SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals Stef zelf doet, ze zouden het samen doen. Wie is er nu teveel met zichzelf bezig hequote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:57 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Als hij er minder tijd aan zou besteden zou hij ze weer verwaarlozen![]()
Bas blijkbaarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Zoals Stef zelf doet, ze zouden het samen doen. Wie is er nu teveel met zichzelf bezig he![]()
![]()
Het is nooit goed, en laffe argumentatie.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:57 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Als hij er minder tijd aan zou besteden zou hij ze weer verwaarlozenAllemaal cabaretteketet!![]()
En Björn de zeikstraal. Neurotische zelfreflectist!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hoelang is ze bezig geweest met haar geitje die Stef , een dag
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik denk dat Stef ook heel beïnvloedbaar is door Nicole en Gabr.quote:Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
5 minuten misschienquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:01 schreef Poezewoes het volgende:
Hoelang is ze bezig geweest met haar geitje die Stef , een dag![]()
dat is ze ook,zelf doet ze niets en xe gunt Bas het licht in zijn ogen niet,kotswijf die van mij vlg.week mag moven,terug naar haar shit in limbolandquote:![]()
Mark vraagt of Bjorn er alles aan gedaan heeft voor de party..
Bjorn: Jazeker!Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
stiff heeft geen eigen mening, meeloper.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk dat Stef ook heel beïnvloedbaar is door Nicole en Gabr.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat gaat de hele dag al zo. Dat die gozer nog een stem heeftquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik denk dat de evaluatie van de party, dat we dat samen moeten doen, want verder heeft niemand er zich om bekommerd (Mark tegen Bjorn)![]()
Ik vind Mark nu wel oke reageren naar Bjorn toequote:
Mark wil de evaluatie alleen met Bjorn doen ,..lijkt mij verstandigMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat vertelt hij? Heb even geen streams aan.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Wil Mark nog steeds naar huis of was het gewoon een zielig tv momentje zodat de schuimpjes mss minder hard naar hem zijn zaterdag![]()
![]()
Als ik dat allemaal uit zou tikken dan had ik 5 cossen nodig voor mij alleen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat vertelt hij? Heb even geen streams aan.![]()
Zolang je niets mededeelt vinden ze het goed, maar als ze ergens lucht van krijgen is het ineens niet meer goed (Mark)![]()
Nee is niet verstandig, dan kan mark weer ander verhaaltje tegen andere ophangenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Mark nu wel oke reageren naar Bjorn toe
Mark wil de evaluatie alleen met Bjorn doen ,..lijkt mij verstandig
doorzichtig'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Meer!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:11 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als ik dat allemaal uit zou tikken dan had ik 5 cossen nodig voor mij alleen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tenzij ze samen de evaluatie doen en dat samen naar de groep communiceren. Ik denk dat Bjorn daar wel op zal aansturen (denk dat hij wel een lesje heeft geleerd)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:11 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nee is niet verstandig, dan kan mark weer ander verhaaltje tegen andere ophangen
doorzichtig![]()
Het zijn allemaal wonderen der Nederlandse taal.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:11 schreef Cheszy het volgende:
Bjorn woont samen op een paar kubieke meter
Dat begrijp ik, maar dit zegt me ook niks.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:11 schreef Raskolnikow het volgende:
Als ik dat allemaal uit zou tikken dan had ik 5 cossen nodig voor mij alleen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Bjorn heeft in Utopia evenementen opgezet ,die meer dan 20K hebben opgeleverd...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tjah, ik schrijf ook geen streamverslagen, ik geef alleen commentaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn allemaal wonderen der Nederlandse taal.
[..]
Dat begrijp ik, maar dit zegt me ook niks.![]()
Menno (van het podium) komt dus zaterdagochtend om 6:00 uur opbouwen, omdat het nou een kleiner podium is.
Brothers in de Booth komen niet, snappen de situatie.
Rotjochies komen in plaats van hun draaien.![]()
Ik had het al voorspeld...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:14 schreef ndid het volgende:
Menno (van het podium) komt dus zaterdagochtend om 6:00 uur opbouwen, omdat het nou een kleiner podium is.
Rotjochies komen in plaats van hun draaien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:15 schreef Urb het volgende:
Brothers geen zin om de booth in te gaan?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bjorren heeft ze afgezegd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:15 schreef Urb het volgende:
Brothers geen zin om de booth in te gaan?
Vreettijd!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Bas is lekker aan het jennen en sfeer creëren met vragen over stemmen ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Er is nu in principe geen deurverkoop, heeft met check (?versta ik) te maken, maar als er mensen zo komen is het prima (Bjorn)![]()
Checkquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:17 schreef ndid het volgende:
Er is nu in principe geen deurverkoop, heeft met check (?versta ik) te maken, maar als er mensen zo komen is het prima (Bjorn)
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Doet Bassie goed, aangezien de meesten op hem gaan stemmenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:17 schreef snetje het volgende:
Bas is lekker aan het jennen en sfeer creëren met vragen over stemmen ...My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kreeg wel de indruk dat hij aan het eind bij Gabri "not amused" wasquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doet Bassie goed, aangezien de meesten op hem gaan stemmen![]()
Bjorn: Mocht er een verdwaalde pannenkoek rondlopen dat 'ie niet naar binnen ken (over de deur bij de Horeca dat die op slot gaat)![]()
Het terrein afzetten wordt ook nog een dingetje. "Misschien kunnen we nog wat banden van het weiland af trekken, daar kunnen we misschien ook nog wat mee... En ik wil stukken afzetten met lint, denk ik..."![]()
Het feest is dus bij de koetjes begrijp ik
en de koetjes dan?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
heerlijk, lekker niet serieus nemen die boelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:17 schreef snetje het volgende:
Bas is lekker aan het jennen en sfeer creëren met vragen over stemmen ...
TEAM TAFEL![]()
Net? Gister was hij ook not amused toen ze zei op hem te stemmenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kreeg wel de indruk dat hij aan het eind bij Gabri "not amused" wasMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Net, ze stonden in de keuken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net? Gister was hij ook not amused toen ze zei op hem te stemmen
Toen zij wegliep, keek hij zo![]()
Er komen drie beveiligers...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ik wel, ze leken best close en elkaar te vertrouwen maar Gabri zal zich wel laten opnaaien door die tokkies op die vide over de vermeende praktijken van Bas. Ookal jatten ze zelf zn toko leeg, en zelfs zn rookwaarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kreeg wel de indruk dat hij aan het eind bij Gabri "not amused" was![]()
Er is iets met dat stemmen van Gabs en Nicole hij vind het niet tof van zequote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Net, ze stonden in de keuken.
Toen zij wegliep, keek hij zoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Denk ook dat dat zijn blik was, ze doet ook best lelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Snap ik wel, ze leken best close en elkaar te vertrouwen maar Gabri zal zich wel laten opnaaien door die tookies op die vide over de vermeende praktijken van Bas. Ookal jatten ze zelf zn toko leeg, en zelfs zn rookwaar
Dat dit maar zijn ogen mag openen![]()
Arregaat allemaal goed komenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:22 schreef ndid het volgende:
Lockers komen morgen, eind van de dag komt de drank, aggegraat (Bjorn) komt ook morgen.![]()
Containers moeten nog leeg want die wil Bjorn als afzetting. Even later over de aggregaten.
Mark: "Kan je die aggregaat hier niet neerzetten als afzetting?"
Bjorn: "Een aggregaat als afzetting, moet je dat willen?"
Nee, wij willen containers.![]()
![]()
De 200 kaartjes wordt wel gehaald,gelukkig maar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mark wil Gina inruilen ..maar daar heeft ie Gina niet mee hoor
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
en mooie meiden komen ookquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
De 200 kaartjes wordt wel gehaald,gelukkig maar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moesten er toch 250 zijn om het door te laten gaan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
De 200 kaartjes wordt wel gehaald,gelukkig maar.![]()
Geen kaartverkoop aan de deur dus
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Jah, maar als er mensen komen dan kan het toch, zei Bjorn eerder. Nu zegt ie dat er even niet bij...quote:![]()
Dat zijn de eerste bezoekers en gaan gelijk naar de plee.quote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
1 beveiliger op 70 doorgeslagen tokkies met doorligplekken... Vraag me af wat de brandweer daar van vindt.quote:FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Moet toch een lekker prettig gevoel geven voor Ivan.
Hij heeft zichzelf buitenspel gezet.
Tja dan kan je niet anders dan in je eten prikken, happen en af en toe naar boven kijken![]()
Waarschijnlijk terug gefloten door Febo?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:32 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, maar als er mensen komen dan kan het toch, zei Bjorn eerder. Nu zegt ie dat er even niet bij...Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ivm check van de mensen dacht ikquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Geen kaartverkoop aan de deur. Waarom niet?
[ afbeelding ]My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die zitten er naast ... Dus die zijn er zoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
1 beveiliger op 70 doorgeslagen tokkies met doorligplekken... Vraag me af wat de brandweer daar van vindt.![]()
Nog wat mayo.
― Mark Twain
Er was geen id controle begreep ik van Bjurn...je mag alleen geen telefoon en sigaretten mee etcquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ivm check van de mensen dacht ikAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die willen geen extra werk erbij... Want zij zullen dan de kaartverkoop moeten doen... WEl heel vermoeiend met die lange wachtrijen...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk terug gefloten door Febo?![]()
djanna de bas meisjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:35 schreef puzziepie het volgende:
Geen idee wie Dyna is
Ik ken wel Dana![]()
Dat was wat Bjorn daarover zei .. hij had het over een checkquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er was geen id controle begreep ik van Bjurn...je mag alleen geen telefoon en sigaretten mee etcMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik hoop voor ze dat die Dyna om 12 uur al gelijk kan beginnen, want om 13:00 uur moet ie al bij het volgende feest zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:35 schreef puzziepie het volgende:
Geen idee wie Dyna is
Ik ken wel Dana![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:35 schreef puzziepie het volgende:
Geen idee wie Dyna is
Ik ken wel Dana![]()
![]()
In Enkhuizen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:36 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik hoop voor ze dat die Dyna om 12 uur al gelijk kan beginnen, want om 13:00 uur moet ie al bij het volgende feest zijn.
― Mark Twain
Waaif: Een sneer onder water.
Tegelwaardig.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nicole zit weer te sneren omdat Cees naar haar zat te sneren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nope.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:38 schreef lonneberga het volgende:
Komt die dikke van "oh oh Cherso " ook?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was wat Bjorn daarover zei .. hij had het over een check
Ze mogen wel pillen mee naar binnen nemen, maximaal 2!FHRITP
Nee, de Rotjochies wel en DJ Bjorren draait zelf ook. Dat zal het grootste gedeelte van de dag zijn. De enige echte DJ is DJ Dyna, volgens mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:38 schreef lonneberga het volgende:
Komt die dikke van "oh oh Cherso " ook?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
mooi weer ingeslapenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:37 schreef snetje het volgende:
Geen zin in de koeien blijkbaar .... of alvast aangeven dat ze zaterdag niet kan werken...
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:40 schreef Yeszie het volgende:
En gesprek evalueren is altijd verstandig met een derde persoon erbij . Niet een op een .![]()
![]()
oh ja en Gaby gaat dansen,topquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, de Rotjochies wel en DJ Bjorren draait zelf ook. Dat zal het grootste gedeelte van de dag zijn.![]()
![]()
Oh god ,..!! Geweldig die tijd van de feestenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze mogen wel pillen mee naar binnen nemen, maximaal 2!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Volgens mij zijn dat de aanvangstijden van die festivals...quote:Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ik weet wie Lady Dana is,een heel goede hardcore DJ.quote:
Maar ik wilde je even laten zien wie Dyna is,hij stond vorige week nog op Dance Valley.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
20k wat, utopia-monopoly-dolars? pinda's? En winst of omzet, of investeringen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bjorn heeft in Utopia evenementen opgezet ,die meer dan 20K hebben opgeleverd...
Voor Bjorn:![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:41 schreef Urb het volgende:
[..]
20k wat, utopia-monopoly-dolars? pinda's? En winst of omzet, of investeringen?
Voor Bjorn:
[ afbeelding ]
Ja ik had hem wel gezienquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet wie Lady Dana is,een heel goede hardcore DJ.
Maar ik wilde je even laten zien wie Dyna is,hij stond vorige week nog op Dance Valley.![]()
Hij draait hard style toch?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik had hem wel gezien![]()
Hij draait hard style toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gebruikt ie die nog steeds? En over wat hebben ze het dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:44 schreef Ranah het volgende:
gaby: joe weet je dat?
bas: ik heb overal afluisterapparatuurMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja mooi is dat he, kunnen ze tenminste weer verklaren hoe ze allerlei dingen kunnen betalen, Mark en Gina hun zakgeld in investering voor madam gestopt maar ook heeft iedereen geld voor peuken drank en weer ik wat niet al, en dan nog jatten ze toko van Bas leeg, waar Mark ook nog eens voor kon betalen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:40 schreef Ebinas het volgende:
Wist niet dat ze weer deden alsof ze zakgeld hebben.![]()
ik zette hem net aanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gebruikt ie die nog steeds? En over wat hebben ze het dan?![]()
http://www.djguide.nl/djinfo.p?djid=5951quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ...Ik zou het ook niet weten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh jammerquote:![]()
Ik ging meteen naar Bas stream toe,maar was te laatMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oei, ik hoor het al ... niets aanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
http://www.djguide.nl/djinfo.p?djid=5951
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
maar ik heb het vannacht gezien kees makt altijd geluiden de meiden draaien zich altijd kunnen niet slapenquote:![]()
Trieste bende. Met name dat jatten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja mooi is dat he, kunnen ze tenminste weer verklaren hoe ze allerlei dingen kunnen betalen, Mark en Gina hun zakgeld in investering voor madam gestopt maar ook heeft iedereen geld voor peuken drank en weer ik wat niet al, en dan nog jatten ze toko van Bas leeg, waar Mark ook nog eens voor kon betalen.![]()
Dan moeten ze oordopjes in doenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik heb het vannacht gezien kees makt altijd geluiden de meiden draaien zich altijd kunnen niet slapen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Of slaap pillen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan moeten ze oordopjes in doen
Het is ook zo fijn dat die meiden nooit geluiden maken als het niet uitkomtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik heb het vannacht gezien kees makt altijd geluiden de meiden draaien zich altijd kunnen niet slapen![]()
![]()
Nou daar heb ik regelmatig last van sommige stembanden daar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is ook zo fijn dat die meiden nooit geluiden maken als het niet uitkomtHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ja die meiden kijken ook in de nacht film dus ze moet niet zo zeuren .quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik heb het vannacht gezien kees makt altijd geluiden de meiden draaien zich altijd kunnen niet slapen![]()
Ah de beroemde ziekenfonds verdoving.quote:
Mogen de gasten echt 2 pillen meenemen? Lijkt mij een sterk verhaal.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oei, ik hoor het al ... niets aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bas tegen Gaby: "wat zit je mij verlegen aan te kijken"
Gaby: "ik weet ook niet wat ik uit jouw ogen moet halen"
Bas""niet uit mijn ogen, maar uit mijn one eyed snake"
En weg was Gaby
Leipe shit ouwe![]()
Geen idee, ik heb er niets over gehoordquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mogen de gasten echt 2 pillen meenemen? Lijkt mij een sterk verhaal.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:50 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Is er niemand die heeft gezegd , niet aan doen ?
Bv een Nicole zou dat best even kunnen doen.![]()
Mogen of doen is een andere verhaalquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mogen de gasten echt 2 pillen meenemen? Lijkt mij een sterk verhaal.![]()
![]()
Dat is een ziekenfonds verdoving is goedkoop en heel werkzaam.quote:
In elk geval hebben Bief en Klaver weer een schone stal .quote:
Wat zag het er uit en wat zal dat gestonken hebben.![]()
Voor sigaretten hebben ze speciaal gezegd, dat er WEL gerookt mag wordenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er was geen id controle begreep ik van Bjurn...je mag alleen geen telefoon en sigaretten mee etc![]()
Bief staat te loeien. Bas vraagt zich af of Noom de koeien niet vergeet.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
hoe opquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat is een ziekenfonds verdoving is goedkoop en heel werkzaam.![]()
Bas helpt Gaby even met haar stemmen ..zoals ze het nu doet is niet tactisch...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Bas en Gaby over stemmen ... Bas zegt dat ze beter niet op Bjorn kan stemmen maar op iemand die meer stemmen gaat krijgenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
GaBi over de vorige exit: Wim wilde mij er echt wel uithebben hoor. Maar Colinda wilde weg.
Het is- en blijft een farce, dat hele stemmen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Gaby geeft Bjorn een stem ..niet om hem te corrigeren ...de andere 2 wel ... snapt U het nog?
Dat kind praat zo'n poep. Ze kan geen onderbouwing geven voor haar stem op Bjorren.quote:
Dat script is nog niet voorhande, denk ik.
― Mark Twain
Volgens mij bedoelt ze Mark en Ivan met de andere 2quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:01 schreef snetje het volgende:
Gaby geeft Bjorn een stem ..niet om hem te corrigeren ...de andere 2 wel ... snapt U het nog?![]()
Ik kan er amper naar luisterenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kind praat zo'n poep. Ze kan geen onderbouwing geven voor haar stem op Bjorren.
Dat script is nog niet voorhande, denk ik.
wat een onzin komt er uit dat smoeltje
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Yepquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze Mark en Ivan met de andere 2Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Kloptquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze Mark en Ivan met de andere 2My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zit die dikke er dan al zo lang in?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:59 schreef beequeen het volgende:
GaBi over de vorige exit: Wim wilde mij er echt wel uithebben hoor. Maar Colinda wilde weg.
Het is- en blijft een farce, dat hele stemmen.![]()
Dus als Bjorn ergens mee zit.. mag hij er van Gaby niet over praten want dan gaat het als een lopend vuurtje rond..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Soms probeer ik Gaby nog weleens te volgen, maar ook weer ben ik bij haar totaal de draad kwijt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan er amper naar luisteren
wat een onzin komt er uit dat smoeltje
Gaby: Ik heb maar 3 stemmen ...hoe ga ik die verdelen?
Zucht...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kind praat zo'n poep. Ze kan geen onderbouwing geven voor haar stem op Bjorren.
Dat script is nog niet voorhande, denk ik.Gaat Gaby op Bjorn? lekker veilig en lekker laf om de andere te pleasen ?
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:03 schreef cobain1994 het volgende:
Wanneer is dat stemmen eigenlijk?![]()
![]()
Ik word zo moe van dat stem gemauw.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:04 schreef rowan634 het volgende:
Wat zit bas gaby nou te manipuleren, laat haar toch stemmen zoals ze wil
dit is een febo tje denk aan colinda die op lot en laura wou stemmen en toen ook op isabella moest stemmen...feboNil illegitimo carborundum !!!!![]()
Gaby vindt de hele situatie niet leuk dus stemt ze op de 3 die daar bij betrokken zijn: bjorn, mark en ivan. Vind ik begrijpelijkTEAM TAFEL![]()
Ik denk eerder dat Bas haar wil helpen ... hij hoort al van meerdere dat ze op Gaby gaan stemmen en hij wil haar daar graag houden ...als ze tactisch zou stemmen kan ze zichzelf van de bank houden..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:04 schreef rowan634 het volgende:
Wat zit bas gaby nou te manipuleren, laat haar toch stemmen zoals ze wilWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Of tactisch. Of misschien is het wat ze zelf wil.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:04 schreef Yeszie het volgende:
[..]Gaat Gaby op Bjorn? lekker veilig en lekker laf om de andere te pleasen ?
![]()
Gaby is zo onnozel, die acht ik er toe in staat om Bas een stem te geven,zeker als Nicole nog even met haar gaat praten,wat ik nog wel verwacht![]()
Ik begrijp 1 op Bjorn, 1 op Mark en 1 op Ivanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:04 schreef Yeszie het volgende:
[..]Gaat Gaby op Bjorn? lekker veilig en lekker laf om de andere te pleasen ?
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Zoeits als ditquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:06 schreef mario390 het volgende:
met de hamer op de hoofd makt heftig pijn
Ik vind haar op zich oke .. maar een aantal puntjes snap ik totaal niet van Gabyquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Soms probeer ik Gaby nog weleens te volgen, maar ook weer ben ik bij haar totaal de draad kwijt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou gewoon vol op waaifquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:04 schreef snetje het volgende:
Gaby: Ik heb maar 3 stemmen ...hoe ga ik die verdelen?
Zucht...![]()
Die eendjes houden nooit hun snavels.
Heb op dit moment 6 kuuks achter, maar die hoor ik nauwelijks. Alleen in paniek maken ze zo'n geluid.![]()
Wordt weinig streamen denk ik zaterdag allemaal van die pokkuh muziek de hele dagquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:14 schreef ndid het volgende:
Rotjochies komen in plaats van hun draaien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik kan ook geen hekel aan haar hebben, maar als ik haar vaak probeer praten denk ik jee je bent wel wereldvreemd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar op zich oke .. maar een aantal puntjes snap ik totaal niet van GabyHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Gaby: Waarom doe jij het eigenlijk niet?
Bas: Wat?
Gaby: Stemmen op die...euh...oh eigenlijk doe je het wel...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Deze eendjes zijn stil .. .volgens mij zijn dat die kalkoen babiesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:09 schreef Ebinas het volgende:
Heb op dit moment 6 kuuks achter, maar die hoor ik nauwelijks. Alleen in paniek maken ze zo'n geluid.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hekel zeer zeker niet. Maar ik heb er niets mee en kan er ook niets mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik kan ook geen hekel aan haar hebben, maar als ik haar vaak probeer praten denk ik jee je bent wel wereldvreemd.
Zo vaag, draaierig en onduidelijk.
Dus ik herken het zeker.![]()
Dit zijn de kuikens die je hoort ...de kalkoenen denk ik of de kipjes buiten..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:09 schreef Ebinas het volgende:
Heb op dit moment 6 kuuks achter, maar die hoor ik nauwelijks. Alleen in paniek maken ze zo'n geluid.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Die zijn lui en moe van het niets doenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:09 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
De dames sago & lui ...... En dat is een jaar of 20? Man man man ....![]()
Over wie heeft Ivan het?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik kan ook geen hekel aan haar hebben, maar als ik haar vaak probeer praten denk ik jee je bent wel wereldvreemd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja de kleine meisjes moeten nog steeds een middag slaapje doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:09 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
De dames sago & lui ...... En dat is een jaar of 20? Man man man ....Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Oja, die zijn er ook nog.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deze eendjes zijn stil .. .volgens mij zijn dat die kalkoen babies
Verbaas me er iedere keer over, maar ben die "lelijkerds" vergeten![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Deze komt harder aan..... [ link | afbeelding ]![]()
![]()
Naomi denk ik. Hij zei gisteren dat hij vol op Naomi gaatquote:----------------------------
Was die kalkoenen helemaal vergetenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit zijn de kuikens die je hoort ...de kalkoenen denk ik of de kipjes buiten..![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Deze komt harder aan..... [ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik moet dat eerst nog zien , of hij dat werkelijk echt doet .quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Naomi denk ik. Hij zei gisteren dat hij vol op Naomi gaat![]()
Deze jurk heeft iemand in de loods toch ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN![]()
Hij zal zich wel laten ompraten en kiezen voor Gaby en Bas op de bankquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Naomi denk ik. Hij zei gisteren dat hij vol op Naomi gaat
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:13 schreef TillyB het volgende:
Deze jurk heeft iemand in de loods toch ook?Gina geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze jurk heeft iemand in de loods toch ook?Was dat niet Colinda ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo stemt gabrie ook altijdquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:05 schreef rowan634 het volgende:
Gaby vindt de hele situatie niet leuk dus stemt ze op de 3 die daar bij betrokken zijn: bjorn, mark en ivan. Vind ik begrijpelijk![]()
Nee joh. Die gaat gewoon op Bjorn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:12 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik moet dat eerst nog zien , of hij dat werkelijk echt doet .
Hij zegt nu van niet omdat anderen dan mss niet op Bjorn stemmen omdat hij ze al van Ivan krijgt of zoiets----------------------------
Deze jurk heeft iemand in de loods toch ook?Gina geloof ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Vakantiehulpen.....het is een ramp.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Koffietijd. Meestal krijgen we nu streams van mooie luchten en zo...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vakantiehulpen.....het is een ramp.![]()
![]()
Of Mark. Die houdt toch van verrassingen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En deze vind ik wel geschikt voor Waaif...... zij die alles weet. [ link | afbeelding ]![]()
![]()
Fritsie whahahah helemaal topquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En deze vind ik wel geschikt voor Waaif...... zij die alles weet. [ link | afbeelding ]![]()
![]()
Oh ja, dat kan ook. Gevolgd door tig caps.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:16 schreef Luna1956 het volgende:
Koffietijd. Meestal krijgen we nu streams van mooie luchten en zo...
Ben er weg van, fijne avond all.
― Mark Twain
http://www.utopiagekte.nl(...)hris-fcking.html?m=0
Ahhh heerlijk die reacties onder het artikel![]()
![]()
sorry ik ga weer ontopic
TEAM BAKSTEEN![]()
Oh een romantisch tv momentje van Mark en Gina nu ...
Ach ja ..nu kan het nog
Als het kan, maak ik er 2 voor Prisha en daar laat ik het vaak ook bij. Zou genoeg moeten zijn voor de lezers die na ons komen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook. Gevolgd door tig caps.
Ben er weg van, fijne avond all.
![]()
Bjorn is dan ook zelf al een wandelende brandbom wat dat betreft, schroomt zelfs niet om mensen er via telefoon mee lastig te vallen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:03 schreef snetje het volgende:
Dus als Bjorn ergens mee zit.. mag hij er van Gaby niet over praten want dan gaat het als een lopend vuurtje rond..![]()
![]()
Ik dacht dat stream 1 vast zat, maar nee Ivan ligt te pitten.
wtf ze hebben letterlijk mijn posts overgenomenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:17 schreef TillyB het volgende:
![]()
sorry ik ga weer ontopic
![]()
TEAM TAFEL![]()
Het artikel zelf is al geweldig, bedankt voor het plaatsen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:17 schreef TillyB het volgende:
![]()
sorry ik ga weer ontopic
Ik hoor op de achtergrond Bief loeien. Nog niet gemolken door Noom zeker?
Nu ben ik echt weg.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Nee. Gina is een simpele ziel, maar daar leent zij zich niet voor.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zit er niet in als dit zo doorgaat.![]()
Bij Mark weet ik het nog zo net niet. Als het genoeg bonus oplevert zie ik hem daar in mee gaan.![]()
Doen ze vaker bij ug, lezen hier mee. Vandaar ook dat aantal watermerken in hun caps gingen zettenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:21 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wtf ze hebben letterlijk mijn posts overgenomen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Urb op 06-08-2015 19:34:09 ]![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:17 schreef TillyB het volgende:
![]()
sorry ik ga weer ontopic
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh echtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:21 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wtf ze hebben letterlijk mijn posts overgenomen![]()
had het hele voorval nog niet meegekregen, werd alweer woedend toen ik het las, maar de reacties maken een hoop goed.
TEAM BAKSTEEN![]()
Wat ik niet snap, ook tijdens de meest serieuze discussies of ruzies, dan weet je toch bijna 100% zeker dat het op TV komt, en dan nog uitgebreid gaan zitten pulken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:28 schreef Luna1956 het volgende:
Die Cees zit de hele dag te peuteren en te pulken. Bah...
TEAM BAKSTEEN![]()
De Febo is er nog niet uit wie op wie moet stemmen, en wie bijgestuurd moet worden, daar hebben ze nog 4 dagen voor (5?)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:28 schreef puzziepie het volgende:
Bas denkt dat Ivan op hem gaat stemmen![]()
Die Nicole is geen haar beter als die Lautjes waren, zelf geen tv willen maken maar wel lekker safe anderen opjutten om het te doen, en er nog trots op zijn ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh echthad het hele voorval nog niet meegekregen, werd alweer woedend toen ik het las, maar de reacties maken een hoop goed.
![]()
![]()
Vooral die tandenstoker..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:28 schreef Luna1956 het volgende:
Die Cees zit de hele dag te peuteren en te pulken. Bah...![]()
![]()
Bas vind het niet leuk dat heel veel mensen op Gaby gaan stemmenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
lol dacht al. Hebben we hier een UG-spion zitten?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Doen ze vaker bij ug, lezen hier mee. Vandaar ook dat aantal atermerken in hun caps gingen zetten![]()
TEAM TAFEL![]()
Nicole is misschien nog wel zieliger dan de Lautjes. Zoals ze het nu nog elke week wel een keer over Chris heeft. Ik heb Laura bijna nooit meer over Isa gehoord toen ze er eenmaal uit was. (Alhoewel ik in december niet gestreamd heb..)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Die Nicole is geen haar beter als die Lautjes waren, zelf geen tv willen maken maar wel lekker safe anderen opjutten om het te doen, en er nog trots op zijn ook.TEAM BAKSTEEN![]()
ben maar blij, eerst waren ze aan het zeuren over chris en daarna gingen stiff en gina weer bas bashen en op zoek naar geld/baas beach drankjes stelenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh echthad het hele voorval nog niet meegekregen, werd alweer woedend toen ik het las, maar de reacties maken een hoop goed.
![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Ohh van die vrouw ja hoe heette die ook al weer ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:33 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hoe zou het met de BB baby zijn?![]()
Lekker makkelijk vindt hij het want Gaby is te aardig ... ook al geven ze haar er 3 zal ze nog met je blijven praten en aardig doen..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:31 schreef puzziepie het volgende:
Bas vind het niet leuk dat heel veel mensen op Gaby gaan stemmen
Bas daarentegen zegt als iemand mij er 3 geeft dan wordt het een hel
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:34 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ohh van die vrouw ja hoe heette die ook al weer ?
Tanja![]()
Ik vindt Nicole en Ivan echt leuk samen!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nicole is misschien nog wel zieliger dan de Lautjes. Zoals ze het nu nog elke week wel een keer over Chris heeft. Ik heb Laura bijna nooit meer over Isa gehoord toen ze er eenmaal uit was. (Alhoewel ik in december niet gestreamd heb..)![]()
Idd, hoewel die laaf ging bv wel meermaals demonstratief door zn tuintjes lopen, zelfs toen hij net weg wasquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nicole is misschien nog wel zieliger dan de Lautjes. Zoals ze het nu nog elke week wel een keer over Chris heeft. Ik heb Laura bijna nooit meer over Isa gehoord toen ze er eenmaal uit was. (Alhoewel ik in december niet gestreamd heb..)![]()
Cees vind dat Gaby geen enkel initiatief neemt, ..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk vindt hij het want Gaby is te aardig ... ook al geven ze haar er 3 zal ze nog met je blijven praten en aardig doen..
Bas daarentegen zegt als iemand mij er 3 geeft dan wordt het een hel
daar heeft hij ook gelijk in trouwensMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:35 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ik vindt Nicole en Ivan echt leuk samen!
TEAM TAFEL![]()
klopt ook wel imoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk vindt hij het want Gaby is te aardig ... ook al geven ze haar er 3 zal ze nog met je blijven praten en aardig doen..
Bas daarentegen zegt als iemand mij er 3 geeft dan wordt het een hel![]()
![]()
Ze verdienen elkaar wel als stel inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:35 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ik vindt Nicole en Ivan echt leuk samen!FHRITP
Iedereen wordt minder leuk met Nicole naast zich, vind ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:35 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ik vindt Nicole en Ivan echt leuk samen!Vooral aan Ivan en Gabri merk je dat heel goed.
TEAM BAKSTEEN![]()
Jaar of tienquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:36 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Klopt jeetje hoe oud zal dat meisje nu zijn ?
http://www.radio1.nl/item(...)nja-Slangenberg.html![]()
Goh... Nu wel lachen... Het is Naomi niet he, waar het over gaat.... Hoe voorspelbaarquote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
Dat dus. Juist bij hem is het vreemd, want hij is zich erg bewust van de camera's. Maar goed. Zo laten ze zien hoe Cees ook is. Een ouwe pulkert.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat ik niet snap, ook tijdens de meest serieuze discussies of ruzies, dan weet je toch bijna 100% zeker dat het op TV komt, en dan nog uitgebreid gaan zitten pulken.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: