abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154987379

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!
Hier vind je de OP.

Vaarwel Klaas! Het ga je goed, man!

Poll: Elia gaat het dit seizoen maken bij Feyenoord
Ja, natuurlijk.
Nee faalt wederom
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Dit, dus.
pi_154987382
Goeie TT ^O^
pi_154987385
Feyenoorder maakt maar een TT.
Dit, dus.
pi_154987391
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval verstandiger dan z'n broertje die op z'n 15e naar City ging.
Dat valt nog te bezien, die is namelijk binnen en zal heus bij Feyenoord weer geen kans hebben gekregen. Als Kongolo weg gaat is het maar weer kijken waar hij terecht komt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154987397
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:11 schreef Buitendam het volgende:
BESTUUR TEGEN DE MUUR

of

GIO HANGEN WE APART
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:12:28 #6
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_154987407
Voorstel voor TT: Oldstars op weg naar plek 3
pi_154987409
quote:
bestuur tegen de muur
Ik ben inmiddels overleden.
pi_154987411
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:12 schreef H.FR het volgende:

[..]

BESTUUR TEGEN DE MUUR

of

GIO HANGEN WE APART
GIO NEEM JE ROTZOOI MEE!
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:12:46 #9
20758 Stringer
You have a nice day
pi_154987417
Elia, Kramer, Kuyt: prima linie voor de EDV hoor.

Vervolgens dubbele bezetting met Bilal, Kazim, Manu en Achahbar (denk alleen dat hij de verhuur ingaat).

Grootste zorgpuntje wordt het leerseizoen van Gio vrees ik.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_154987437
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:12 schreef Stringer het volgende:
Elia, Kramer, Kuyt: prima linie voor de EDV hoor.

Vervolgens dubbele bezetting met Bilal, Kazim, Manu en Achahbar,(denk alleen dat hij de verhuur ingaat).

Grootste zorgpuntje wordt het leerseizoen van Gio vrees ik.
Dat kan dan beter met jonge spelers.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:13:40 #11
20758 Stringer
You have a nice day
pi_154987455
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:13 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat kan dan beter met jonge spelers.
Ja dat punt had je al gemaakt geloof ik.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:13:41 #12
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154987456
Kongolo heeft z'n beste wedstrijden als back gespeeld en heeft daarmee ook een plaats in de WK2014 selectie verdiend. Sinds hij centraal speelt is het allemaal niet meer om aan te zien(op een reeks van 6 wedstrijden na) en mag hij niet eens dromen van Oranje. Misschien wordt het tijd dat hij dat zelf ook in ziet.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_154987474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:13 schreef Stringer het volgende:

[..]

Ja dat punt had je al gemaakt geloof ik.
Kan geen kwaad om dat af en toe eens te herhalen.
pi_154987495
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:13 schreef satecl het volgende:
Kongolo heeft z'n beste wedstrijden als back gespeeld en heeft daarmee ook een plaats in de WK2014 selectie mee verdiend. Sinds hij centraal speelt is het allemaal niet meer om aan te zien(op een reeks van 6 wedstrijden na) en mag hij niet eens dromen van Oranje. Misschien wordt het tijd dat hij dat zelf ook in ziet.
Hij heeft in het begin ook gewoon heel goed centraal gestaan. Mede daardoor heeft ie ook zijn plekje afgedwongen in de selectie van Oranje, want iedereen zag dat die jongen talent heeft.
Dit, dus.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:15:37 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154987516
Ik stem voor #BESTUURTEGENDEMUUR

Maarja, zo ver krijgen we die politiek correcte modjes hier niet ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:16:38 #16
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154987542
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Die zijn we inderdaad kwijt volgend seizoen. En de positivo's hier boeit het niet, want Kongolo kan er niks van en heeft het te hoog in zijn bol.

Man man man :N
Ben altijd groot fan geweest van Kongolo, maar hij staat nu al een tijdje niet goed te spelen toch? Als je dan nog steeds kan spelen, maar dan als linksback, zie ik het probleem niet zo. Als ie om die reden niet wil verlengen heeft ie gewoon 0 zelfreflectie. Maar oké, we hebben het over voetballers.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:17:38 #17
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154987568
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij heeft in het begin ook gewoon heel goed centraal gestaan. Mede daardoor heeft ie ook zijn plekje afgedwongen in de selectie van Oranje, want iedereen zag dat die jongen talent heeft.
Hij heeft onder Koeman altijd linksback gestaan toch? De Vrij met Indi/Mathijsen stond centraal. Na het vertrek van Koeman heeft hij nooit meer bij Oranje gezeten.
pi_154987786
2,6 miljoen voor Kramer, best prijzig.
pi_154987811
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:17 schreef satecl het volgende:

[..]

Hij heeft onder Koeman altijd linksback gestaan toch? De Vrij met Indi/Mathijsen stond centraal. Na het vertrek van Koeman heeft hij nooit meer bij Oranje gezeten.
Grotendeels, ja. In Oranje kwam ie ook voor de backpositie.
Maar in de jeugd en Jong Oranje is Kongolo altijd de beoogde opvolger geweest voor een vertrekkende de Vrij en BMI, evenals van Beek. Kun je hem een contractverlenging aanbieden en Bottgehin aantrekken, maar dan is de kans dat hij Boetius herhaalt niet ondenkbaar. Op z'n zachtst gezegd.

Als je talent voor de cv positie niet goed genoeg speelt ga je dáár toch je energie in steken, in plaats van de zoveelste 25+er aantrekken voor +2 miljoen als je eindelijk weer geld hebt? Ik snap dat hele beleid om je eigen talenten nog voor hun 2e contractverlenging de deur uit te jagen niet.
Dit, dus.
pi_154987848
quote:
Kuyt maakt zijn officiële rentree tegen FC Utrecht, notabene de club waar hij doorbrak in de Eredivisie. “Het is bijzonder om de eerste officiële wedstrijd in De Kuip weer te spelen”, aldus de Katwijker in gesprek met RTV Rijnmond.

"Het gaat nu om het ‘echie’. Natuurlijk is het nog specialer dat ik tegen de club speel waar ik vijf jaar met heel veel plezier heb gespeeld. Toch wil ik ze met alle liefde pijn doen. Daar hebben we in de voorbereiding keihard naar toe gewerkt. Als we morgen winnen, kunnen we toch spreken van een goede voorbereiding.”

De verliespartijen tegen VVV-Venlo (2-1), Southampton (0-3) en Olympiakos (1-3) zeggen Kuyt dan ook niet veel. “Het blijven oefenwedstrijden. Ik denk dat we tegen sterke elftallen hebben gespeeld en we zijn niet tevreden over de resultaten van de laatste twee wedstrijden. Maar het is allemaal moeilijk te peilen. Uiteindelijk gaat het om de wedstrijd van morgen. Mijn oude club Fenerbahce kende een hele goede voorbereiding, maar ging er in de eerste de beste officiële wedstrijd met 3-0 af (tegen Shakhtar Donetsk, red.). Dan begin je ook niet lekker aan de competitie.”

Kuyt gelooft in een goede afloop tegen Utrecht. “Ik heb er alle vertrouwen in. We hebben een goed elftal. Er komt ook er nog wat bij, zoals Eljero Elia deze week bijvoorbeeld. Hij is een jongen die heel veel ervaring in het buitenland heeft opgedaan. Ik had verwacht dat hij veel meer uit zijn carriere zou halen. Maar de laatste dagen barstte hij van de ambitie, hij wil zich laten zien aan het publiek. Het is een fantastische vleugelspeler. Ik hoop dat hij de dingen gaat laten zien die ik van hem verwacht.”
pi_154987869
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maar in de jeugd en Jong Oranje is Kongolo altijd de beoogde opvolger geweest voor een vertrekkende de Vrij en BMI, evenals van Beek. Kun je hem een contractverlenging aanbieden en Bottgehin aantrekken, maar dan is de kans dat hij Boetius herhaalt niet ondenkbaar. Op z'n zachtst gezegd.

Als je talent voor de cv positie niet goed genoeg speelt ga je dáár toch je energie in steken, in plaats van de zoveelste 25+er aantrekken voor +2 miljoen als je eindelijk weer geld hebt? Ik snap dat hele beleid om je eigen talenten nog voor hun 2e contractverlenging de deur uit te jagen niet.
Ik ook niet. Je wil dat ze zo lang mogelijk bij je spelen lijkt me.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:29:50 #22
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154987928
quote:

[..]

Reageer es op mijn post.
pi_154987963
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Reageer es op mijn post.
Ik zie je alleen op Happel reageren? Quote even nog een keer dan.
Dit, dus.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:39:37 #24
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154988282
quote:

[..]

Je hebt wel een punt. Maar als meneer Kongolo al 20 wedstrijd beschamend slecht speelt, en in deze voorbereiding ook weer keihard door de mand valt.... wie is meneer Kongolo dan om te zeggen dat er geen versterking moet komen en maar niet meer gaat bijtekenen? Beetje zelfreflectie is helemaal niet verkeerd. Of wil hij net als Leerdam eindigen?

De Vrij begon ook als back, ging toen de tijd rijp was centraal spelen. Dat ging prima. Rutten heeft dat misschien te snel gedaan. Want op linksback speelde hij echt foutloos. Bizar hoe goed hij was onder Koeman.

Indi heeft uiteindelijk ook 3 seizoenen als back gespeeld, omdat hij centraal blijkbaar niet aankon. Sterker nog: Bij Porto speelt hij ook 'gewoon weer' als back. Áls hij speelt, want meestal zit hij op de bank.
pi_154988301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:12 schreef BadderHaring het volgende:
Voorstel voor TT: Oldstars op weg naar plek 3
Walking Football Champions 2015/16
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154988629
Kongolo's laatste 6 maanden in een notendop.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_154988637
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:39 schreef satecl het volgende:

[..]

Je hebt wel een punt. Maar als meneer Kongolo al 20 wedstrijd beschamend slecht speelt, en in deze voorbereiding ook weer keihard door de mand valt.... wie is meneer Kongolo dan om te zeggen dat er geen versterking moet komen en maar niet meer gaat bijtekenen? Beetje zelfreflectie is helemaal niet verkeerd. Of wil hij net als Leerdam eindigen?

De Vrij begon ook als back, ging toen de tijd rijp was centraal spelen. Dat ging prima. Rutten heeft dat misschien te snel gedaan. Want op linksback speelde hij echt foutloos. Bizar hoe goed hij was onder Koeman.

Indi heeft uiteindelijk ook 3 seizoenen als back gespeeld, omdat hij centraal blijkbaar niet aankon. Sterker nog: Bij Porto speelt hij ook 'gewoon weer' als back. Áls hij speelt, want meestal zit hij op de bank.
Leerdam, die heeft dit seizoen nu al rechtsback, centraal in de verdediging en gisteren linksback gespeeld. Misschien moeten spelers pas beginnen met eisen stellen als ze 3 maanden op de bank zitten en gewoon lekker voetballen waar de coach dat wilt.

Achabar vind ik niet netjes behandeld, misschien wilt hij wel als alternatief halfjaar naar Excelsior.
Hell To The Liars
pi_154988694
Ben dat negatieve gezeik wel beu hier. Weet niet of Kramer de juiste aankoop is, maar als hij er straks 20+ binnenknalt hoor je niemand meer zeuren hoor.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_154988804
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ben dat negatieve gezeik wel beu hier. Weet niet of Kramer de juiste aankoop is, maar als hij er straks 20+ binnenknalt hoor je niemand meer zeuren hoor.
Dat is met elke aankoop. Vooraf ziet het er gewoon uit als veel geld voor een Te Vrede +
pi_154988836
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik was tevreden met een aanval Elia Kuyt Bilal. Met daarachter verschillende type spelers met Manu, Achahbar en Kazim . Snap de aankoop gewoon niet zo.

Als hij er straks 20 in prikt hoor je inderdaad niemand meer, maar dan is de twijfel vooraf toch niet meteen onterecht?
pi_154988849
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik was tevreden met een aanval Elia Kuyt Bilal. Met daarachter verschillende type spelers met Manu, Achahbar en Kazim . Snap de aankoop gewoon niet zo.

Als hij er straks 20 in prikt hoor je inderdaad niemand meer, maar dan is de twijfel vooraf toch niet meteen onterecht?
Dit inderdaad.
pi_154988857
quote:
Niks mis met de huidige.
BFF met GGMM
pi_154988872
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Ik stem voor #BESTUURTEGENDEMUUR

Maarja, zo ver krijgen we die politiek correcte modjes hier niet ;(
Je moeder.
BFF met GGMM
pi_154988894
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Niks mis met de huidige.
Er is voor #BESTUURTEGENDEMUUR gekozen.
Doe niet zo flauw en pas hem aan ^O^
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 17:00:53 #35
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154988904
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:49 schreef Droopie het volgende:

[..]

Leerdam, die heeft dit seizoen nu al rechtsback, centraal in de verdediging en gisteren linksback gespeeld. Misschien moeten spelers pas beginnen met eisen stellen als ze 3 maanden op de bank zitten en gewoon lekker voetballen waar de coach dat wilt.

Achabar vind ik niet netjes behandeld, misschien wilt hij wel als alternatief halfjaar naar Excelsior.
Dat is ook echt schandalig. Ik ben benieuwd wat ze hem verteld hebben bij de contractbesprekingen.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 17:02:23 #36
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154988936
Ik ben er klaar mee. Ga bier drinken, drugs gebruiken en kom zaterdagavond of na het weekend hier wel weer buurten. :W
pi_154988955
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:02 schreef satecl het volgende:
Ik ben er klaar mee. Ga bier drinken, drugs gebruiken en kom zaterdagavond of na het weekend hier wel weer buurten. :W
Zaterdagavond voetballen we hè. Wat moet je dan hier?
pi_154988962
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:00 schreef satecl het volgende:

[..]

Dat is ook echt schandalig. Ik ben benieuwd wat ze hem verteld hebben bij de contractbesprekingen.
Voor hem is het klaar. Manu, Kazim en Kramer zijn storrammen. Als het niet lekker loopt kiest een trainer meestal voor zo'n speler. En als het lekker loopt is er geen reden om (vroeg) te wisselen.

Zonde man, echt fan van hem. Al sinds die hakbal tegen Praag en daarvoor heb ik hem eens in de jeugd zien voetballen. Mooie speler.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 17:04:48 #39
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154988974
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zaterdagavond voetballen we hè. Wat moet je dan hier?
Na de wedstrijd even op m'n mobiel in de trein m'n gelijk halen :*

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Voor hem is het klaar. Manu, Kazim en Kramer zijn storrammen. Als het niet lekker loopt kiest een trainer meestal voor zo'n speler. En als het lekker loopt is er geen reden om (vroeg) te wisselen.

Zonde man, echt fan van hem. Al sinds die hakbal tegen Praag en daarvoor heb ik hem eens in de jeugd zien voetballen. Mooie speler.
Z'n debuut tegen Heerenveen was ook geweldig en veelbelovend.
pi_154988990
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:04 schreef satecl het volgende:

[..]

Zaterdag valt er nog weinig gelijk te halen, Kazim speelt gewoon spits met Kuyt op rechts en Bilal op links.
pi_154989051
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:39 schreef satecl het volgende:

[..]

Dat hij nog jong is en zich moet bewijzen ben ik helemaal met je eens. Geen probleem om een jongen van begin 20 op de back te zetten, maar met Boetius in het achterhoofd en de resterende contractperiode van Kongolo plus datgene wat hij al heeft laten zien op de CV positie zou genoeg reden moeten zijn om dan de focus te leggen op de huidige centrale spelers die al bij Feyenoord zitten in plaats van het geld wat al schaars is neer te leggen voor Botteghin.
Dit, dus.
pi_154989246
Feyenoord twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 17:17:27 NIEUWS: Michiel Kramer is Feyenoorder! De 26-jarige spits heeft zojuist voor drie jaar getekend. #WelkomKramer http://t.co/GhvuYFujvr reageer retweet
pi_154989255

Wat een volkse jongen.
pi_154989265
Ik geloof dat hij blij is.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 17:21:46 #45
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_154989282
Kramer. Nou, toch de op 6 na beste spits in de Eredivisie. Om en nabij dan hè.
pi_154989288
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een volkse jongen.
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo zien lachen bij het tekenen van een contract.

Ben benieuwd hoeveel hij zal krijgen

Enige moment van Te Vrede wat ik niet snel zal vergeten is die rode kaart tegen Roma
pi_154989338
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een volkse jongen.
Het kind zal nu nog niet beseffen dat het over een tijdje kan zeggen dat zijn vader ooit een tijdje pinch-hitter bij het grote Feyenoord was.
pi_154989378
Komt over als een eigenwijze maar sympathieke jongen, die Kramer. Ik gun 'm deze overstap van harte.

Ergens acht ik hem in staat ook bij ons 15+ doelpunten per seizoen te maken, maar het zou ook zomaar de nieuwe Harry van der Laan kunnen worden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154989415
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Komt over als een eigenwijze maar sympathieke jongen, die Kramer. Ik gun 'm deze overstap van harte.

Ergens acht ik hem in staat ook bij ons 15+ doelpunten per seizoen te maken, maar het zou ook zomaar de nieuwe Harry van der Laan kunnen worden.
Mja dat is toch een beetje bij iedere aankoop in de Eredivisie? Niet alleen bij Feyenoord.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 17:30:18 #50
277865 Sejt
Ondertitel
pi_154989433
Wut, ze kijken allemaal in dezelfde camera.

Behalve de kleine
I love my mispoken words.
pi_154989453
Guidetti - Pelle - Kramer

Vraag me alleen af of Kramer en Kazim niet gaan botsen qua persoonlijkheid of ze kunnen het juist heel goed vinden en we krijgen een duo penotti aanval als we noodgedwongen met 2 spitsen moeten gaan spelen
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 17:34:56 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_154989532
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:22 schreef Henrys het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo zien lachen bij het tekenen van een contract.

Ben benieuwd hoeveel hij zal krijgen

Vast veel meer dan _O_ Achahbar _O_ :( :( :(
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_154989672
Gefeliciteerd met Kramer jongens. Op naar de Coolsingel.
Land of the free. Home of the brave.
pi_154989853
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:04 schreef satecl het volgende:

[..]

[..]

Z'n debuut tegen Heerenveen was ook geweldig en veelbelovend.
Aardig team had hveen daar staan trouwens, best knap dat we daar gelijkspeelden :')
pi_154989919
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:54 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Aardig team had hveen daar staan trouwens, best knap dat we daar gelijkspeelden :')
Heerenveen heeft nu weer een heel aardig elftal geloof ik.

Met 2 voormalig Feyenoorders die uiteraard de wedstrijd van hun leven gaan spelen tegen ons. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154989981
quote:
Eerder deze week verwelkomde Feyenoord Eljero Elia. De aanvaller kwam transfervrij over van Werder Bremen, waar hij op een dood spoor was beland. Nu blijkt dat Feyenoord wel een compromis af moeten sluiten om dat af te kunnen dwingen. In het contract van Elia is namelijk een clausule opgenomen.

Werder Bremen wilde uiteraard graag af van de buitenspeler, die in Noord-Duitsland een grootverdiener was. Toch kan Elia met deze clausule nog geld in het laatje brengen bij de club.

Bremen heeft een 'mooie en aansprekende' doorverkoop percentage bedongen. Dat meldt Thomas Eichin aan de Weser-Kurier. "We hopen dat we er in de toekomst nog wat aan hebben", laat de Sportchef weten.

Volgens Bild betaalt Werder Bremen zelfs een deel van het salaris door, met deze clausule doet Feyenoord iets terug voor de groen-witten.

Op zijn Feyenoord-debuut moet Elia nog heel even wachten. De 28-voudig international trainde de hele zomer weliswaar individueel door, echter heeft Elia geen wedstrijdritme, en is dus nog niet wedstrijdfit. De seizoenstart van Feyenoord tegen FC Utrecht, aanstaande zaterdag, komt dan logischerwijs te vroeg.
Daar houd je dus straks echt geen drol aan over. Gratis laten gaan na 2 jaar lijkt mij de beste optie.
pi_154990098
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Daar houd je dus straks echt geen drol aan over. Gratis laten gaan na 2 jaar lijkt mij de beste optie.
Hoezo? Straks moet je 30% aan Werder afstaan. Lijkt me niet meer dan redelijk, aangezien we hem gratis (!) hebben kunnen strikken terwijl hij een paar maanden terug nog 5,5 miljoen kostte. Verder gaat z'n salaris van 2,7 miljoen naar onder de miljoen. Je moet juist blij zijn dat Feyenoord een speler van het kaliber Elia tegen zulke voorwaarden heeft kunnen strikken :)
pi_154990120
Mooie foto van de kuip wel. Ben geen 010, maar ik vind het een mooie foto.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:08:25 #59
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_154990129
Kuijt, Kramer, Kazim, K3, hohoho.
2000 light years from home
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:26:30 #60
22565 asco
Los in deze tent
pi_154990564
Manmanman wat heb ik zin in morgen!! _O_ *O* w/ :s)
pi_154990644
Veel teveel betaald voor Kramer
  Forum Admin vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:31:37 #62
35723 crew  GGMM
pi_154990662
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Veel teveel betaald voor Kramer
Hij was niet gratis inderdaad.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_154990782
2,2 miljoen hahaha wat een wanbeleid joh :D
pi_154990786
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hij was niet gratis inderdaad.
He! Daar is ie! Heb je je zwartmakerij van ons Feyenoord supporters al gerectificeerd?
pi_154990790
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:38 schreef hafcfan het volgende:
2,2 miljoen hahaha wat een wanbeleid joh :D
2,1. Bron: John van Zweden.
  Forum Admin vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:39:21 #66
35723 crew  GGMM
pi_154990795
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

He! Daar is ie! Heb je je zwartmakerij van ons Feyenoord supporters al gerectificeerd?
Heb ik Feyenoord-supporters zwart gemaakt? :o Oh nee!

Bron?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_154990830
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Heb ik Feyenoord-supporters zwart gemaakt? :o Oh nee!

Bron?
Ja, gister, met je supporters gedoe in Arnhem.
  Forum Admin vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:42:31 #68
35723 crew  GGMM
pi_154990857
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, gister, met je supporters gedoe in Arnhem.
Dit bleken geen Feyenoordsupporters te zijn?

Ik had toch echt een bron waar dit in stond.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_154990871
quote:

[..]

Dit, dus.
pi_154990872
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dit bleken geen Feyenoordsupporters te zijn?

Ik had toch echt een bron waar dit in stond.
Politie heeft vanochtend bekend gemaakt dat er geen Feyenoord supporters waren en dat er geen 1 is gearresteerd (logisch natuurlijk, gezien dat er 0 waren). Alleen Vitesse en Southampton supporters.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:44:29 #71
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154990890
2 miljoen krijgen voor Boeties 2,2 miljoen betalen voor Kramer? WTF :{
pi_154990902
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:44 schreef Sunri5e het volgende:
Ja, voor twee ton een stuk erop vooruit. Slechter dan Boeet vorig jaar was kan Kramer gewoon niet zijn.
pi_154990966
quote:

[..]

Kotsen jullie hem ook al uit?
  Forum Admin vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:48:10 #74
35723 crew  GGMM
pi_154990980
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Politie heeft vanochtend bekend gemaakt dat er geen Feyenoord supporters waren en dat er geen 1 is gearresteerd (logisch natuurlijk, gezien dat er 0 waren). Alleen Vitesse en Southampton supporters.
Ik zie inmiddels dat de journalisten van Omroep Gelderland hun artikel hebben aangepast.
http://www.omroepgelderla(...)op-Korenmarkt-Arnhem
Jammer dat de geloofwaardigheid die in al die jaren heb opgebouwd op deze wijze in diskrediet wordt gebracht. :r Ik ga ze absoluut een boze e-mail sturen, daar kun je zeker van zijn!

Bij dezen wil ik uiteraard mijn welgemeende excuses aanbieden aan alle Feyenoordfans die ik beledigd heb met mijn posts gisteren. Ik hoop dat jullie deze willen accepteren... :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_154991017
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik zie inmiddels dat de journalisten van Omroep Gelderland hun artikel hebben aangepast.
Jammer dat de geloofwaardigheid die in al die jaren heb opgebouwd op deze wijze in diskrediet wordt gebracht. :r Ik ga ze absoluut een boze e-mail sturen, daar kun je zeker van zijn!

Bij dezen wil ik uiteraard mijn welgemeende excuses aanbieden aan alle Feyenoordfans die ik beledigd heb met mijn posts gisteren. Ik hoop dat jullie deze willen accepteren... :)
Bij deze geaccepteerd. Zo ben ik dan ook wel weer..
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:50:44 #76
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154991029
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:45 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ja, voor twee ton een stuk erop vooruit. Slechter dan Boeet vorig jaar was kan Kramer gewoon niet zijn.
Toch vindt ik 2,2 miljoen echt teveel voor een spits als Kramer. Ze hadden hem toch voor 1,5 miljoen verkocht aan die club uit het middenoosten? Waarom moeten wij dan meer dan dat bedrag betalen?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:52:10 #77
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_154991058
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:50 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Toch vindt ik 2,2 miljoen echt teveel voor een spits als Kramer. Ze hadden hem toch voor 1,5 miljoen verkocht aan die club uit het middenoosten? Waarom moeten wij dan meer dan dat bedrag betalen?
Concurrent
Oh.
  Forum Admin vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:52:12 #78
35723 crew  GGMM
pi_154991060
quote:

[..]

Omdat jullie een directe concurrent zijn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:52:23 #79
35723 crew  GGMM
pi_154991067
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Concurrent
Lul :r
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_154991076
quote:

[..]

Omdat VG geen plan B heeft in tegen stelling tot die lui uit het oosten.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:55:01 #81
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154991118
Dit vraagt echt om uitleg van van Geel. Er is geen lijn te herkennen in zijn beleid.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:59:57 #82
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_154991221
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:55 schreef Sunri5e het volgende:
Dit vraagt echt om uitleg van van Geel. Er is geen lijn te herkennen in zijn beleid.
Van Geel moet je eigenlijk gewoon niet veel geld geven om te spenderen aan spelers. Hij haalt altijd te oude middelmaat.
Oh.
pi_154991244
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:55 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb gelezen dat Van Geel pas NA de transferperiode verantwoording aflegt :).
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:03:25 #84
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154991327
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb gelezen dat Van Geel pas NA de transferperiode verantwoording aflegt :).
Dat snap ik want hij zal Kazim en Te Vrede nog wel lozen denk ik (dat zal zijn gedachte zijn). Maar dan nog kun je die 2,2 mil voor Kramer niet recht lullen. Dat is echt gewoon veel teveel geld.
pi_154991344
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:03 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dat snap ik want hij zal Kazim en Te Vrede nog wel lozen denk ik. Maar dan nog kun je die 2,2 mil voor Kramer niet recht lullen. Dat is echt gewoon veel teveel geld.
Vooral niet als je een maand geleden had aangeklopt hij 1,5 kostte :')

Te Vrede is overigens naar Heerenveen ;). Kazim blijft, denk ik, 99% zeker.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2015 19:04:27 ]
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:07:43 #86
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_154991459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:03 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dat snap ik want hij zal Kazim en Te Vrede nog wel lozen denk ik (dat zal zijn gedachte zijn). Maar dan nog kun je die 2,2 mil voor Kramer niet recht lullen. Dat is echt gewoon veel teveel geld.
Wie wil Kazim hebben?
Oh.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:18:17 #87
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154991784
quote:

[..]

Krijg de tyfus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_154991806
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wie wil Kazim hebben?
Na een geweldig seizoen staan de clubs in de rij volgend jaar.
  Forum Admin vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:19:09 #89
35723 crew  GGMM
pi_154991807
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Krijg de tyfus.
:{
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:27:57 #90
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154992046
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je moeder.
O+
4045
onlogisch
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:27:59 #91
277865 Sejt
Ondertitel
pi_154992048
Ach, uitleg van v. Geel na de transferperiode. We weten toch allemaal hoe dat gaat worden?
Hij is een meester in het schoonvegen van zijn eigen straatje en zal echt niet zelf kritisch zijn over zijn eigen functioneren. "Te duur", bla bla, "geen interesse", bla bla, "kunstgras", bla bla.
I love my mispoken words.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:29:02 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154992072
quote:

[..]

Natuurlijk makker :)
4045
onlogisch
pi_154992175
Huh, van de week roep de Wolf nog keihard dat Kramer moet komen, en nu vind hij het opeens raar en niet de redder :')
pi_154992254
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:44 schreef Sunri5e het volgende:
Goede deals natuurlijk volgens Van Geel.
pi_154992308
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:27 schreef Sejt het volgende:
Ach, uitleg van v. Geel na de transferperiode. We weten toch allemaal hoe dat gaat worden?
Hij is een meester in het schoonvegen van zijn eigen straatje en zal echt niet zelf kritisch zijn over zijn eigen functioneren. "Te duur", bla bla, "geen interesse", bla bla, "kunstgras", bla bla.
Haha, daar is van Geel nu al mee bezig, om z'n toespraakje zo te brengen, dat alles eigenlijk fantastisch gaat. Daar slaagt ie inderdaad altijd in.

JD Stouten kennende gaat ie stuk voor stuk alle aankopen langs, waar Dirk eh, Martin dan op gaat reageren:

JD: "Allereerst Dirk Kuyt Martin, kan je in het kort aangeven waarom je hem hebt gehaald".
MVG: "Nou Jan Dirk, dat kan ik je wel uitleggen. Dirk is natuurlijk een jongen met een uitstekende drive en heeft altijd goed voor zichzelf gezorgd, vandaar dat wij, als complete staf, er van overtuigd zijn dat Dirk zeker nog 1 jaar, alles kan geven om nog van waarde te zijn voor dit Feyenoord. Uiteraard is er ook de intentie afgesproken met elkaar om na 1 jaar te evalueren om te kijken of wij nog langer met elkaar door te gaan. Daarnaast brengt Dirk natuurlijk een schat aan ervaring met zich mee die onze jonge selectie prima kan gebruiken".

JD: "Duidelijk verhaal Martin. Nu Vejinovic, kan je die aankoop ook verdedigen?"
MVG: "Het is leuk dat je dit vraagt Jan Dirk, want Marko is natuurlijk als vervanger gehaald van Jordy. Wij als complete staf hielden zeker rekening met het risico dat Jordy ons na jaren van trouwe dienst zou verlaten. Daarom hebben wij al vroeg Marko gecontracteerd, om op het vertrek van Jordy in te spelen. Na uitgebreide scouting kwamen wij bij Marko terecht, want we volgen Marko natuurlijk al jaren en kennen zijn kwaliteiten. Wat deze transfer betreft hebben wij uitstekend geanticipeerd op het vertrek van Jordy."

JD: "Laten we maar even pauzeren. Ik ben een beetje moe."
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:42:22 #96
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_154992435
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Haha, daar is van Geel nu al mee bezig, om z'n toespraakje zo te brengen, dat alles eigenlijk fantastisch gaat. Daar slaagt ie inderdaad altijd in.

JD Stouten kennende gaat ie stuk voor stuk alle aankopen langs, waar Dirk eh, Martin dan op gaat reageren:

JD: "Allereerst Dirk Kuyt Martin, kan je in het kort aangeven waarom je hem hebt gehaald".
MVG: "Nou Jan Dirk, dat kan ik je wel uitleggen. Dirk is natuurlijk een jongen met een uitstekende drive en heeft altijd goed voor zichzelf gezorgd, vandaar dat wij, als complete staf, er van overtuigd zijn dat Dirk zeker nog 1 jaar, alles kan geven om nog van waarde te zijn voor dit Feyenoord. Uiteraard is er ook de intentie afgesproken met elkaar om na 1 jaar te evalueren om te kijken of wij nog langer met elkaar door te gaan. Daarnaast brengt Dirk natuurlijk een schat aan ervaring met zich mee die onze jonge selectie prima kan gebruiken".

JD: "Duidelijk verhaal Martin. Nu Vejinovic, kan je die aankoop ook verdedigen?"
MVG: "Het is leuk dat je dit vraagt Jan Dirk, want Marko is natuurlijk als vervanger gehaald van Jordy. Wij als complete staf hielden zeker rekening met het risico dat Jordy ons na jaren van trouwe dienst zou verlaten. Daarom hebben wij al vroeg Marko gecontracteerd, om op het vertrek van Jordy in te spelen. Na uitgebreide scouting kwamen wij bij Marko terecht, want we volgen Marko natuurlijk al jaren en kennen zijn kwaliteiten. Wat deze transfer betreft hebben wij uitstekend geanticipeerd op het vertrek van Jordy."

Hoelang heeft dit verhaaltje typen nou geduurd?
Oh.
pi_154992451
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoelang heeft dit verhaaltje typen nou geduurd?
3 minuten en 12 seconden. Hoezo?
pi_154992461
quote:

[..]

De tering, ik lees het automatisch gewoon in mijn hoofd met de stem van Van Geel, knap hoor.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:43:13 #99
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_154992463
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

3 minuten en 12 seconden. Hoezo?
Misschien moet je hier een boek over schrijven :)
Oh.
pi_154992590
quote:

[..]

Ronduit briljant :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')