If life gives you lemons, add salt and tequila.quote:
Klamboe?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer helemaal onder de muggenbulten, vooral op m'n voeten. Gvd. Wat een jeuk.
Was het maar zo gemakkelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
If life gives you lemons, add salt and tequila.
Er zit hier een vlieg die solliciteert naar een flink pak slaagquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer helemaal onder de muggenbulten, vooral op m'n voeten. Gvd. Wat een jeuk.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zit hier een vlieg die solliciteert naar een flink pak slaag
Doe dat danquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op de bankik moet zo'n imkerpak aan.
Ik denk eerder dat ik morgen zo'n electrische vliegenmepper ga kopenquote:
Ik heb er al ruim 5 jaar 1 liggen, na testen nooit meer gebruikt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik morgen zo'n electrische vliegenmepper ga kopen
ik gebruik altijd een theedoekquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik morgen zo'n electrische vliegenmepper ga kopen
Ik gewoon mijn handen of een handdoek idd, maar dit is een sneaky bastard. Morgen maar eens 2 euro spenderen aan zo'n electrisch ding.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik gebruik altijd een theedoek
Klote beesten i.d.d..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:54 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben gebeten door een dazerik, dikke enkel nu. Teringbeesten.
Je krijgt ze ook niet weggejaagd, hoe meer je wappert hoe fanatieker ze worden
Was er na seizoen 2 al helemaal klaar meequote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:56 schreef DrMarten het volgende:
Godver, er komt een vervolg op Prison Break. Alsof die serie in eerste instantie al niet veels te lang is doorgegaan
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:41 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Was er na seizoen 2 al helemaal klaar mee
Absoluut.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:46 schreef HarveySpecter het volgende:
Mee eens. Die was dan ook wel ECHT goed
Het lijkt de gemiddelde FOK!-man welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:54 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben gebeten door een dazerik, dikke enkel nu. Teringbeesten.
Je krijgt ze ook niet weggejaagd, hoe meer je wappert hoe fanatieker ze worden
Oh, gewoon een daas of blinde vlieg. Al die namenquote:
Ik ken wel horzels. Of Wespen (ook wel strontvliegen met een Vitesse shirt aan genoemd)quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gewoon een daas of blinde vlieg. Al die namen.
Wel knap dat je die agressief krijgt, die beesten sla je zo dood.
Horzels zijn ook naar. En alle wespen moeten dood. Bijen daarentegenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ken wel horzels. Of Wespen (ook wel strontvliegen met een Vitesse shirt aan genoemd)
Waarvoor?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:58 schreef HarveySpecter het volgende:
Same here. Ik moet nodig een keer gaan sparen![]()
Dat dus. Ik heb één aflevering seizoen 2 gekeken, oh, meer van hetzelfde. Klaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:42 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk was alleen seizoen 1 echt goed.
Niet speciaal ergens voor. Meer zo dat ik graag wat meer achter de hand zou hebben, voor het geval dat nodig gaat zijn.quote:
De buurman laatst een 3 liter fles Belgisch speciaal bier gegeven met de kanttekening dat we die gaan nuttigen bij de bbq die ze nog van ons kregen. Dat gaan we zaterdag doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:56 schreef HarveySpecter het volgende:
Zijn er hier nog mensen met wilde plannen voor het weekend?
Welk seizoen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De buurman laatst een 3 liter fles Belgisch speciaal bier gegeven met de kanttekening dat we die gaan nuttigen bij de bbq die ze nog van ons kregen. Dat gaan we zaterdag doen
En bedankt voor je naam/avatar, wrijf het er maar in dat ik 2 afleveringen Suits op de telefoon heb en mijn koptelefoon ben vergeten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oké oké.. Dit ik moet ik zelf ook nog zien. Dus ssssttttt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]En nog zou ik het doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké. Hier geen last van.quote:
is ook echt alleen in het oostenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:28 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oké. Hier geen last van.
Wel bewolkt, maar schijnt in de loop van vandaag weer lekker weer te worden
Petje op en het viel wel mee hoor. Evt paraplu mee, helemaal geen ellende mee (tenminste ik, vanmorgen )quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar had ik op weg naar het station niks aan
Heb je verkeerde schoenenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:38 schreef DrMarten het volgende:
Paraplu mee idd, maar we de boks zeiknat en natte voeten
Twentequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet je maar niet in het buitenland wonen.
Met de lunch hier ook naar buiten, want dan is het wel weer droogquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:39 schreef stbabylon het volgende:
In Utrecht strak blauwe lucht. Wel mooi. Met de lunch weer even naar buiten. Lekkers halen
Nieuw betekent niet per definitie waterdichtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je verkeerde schoenen
Je had toch laatst nieuwe gekocht?
Vrijdag = visdagquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:39 schreef stbabylon het volgende:
In Utrecht strak blauwe lucht. Wel mooi. Met de lunch weer even naar buiten. Lekkers halen
Maar meestal door regen krijg je geen natte voeten, dat gebeurd vaak enkel door in plassen te stappen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nieuw betekent niet per definitie waterdicht
Fietsen door de stromende regen help ook niet echtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar meestal door regen krijg je geen natte voeten, dat gebeurd vaak enkel door in plassen te stappen.
Heb je wel goed uitgekeken
Ja die traditie doe'k nie aan hoorquote:
Vis is oke. Kutjes niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Äch jawel man. Gisteren avond nog een flink aantal cm's diep ingezeten.
Met m'n eigen vrouw hoor, hartstikke netjes en braaf (hoewel er ook weer eens wat in de pijplijn zit)quote:
Ook al deed je hem in een molshoop. Maakt mij niet uit hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met m'n eigen vrouw hoor, hartstikke netjes en braaf (hoewel er ook weer eens wat in de pijplijn zit)
Waarom zou je in de vis zitten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Äch jawel man. Gisteren avond nog een flink aantal cm's diep ingezeten.
Or am Iquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je in de vis zitten?
Because we all know you is vanilla nowadays!
Heb er idd ook al een tijdje niets meer van gehoordquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Leeft KT nog of is z'n hand eraf gevallen?
Die ging toch op vakantie naar Frankrijk ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb er idd ook al een tijdje niets meer van gehoord
Dan heeft hij toch nog een hand.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Leeft KT nog of is z'n hand eraf gevallen?
Zeg er wat van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:30 schreef DrMarten het volgende:
3 verschillende collega's die muziek zo hard aan hebben staan dat het lekker door elkaar heen tettert. Gierende gitaren, radio 538 en sky radio door elkaar. Lekker werken zo
Ben heel blij dat we hier geen muziek hebben. Kan ik mooi, op de koptelefoon, luisteren naar wat ik wil (of juist niet)quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:30 schreef DrMarten het volgende:
3 verschillende collega's die muziek zo hard aan hebben staan dat het lekker door elkaar heen tettert. Gierende gitaren, radio 538 en sky radio door elkaar. Lekker werken zo
Als iedereen daar de muziek te hard op zet heb je hetzelfde probleem als drMarten nuquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben heel blij dat we hier geen muziek hebben. Kan ik mooi, op de koptelefoon, luisteren naar wat ik wil (of juist niet)
Skyquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:52 schreef DrMarten het volgende:
Hier is altijd wel muziek, maar 2 hebben het nu uitgezet, dus nu alleen nog sky radio
Het ataat welw at harder dan normaal, maar dat is wel vaker op vrijdag
Ik wel, headphones on and goquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik luister nu lekker naar een album van Bush
Dat is relaxtquote:
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb wel altijd maar één dopje in. Je moet aanspreekbaar zijn, vind ik. Tenzij het probleem waaraan je werkt echt heel moeilijk is
Over het algemeen wel ja. Soms als het luidruchtig is of ik me even moet concentreren dan doe ik ze beiden in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb wel altijd maar één dopje in. Je moet aanspreekbaar zijn, vind ik. Tenzij het probleem waaraan je werkt echt heel moeilijk is
Ja, dat is best kut!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. Soms als het luidruchtig is of ik me even moet concentreren dan doe ik ze beiden in.
Tegenwoordig zit ik net onder de speakers, dus 1 oordopje werkt niet meer echt
Best wel jaquote:
Zo de radio maar eens aanzetten dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:20 schreef DrMarten het volgende:
Nu staat radio 2 aan. Prima muziek, top2000 shuffle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |