Die Nicole is geen haar beter als die Lautjes waren, zelf geen tv willen maken maar wel lekker safe anderen opjutten om het te doen, en er nog trots op zijn ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh echthad het hele voorval nog niet meegekregen, werd alweer woedend toen ik het las, maar de reacties maken een hoop goed.
Vooral die tandenstoker..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:28 schreef Luna1956 het volgende:
Die Cees zit de hele dag te peuteren en te pulken. Bah...
lol dacht al. Hebben we hier een UG-spion zitten?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Doen ze vaker bij ug, lezen hier mee. Vandaar ook dat aantal atermerken in hun caps gingen zetten
Nicole is misschien nog wel zieliger dan de Lautjes. Zoals ze het nu nog elke week wel een keer over Chris heeft. Ik heb Laura bijna nooit meer over Isa gehoord toen ze er eenmaal uit was. (Alhoewel ik in december niet gestreamd heb..)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Die Nicole is geen haar beter als die Lautjes waren, zelf geen tv willen maken maar wel lekker safe anderen opjutten om het te doen, en er nog trots op zijn ook.
ben maar blij, eerst waren ze aan het zeuren over chris en daarna gingen stiff en gina weer bas bashen en op zoek naar geld/baas beach drankjes stelenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh echthad het hele voorval nog niet meegekregen, werd alweer woedend toen ik het las, maar de reacties maken een hoop goed.
Ohh van die vrouw ja hoe heette die ook al weer ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:33 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hoe zou het met de BB baby zijn?
Lekker makkelijk vindt hij het want Gaby is te aardig ... ook al geven ze haar er 3 zal ze nog met je blijven praten en aardig doen..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:31 schreef puzziepie het volgende:
Bas vind het niet leuk dat heel veel mensen op Gaby gaan stemmen
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:34 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ohh van die vrouw ja hoe heette die ook al weer ?
Ik vindt Nicole en Ivan echt leuk samen!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nicole is misschien nog wel zieliger dan de Lautjes. Zoals ze het nu nog elke week wel een keer over Chris heeft. Ik heb Laura bijna nooit meer over Isa gehoord toen ze er eenmaal uit was. (Alhoewel ik in december niet gestreamd heb..)
Idd, hoewel die laaf ging bv wel meermaals demonstratief door zn tuintjes lopen, zelfs toen hij net weg wasquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nicole is misschien nog wel zieliger dan de Lautjes. Zoals ze het nu nog elke week wel een keer over Chris heeft. Ik heb Laura bijna nooit meer over Isa gehoord toen ze er eenmaal uit was. (Alhoewel ik in december niet gestreamd heb..)
Cees vind dat Gaby geen enkel initiatief neemt, ..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk vindt hij het want Gaby is te aardig ... ook al geven ze haar er 3 zal ze nog met je blijven praten en aardig doen..
Bas daarentegen zegt als iemand mij er 3 geeft dan wordt het een hel
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:35 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ik vindt Nicole en Ivan echt leuk samen!
klopt ook wel imoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk vindt hij het want Gaby is te aardig ... ook al geven ze haar er 3 zal ze nog met je blijven praten en aardig doen..
Bas daarentegen zegt als iemand mij er 3 geeft dan wordt het een hel
Ze verdienen elkaar wel als stel inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:35 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Iedereen wordt minder leuk met Nicole naast zich, vind ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:35 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Jaar of tienquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:36 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Klopt jeetje hoe oud zal dat meisje nu zijn ?
Goh... Nu wel lachen... Het is Naomi niet he, waar het over gaat.... Hoe voorspelbaarquote:
Dat dus. Juist bij hem is het vreemd, want hij is zich erg bewust van de camera's. Maar goed. Zo laten ze zien hoe Cees ook is. Een ouwe pulkert.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat ik niet snap, ook tijdens de meest serieuze discussies of ruzies, dan weet je toch bijna 100% zeker dat het op TV komt, en dan nog uitgebreid gaan zitten pulken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |