SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals Stef zelf doet, ze zouden het samen doen. Wie is er nu teveel met zichzelf bezig hequote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:57 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Als hij er minder tijd aan zou besteden zou hij ze weer verwaarlozen![]()
Bas blijkbaarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Zoals Stef zelf doet, ze zouden het samen doen. Wie is er nu teveel met zichzelf bezig he![]()
![]()
Het is nooit goed, en laffe argumentatie.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:57 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Als hij er minder tijd aan zou besteden zou hij ze weer verwaarlozenAllemaal cabaretteketet!![]()
En Björn de zeikstraal. Neurotische zelfreflectist!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hoelang is ze bezig geweest met haar geitje die Stef , een dag
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik denk dat Stef ook heel beïnvloedbaar is door Nicole en Gabr.quote:Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
5 minuten misschienquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:01 schreef Poezewoes het volgende:
Hoelang is ze bezig geweest met haar geitje die Stef , een dag![]()
dat is ze ook,zelf doet ze niets en xe gunt Bas het licht in zijn ogen niet,kotswijf die van mij vlg.week mag moven,terug naar haar shit in limbolandquote:![]()
Mark vraagt of Bjorn er alles aan gedaan heeft voor de party..
Bjorn: Jazeker!Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
stiff heeft geen eigen mening, meeloper.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk dat Stef ook heel beïnvloedbaar is door Nicole en Gabr.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat gaat de hele dag al zo. Dat die gozer nog een stem heeftquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik denk dat de evaluatie van de party, dat we dat samen moeten doen, want verder heeft niemand er zich om bekommerd (Mark tegen Bjorn)![]()
Ik vind Mark nu wel oke reageren naar Bjorn toequote:
Mark wil de evaluatie alleen met Bjorn doen ,..lijkt mij verstandigMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat vertelt hij? Heb even geen streams aan.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Wil Mark nog steeds naar huis of was het gewoon een zielig tv momentje zodat de schuimpjes mss minder hard naar hem zijn zaterdag![]()
![]()
Als ik dat allemaal uit zou tikken dan had ik 5 cossen nodig voor mij alleen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat vertelt hij? Heb even geen streams aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: