Nee is niet verstandig, dan kan mark weer ander verhaaltje tegen andere ophangenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Mark nu wel oke reageren naar Bjorn toe
Mark wil de evaluatie alleen met Bjorn doen ,..lijkt mij verstandig
Meer!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:11 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als ik dat allemaal uit zou tikken dan had ik 5 cossen nodig voor mij alleen.
Tenzij ze samen de evaluatie doen en dat samen naar de groep communiceren. Ik denk dat Bjorn daar wel op zal aansturen (denk dat hij wel een lesje heeft geleerd)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:11 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nee is niet verstandig, dan kan mark weer ander verhaaltje tegen andere ophangen
doorzichtig
Het zijn allemaal wonderen der Nederlandse taal.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:11 schreef Cheszy het volgende:
Bjorn woont samen op een paar kubieke meter
Dat begrijp ik, maar dit zegt me ook niks.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:11 schreef Raskolnikow het volgende:
Als ik dat allemaal uit zou tikken dan had ik 5 cossen nodig voor mij alleen.
Tjah, ik schrijf ook geen streamverslagen, ik geef alleen commentaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn allemaal wonderen der Nederlandse taal.
[..]
Dat begrijp ik, maar dit zegt me ook niks.
Ik had het al voorspeld...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:14 schreef ndid het volgende:
Menno (van het podium) komt dus zaterdagochtend om 6:00 uur opbouwen, omdat het nou een kleiner podium is.
Brothers in de Booth komen niet, snappen de situatie.
Rotjochies komen in plaats van hun draaien.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:15 schreef Urb het volgende:
Brothers geen zin om de booth in te gaan?
Bjorren heeft ze afgezegd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:15 schreef Urb het volgende:
Brothers geen zin om de booth in te gaan?
Checkquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:17 schreef ndid het volgende:
Er is nu in principe geen deurverkoop, heeft met check (?versta ik) te maken, maar als er mensen zo komen is het prima (Bjorn)
Doet Bassie goed, aangezien de meesten op hem gaan stemmenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:17 schreef snetje het volgende:
Bas is lekker aan het jennen en sfeer creëren met vragen over stemmen ...
Kreeg wel de indruk dat hij aan het eind bij Gabri "not amused" wasquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doet Bassie goed, aangezien de meesten op hem gaan stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |