SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Van de website van Jablonec over het vorige seizoenquote:FK Jablonec are the new Galaticos of the Czech league, with a number of new top professional players being signed during the summer and winter transfer window.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ah, die hebben dus geen Marc Nettoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van de website van Jablonec over het vorige seizoen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Lijkt net of de rest van de selectie amateurs zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van de website van Jablonec over het vorige seizoen“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Die gaan met tien man voor de goal liggen en hopen op een counter.
Gelukkig geeft Ajax niet veel doelpunten weg door individuele fouten.![]()
Hoe groot is dat stadion van Jablonec eigenlijk?
Zeker weer typisch Oost Europa met een gigantische sintelbaan
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe groot is dat stadion van Jablonec eigenlijk?
Zeker weer typisch Oost Europa met een gigantische sintelbaan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
AZ heeft deze tegenstander in 2011 nog geloot. Thuis 2-0 gewonnen en uit 1-1 gespeeld....Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gewoon Veltman opstellen, beest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:38 schreef Tchock het volgende:
Die gaan met tien man voor de goal liggen en hopen op een counter.
Gelukkig geeft Ajax niet veel doelpunten weg door individuele fouten.![]()
hopelijk ziekenwagen en militaire politie bij de cornervlag om het oostblok sfeertje compleet te makenquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Ja joh, kan prima met de jonkies, ik zou voor een nog net iets jongere selectie gaan deze keer Frank, ik bedoel, dat ploegje kan er toch helemaal niets van?quote:
Deze ploeg is zo getalenteerd, de laatste 1,5 jaar is gewoon even een kort dipje, kan gebeuren.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Rapid Wien heeft een begroting van 12 miljoen. Dat is net zoveel als ADO Den haag. Jablonec zit rond de 7 miljoen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja joh, kan prima met de jonkies, ik zou voor een nog net iets jongere selectie gaan deze keer Frank, ik bedoel, dat ploegje kan er toch helemaal niets van?
Deze ploeg is zo getalenteerd, de laatste 1,5 jaar is gewoon even een kort dipje, kan gebeuren.
Als we daar al geen jeugd tegen kunnen opstellen tegen wie in godsnaam dan nog wel?
Tegen een andere ploeg die 12 gemiddeld is, misschien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rapid Wien heeft een begroting van 12 miljoen. Dat is net zoveel als ADO Den haag. Jablonec zit rond de 7 miljoen.
Als we daar al geen jeugd tegen kunnen opstellen tegen wie in godsnaam dan nog wel?
Ajax heeft in het hele verleden altijd een mooie mix gehad van ervaring en iets gevorderde spelers waar jonkies moeiteloos in konden stromen omdat ze in een gebalanceerd elftal terecht komen.
Nu probeer je met 11 jochies een elftal sterkhouders op te zetten, ik vind het niet echt gek dat het niet werkt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wordt er nu niet een beetje teveel vastgepind op ervaring? Ik denk dat Frank eens een vaste basiself moet kiezen en die vertrouwen moet geven. Dan weer Sinkgraven, dan weer Bazoer, dan komt zometeen Serero er weer in of Andersen. Je speelt uit 2-2 in wenen en dat was niet al te best maar wel een goede uitgangspositie. Maar nee hoor Frank die zet een niet-fitte Fischer erin, haalt Gudelj eruit en speelt wederom met een andere samenstelling op het middenveld. Feyenoord en PSV hebben vorig seizoen 96 wedstrijden gespeeld met nagenoeg hetzelfde team.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tegen een andere ploeg die 12 gemiddeld is, misschien.
Ajax heeft in het hele verleden altijd een mooie mix gehad van ervaring en iets gevorderde spelers waar jonkies moeiteloos in konden stromen omdat ze in een gebalanceerd elftal terecht komen.
Nu probeer je met 11 jochies een elftal sterkhouders op te zetten, ik vind het niet echt gek dat het niet werkt.
Zelfs Real en Barcelona kunnen zich niet teveel roulatie permitteren. Maar Frank doet het at random. tjah...Charlie: How's it going in there?
Echt hequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rapid Wien heeft een begroting van 12 miljoen. Dat is net zoveel als ADO Den haag.
Ondertussen wint AZ gewoon van dat Istanbul met een begroting van 40 miljoen. Wat Ajax laat zien is echt schandalig![]()
![]()
AZ verdient ook diep respect. Zonder meer, maar die spelen ook gewoon erg leuk voetbalquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Echt he
Ondertussen wint AZ gewoon van dat Istanbul met een begroting van 40 miljoen. Wat Ajax laat zien is echt schandalig![]()
Nee, niet teveel. Ik zeg niet dat alle 11 ervaren moeten zijn, maar nu is er eigenlijk maar 1 of 2 die ervaren genoemd mogen worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wordt er nu niet een beetje teveel vastgepind op ervaring? Ik denk dat Frank eens een vaste basiself moet kiezen en die vertrouwen moet geven. Dan weer Sinkgraven, dan weer Bazoer, dan komt zometeen Serero er weer in of Andersen. Je speelt uit 2-2 in wenen en dat was niet al te best maar wel een goede uitgangspositie. Maar nee hoor Frank die zet een niet-fitte Fischer erin, haalt Gudelj eruit en speelt wederom met een andere samenstelling op het middenveld. Feyenoord en PSV hebben vorig seizoen 96 wedstrijden gespeeld met nagenoeg hetzelfde team.
Zelfs Real en Barcelona kunnen zich niet teveel roulatie permitteren. Maar Frank doet het at random. tjah...
En dat is gewoon te weinig gebleken. En dat is zonde, want je hebt het wel op de bank. Oh well, het begint een herhaling te worden in dit topic.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nog zo'n mooie oude brandweerwagen erbij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
hopelijk ziekenwagen en militaire politie bij de cornervlag om het oostblok sfeertje compleet te maken![]()
Stel dat in het meest hypothetische geval, Heitinga er geen moer meer van kan....gewoon stel... Zou hij dan op basis van een randvoorwaarde als ervaring moeten spelen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet teveel. Ik zeg niet dat alle 11 ervaren moeten zijn, maar nu is er eigenlijk maar 1 of 2 die ervaren genoemd mogen worden.
En dat is gewoon te weinig gebleken. En dat is zonde, want je hebt het wel op de bank. Oh well, het begint een herhaling te worden in dit topic.![]()
Overigens is er mijns inziens teveel ervaring rijp voor de bank en te weinig voor het veld. Ervaring moet gepaard gaan met kwaliteit die op het veld ook voorop in de strijd gaan en wedstrijden beslissen. En dat is er gewoon niet ingekocht en dat is om te janken.Charlie: How's it going in there?
Nee ok, dan niet natuurlijk. Maar dat kan ik gewoon niet geloven. Dan zouden ze dus iemand gehaald hebben die een schouderklopje kan geven bij verlies voor een dik salaris. Ik heb niet echt een hoge pet op van ze op dit moment, maar zo dom zijn ze denk ik echt niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Stel dat in het meest hypothetische geval, Heitinga er geen moer meer van kan....gewoon stel... Zou hij dan op basis van een randvoorwaarde als ervaring moeten spelen?![]()
Overigens is er mijns inziens teveel ervaring rijp voor de bank en te weinig voor het veld. Ervaring moet gepaard gaan met kwaliteit die op het veld ook voorop in de strijd gaan en wedstrijden beslissen. En dat is er gewoon niet ingekocht en dat is om te janken.
En idd, als ze het van te voren zeggen, niet doen en dan alsnog verwachten fdat het goed komt, dan zijn ze oprecht geestelijk niet in orde.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar waarom speelt Heitinga dan niet? Dat is natuurlijk niet omdat Frank niet om hem heen kan op de training. Ik vrees wel dat ze zó dom zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, dan niet natuurlijk. Maar dat kan ik gewoon niet geloven. Dan zouden ze dus iemand gehaald hebben die een schouderklopje kan geven bij verlies voor een dik salaris. Ik heb niet echt een hoge pet op van ze op dit moment, maar zo dom zijn ze denk ik echt niet.
En idd, als ze het van te voren zeggen, niet doen en dan alsnog verwachten fdat het goed komt, dan zijn ze oprecht geestelijk niet in orde.
Ik kan het ook niet geloven, maar kan jij een andere reden bedenken dat ze hem geen speeltijd geven? Als het niet zo is dan is Frank natuurlijk een grote idioot -wat ik nog minder geloof.
Nou ja, hij is enorm koppig hoor. Siggy stond er te lang in, Boilesen heeft veels te veel de kans gekregen, voor hij Vermeer eens wisselde waren we 10 punten kwijt etc.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar waarom speelt Heitinga dan niet? Dat is natuurlijk niet omdat Frank niet om hem heen kan op de training. Ik vrees wel dat ze zó dom zijn.
Ik kan het ook niet geloven, maar kan jij een andere reden bedenken dat ze hem geen speeltijd geven? Als het niet zo is dan is Frank natuurlijk een grote idioot -wat ik nog minder geloof.
Dus ja, ikzie hem er prima voor aan om te weten dan Heitinga beter is en hem toch gewoon niet op te stellen, hij doet niet anders.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Als je het zo stelt dan volg ik je beredenering heel goed jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, hij is enorm koppig hoor. Siggy stond er te lang in, Boilesen heeft veels te veel de kans gekregen, voor hij Vermeer eens wisselde waren we 10 punten kwijt etc.
Dus ja, ikzie hem er prima voor aan om te weten dan Heitinga beter is en hem toch gewoon niet op te stellen, hij doet niet anders.En dat zou heel goed kunnen. Dan hebben we dus 2 opties. Of Frank is koppig of Heitinga is niet goed genoeg (meer) en dus slechter dan wat er staat. Laten we dan in godsnaam hopen dat je gelijk hebt
Dan is het aantrekken van die kerel dus puur wanbeleid. Want hij zal ook niet voor 5 ton op de loonlijst staan, gok ik zomaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dus echt dat Heitinga zó slecht is.![]()
'#Ajax en De Boer vol vertrouwen richting competitiestart.' #azaja http://ajax.ms/AU
zij wel gelukkigHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Zat op de tribune bij Hertha dus dat zegt genoegquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dus echt dat Heitinga zó slecht is.Oh.![]()
AZ zal met een goed gevoel aan die pot beginnen. Zij hebben wel talenten die doorbijten, dat weten ze in Turkije ook nu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:13 schreef Catch22- het volgende:
'#Ajax en De Boer vol vertrouwen richting competitiestart.' #azaja http://ajax.ms/AU
zij wel gelukkig![]()
Sja, opzich zou het een teken kunnen zijn, maar wij hebben ook wel spelers gehad die niet met de trainer door 1 deur konden bijv.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat op de tribune bij Hertha dus dat zegt genoegA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja, of misschien hadden ze geen schoenen in zijn maat.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, opzich zou het een teken kunnen zijn, maar wij hebben ook wel spelers gehad die niet met de trainer door 1 deur konden bijv.![]()
De beste Ajax selectie ooit jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
De beste Ajax selectie ooit jongensBeter nog dan die van vorig jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marc Overmars vindt dit leuk.![]()
Daarnaast is heitinga vorig seizoen niet goed genoeg bevonden door overmars. En heeft tscheu la lingo hem sterk afgeraden. Als je dat optelt bij zijn drama seizoenen. Dan heb je wel een aardig accuraat beeld neem ik aan. Dus laten we alsjeblieft hopen dat Frank gewoon koppig is :pquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, opzich zou het een teken kunnen zijn, maar wij hebben ook wel spelers gehad die niet met de trainer door 1 deur konden bijv.
Vind het aankoopbeleid een beetje nonchalant. Het geloof dat dit een wereldselectie wordt, zit zo vastgeroest in alle segmenten. Dat er nauwelijks meer gekeken wordt naar wat er op het veld mist. Zoals een goede verdediger of een sterke kapstok. Veel spelers lijken aangekocht voor "erbij" in plaats van "voor" de selectie.Charlie: How's it going in there?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
De beste Ajax selectie ooit jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal de weg kwijt.quote:Marc Overmars betitelde de selectie vorig seizoen als ‘in potentie de beste ooit’ en daar kan De Boer zich in vinden.“Ik denk dat we daar heel dicht bij in de buurt komen”, aldus de trainer van Ajax.![]()
Ik kan het helaas deze keer niet anders dan eens met je zijn. het is zo'n beetje de kutste selectie ooitquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat ook weer niet. Maar om nou te roepen dat het in de buurt van 71 en 95 komt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan het helaas deze keer niet anders dan eens met je zijn. het is zo'n beetje de kutste selectie ooit.
![]()
Torren, allemaal torren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:13 schreef Catch22- het volgende:
zij wel gelukkig![]()
yep beetje hetzelfde als ooijer destijds gok ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan is het aantrekken van die kerel dus puur wanbeleid. Want hij zal ook niet voor 5 ton op de loonlijst staan, gok ik zomaar.
Waarom iedereen zo verbaasd is dat Heitinga er mogelijk helemaal niks van kan en wji hem toch gekocht hebben verbaast me een beetje. Dat past juist perfect in het aankoopbeleid van de afgelopen 4 jaar.
En nu ik achter een toetsenbord zit en niet meer mobiel kan ik nog even terugkomen op vanmiddag
Ik zeg helemaal niet dat De Boer een geweldige coach is, ik vind hem voor Ajax prima though. Denk niet dat we moeten denken dat we een betere coach kunnen krijgen.
Af en toe maakt hij wel eens een tactische blunder, sure, maar ik kan me niet voorstellen dat hij tegenstanders onderschat en b-spelers opstelt in een wedstrijd die zo belangrijk is. Juist de gedrevenheid die De Boer heeft vind ik één van zijn sterkste eigenschappen.
[ Bericht 12% gewijzigd door GGMM op 07-08-2015 18:11:30 ]![]()
Mooi kunnen we eerst thuis een goede uitslag neerzetten om het uit te verneuken.quote:Oh.![]()
Dat is een nieuwe variantquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi kunnen we eerst thuis een goede uitslag neerzetten om het uit te verneuken.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: