaan opleveren maar enige winst kan er best op geboekt worden. Ze zijn ook allen niet voor de hoofdprijs aangetrokken.
We hebben onze selectie voor een relatief schijntje versterkt.
We moeten ook niet doen alsof we nu opeens met een selectie bejaarden zitten opgescheept. Het merendeel van de selectie is nog steeds jonger dan 24.
Voetballend loopt het nog niet, en met Gio hebben we daar een onervaren trainer die zijn draai nog moet vinden (evenals alle nieuwe aankopen). Daar zie ik een groter probleem dan in een vermeend gebrek aan kwaliteit.
Niet dat we kampioen worden, maar dat konden we meteen al wel voorspellen.
Nou ook weer niet overdrijven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:26 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Goede analyse denk ik. Er staat kwalitatief gezien een selectie die mee kan doen om de titel (en dat volgend seizoen hierna sowieso moet gaan doen) maar alles komt er op neer hoe snel Gio/Van Gastel het aan de praat krijgen. Vooralsnog lijkt dat nog wat langer te gaan duren, maar onervaren? Waren Cocu en Frank de Boer dat ook niet?
Verder: een brede selectie zonder dat je Europees voetbal hoeft te spelen, dat kan ook nog wel eens in je voordeel gaan werken. Ajax b.v. is nu al flink aangeslagen voordat de competitie uberhaupt begonnen is.
Wat wil je?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:38 schreef Henrys het volgende:
Heb het idee of Gustafsson de nieuwe Singh wordt, je hoort nu al niks meer over hem.
Heeft hij nooit gedaan, je bent in de war met Pi-Air.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:39 schreef Henrys het volgende:
Hoe deed Jong Feyenoord/Excelsior het eigenlijk onder Gio?
Ik denk eigenlijk eerlijk gezegd van wel. Ik verwacht een punt of 10-12 meer dan afgelopen jaar (en daarvoor is gewoon niet nogmaals je slechtste seizoensstart ooit maken al bijna voldoende) en aangezien PSV nooit zo superieur gaat zijn als afgelopen seizoen kom je dan al in de buurt. De selectie is beduidend sterker dan afgelopen jaar en nu ze niet zo'n halve zool als trainer hebben denk ik dat het echt beter moet kunnen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ook weer niet overdrijven.
Ik vind niet dat wij een selectie hebben om mee te doen om het kampioenschap.
Dat is waar je je in eerste instantie op moet richten. Ik verwacht ook dat PSV kampioen wordt, maar wel een stuk minder overtuigend dan dit jaar. Zet dat af tegen het feit dat Feyenoord het waarschijnlijk beter gaat doen dan vorig jaar en wie weet kun je nog een klein beetje meedoen.quote:2de plaats bij falen van Ajax is het hoogst haalbare, maar eerder moeten we ons gewoon op de 3e plaats richten denk ik.
Je lijdt een beetje aan het Ajax syndroom door te zetten dat Bilal meer potentie heeft als Elia. Elia was een groot talent toen hij een paar jaar geleden vertrek naar het buitenland. Je bestempelt Bilal nu als iemand met meer potentie dan Elia. Maar Bilal heeft minder talent dan Elia toen der tijd had. Ajax supporters hebben daar ook een handje van om spelers als Bazoer en Sinkgraven op te hemelen als supertalenten maar als je ze vergelijkt met vd Vaart en Sneijder stellen ze helemaal niets voor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar dan versterk je toch in de breedte met spelers die in de toekomst in ieder geval nog beter kunnen worden? Niet met spelers in de leeftijdscategorie 26-28? Wat Feyenoord doet is geld weggooien. Ja, ze hebben een leuke selectie om voor de derde plek te gaan, maar het is wel allemaal net niet en deze spelers zijn over 2 jaar echt niet verder dan nu.
Nu ga je de breedte in, maar helemaal ten kosten van je eigen jeugd en een jongen als Bilal. Die gast heeft meer potentie dan Elia en laat ook nog eens zien dat hij er voor wil werken. Elia heeft al 10 jaar niet meer gewerkt.
Gelet op de verdediging (leeftijd, dipjes) begrijp ik de aankoop van 1 ervaren speler. Maar 2? En voorin slaat het helemaal nergens meer op.
Selectie onder Koeman was wel echt top hoor. Pelle, De Vrij, Janmaat, Clasie speelden toen allemaal wekelijks in de basis, doen nu allemaal moeiteloos mee in hogere competities. Tel daar bij op dat JPB nog in vorm was, BMI beter op links was dan Nelom en Schaken in z'n eentje PSV nog kon oprollen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:45 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik wil niet te positief en blij gaan doen allemaal en ik zeg niet dat ze wel even kampioen worden maar in de jaren onder Koeman hebben ze ook 'meegedaan'. Is de selectie nu veel slechter? Zeker niet. De selectie is zelfs beter, breder en bovendien veel eerder bij elkaar dan onder Koeman.
Wel toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heeft hij nooit gedaan, je bent in de war met Pi-Air.
"moeilijk niet positief over zijn"quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Positief over de aankopen tot nu toe ja, daar kun je moeilijk niet positief over zijn.
Of het er op het veld ook (op tijd) uitkomt is een tweede. Maar Van Bronckhorst/Van Gastel verdienen het voordeel van de twijfel dat ze dat gaat lukken vind ik.
Competitie al begonnen of....?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:38 schreef Henrys het volgende:
Heb het idee of Gustafsson de nieuwe Singh wordt, je hoort nu al niks meer over hem.
PSV heeft denk ik idd nog steeds de beste selectie, maar beter dan vorig jaar? Dan moeten die geblondeerde Belg en die andere Latin-aankopen het wel héééél goed doen. Depay en Wijnaldum van vorig seizoen vervang je niet zo een, twee, drie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:47 schreef Merkie het volgende:
PSV heeft echt wel veruit de beste selectie. Misschien zijn ze zelfs wel beter dan vorig jaar.
Eens. Maar je kan net zo min zeggen dat ze 5e worden als dat ze kampioen worden...quote:Normaal gesproken word je 3e met deze selectie. Zit het mee dan kan je tweede worden of meedoen om plek 1, zit het tegen (want Feyenoord) dan word je 5e of lager.
Maar nu heb je Veijnovic, Kuyt en Elia. Dat vind ik echt niets minder dan Clasie, Pelle etc. Van Beek en Kongolo deden vorig seizoen al niets onder voor De Vrij en BMI.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Selectie onder Koeman was wel echt top hoor. Pelle, De Vrij, Janmaat, Clasie speelden toen allemaal wekelijks in de basis, doen nu allemaal moeiteloos mee in hogere competities. Tel daar bij op dat JPB nog in vorm was, BMI beter op links was dan Nelom en Schaken in z'n eentje PSV nog kon oprollen.
Dat sowieso, en zo'n spits voorin is geweldig, maar ik heb liever het scorende vermogen verdeeld over het elftal.quote:Daar kan deze selectie niet aan tippen. Ik mis Pelle nog elke wedstrijd. Wat een speler was dat toch.
'Meedoen' is heel wat anders dan het daadwerkelijk worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Lees ik nu weer dat mensen denken dat we een selectie hebben die meedoet om de titel? We leren het ook nooit af..3e plek zou al mooi zijn.
Lol, je hebt echt een rood-witte bril. In potentie heb je misschien gelijk, als alle sterren ons goedgezind zijn. Maar Vejinovic is twee jaar ouder dan Clasie (die vorig jaar nog Brazilië in z'n eentje naar huis stuurde ondanks dat ze al thuis waren) en heeft nog geen interland gespeeld, Elia heeft de afgelopen 5 jaar vooral dingen naast het veld gedaan en Kuyt is al 35 jaar. Dat is gewoon de realiteit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:04 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Maar nu heb je Veijnovic, Kuyt en Elia. Dat vind ik echt niets minder dan Clasie, Pelle etc. Van Beek en Kongolo deden vorig seizoen al niets onder voor De Vrij en BMI.
Daarnaast had je toen misschien wel een aantal hele goede basisspelers maar had je niemand op de bank (wat Feyenoord uiteindelijk opbrak). Dat is nu toch wel heel wat anders.
Nee hoor, maar ik sla ook weer niet teveel door naar het andere (negatieve) uiterste om een paar nietszeggende kut-oefenwedstrijdjes. Feit blijft dat er best een redelijke selectie stond en dat daar een aantal hele goede versterkingen bij zijn gekomen, met name in aanvallend opzicht. Elia, Kuyt, Veijnovic en v.d. Heijden zijn spelers van de categorie waar ook Ajax en PSV achteraan zaten. Dat is geen garantie dat het geweldig gaat draaien, maar dat zeg ik ook nergens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lol, je hebt echt een rood-witte bril.
Dat is wat ik ook eigenlijk zeg. Alleen bij voorbaat er vanuit gaan dat die potentie er sowieso niet uit gaat komen vind ik net zo slap als zeggen dat het er sowieso wel uit gaat komen. Ik zeg slechts dat de potentie er wel is om mee te doen om de titel. Dat is niet door een gekleurde bril kijken, maar objectief de selecties/aankopen van Feyenoord en die van de concurrentie bekijken. Vind jij de aankopen van Ajax zo goed? Leuke grote talenten, maar nog onzekerder of dat eruit gaat komen dan bij de spelers van 26-27 die Feyenoord heeft gehaald.quote:In potentie heb je misschien gelijk, als alle sterren ons goedgezind zijn. Maar Vejinovic is twee jaar ouder dan Clasie en heeft nog geen interland gespeeld, Elia heeft de afgelopen 5 jaar vooral dingen naast het veld gedaan en Kuyt is al 35 jaar.
Alles kan, maar erg waarschijnlijk is het niet. Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst een wedstrijd gewonnen? Je mag het nietszeggende oefenwedstrijden vinden, maar ik heb het afgelopen jaar geen minuut fatsoenlijk voetbal gezien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:13 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik sla ook weer niet teveel door naar het andere (negatieve) uiterste om een paar nietszeggende kut-oefenwedstrijdjes. Feit blijft dat er best een redelijke selectie stond en dat daar een aantal hele goede versterkingen bij zijn gekomen, met name in aanvallend opzicht. Elia, Kuyt, Veijnovic en v.d. Heijden zijn spelers van de categorie waar ook Ajax en PSV achteraan zaten. Dat is geen garantie dat het geweldig gaat draaien, maar dat zeg ik ook nergens.
[..]
Dat is wat ik ook eigenlijk zeg. Alleen bij voorbaat er vanuit gaan dat die potentie er sowieso niet uit gaat komen vind ik net zo slap als zeggen dat het er sowieso wel uit gaat komen. Ik zeg slechts dat de potentie er wel is om mee te doen om de titel. Dat is niet door een gekleurde bril kijken, maar objectief de selecties/aankopen van Feyenoord en die van de concurrentie bekijken. Vind jij de aankopen van Ajax zo goed? Leuke grote talenten, maar nog onzekerder of dat eruit gaat komen dan bij de spelers van 26-27 die Feyenoord heeft gehaald.
Onder Koeman haalden we structureel 70 punten. Onder Rutten 59 punten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lol, je hebt echt een rood-witte bril. In potentie heb je misschien gelijk, als alle sterren ons goedgezind zijn. Maar Vejinovic is twee jaar ouder dan Clasie (die vorig jaar nog Brazilië in z'n eentje naar huis stuurde ondanks dat ze al thuis waren) en heeft nog geen interland gespeeld, Elia heeft de afgelopen 5 jaar vooral dingen naast het veld gedaan en Kuyt is al 35 jaar. Dat is gewoon de realiteit.
2013/14 met Pelle: 76 goals
2014/15 zonder Pelle: 56 goals
Die 20 goals verschil kosten je denk ik ook evenveel punten, en ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat dat jaar significant beter zal zijn.
Misschien heb je gelijk en hebben we een prima selectie die goed in balans met een redelijke bank, maar dat moet allemaal nog maar blijken.
Het spel in de playoff-wedstrijden tegen Heerenveen vond ik wel weer vrij behoorlijk.quote:[b]Op zaterdag 8 augustus 2015 01:15 schreef Merkie
ik heb het afgelopen jaar geen minuut fatsoenlijk voetbal gezien.
Had geen zin in zelfpijniging dus moet eerlijk bekennen dat ik die wedstrijden niet heb bekekenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het spel in de playoff-wedstrijden tegen Heerenveen vond ik wel weer vrij behoorlijk.
Het meest waarschijnlijke op basis van wat ik nu gezien heb, vind ik ook 1.PSV 2.Ajax 3.Feyenoord. Maar als altijd de meest waarschijnlijke ranglijst de eindklassering zou worden kon je net zo goed nu al de eindstand van de competitie vast leggenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alles kan, maar erg waarschijnlijk is het niet.
Dat is zeker een punt om je zorgen over te maken, maar jij weet net als ik dat voetbal zo opportunistisch is dat het na 1 of 2 goede wedstrijden ook volledig naar de andere kant om kan slaan. Weet je nog hoeveel complimenten Feyenoord vorig seizoen na een dramatische start nog zelfs onder Rutten een hele periode lang complimenten kreeg voor het sterke voetbal? (Om daarna overigens weer helemaal weer terug te zakken van het ene naar het andere dieptepunt).quote:Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst een wedstrijd gewonnen? Je mag het nietszeggende oefenwedstrijden vinden, maar ik heb het afgelopen jaar geen minuut fatsoenlijk voetbal gezien.
Een 2-0 voorsprong solide uitvoetballen is er bij Feyenoord helaas niet bij inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:30 schreef Merkie het volgende:
Alles kan, maar het blijft Feyenoord dus wordt weer 90% van de tijd billenknijpen, dat is 1 ding wat zeker is.
2-0 voorsprongquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een 2-0 voorsprong solide uitvoetballen is er bij Feyenoord helaas niet bij inderdaad
Ik heb nergens gezegd dat dat vaak voor gaat komen, het was maar een voorbeeldquote:
Mocht dit kloppen: ADquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:39 schreef heiden6 het volgende:
Feyenoord heeft exact 1,5 miljoen euro betaald voor Michiel Kramer en hoeft ook geen bonus of doorverkooppercentage af te staan. Daarmee is de Rotterdamse spits een koopje, zo meldt De Telegraaf zojuist. De nieuwe aanvaller van Feyenoord is gisteren gepresenteerd in De Kuip en heeft een contract getekend voor drie jaar.
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Feyenoord een bedrag van 2,2 miljoen euro overgemaakt naar Den Haag. Met bonussen dat het bedrag kan oplopen tot 2,6 miljoen euro. Dit blijkt dus volgens de berichtgeving van De Telegraaf niet te kloppen.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)15-miljoen-euro.html
Ik geloof De Telegraaf meer. Gisteren had De Telegraaf ook al gelijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:39 schreef heiden6 het volgende:
Feyenoord heeft exact 1,5 miljoen euro betaald voor Michiel Kramer en hoeft ook geen bonus of doorverkooppercentage af te staan. Daarmee is de Rotterdamse spits een koopje, zo meldt De Telegraaf zojuist. De nieuwe aanvaller van Feyenoord is gisteren gepresenteerd in De Kuip en heeft een contract getekend voor drie jaar.
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Feyenoord een bedrag van 2,2 miljoen euro overgemaakt naar Den Haag. Met bonussen dat het bedrag kan oplopen tot 2,6 miljoen euro. Dit blijkt dus volgens de berichtgeving van De Telegraaf niet te kloppen.
Structureel veel beter geïnformeerd dan het AD.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik geloof De Telegraaf meer. Gisteren had De Telegraaf ook al gelijk.
Het 'enige' wat Gio moet doen is dus eigenlijk een enigzins gelijkwaardig seizoen als Rutten te draaien qua resultaten/punten maar dan minus de historisch slechte start in de eerste drie wedstrijden (6 tot 9 punten halen) en de volledige ineenstorting in de laatste 3 wedstrijden (6 tot 9 punten halen). Dan heb je al een punt of 12 tot 18 (!) meer en doe je het zelfs beter dan Koeman.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onder Koeman haalden we structureel 70 punten. Onder Rutten 59 punten.
Maakt niet uit, als hij er 17 maakt maar je het gemiddelde scorend vermogen van je elftal omhoog haalt met 20 goals van Elia, Kramer en Veijnovic ben je beter af.quote:Ik verwacht overigens wel dat het scorend vermogen iets omhoog zal gaan hoor.
Maar Kuyt op z'n retour is natuurlijk niet te vergelijken met Pellè.
Niet mee eens, die vond ik afgelopen seizoen echt even ver als De Vrij/BMI in hun laatste jaar.quote:Net als dat De Vij en Martins Indi verder / beter waren dan Van Beek en Kongolo nu.
Toch verloor je mét Clasie ondanks goed spel toch echt veels te vaak. Clasie heerste b.v. in de wedstrijden tegen Ajax, maar dan heb je meer aan een aanvallende speler die misschien een stuk minder goed speelt en aanwezig is, maar wel (onterecht op basis van het spelbeeld) een goal erin prikt met een vrije trap. Overigens: vergelijk de stand-ins voor nu voor Kongolo en van Beek (v.d. Heijden en waarschijnlijk Botteghin) eens met de stand-ins destijds voor BMI en De Vrij. De selectie is nu echt wel een stukje breder dus beter.quote:Dus dat team was wel degelijk beter, ook met Clasie verdedigend controlerender. Vejinovic vind ik wel echt één van de potentiële uitblinkers maar dan meer in aanvallende zin.
Voor hoeveel is Te Vrede verkocht, miljoentje ofzo? In principe heb je hem dus voor 5 ton gehaaldquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:39 schreef heiden6 het volgende:
17 is misschien wat aan de positieve kant maar in een competitie waarin Kramer en De Leeuw er 17 maken moet Kuyt dat ook nog wel lukkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:57 schreef Merkie het volgende:
Twee keer middelmaat blijft middelmaat he. En Kuyt gaat er echt niet zomaar 17 maken. Je rekent jezelf heel makkelijk rijk.
500Kquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:52 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Voor hoeveel is Te Vrede verkocht, miljoentje ofzo? In principe heb je hem dus voor 5 ton gehaald
Kan je nauwelijks iets op verliezen...
Op het trainingskamp. Heb ik overigens niets van gezien of meegekregen verder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alles kan, maar erg waarschijnlijk is het niet. Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst een wedstrijd gewonnen? Je mag het nietszeggende oefenwedstrijden vinden, maar ik heb het afgelopen jaar geen minuut fatsoenlijk voetbal gezien.
Ajax heeft een veel beter middenveld en ook een betere aanval denk ik zo. Verdediging om het even.
Van der Kraan en Salomon zijn dan ook de beste vrienden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Structureel veel beter geïnformeerd dan het AD.
Uiteindelijk tellen die ook het meest voor een spits. En laten we eerlijk zijn, Kazim is net zo gemankeerdquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:21 schreef H.FR het volgende:
Te Vrede aan het miepen dat Kazim de voorkeur kreeg vorig jaardenkt dat alleen doelpunten tellen.
Meh, doelpuntrn zijn belangrijk. Maar die Te Vrede luidde ook heeeeel vaak een counter in met slechte aannames of dom balverlies.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Uiteindelijk tellen die ook het meest voor een spits. En laten we eerlijk zijn, Kazim is net zo gemankeerd
Kazim Richards is meevoetballend en als aanspeelpunt net iets beter dan Te Vrede.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Uiteindelijk tellen die ook het meest voor een spits. En laten we eerlijk zijn, Kazim is net zo gemankeerd
Vind Kazim waardeloos als aanspeelpunt. Iedere pass op Kazim is een gok of hij hem aan kan nemen of dat het balletje een meter of 6 van z'n voet springt. Enige voordeel wat hij heeft is het stukje oorlog maken, al moeten we dat ook niet overdrijven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kazim Richards is meevoetballend en als aanspeelpunt net iets beter dan Te Vrede.
Meevoetballend kan Te Vrede echt niks. Met hem speel je in feite met 10 man. Hij is echt een spits die voorin de bruikbare voorzetten afwacht in het strafschopgebied.
Ben dan ook benieuwd hoe ze bij Heerenveen denken hem in het systeem te passen. Heerenveen heeft meestal een goed voetballende ploeg.
Best kans dat Te Vrede daar uiteindelijk ook op de bank beland.
Waardeloos aanspeelpuntquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind Kazim waardeloos als aanspeelpunt. Iedere pass op Kazim is een gok of hij hem aan kan nemen of dat het balletje een meter of 6 van z'n voet springt. Enige voordeel wat hij heeft is het stukje oorlog maken, al moeten we dat ook niet overdrijven.
Ik denk dat hij best veel gaat scoren bij Heerenveen
Ik ben het met je eens hoor, maar Keltie heeft wel een punt. Zijn aanname is ongelooflijk kut. Hij is lastig van de bal te krijgen, maar het is ook niet echt makkelijk voor medespelers om hem AAN die bal te krijgen. Los van zijn aanname heeft hij ook niet echt een neusje voor vrijlopen of de ruimtes in duiken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:22 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Waardeloos aanspeelpunt![]()
![]()
![]()
Elke verdediger heeft het met hem lastig gehad door zijn body. Als er een ding is waar hij goed in is, is dat hij aanspeelbaar is en de bal kan vasthouden.
Hier nog maar eens een voorbeeld:
Volgens mij zal de opstelling vanavond als volgt zijn:quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:08 schreef Thezeurminator het volgende:
Iemand enig idee wie gaat spelen vanavond? En wie neemt standaard de penalties dit seizoen Kuyt?
Van Beek is toch gewoon weer fit??quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij zal de opstelling vanavond als volgt zijn:
Vermeer, Karsdorp, Kongolo, Van der Heijden, Nelom, El Ahmadi, Toornstra, Vejinovic, Basacikoglu, Kazim Richards en Kuyt.
Van Beek en Immers zijn licht geblesseerd en Elia nog niet wedstrijdfit.
Standaard penaltynemers lijken mij Dirk Kuyt en/of Marko Vejinovic, die nam ze altijd bij Vitesse.
Leuk rijtje doelpuntenmakersquote:
Volgens Mikos Gouka van het AD is de inzet van Sven van Beek vanavond voor de wedstrijd tegen FC Utrecht hoogst twijfelachtig vanwege een bovenbeenblessure (hamstring?).quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Van Beek is toch gewoon weer fit??
En ik denk dat papa Kuijt de penalties wel gewoon opeist hoor
Wel top dat Makaay onze spitsentrainer is. Je kunt slechtere treffen zeg ik maar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuk rijtje doelpuntenmakers
Alleen Pelle, Makaay en Pi-Air als begenadigd doelpuntenmachines.
Ja, hij zal er (hopelijk) wel een paar vrije trappen in schieten, maar verder zal ie vooral belangrijk zijn in de (voor)assist. Hij heeft echt een goede passing, lijkt veel gevoel in de pass te leggen en goed in te schatten op het tempo dat ie de bal mee moet geven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Mikos Gouka van het AD is de inzet van Sven van Beek vanavond voor de wedstrijd tegen FC Utrecht hoogst twijfelachtig vanwege een bovenbeenblessure (hamstring?).
Die goal van Landzaat was wel prachtig, buitenkantje van buiten de zestien, verder is dat natuurlijk een vreemde neus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuk rijtje doelpuntenmakers
Alleen Pelle, Makaay en Pi-Air als begenadigd doelpuntenmachines.
Ik kan mij ook een wedstrijd herrineren van Landzaat. Feyenoord-Twente 0-1 Landzaat kreeg geen nieuw contract aangeboden en speelde ibij Twente het volgende seizoen.Feyenoord was lichtelijk beter en die man naast mij zat steeds te roepen dat Landzaat ging scoren toen hij inviel. En rond de 80ste minuut gebeurd het nog...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die goal van Landzaat was wel prachtig, buitenkantje van buiten de zestien, verder is dat natuurlijk een vreemde neus.
En die goal van Makaay was ook heerlijk.
Jammer dat de Lazovic goals er niet bij zaten, van 0-2 naar 3-2 als k het me goed herinner.
Was dat toen er 2x in blessuretijd gescoord werd?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat de Lazovic goals er niet bij zaten, van 0-2 naar 3-2 als k het me goed herinner.
Van Bronckhorst geeft altijd wel goede antwoorden. Valt me mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:46 schreef Gert het volgende:
Interview in De Telegraaf met Van Bronckhorst:
Het legioen ziet een eigen talent als Boëtius, 21 jaar pas, verdwijnen en oudere spelers binnenkomen.
"Dat is echt een keuze die hij (Boëtius) heeft gemaakt. Het is niet zo dat wij Elia wilden halen en vervolgens afscheid namen van Jean-Paul.’’
Heeft hij bij jou alle kansen gekregen?
"Ja. Toen ik het vorig seizoen aan het einde moest overnemen heb ik hem meteen in beide wedstrijden tegen SC Heerenveen opgesteld. In de voorbereiding heeft hij alle wedstrijden mogen spelen. Alleen tegen Southampton had hij geen basisplaats. We zijn lang met Jean-Paul bezig geweest. Ik heb ook diverse gesprekken met hem gevoerd en heb hem verteld dat hij na de zomer een nieuwe start moest maken. Het liefst wilden we Jean-Paul voor jaren bij Feyenoord houden. Maar als hij niet wil bijtekenen en bij FC Basel in Zwitserland een club met Champions League-voetbal ziet, kunnen wij hem diezelfde uitdaging inderdaad niet bieden. Dat is de keuze van de speler…’’
Welk perspectief heeft Anass Achahbar na de komst van Michiel Kramer?
"Anass is heel goed bezig. Vergeleken met een aantal jaren terug is hij veel fitter en sterker. Met zijn kwaliteiten bezit hij iets specifieks rond de zestien meter in onze selectie. Met Anass heb ik ook gesproken, hij weet dat hij zich moet doorontwikkelen en dat kan met de spelers die hij nu om zich heen heeft. Hij overbodig? Nee hoor, ik heb liever te veel van dit soort spelers dan te weinig.’’
Geldt hetzelfde voor Bilal Basacikoglu?
"Ja, die heb ik ook meteen twee keer opgesteld in de eindfase van het seizoen. Hij was het fitste van de hele ploeg. In de voorbereiding heeft hij ook veel vertrouwen gekregen. Van Bilal gaat altijd dreiging uit. Ik waardeer het dat hij heel open staat om zichzelf te verbeteren. Met zijn snelheid en voorzet is hij een gevaarlijk wapen voor Feyenoord.’’
Welke rol krijgt Dirk Kuyt nu?
"Dirk heeft in zijn loopbaan meer op rechts dan in de spits gespeeld. Dat is ook de plek waar hij zich nu op richt. Colin Kazim-Richards gebruiken we alleen nog voor de spits. Het probeersel op de linkerflank, waar hij ook bij Galatasaray heeft gespeeld, is toch niet zo bevallen als ik hoopte.’’
Is Lex Immers gewoon weer terug op zijn vertrouwde plek achter de spits?
"Lex zou daar hebben gespeeld, maar hij is donderdag op de training geblesseerd geraakt aan zijn enkel. Daardoor mist hij de eerste wedstrijd tegen FC Utrecht. Maar tegen Olympiakos kende hij een goede invalbeurt en van Lex weten we dat hij de kwaliteit heeft om voor de goal te komen. Hij weet vooral het moment vaak goed te kiezen.’’
Dat wordt dus nu Jens Toornstra op tien?
"Die kan daar prima spelen. Maar ik moet de opstelling nog bekend maken aan de spelers.’’
Waarom speelt Eljero Elia nog niet tegen FC Utrecht?
"Hij heeft voor zichzelf getraind, maar dan ben je als speler nog niet meteen wedstrijdfit. Wij moeten hem nu klaarstomen voor zijn debuut bij Feyenoord. Ik verwacht veel van Elia. Hij is een speler met veel ervaring, was afgelopen half jaar nog actief bij Southampton en ik ken hem natuurlijk van de wedstrijden bij het Nederlands elftal. Ik heb met hem in een ploeg gespeeld. Waar Elia nog even nodig heeft, zit Jan-Arie van der Heijden er wel bij tegen FC Utrecht.’’
Staat hier op dezelfde pagina en wordt gewoon gequote hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:39 schreef K.offie het volgende:
Dat doet hij zeker.
Het interview was echter al 1 pagina terug gepost
Sorryyy! Ik ben nog niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Staat hier op dezelfde pagina en wordt gewoon gequote hoor
Streampje vanavond. Biertje erbij. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:46 schreef K.offie het volgende:
[..]
Sorryyy! Ik ben nog niet helemaal wakker![]()
Ik zal beter lezen voortaan![]()
Veel plezier vanavond allemaal
Janlul.com bestaat niet meer las ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Streampje vanavond. Biertje erbij. Niks mis mee.
Zijn genoeg alternatieven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Janlul.com bestaat niet meer las ik
daarom firstrow of onsballquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zijn genoeg alternatieven.
Fox sports Go werkt al weken slecht en toch maar andere streams blijven neerhalen, Fox
inderdaad, ik had meer problemen met fox sports go dan met janlul.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zijn genoeg alternatieven.
Fox sports Go werkt al weken slecht en toch maar andere streams blijven neerhalen, Fox
Kwam ik vanmiddag ook achter toen ik ManU - Spurs wou bekijken. Maar er zijn alternatievenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
`Nu heeft Mulder dus een nieuwe uitdaging bij sc Heerenveen, waar hij voor twee jaar tekende. In deze periode hoopt hij de weg omhoog weer te vinden en stappen te maken, zodat hij misschien weer een keer mee mag trainen met het Nederlands elftal. In aanloop naar het EK van 2012 kreeg hij deze kans ook al eens. "Je mag altijd dromen. De bal ligt bij jezelf. Als ik goed keep, maak ik hopelijk wat mensen wakker."quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van Bronckhorst geeft altijd wel goede antwoorden. Valt me mee.
De derde trainer op rij die vertrouwen heeft in Lexquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:46 schreef Gert het volgende:
Interview in De Telegraaf met Van Bronckhorst:
Het legioen ziet een eigen talent als Boëtius, 21 jaar pas, verdwijnen en oudere spelers binnenkomen.
"Dat is echt een keuze die hij (Boëtius) heeft gemaakt. Het is niet zo dat wij Elia wilden halen en vervolgens afscheid namen van Jean-Paul.’’
Heeft hij bij jou alle kansen gekregen?
"Ja. Toen ik het vorig seizoen aan het einde moest overnemen heb ik hem meteen in beide wedstrijden tegen SC Heerenveen opgesteld. In de voorbereiding heeft hij alle wedstrijden mogen spelen. Alleen tegen Southampton had hij geen basisplaats. We zijn lang met Jean-Paul bezig geweest. Ik heb ook diverse gesprekken met hem gevoerd en heb hem verteld dat hij na de zomer een nieuwe start moest maken. Het liefst wilden we Jean-Paul voor jaren bij Feyenoord houden. Maar als hij niet wil bijtekenen en bij FC Basel in Zwitserland een club met Champions League-voetbal ziet, kunnen wij hem diezelfde uitdaging inderdaad niet bieden. Dat is de keuze van de speler…’’
Welk perspectief heeft Anass Achahbar na de komst van Michiel Kramer?
"Anass is heel goed bezig. Vergeleken met een aantal jaren terug is hij veel fitter en sterker. Met zijn kwaliteiten bezit hij iets specifieks rond de zestien meter in onze selectie. Met Anass heb ik ook gesproken, hij weet dat hij zich moet doorontwikkelen en dat kan met de spelers die hij nu om zich heen heeft. Hij overbodig? Nee hoor, ik heb liever te veel van dit soort spelers dan te weinig.’’
Geldt hetzelfde voor Bilal Basacikoglu?
"Ja, die heb ik ook meteen twee keer opgesteld in de eindfase van het seizoen. Hij was het fitste van de hele ploeg. In de voorbereiding heeft hij ook veel vertrouwen gekregen. Van Bilal gaat altijd dreiging uit. Ik waardeer het dat hij heel open staat om zichzelf te verbeteren. Met zijn snelheid en voorzet is hij een gevaarlijk wapen voor Feyenoord.’’
Welke rol krijgt Dirk Kuyt nu?
"Dirk heeft in zijn loopbaan meer op rechts dan in de spits gespeeld. Dat is ook de plek waar hij zich nu op richt. Colin Kazim-Richards gebruiken we alleen nog voor de spits. Het probeersel op de linkerflank, waar hij ook bij Galatasaray heeft gespeeld, is toch niet zo bevallen als ik hoopte.’’
Is Lex Immers gewoon weer terug op zijn vertrouwde plek achter de spits?
"Lex zou daar hebben gespeeld, maar hij is donderdag op de training geblesseerd geraakt aan zijn enkel. Daardoor mist hij de eerste wedstrijd tegen FC Utrecht. Maar tegen Olympiakos kende hij een goede invalbeurt en van Lex weten we dat hij de kwaliteit heeft om voor de goal te komen. Hij weet vooral het moment vaak goed te kiezen.’’
Dat wordt dus nu Jens Toornstra op tien?
"Die kan daar prima spelen. Maar ik moet de opstelling nog bekend maken aan de spelers.’’
Waarom speelt Eljero Elia nog niet tegen FC Utrecht?
"Hij heeft voor zichzelf getraind, maar dan ben je als speler nog niet meteen wedstrijdfit. Wij moeten hem nu klaarstomen voor zijn debuut bij Feyenoord. Ik verwacht veel van Elia. Hij is een speler met veel ervaring, was afgelopen half jaar nog actief bij Southampton en ik ken hem natuurlijk van de wedstrijden bij het Nederlands elftal. Ik heb met hem in een ploeg gespeeld. Waar Elia nog even nodig heeft, zit Jan-Arie van der Heijden er wel bij tegen FC Utrecht.’’
Ja, onvoorstelbaar eigenlijk, met zo veel betere alternatieven achter de hand, bij mij zou hij ws 5e keus zijn na Achahbar, Toornstra, Sleegers en Schuurman...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:34 schreef eight het volgende:
[..]
De derde trainer op rij die vertrouwen heeft in Lex
Denk zeg het even, voordat sommige mensen er pas vanavond om 20.30 achterkomen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kwam ik vanmiddag ook achter toen ik ManU - Spurs wou bekijken. Maar er zijn alternatieven
Kun je dit artikel weer van stal halen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Schijnbaar doet Immers toch wat goed en is hij belangrijker voor Feyenoord dan wij als supporters kunnen zien.
Zoveel trainers achter elkaar kunnen onmogelijk allemaal stront in de ogen hebben.
Ja, hij doet wel wat goed, ook ik zie dat wel, maar hij komt ook op veel fronten vaardigheden tekort, die alternatieve opties wel beheersen. Het kan natuurlijk zijn dat de trainers die kwaliteiten minder belangrijk vinden, maar ze gaan me niet vertellen dat hij een goede balaanname heeft, aanvallen niet vertraagt en overzicht heeft. Hij jaagt goed, en zoals Gio ook zegt, hij kiest wel vrij behoorlijk momenten om de 16 in te duiken, maar ook dan vind ik zijn rendement te laag voor wat ik graag zou zien bij een 10quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Schijnbaar doet Immers toch wat goed en is hij belangrijker voor Feyenoord dan wij als supporters kunnen zien.
Zoveel trainers achter elkaar kunnen onmogelijk allemaal stront in de ogen hebben.
Hij brengt balans, denk ik. Storen, fysiek, strijd... Net wat meer body op het middenveld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, hij doet wel wat goed, ook ik zie dat wel, maar hij komt ook op veel fronten vaardigheden tekort, die alternatieve opties wel beheersen. Het kan natuurlijk zijn dat de trainers die kwaliteiten minder belangrijk vinden, maar ze gaan me niet vertellen dat hij een goede balaanname heeft, aanvallen niet vertraagt en overzicht heeft. Hij jaagt goed, en zoals Gio ook zegt, hij kiest wel vrij behoorlijk momenten om de 16 in te duiken, maar ook dan vind ik zijn rendement te laag voor wat ik graag zou zien bij een 10
DIt weerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:05 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben een week weg geweest hoeveel nieuwe spelers hebben we nu? Ellia en hype spelers Botteghin en Kramer?
Immers doet weinig goed maar er staan helaas weinig vervangers klaar die beter zijn. En dan is Immers een veilige keuze aangezien hij wel veel rent en veel aanwezig is. Betrouwbare speler.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Duidelijk antwoord man.quote:
Ze spelen 5-3-2, toen wij in die formatie speelde waren we ook niet te kloppen en konden wedstrijden ook echt dood maken. Toen hadden we de Schaak en Boetius nog voorin lopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
FC Utrecht heeft een bod afgeslagen van 6 miljoen op Haller.
Voor degenen die nog dachten dat hij haalbaar voor ons was geweest.
Die gast is in 13 eredivisie wedstrijden betrokken bij 16 doelpunten. Ik meen 10 doelpunten en 6 assists.
Oppassen vanavond!
Vorig seizoen de uitwedstrijd bij Utrecht, godver wat heb ik gelachen om die Lexquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:29 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
DIt weer
Immers is ook altijd toevallig geblesseerd als er een lastige wedstrijd aankomt
dan weet hij zeker dat hij de volgende wedstrijd er weer staat
vuile boef
Het kan dus alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgenochtend om 6:30 moet ik in Eindhoven op het vliegveld staan, maar in plaats van vroeg naar bed ga ik toch maar weer een kijkje nemen in De Kuip. Zal morgenochtend in dat vliegtuig door de uitslag in combinatie met een veel te korte nacht wel weer spijt hebben van die keuze maar ja.
Feyenoord![]()
Hahaha jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Vorig seizoen de uitwedstrijd bij Utrecht, godver wat heb ik gelachen om die Lex
twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 19:37:39OPSTELLING Feyenoord: Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Vejinovic, Toornstra; Kuyt, Kazim-Richards en Basaçikoglu. reageer retweet
Gelukkig, toch Van Beekquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 19:37:39OPSTELLING Feyenoord: Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Vejinovic, Toornstra; Kuyt, Kazim-Richards en Basaçikoglu. reageer retweet
Lex geblesseerd?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 19:40:29WISSELSPELERS Feyenoord: Hahn, Dammers, Van der Heijden, Vilhena, Gustafson, Achahbar en Manu. #FEYutr reageer retweet
Dat belooft vuurwerk en spektakel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ja.quote:
Hij is wel belangrijk voor Feyenoord.quote:
5-3-2 dus.twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 19:50:25Opstelling FC Utrecht: Ruiter; Klaiber, Van der Maarel, Letschert, Kum, Nganioni; Janssen, Ramselaar, Ayoub; Haller. Barazite. reageer retweet
Wordt lastig, en niet alleen vanwege Ayoub, Barazite en Haller, maar ook vanwege opkomende backs tov Nelom en Karsdorp en een verdedigend blok van 5 personen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
5-3-2 dus.twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 19:50:25Opstelling FC Utrecht: Ruiter; Klaiber, Van der Maarel, Letschert, Kum, Nganioni; Janssen, Ramselaar, Ayoub; Haller. Barazite. reageer retweet
Zal wel meevallen denk ik. Als we geen gaten kunnen vinden in een verdediging waar Van der Maarel de ervaren rots in de branding is, dan gaan we dit seizoen niet veel punten pakken. Gelijk erop klappen en de 1-0 in het 1e kwartier maken, dan trek je m echt wel over de streep hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wordt lastig, en niet alleen vanwege Ayoub, Barazite en Haller, maar ook vanwege opkomende backs tov Nelom en Karsdorp en een verdedigend blok van 5 personen.
Vind je die Barazite echt goed?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wordt lastig, en niet alleen vanwege Ayoub, Barazite en Haller, maar ook vanwege opkomende backs tov Nelom en Karsdorp en een verdedigend blok van 5 personen.
Waarom heb jij een streep onder je naam?quote:
Stel Kuyt speelt een goede wedstrijd, zie ik de analisten dat idd wel roepen jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Eitje. 3-0 vanavond. Kuyt gaat scoren, assist Bilal. Dan zijn we ineens weer kampioenskanididaat
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom heb jij een streep onder je naam?
nu snap ik 'm
Met de toto binnen de voetbalploeg werken we nu met de quoteringen van unibet, heb Feyenoord maar op een gelijkspel gezet, is het gokje wel waard.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat een quotering van Feyenoord zegOk, ze spelen thuis en de Kuip staat achter ze enzo maar dan nog ben ik niet eens zeker van een overwinning
Heb Utrecht X2 gezetquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Met de toto binnen de voetbalploeg werken we nu met de quoteringen van unibet, heb Feyenoord maar op een gelijkspel gezet, is het gokje wel waard.![]()
Feyenoord kennende, zal dat wel gebeuren iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou wat zijn als Haller inderdaad voor 7 of 8 miljoen wordt verkocht maar er nog wel even 2 inknalt tegen ons.
Als Bilal genoeg kansen krijgt, wordt dat dé openbaring van het seizoen. Let op mijn woordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Eitje. 3-0 vanavond. Kuyt gaat scoren, assist Bilal. Dan zijn we ineens weer kampioenskanididaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |